By Klára: ODCVIČENO V DUBNU - PÉŤA ELBLOVÁ, BLOGILATES A HOLLY DOLKE /2019

úterý 30. dubna 2019

ODCVIČENO V DUBNU - PÉŤA ELBLOVÁ, BLOGILATES A HOLLY DOLKE /2019


Ahojte! ☺

Dnes, poslední den v měsíci, bych vám ráda představila nový koncept článku. Najdete v něm spoustu cvičebních videí, která jsem za daný měsíc odcvičila, mých postřehů a názorů na ně. Přijde mi to jako super nápad hlavně proto, že když si budete chtít zacvičit, můžete mrknout na některý z těchto článků a jednoduše si podle zaměření, délky a popřípadě i zhodnocení vybrat, na co se daný den cítíte. Nemusíte pak nic namátkou hledat na Youtube a být třeba občas jako já zklamaní.
Určitě se se mnou pak podělte o svůj názor na tuto formu článku dole v komentářích! 
A teď už hurá na dubnovou inspiraci! ☺


1.4.

 

Trénink


2.4.  

 

HIIT od Péti Elblové (10 minut)
Desetiminutovka, u které se zahřejete. Super na zahřátí před posilováním nebo při 2-3 opakování jako samostatné cvičení.



Nejlepší cviky na nohy a zadek od Péti Elblové (25 minut)
Péťa má obecně videa dobře udělaná, poměrně náročná, ale ne nezvládnutelná, nebo jak to nazvat. Tohle určitě doporučuji!



3.4. 


Total core ab workout od MadFit (20 minut)
Tato slečna mi občas přijde jako slušný masochista. U některých videí fakt umíráte. I toto bylo hodně náročné. Bylo super, ale určitě ne pro začátečníky. Přece jen to chce na takový záhul už trochu kondici, abyste při únavě pak neprováděli cviky špatně a spíš si neublížili.



Burn back fat od Emi Wong (10 minut)
Asi moje nejoblíbenější cvičební video na spodní záda. I tady si pořádně máknete. Ale po té, co dostaly moje břišní svaly tak zabrat, bylo to potřeba. Určitě na něj mrkněte. I spodní záda je totiž potřeba posilovat. Zvlášť pokud cvičíte právě břišní svaly.



Quick burn arms od Blogilates (8 minut)
A ještě vám ukážu své nejoblíbenější video na ramena a paže. Cvičila jsem jej již tolikrát, že ho znám už skoro nazpaměť. Je krátké, ale na konci vás pěkně palí ramena. Zkrátka, je to moje srdcovka!



4.4.


Bodypop od Blogilates (13 minut)
Taneček, který se naučíte během pár minut. Sama jsem ho tancovala před čtyřmi lety, od té doby jsem se jím několikrát zahřívala. A pořád si ho více méně pamatuji. Určitě zkuste! ☺



Hot summer dance od Blogilates (15 minut)
Stejné je to i s tímto tanečkem. Jen tohle je takové trošku pohybově složitější, ale určitě se to dá nějak zvládnout, vzhledem k tomu, že jsem se s tím poprala i já jako taneční antitalent. Zároveň vám po něm bude o něco víc bušit srdce než po Bodypopu.☺



Splits stretch workout od PsycheTruth (12 minut)
Naprosto ideální záležitost na nácvik provazů. Nezabere vám to moc času, ale kyčle vám to pěkně uvolní.



Full body stretch od Anna McNulty (10 minut)
U tohoto cvičení jsem byla většinu času v jednodušších pozicích, protože jsem neměla šanci dostat se do toho, do čeho tato slečna. Možná to bylo trochu demotivující, ale jinak cviky byly fajn.



5.4. 


Trénink


6.4. 


Zápasy


7.4. 


Hip opening yoga od PsycheTruth (28 minut)
Naprostý ideál po zápasech, super pozice i pro začátečníky. Za mě paráda! ☺

 


8.4. 


Trénink


9.4. 


How to get abs in 30 days od GymRa (20 minut)
Nebylo úplně špatné, dalo se zvládnout, ale bylo poměrně rychlé. Sama za sebe spíš preferuji maličko pomalejší cvičení s drobnými pauzami, než rychle to a to a to... Ale třeba tohle bude přesně to, co vyhovuje vám.




Toned arms workout od Holly Dolke (7 minut)
Tohle video bylo hodně specifické. Cviky se hodně měnily, kombinovaly, ale podle mě to nemělo hlavu ani patu. Nebyl to úplně můj šálek kávy. Ale ramena jsem na konci cítila, to zase jo. ☺



How to do the splits od TrainLikeABallerina (11 minut)
Opět skvělé video na pružnost v kyčlích, na nácvik provazů a na protažení hamstringů, které jsem ještě cítila ze zápasu a z tréninku. Žádné krkolomné/noholomné pozice, takže za mě super!



10.4. 


Tento den jsem si znovu zacvičila oba tanečky od Blogilates. A potom jedno video na zadek. ☺


Booty shaping routine od GymRa (28 minut)
Hodně dobré video, pokud nekamarádite se dřepy. Pokud je to ale kvůli problémům s koleny, moc vás asi nepotěším, protože ve spoustě pozicích se tady v podstatě klečí. Ale pokud máte prostě jen rádi podobné workouty, je tohle fajn. Na konci je i protažení, což je určitě plusem.



11.4. 


Odpočinek


12.4. 


Trénink


13.4. 


Zápasy


14.4. 


Sázení brambor
To je taky celkem fajn cvičení. Pěkně po něm cítíte záda! :D


15.4. 


Trénink


16.4. 


Školní minizápas ve florbale

Pár minut na břicho podle sebe
20x leg lift
40x toe taps na spodní břicho
20x heel touches
20x sklapovačky s nohou na koleni na boční břicho
20x toe touches
20x kmity s nohama na zemi + ruce ve vzduchu podél těla
20x kmity s nohama na zemi + ruce spojené mezi kolena
20x kmity s nohama pokrčenýma ve vzduchu


17.4


Cardio dance workout od POPSUGAR Fitness (30 minut)
Taneční videa necvičívám, ale zkusila jsem to a vybrala tohle. A udělala jsem dobře, bylo podle mě super! U většiny pohybů jsem si teda máchala rukama podle sebe, ale celkem jsem se chytala. Pěkně to na sebe navazovalo, žádné těžké sestavy, za mě jako netanečníka paráda. Na konci se cvičily obě sestavy hned po sobě, ale to jsem se teda už trochu ztrácela. Každopádně každá zvlášť mi celkem šla a hodně mě to bavilo!
 


18.4. 


Procházky (12 500 kroků) + odpočinek


19.4. 


HIIT ab burner workout od Holly Dolke (15 minut)
Kvalita videa jako takového nic moc, špatné osvětlení, ale hlavně mi teda vadilo odpočítávání bez jakéhokoliv zvuku. Takže když slečna zrovna neřekla, že je pauza, musela jsem se otáčet a hlídat si to. Ale cviky jsou suprově poskládané, je to fajn video i na zahřátí, v pár cvicích zapojujete i ruce, sem tam i stehna.



No jumping booty workout od Emi Wong (15 minut)
Super cviky, pěkně poskládané, naprosto v pohodě i pro začátečníky. ☺



Arm workout od Fit-ZonA (14 minut)
Hodně nadupané nejrůznějšími cviky, ruce jsem opravdu cítila. Ale možná bych ocenila komentování nebo alespoň názvy či kratičké ukázky těch cviků... Zase, vytáčela jsem hlavu, abych vůbec věděla, co mám dělat. Každý cvik jel třicet vteřin a hned na něj navazoval další. Tam by se mi ten komentář či alespoň ten vyslovený název opravdu hodil. Možná to ale slečna ještě vymaká, asi v tom nechodí dlouho, protože video mělo v době, kdy jsem jej zapínala 120 zobrazení. Rozhodně ale po docvičení ucítíte ruce, hlavně teda ramena. A navíc si třeba rozšíříte znalost cviků na ruce bez činek, nebo si je alespoň zopakujete.



20.4. 


Odpočinek


21.4. 


Celý den na nohou na brigádě


22.4. 


Cviky pro pevné a krásné bříško od ladylab.cz (20 minut)
Fajn video, mělo všechno - komentáře, hudbu, odpočítávání cviků i celkového času. Na můj vkus bylo ale hodně přepauzované, pro mě i dost snadné, ale pro začátečníky je určitě super.



Get yout front splits od Natalie Danza (10 minut)
Toto video na nácvik provazů mě zklamalo. Jednak to byla v podstatě jen ukázka cviků, holčina necvičila s vámi, jen ukázala cvik a pak byl prostřih - až teda na tu poslední část -, takže jsem si to vždycky zastavila, protáhla se a pak si to zase spustila. Myslela jsem, že se deset minutek protáhnu, a ne že se na začátku vypovídá a pak mi ukáže v prostřizích pět cviků a bude konec. Za mě ne.



23.4.


Znovu jsem si zacvičila půlhodinové taneční kardio.


24.4. 


Odpočinek


25.4. 


Legs + butt burner od Heather Robertson (10 minut)
Fajn video, pěkně udělané, dobrá hudba, ukázka cviků i pojmenování. Není moc náročné, zvládnou ho i začátečníci.



Low abs sculpt od Pilates Strong (14 minut)
Toto video na bříško pro začátečníky určitě ne. Uteklo, bylo super, ale zároveň poměrně náročné. Spousta z těch cviků vyžadovala i správné provedení, které třeba začátečníci nemají. Navíc to pálilo, celkem dost.



How to tone arms without weights od Meredith Shirk (10 minut)
Tato holčina než se na začátku vykecala, byly tři minuty pryč. Takže se cvičilo nějakých šest. A upřímně, ruce jsem nějak výrazně necítila ani při cvičení, ani po něm...



26.4. 


Trénink


27.4. 


Yoga for the splits od SarahBethYoga (30 minut)
Kyčle jsou mojí slabší oblastí, jak jste již možná pochopili. Nejsem tam tak pružná, jak bych chtěla. V pozicích v tomto videu se setrvává poměrně dlouho, takže cítíte, jak vás tělo pouští dál a dál. Můžete použít i různé pomůcky, bloky nebo polštáře. Na konečné provazy jsem si pomohla polštářem i já a bylo to super. Po docvičení jsem cítila, jak se mi kyčle opravdu pěkně protáhly. Určitě doporučuju, pokud se chcete naučit provazy nebo zlepšit pružnost vašich kyčlí

 


28.4. 


Belly fat burner workout od Tipsfromstella Fitness (16 minut)
Video hezky uteklo, podle mě jej zvládnou i začátečníci. U jednoho cviku jsem si přidala i těžší verzi. Akorát teda ta angličtina mi trhala uši...



Abs workout od FitnessBlender (10 minut)
Fitness Blender je klasika. Nezklame. Na výběr máte vždycky několik variant, takže si cvičení přizpůsobíte své úrovni. Vloženy byly i dva cviky na záda. Za mě super. Stejně jako celý cvičební Youtube kanál, na kterém jsem kdysi začínala a ze kterého jsem cvičila své první workouty. ☺



Target your underbutt od Hana Milly (7 minut)
Video na zadek, opět vhodné i pro začátečníky. Angličtina ale taky nic moc, každopádně mi to cvičení rušila mnohem méně, než od slečny z videa výše. Cviky jste vždycky viděli dopředu, byl tam i časovač, takže provedením jinak super.



100 squats challenge od Lumowell (9 minut)
Lumowell je taky celkem klasika. Někdy na jejich videa nemám náladu, přece jen se mi lépe cvičí s „normálními lidmi“, ale ten den mi to nevadilo. Video bylo super, zapotila jsem se, cítila jsem nohy i silně bijící srdce. Tohle opravdu doporučuji. Na konci je i miniprotažení. Jen malá poznámka: Počítejte s tím, že dřepů uděláte více než sto. Uděláte sto opakování různých cviků. Ale někdy je potřeba udělat dva dřepy na jedno provedení daného cviku. Ale o to lepší to je! ☺



29.4.


Cardio dance and barre toning workout od POPSUGAR Fitness (36 minut)
Tohle mě bavilo. Kombinace kratšího tanečního kardia a následného posilování, paráda! Na konci nechybělo ani protažení. Prostě ideál, všechno potřebné v jednom videu.



30.4.

Na poslední dubnový den jsem si nechala hodně velkou makačku!

Dance warm up od Auti Kamal (10 minut)
Nebylo to vůbec špatně zpracované. Jen obsah vůbec neodpovídal názvu. Na začátku jste si zaskákali tři cviky a pak následovalo protahování. Čekala jsem nějaký taneček na zahřátí, ne tohle. Říkám, nebylo to špatné, ale zkrátka absolutně mimo to, co jsem očekávala.



Full body workout od Péti Elblové (23 minut)
Upřímně? Málem jsem u toho umřela! :D Tohle byl fakt masakr. Na konci jsem srdce měla tak dva metry nad hrudníkem a spocená jsem byla jako prasátko. Opravdu pecka, Peti! ☺



Oblíbené cviky na břicho od Péti Elblové (20 minut)
Normální člověk by po tom Full body už skončil, ale néé, já jsem potřebovala otestovat i Pétino nejnovější video. Tak jsem se do toho dala. Rozjezd byl takový na pohodu, tak jsem si říkala, že to dám úplně s přehledem. A pak se to začalo lámat a ukázala se typická Péťa. Byla jsem ráda, když video skončilo. Měla jsem opravdu dost.




Tak to byl můj duben po cvičební stránce. Chtěla bych vás moc poprosit o zpětnou vazbu na tento nový koncept! Líbil se vám tento článek? ☺

Budu se moc těšit na všechny komentáře, postřehy a reakce! ☺

K.

8 komentářů:

  1. Líbí, moc🙌. Jen pokračuj, aspoň pořádně namotivuješ❤.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  2. MadFit určitě zkusím! :D Jinak Péťu znám a je supr, taky jsem si vždy mákla, ale měla z toho ten dobrý pocit, že odcházím s výsledky. Díky těmto cvičením si pak líp začneš uspořádávat i svoje vlastní, což je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, onaže je fakt blázen. :D
      Tak to je super! 😊
      Ano, souhlasím. Ale na to musím mít náladu, obvykle se mi nechce to vymýšlet. Ale sem tam si podle sebe zacvičím... 😊

      Vymazat