By Klára: NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN - NAZOUVÁKY, HODINKY A BABY PINK MIKINA /2019

neděle 5. května 2019

NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN - NAZOUVÁKY, HODINKY A BABY PINK MIKINA /2019


Ahojte! ☺

Tento týden vás vítám u článku již po třetí. Stíhám všechno parádně, přesně tak, jak bych chtěla. Což je celkem příjemná změna. Takže dneska bych vám ráda ukázala, co jsen si koupila a co jsem dostala během března a dubna! ☺


Jupí, nové botičky. Jsou v krásné světle mentolové barvě, která ale bohužel na fotkách vypadá až bíle. Kupovala jsem je ve Sportisimu, stály kolem 850 Kč.  Každopádně jsou to slabší kousky, u tkaniček vykukují části hnědého materiálu. Na druhou stranu jsou velmi pohodlné, mají paměťovou pěnu, která je ale z horní strany, takže když jdete, prsty se vám zabořují do měkkého. Barva je celkem náchylná na prach, všechna špína je hned vidět, takže už jsem je (díky prašné cestě k našemu domu) jednou projela pračkou. Tak uvidím, kolik toho vydrží. Ale hrozně se mi líbily, tak jsem si je pořídila. Za odměnu, za brigádu. ☺


Druhými botkami jsou tyto nazouváky značky Coqui, které mají úplně stejnou barvu, jako ty Reeboky. Dostala jsem je od našich, kteří si je mohli vybrat za nějakou službu, kterou majiteli obchodu s touto značkou prokázali. Tudíž cenu nevím, ale myslím, že byste ji snadno dohledali. A asi nemusím říkat, že jsou opět úžasné! ☺


A ještě tu mám jedny, taktéž Coqui, tentokrát v černé barvě se stříbrnými třpytkami. Taky jsou moc hezké! ☺


Teď k oblečení. Opět ve Sportisimu jsem narazila na tuhle úžasnou Adidas mikinu v baby pink barvě. Je příjemná a podle mě vypadá naprosto skvěle. Kupovala ji mamka, a myslím, že stála 800 Kč.


Purpurové tričko s dlouhým rukávem jsem kupovala v sekáči za 39 Kč. To vykrojení, které vidíte, není výstřih, ale patří na záda. Tím mě právě tento kousek zaujal, vypadá to moc hezky. Jinak je to takový hodně elastický jemný materiál.


Třetím sekáčovým kouskem za devětatřicet korun jsou tyto černé šaty. Na fotce to není moc vidět, ale v pase jsou trošku zúžené, a od boků dolů se pak mírně rozšíří. Vynosím je ale asi spíš na zahradu nebo v létě na procházku se psem. Měly sice pod paží malou dírečku, ale s tou si moje mamka poradí. ☺


Pokračujeme riflemi, v podstatě také z druhé ruky. Koupila jsem je za stovku od jedné slečny.
Jsou ve velikosti 36, mají trošku vyšší pas a světlounce modrou barvu.


Tyto kalhoty jste u mě už viděli, mamka mi v Takku koupila druhé, úplně stejné. Jsou fajn, mají hodně vysoký pas. Stejně jako ty první, jsou ve velikosti 34, ale tentokrát je už měli ve výprodeji. Ale na cenu si už bohužel nevzpomenu.


Posledními kousky oblečení jsou dvě balení ponožek v baby pink, šeříkové a mentolové barvě. Obě balení stála dohromady 150 Kč, celkem je to deset párů. Kupovali jsme je ve Sports Directu.


Dál tu mám ten nejroztomilejší kaktus, jaký jsem kdy viděla. Je prostě dokonalý! Je z OBI, stál 200 Kč a spolu s ním mi mamka koupila i květináč ve světlounké vanilkové barvě, jehož horní polovina je zdobená takovým škrábáním. No, vypadá to dohromady moc hezky. ☺


Od mamky jsem dostala ještě krém na obličej značky Alverde. Že prý procházela DMko a koukala na různé přírodní věci, tak mi jednu taky koupila. Zatím jsem to ale nevyzkoušela.


Přecházíme k trojici hodinek. Tyto rose gold mi přišly z Číny, ale nějak si nikdo z mého okolí neuvědomuje, že by je objednával. Takže pořádně nevím, kde se u mě vzaly.
Na první pohled není nějak poznat, že to je nějaký hodně levný kousek, ale já, jakožto ten, kdo je nosí, to cítím. Něco v nich tak chrastí při prudším pohybu, ten kovový řemínek je hodně netvárný...
Ale jinak fungují, přišly s baterkou a na pohled vypadají hezky. Což do určité míry stačí. ☺


A tyto bych popsala úplně stejně. Také přišly neznámo proč. Řemínek je opět tužší, ale nikde se neloupe. Navíc je v krásné baby pink barvě. V těchto dokonce ani nic nerachotí. A vypadají opět moc hezky!


A tuhle nádheru od Paris Hilton jsem dostala od přítele (jakože) k výročí. Nikdy jsme si k této příležitosti velké dárky nedávali, ale říkal, že mi je chtěl koupit, tak to udělal. A využil výročí k tomu, aby mi je dal.
Ty hodinky jsou opravdu krásné. Pevný bílý řemínek, pruhledný ciferník s rose gold Eiffelovkou uprostřed. Jsou poměrně mohutné, ale zárověň na mě působí jemně.
Parádní je i celá krabička i se šperkem, který v ní byl spolu s hodinkami. Ten je opět v rose gold barvě, docela se ale šmodrchá. Každopádně na nějaký ples jej třeba vytáhnu. Na běžný den spíše ne, protože nosím řetízek (taky od přítele), který v podstatě vůbec nesundávám. ☺


A co se spoluprací týká, povedly se mi dvě.
Jedna s firmou Bylineo, recenzi najdete na mém Instagramu.
A druhá s firmou Barkingheads, o které jsem napsala samostatnou recenzi (BARKING HEADS A MEOWING HEADS / RECENZE DOBROT PRO PSY A KOČKY).


Jsme na konci! ☺

Určitě mi dejte vědět, jestli se vám líbil nějaký kousek oblečení či nějaká jiná věc, popřípadě čím jste si naposledy udělali radost vy! ☺

K.

12 komentářů:

  1. Krásné věci, moc se mi líbí věci v mentolové barvě. No a ty hodinky s Eiffelovkou jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nákup :) Zaujaly mne ty ponožky :D Těch není nikdy dost ... Brzy si budu muset opět nějaké pořídit, mám pocit, že mi je pračka žere. A neustále! :D A ty poslední hodinky od přítele jsou fakt top! :)
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! 😊
      Přesně tak. Občas to máme stejně! :D
      Vyřídím mu od tebe pochvalu! ❤

      Vymazat
  3. Krásné novinky. Líbí se mi růžová mikina, úlovky že sekáče a taky hodinky od přítele.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné kousky :)) Já jakořžto milovnicie sekáčů bych byla nejvíc nadšená právě ze sekáčových úlovků, jsou super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Džíny s vysokým pasem miluju, jiné už nenosím😁. Já nakoupila taky spoustu kousků, ale z Vinted. To je moje závislost. Jinak ty první hodinky z Ali se mi moc líbí. Mám rád tenhle jemný styl a nemám ráda zdobený. Jediný nejemný mám ráda G-Shocky😁.

    Jo a ty zelený pantoflíčky jsou super.

    Verča ze Ztracena v Praze


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom v podstatě stejně! 😊
      A naprosto rozumím. Já zase v poslední době vymetám sekáče. 😊
      To mě těší, že se ti líbí. Já ty zdobený vynosím nejspíš jen k nějakým jednobarevným kouskům. Jinak už by mi to asi taky přišlo moc. 😊
      A děkuju! ❤

      Vymazat
  6. Přítel Ti teda vybral moc krásné hodninky :) Ze všech tří se mi líbí nejvíc :) A ty kraťasy do pasu za 100kč je pecka! Já si teď koupila jedny v HM za 400kč, což mi nepřijde tak hrozné :) A kaktus je hrozně roztomilý :) I květináč se mi moc líbí. Aspoň nějaká kytka, co by mě přežila :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím mu to! 😊
      A kraťasy... Asi myslíš rifle, že? 😊 Ty byly taky fajn kup.
      A s kaktusem to mám podobně, jako ty. :D

      Vymazat