By Klára: NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - TENISKY, LETNÍ OBLEČENÍ A KRYCÍ JMÉNA /2019

čtvrtek 12. září 2019

NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - TENISKY, LETNÍ OBLEČENÍ A KRYCÍ JMÉNA /2019


Ahojte! ☺

Už uběhly skoro dva zářijové týdny, tak by bylo na čase vám ukázat, co jsem si pořídila během prázdnin, ne? Tak jdeme na to! ☺


Přes léto jsem si koupila jednu poměrně drahou věc, přestože jsem ji nefotila. Pořídila jsem si auto. Ale vyhodnotila jsem, že ho sem dávat nebudu. Ale aspoň ho zmíním. ☺


Botičky! A hned dvoje! Jestli mě sledujete nebo přímo znáte už déle, víte, že jsem milovník bot. A chyběly mi do sbírky klasické bílé, fakt! No a tyhle? Ty jsem prostě musela mít! ☺


A úplně ty stejné, jen ve světle růžové barvě, jsem přidala do košíku taky. Deichmann měl totiž akci, že když si koupíte dva zlevněné páry, druhý budete mít za půlku. Tak bylo jasno! Dohromady mě vyšly kolem 2000 Kč.


Na této fotce vidíte hned dva nové kousky. Kraťasy s vysokým pasem mám z obchodu Gate, byly v akci a stály tuším 298 Kč. Jsou zúžené u pasu, nohavice jsou mírně rozšířené, z boků jsou jakoby nastřižené. Materiál je dost elastický a moc příjemný. Riflové kraťasy jsem měla jen jedny a tyto nebyly tak drahé, jak bývá zvykem (přestože to nechápu, dát 700 Kč za kraťasy...). A seděly mi, takže nebylo o čem! ☺
A druhou věcí je bílý crop top, opět z velmi příjemného materiálu. Koupila jsem ho v H&M, cenu už ale přesně nevím. Tuším, že to bylo kolem dvou stovek. Opět byl v akci. A dlouho jsem přesně takový hledala, moc se mi líbil, když jsem ho kdysi viděla na nějaké fotce. Teď už ho konečně mám taky!


Fridu Kahlo možná znáte. Byla to umělkyně s poměrně zajímavou duší a příběhem. A já jsem k svátku dostala od mamky bílé tričko s jejím portrétem. Má věneček a náušnice z kamínků, a i když to bylo původně myšleno jako „vtip“ a mamka to považovala za oblečení na doma, mně se líbí a pravděpodobně jej vytáhnu i ven. Co vy na něj říkáte? ☺ (Jinak podle značky je z Kiku, ale cenu nevím.)


Další dvě věci jsou z Takka. Obyčejné šedé tílko s upravitelnými ramínky stálo asi 90 Kč.
Bílý přehoz z lehké a příjemné látky nakonec stál do dvou stovek. Taky tam probíhala nějaká akce, že zlevněné zboží je za půlku...☺
Co víc k tomu říct? Podle mě to vypadá dobře a takových jednoduchých kousků není nikdy dost, ne? ☺


Bílé ponožky by měly být klasika. Ale já jsem vyloženě čistě bílé neměla ani jedny. A přišel na ně ten správný čas. Chtěla bych barevné nízké ponožky, které mám, nosit na tréninky, a bílé pak normálně „ven“. A chtěla bych nahradit i vysoké barevné ponožky za něco neutrálního. Někde se začít musí! ☺


Tahle bláznivá barevná zástěrka je taky dárkem k svátku. Dostala jsem ji od šéfové. Ať prý nedělám v kuchyni ostudu, až budu vařit další charitativní mátové sirupy! ♥


Tak, tentokrát tu nenajdete Balea deodoranty. Výjimečně jsem je vyměnila za Dove, Rexonu a Niveu. Všechny voní parádně, ale překvapivě je zatím mým nejoblíbenějším z této trojice ten Dove. Sice voní po květinách, což já úplně nemusím, ale tohle se mi opravdu líbí. Všechny tři byly v Dm v různých akcích, takže nestály 70 Kč, ale třeba kolem 30 - 40 Kč.


S mamkou jsme zavítaly i do Levných knih, kde mě zaujala kniha o masážích. Je pěkně propracovaná, nafocená a celkově uspořádaná. Podle mě to bude fajn do začátku, pokud se této oblasti chcete věnovat.


Stavila jsem se i v Albi. Za konkrétním účelem - sehnat hru Krycí jména. Hrála jsem ji před prázdninami v horách a přišla mi úžasná. Tak jsem ji koupila. A je fakt super, určitě po ní mrkněte. Cena sice není úplně nízká, ale ony ty hry v dnešní době opravdu nejsou levnou záležitostí. Se studentskou slevou mě přišla na 450 Kč.


Na konec tu mám dárky od přítelovy sestry. Dostala jsem magnetku ze Španělska, které navštívila s rodinou, bombu do koupele s vůní magnólie, nějaké nášivky, které nejsou na fotce, a plyšovou kosmetickou taštičku se začátečním písmenem mého jména. To je vyšité takovou rose gold barvou (ale víc do zlata). ☺


A jakou radost jste si udělali během prázdnin vy? Koupili jste si i něco materiálního, nebo jste spíše cestovali a investovali do nehmotného? ☺

K.

6 komentářů: