By Klára: NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN - SLADĚNÉ OBLEČENÍ, POMOCNÍCI NA CVIČENÍ A ZÁSOBY KNIH /2020

středa 20. května 2020

NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN - SLADĚNÉ OBLEČENÍ, POMOCNÍCI NA CVIČENÍ A ZÁSOBY KNIH /2020


Ahojte! ☺

Ráda bych vás přivítala u dalšího nákupového článku, tentokrát za měsíce březen a duben. Dopředu bych se chtěla omluvit za kvalitu některých fotek, sluníčko se mnou vůbec nekamarádilo a ani v pozdějších úpravách jsem z toho nedokázala dostat víc. Tak snad mi to pro jednou odpustíte...:/
Pokud tedy máte chuť, pojďte se mrknout na moje nové přírůstky do skříně, botníku, ale i knihovny! ☺


Začínám, tradičně, botami. Tyhle krásné žluté prostě nešlo v Deichmannu nechat. Jakože fakt ne. Tím se oficiálně staly mými prvními koupenými botami v roce 2020. A uznejte sami. Jsou prostě boží. A ještě když stály 799 Kč, jsou v kombinaci s hnědou barvou, jsou to jen takové ty nazouvací tenisky, i když vypadají, že je musíte zavazovat. Tohle byla prostě láska na první pohled! ☺


Pokračujeme kalhotami. A to jsou teď taky moji velcí oblíbenci. Jsou to moje úplně první kalhoty tohoto stylu. I když už jsou populární nějaký ten pátek. Každopádně jsem měla ve všech vždycky pocit, že mi to zbytečně zvětšuje a zvýrazňuje zadek. Tím, že nemají kapsy, teď ještě nejsou právě přes zadek úplně volné... Ale tyhle... Ano, stála jsem v nich v té kabince asi půl hodiny, ale pak jsem si je vzala. A nelituju. Cítím se v nich fakt skvěle, ta barevná kombinace a proužky mě na nich prostě baví. Takže z těch mám fakt radost. A jsou z obchodu Gate, kde stály 448 Kč.


No a v této prodejně jsem k nim přihodila i tuhle krátkou bundičku. Protože nic podobného doma nemám. A právě jsem po něčem podobném už nějakou chvilku koukala. Je to strašně příjemný hladký materiál, cítím se v ní dobře, vypadá podle mě hezky, takže já jsem spokojená. Stála 798 Kč.


A ještě tu mám batůžek. To byla/je taky věc, která je hodně populární. Já jsem po nich taky koukala, ale vždycky mi přišly moc malé a nepraktické. Plus jsem nechtěla kožený. A musel se mi líbit, samozřejmě. Až jsem narazila v Baťovi na tento. Byl zlevněný na 800, plus v tu dobu měli na všechny kabelky ještě 50 % dolů. Takže bylo rozhodnuto. A je super, fakt! ☺


Dál tu mám tyhle botky. Jsou to obyčejné tenisky z Lidlu, asi za tři stovky. Líbily se mi, tak jsem si řekla, že třeba na chvilku poslouží. Ale upřímně, raději jsem si ty peníze měla odložit a přihodit k nim ještě dvě až tři takové částky a koupit si normálně značkové boty. Protože tyhle mají úplně plochou podrážku, lámou se na patě, páře se to zadní poutko a vnitřní vložka se po prvních dvou použití svezla tak, že nejsem schopná ji napasovat zpět. Ale to se dalo čekat u takto levných bot, že. Nicméně jsem je chtěla zkusit, než bych je odsoudila. Nevracela jsem je zpět, řekla jsem si, že je použiju na práci na zahradě nebo na lítačku po lese v horším počasí, protože mi nebude líto je zničit. (I když ony už se vlastně ničí i samy...) Ale za mě boty z Lidlu tedy už nee,


Tohle tričko, pro mě teda spíš šaty, byl letošní střih na Avon pochod. Na ten jsem teda neměla v plánu jít ani před tím, než začala celá ta situace s pandemií, ale tričko jsem si koupit chtěla. Vzala jsem si velikost L/XL, právě z toho důvodu, aby bylo použitelné jako šaty. Přispěla jsem tak 400 Kč na podporu boje proti rakovině prsu.


No, sluníčko se mnou taky moc nekamarádilo. Takže ač jsem se snažila ty fotky i potom upravit, víc jsem z toho nedostala. Tak snad to omluvíte. Nicméně tohle tričko je ve stejné barvě, jako ty boty. Takže v realitě je to taková světlá mintová. Vzala jsem si ho ve velikosti XS, ale i tak ten střih umožňuje si ho zakasat nebo zauzlovat. Což teda dělám vždycky, když si ho beru. A bylo za necelé dvě stovky, opět z Lidlu.


Na eshopu Lidlu jsem přihodila do košíku i tyhle dvě podprsenky. Bylo to takové „buď a nebo“. Buď mi budou a nebo je vrátím. A naštěstí mi byly. Jsou to teda taky XSka, ale i kdybych si vzala Sko, což byla ta druhá velikost, nad kterou jsem uvažovala, bylo by mi. A jsou super. Mají klasické háčky na zapínání, posuvná ramínka, takže za mě super. Set stál do čtyř stovek, takže ta jedna podprsenka vyšla na nějaké dvě stovky. Což je suprová cena!


Jako poslední věc z Lidlu tu mám kettlebell. Konečně. Ten mi v mé mini sbírce pomůcek na cvičení chyběl. A teď už ho mám konečně taky. Ten přišel na 370 Kč.


Tuhle svíčku jsem dostala od přítele. Prý jen tak. Má teda vonět po tulipánech, což mně osobně moc nepřijde, ale voní hezky. A bylo to takové milé gesto. ☺


Z kosmetiky tu mám jen tuhle micelárku. Tu už jste u mě kdysi viděli, používám ji běžně. Teď ji měli v Avonu ve 400ml balení za nějakých 90 Kč, takže jsem po ní sáhla. Podle mě je to za ty peníze fakt dobrý produkt! ☺


Přesouváme se na knížky. Konkrétně u téhle jsem kdysi někde zahlédla ukázku a komentář na film. Ale neviděla jsem ho. Odkládala jsem ho pořád na nějakou lepší chvíli. A taky na dobu, kdy na to budu mít čas. No a pak, když jsem viděla, že jedna paní prodává knižní předlohu, sáhla jsem po ní. Obecně teď koukám spíš po knížkách „z druhé ruky“, než na eshopy. Obvykle jsou prostě jednou čtené, ještě voní novotou, tak není potřeba kupovat novou. Alespoň pro mě teda ne. Zatím jsem ji nečetla, ale těším se na ni.


Stejně jako na tuto knihu. Ta byla hitem už nějakou dobu zpátky, ale mě to tak nějak obešlo. Ale zase, když jsem ji pak viděla, poprosila jsem přítele, jestli mi třeba nechce udělat radost. Chtěl. Takže ji mám doma. Mimochodem, i tu Horu mezi námi mi pořídil on. Takže moc děkuju! ☺


Tuhle knížku mám naopak od mamky. Neslyšela jsem o ní, ale když ji jedna paní prodávala, mrkla jsem na anotaci. A zaujala mě. Takže tentokrát jsem se obrátila s prosbou na mamku. Takže i tenhle titul teď čeká, až opadne všechno učení a budu se do ní moct pustit. ☺


No, a pak mamka přišla s tím, že si bude objednávat knížky z Megaknihy.cz. A že jestli nějakou nechci. No, tak jsem si vybrala, že? Pokud jste o této knížce ještě neslyšeli, mrkněte na anotaci. Já mám tenhle druh ráda, odpočívám u toho, dobře se mi to čte, baví mě to, takže tohoto žánru asi nebudu mít nikdy dost.


Na tuhle knížku už jste mohli číst na blogu i recenzi. Opět byla koupená od jedné paní na Facebooku. Ale nestála za to. Pokud byste i tak chtěli vědět víc, mrkněte na recenzi → BYLA JSEM TU.


Tuhle knížku už mám přečtenou. A bylo to teda silný kafe. Určitě na ni mrkněte, pokud máte rádi psychotrillery. Tohle totiž bylo silný psycho. Plánuju napsat i recenzi, hned jak na to budu mít chvilku času. ☺



Tohle mi sice přišlo až začátkem května, ale rozhodla jsem se to sem ještě vmáčknout. Je to balíček ze Zdraví a fitness. A jak vidíte, je plný dobrot. Chipsy a Deluxe tyčinky už padly za vlast, zbytek ještě čeká na otevření. No, a díky spolupráci jsem mohla o tentýž balíček uspořádat soutěž i pro vás. Ta běží do 25.5.2020 na mém Instagramu, tak se můžete zapojit, pokud budete chtít. ☺


Tak, poprala jsem se úspěšně s editorem, snad omluvíte některé horší fotky, ale opravdu jsem dělala, co jsem mohla.
Určitě mi napište, jaká věc z těchto nákupů se vám líbí nejvíc, jakou dobrotu z balíčku byste si dali a nebo čím jste si naposledy udělali radost vy! ☺

Budu se těšit zase u dalšího článku!

K.

12 komentářů:

  1. V Deichmannu mají teďka vážně super tenisky, koupila jsem si podobné, jako máš ty, akorát v takové fialkové barvě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné nákupy. Dost si toho stihla pokupit. Najviac sa mi páči batoztek, niečo také by sa mi tiež zišlo.
    Hora medzi nami som videla film, ale akosi si ho už velmi nepamatam. Knižka bue samozrejme o inom predpokladam - tie su vždy viac rozpisane a rozvite, ako filmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Spoustu věcí mi kupovala mamka, nebo jsem je dostala od přítele ještě před pandemií. Zbytek jsme jednoduše objednali přes internet.
      Jinak jestli si film nepamatuješ, tak to asi není úplně dobré znamení. Ale tak budu doufat, že ta knížka bude lepší! ☺

      Vymazat
  3. Batoh je úžasný. Já jsem jeden dostala v lednu k narozeninám. Dám do něj knížku a kosmetiku a jdu ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      Je fajn, když nepotřebuješ moc věcí. Klíče, mobil, peněženku a kapesníky do něj dám, a ještě mi zbývá docela dost místa. Ale nechápu, jak jej někdo může nosit do školy. Já bych tam nacpala tak desetinu toho, co potřebuju... :D

      Vymazat
  4. Ta kniha Za zavřenými dveřmi vypadá zajímavě. Takové knihy mám ráda, tak se po ní podívám. Jinak pěkné kousky. Taky jsem se na bloggeru dost potrápila, než jsem vydala článek. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na ni mrkni, byla fakt hodně psycho.
      Jinak děkuju za pochvalu.
      No, a s Bloggerem... To nám asi udělali schválně, aby nám z toho pobytu doma nezakrněl mozek. :D

      Vymazat
  5. Pane jo, ta kombinace oblečení ti velmi sluší :)
    Moc se mi líbí ty kalhoty žluté botičky a velmi mě zaujala ta knížka Hora mezi námi.

    OdpovědětVymazat