By Klára: ODCVIČENO V PROSINCI - VÁNOČNÍ WORKOUTY, ZÁPOČET Z PLAVÁNÍ A DALŠÍ AKTIVITY /2021

pátek 31. prosince 2021

ODCVIČENO V PROSINCI - VÁNOČNÍ WORKOUTY, ZÁPOČET Z PLAVÁNÍ A DALŠÍ AKTIVITY /2021


Ahojte! ☺

Tak tu máme poslední konec měsíce tohoto roku. A s ním i poslední cvičební článek roku 2021. Osobně jsem měla prosinec spíše odpočinkový, cvičila jsem méně a spíše jsem se věnovala učení na zkoušky a poté zaslouženému relaxu. Cítila jsem se hodně unavená. A mé aktivitě nepomohlo ani drobné zranění v půlce měsíce, které mě pak v nutnosti odpočívat ještě více utvrdilo. Takže v posledním článku tohoto roku bych vám chtěla předat dvě věci. Jednak motivaci, inspiraci a chuť do cvičení v roce 2022, a jednak bych vám ráda připomněla, abyste nezapomínali odpočívat. Poslouchejte své tělo, nestresujte se, když to nepůjde podle představ, naučte se rozlišit lenost od stavu, kdy to tělo opravdu potřebuje relaxovat. A uvidíte, že se to na tom těle projeví mnohem pozitivněji, než kdybyste se za každou cenu museli hnát do cvičení. Pak bude spokojená jak vaše hlava, tak i tělo. Věřte mi. ☺
Tak, a teď se pojďte mrknout na pár videí, která si můžete příští rok zacvičit, když budete mít chuť. Pár jich tu pro vás mám! ☺


1.12.


Plavání (45 minut)


2.12.


Full body stretch od Blissflow (30 minut)
První video tohoto měsíce bylo protahovací. Dala jsem si krásnou půlhodinku uvolňování celého těla, protože jsem se cítila nějaká unavená. A užila jsem si ji opravdu hodně. Tohle opravdu doporučuji všema deseti, bylo to skvělé! ☺



3.12.

 

Plavání (45 minut)


4.12.


Práce


5.12.


Práce


6.12.

 

Toto pondělí pro mě začínal „Pamela´s week“. V téměř každém měsíci mám totiž jeden týden, ve kterém cvičím podle plánu Pamely, který dává do své aplikace. Zatím jsem si vždycky volila taneční plán, v prosinci tomu nebylo jinak. Takže se připravte, teď tu bude „přePamelováno“ a „přetancováno“!
 
 
„Funny“ full body warm up od Pamela Reif (4 minuty)
Tento týden opět Pamela začínala každý den nějakým krátkým warm upem. Tenhle je skvělý. Rozhýbete se, připravíte se na další cvičení. Za mě je tohle fakt super!

 
 
Booty & abs od Pamela Reif (10 minut)
Kombinaci břicha a zadečku moc často necvičím. Není to úplně něco, co by mi vyhovovalo. Tohle video není špatné. má kvalitu, na kterou jsme u Pamely zvyklí, ale není to něco, co bych si sama od sebe vybrala. Což už je pak ale otázkou preferencí.

 
 
Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Toto video bylo vydáno vloni před Vánoci. Ale ani letos nemohlo v tanečních plánech chybět. A jo, bavilo mě. Nepatří asi mezi takové ty moje nejoblíbenější, ale asi se z toho stane taková menší předvánoční tradice spojená s Pamelou. Na naladění se na Vánoce a ještě ve spojení s pohybem je to parádní.

 
 
Thigh workout od Pamela Reif (15 minut)
Mám pocit, že tohle video jsem dost dlouho necvičila. Ale je super! Stehna jsem po něm fakt cítila. Vnější i vnitřní. Určitě mu věnujte pozornost!



Bubble butt od Pamela Reif (10 minut)
A prosím, pokud neznáte tohle, pusťte si to taky. Možná to úplně nedělejte po předchozím videu, pokud máte nějaký pud sebezáchovy, ale v roce 2022 si to dejte jako výzvu. Protože výzva to opravdu je. Po tomhle videu vás ten zadek bude zaručeně pálit!



7.12.

 

„Leap of faith“ full body warm up od Pamela Reif (4 minuty)
Máme tu další den, který opět začínáme warm upem. Ani tenhle není špatný. Baví mě teda míň, než ten předchozí, ale rozhodně je taky fajn a skvěle poslouží!
 

 
Ab workout + chair od Pamela Reif (10 minut)
V minulém cvičebním článku jsem psala, že mi tohle video moc nevyhovuje, že mi to cvičení se židlí není moc komfortní a že kdybych to cvičila příště, tak bez židle. Což jsem tentokrát udělala. A bavilo mě to mnohem víc, nikde mě nic nebolelo, netlačilo, neujížděla mi židle pod nohama. Tahle moje úprava způsobila to, že jsem mohla pěkně zpevňovat bříško, ale netrpěly u toho žádné jiné části těla. Takže se nebojte si videa upravit, pokud je vám něco nepohodlné. U mě to mělo jen a jen pozitivní dopad.



Enjoy cardio od Pamela Reif (12 minut)
Tohle mám ráda. Jde o video, které je v mém žebříčku oblíbených tanců od Pamely hodně vysoko. I když se jedná spíše o zábavné kardio, pořád to má dost tanečních prvků. Ale pořádně si u toho máknete. A co chtít víc? Jo, tohle jednoznačně jo! ☺


 
Hardcore HIIT od Pamela Reif (10 minut)
Pamela a slova jako „hard, extreme, hardcore“ a podobně nejsou moc dobrá kombinace. Většinou jsou to totiž fakt zabijáci. U tohoto jsem se opravdu pěkně zapotila a zadýchala, řekla jsem snad 100x, že se ta Pamela asi pomátla, ale pak jsem se cítila spokojeně unavená a hrdá. A za to to stojí!



Christmas dance workout 2021 od Pamela Reif (10 minut)
Nemohla chybět ani letošní vánoční novinka. Tohle video mě napoprvé bavilo asi míň, než to loňské, ale po předchozích zkušenostech vím, že se mi u tanečních videí vyplácí je zkusit víckrát, protože mě pak baví víc a víc. Takže napoprvé to bylo takové průměrné, ale hýbala jsem se u toho a přidalo mi to špetku vánoční nálady, což jsou dvě pozitivní věci. A uvidíme, jestli se mi později zalíbí víc.



8.12.


„Lonely“ happy dance warm up od Pamela Reif (3 minuty)
Další zahřívací tříminutovka. Super písnička, pěkně vymyšlené cviky... Ani tady nemám co vytknout.
 

 
Killer sixpack od Pamela Reif (10 minut)
No, a je to tady zase. Slovo „killer“ v kombinaci s Pamelou. Asi si to umíte představit, ne? Opravdu je to zabiják břišních svalů. Během cvičení a i po něm mě to bříško fakt hodně pálilo. Pro začátečníky tohle určitě ne-e.



Energy boost workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video je přesným důkazem toho, že dát tanečním workoutům víc šancí u mě bývá dobrý nápad. Tohle tancování mě napoprvé vůbec nebavilo. Teď je to mnohem lepší. Nepatří mezi ta top videa, ale usmívám se u něj a mám po něm lepší náladu. Takže ho klidně taky zkuste. A pokud vás nenadchne napoprvé, dejte mu ještě jednu nebo dvě šance a uvidíte. Třeba vás překvapí tak, jako mě. ☺



Dance like nobody´s watching od Pamela Reif (9 minut)
Tohle je ale taková bláznivina. Je to fakt takové potrhlé, po taneční stránce mě to zas tak moc nebaví, ale rozhodně se během tancování i po něm usmívám. Což je taky fajn efekt. Takže minimálně jednou si tohle zkuste, aspoň pro ten prožitek.
 

 
Stressful day stretch od Pamela Reif (10 minut)
Naopak tohle video jsem si zamilovala úplně celé, od začátku do konce. Já jsem u něj tak krásně vypla, fakt. Vyplavil se mi u toho všechen stres i různé emoce. Tohle je na zklidnění, odpočinek, uvolnění napětí a negativních emocí opravdu úžasné. Necvičila jsem to naposledy, 100% ne. Je to skvělé, opravdu!



9.12.


„Alright“ basic & happy warm up od Pamela Reif (3 minuty)
Ve čtvrtek jsem si dala páteční workout, protože v pátek jsem měla jít plavat. A pak jsem se chtěla jen protáhnout. Proto jsem si i ve čtvrtek mákla. Tohle nebylo špatné, ale asi bych to mezi těmi warm up videi nevyzdvihla. Bylo takové klasické, bavilo mě méně, než ty ostatní, ale službu to udělá.


 
Sixpack workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle bylo ale fajn. Klasické posilování bříška, ale v Pamelině podání, takže to vaše břišní svaly určitě ucítí. Za mě super! ☺



Back workout od Pamela Reif (10 minut)
Desetiminutovka na záda, ke které můžete využít lahve nebo lehké činky. Já jsem si vzala jen kilovky, a i tak jsem ty záda hezky zpevňovala. Taky to nebylo špatné. I když mám na tuhle partii ještě oblíbenější video od Pamely.


 
Love dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle tancování mám ve svém žebříčku zhruba v půlce. Mě neurazí, ale ani vyloženě nenadchne. Na nějaké rozhýbání a zábavnější formu kardia to ale poslouží. 


 
Boobs & back od Pamela Reif (10 minut)
Tohle je to video, které jsem zmiňovala před chvilkou. To, které mě na záda baví od Pamely asi nejvíc. Je skvělé, opravdu! Nepotřebujete k tomu žádné vybavení, ale svaly pěkně ucítíte. Cviky jsou opravdu super, za mě všechny palce nahoru!



Stressful day stretch od Pamela Reif (10 minut)
Tento den bylo to cvičení opravdu dlouhé. Podle mě tam měla Pamela jedno video navíc, protože to i s protažením zabralo celé asi hodinu. Ale odcvičila jsem to poctivě, včetně tohoto protažení, protože je úžasné. Opravdu, u tohoto si tak krásně odpočinete. Stojí to za to. ☺



10.12.


Plavání (30 minut)
 

Butt + leg stretch od Pamela Reif (9 minut)
Po plavání jsem si dala dvě protahovací videa ze čtvrtka. Prvním z nich byla devítiminutovka na spodní část těla. Ale ono obecně, u Pamely s protahovacími videi nesáhnete vedle. Tohle bylo na protažení svalů nohou a hýždí fajn.
 

 
Everyday stretch od Pamela Reif (6 minut)
Tohle bylo takové kratičké rychlé uvolnění svalů. Je to vhodné i pro ty, kteří po cvičení tomu protažení moc nedají, protože to zabere opravdu minimum času a je to určitě lepší, než se neprotáhnout vůbec. Osobně ale preferuji spíše ty desetiminutové verze.



11.12.


Odpočinek (v sobotu místo v neděli)


12.12.


„Lalalife“ fun full body warm up od Pamela Reif (3 minuty)
Tohle mě ale moc nebaví. Parťák Pamely mi tam není moc sympatický, to tancování je taky takové obyčejné, na konci ten projev toho zpěváka, jak padá únavou, přestože je to z legrace, není podle mě moc na místě, protože svou náročností tohle video ani zdaleka nemá na jiná videa od Pamely. Tohle mě upřímně moc nebaví.


 
Ab workout + bottle od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video ale není špatné. Díky láhvi nebo lehké čince je to zase trošku ozvláštněné. A bříško, jak jinak, určitě ucítíte. ☺
 

 
Christmas dance workout od Pamela Reif (7 minut)
Rodinný vánoční tanec, který je spíše pro zábavu, než vyloženě pro cvičení. Můžete si ho zacvičit se sourozencem, přítelem, kamarádem, i když třeba normálně necvičí. Já jsem si ho tedy odcvičila sama v rámci tohoto plánu. Není to něco, co bych vyhledávala nějak často, ale v období Vánoc je to fajn právě i pro naladění vánoční nálady. Taky to klidně zkuste, ideálně s nějakým parťákem.



Best of HIIT od Pamela Reif (10 minut)
Ale tohle video je skvělé. Zábavné, máknete si, zatancujete si, zapotíte... Je to skvělé! Tohle cvičívám ráda!
 

 
Christmas dance workout 2021 od Pamela Reif (10 minut)
Podruhé to už bylo lepší. Pořád to není něco, co bych potřebovala, ale není to špatné. Je to na stejné úrovni, jako jiné vánoční workouty od Pamely. V období Vánoc je to fajn, na naladění vánoční nálady, ale to je za mě asi tak všechno. Všechna ta videa budou spíš součástí vánočních tradic, než nějakého extra cvičení. Ale třeba je to přesně to, co v období Vánoc chcete. ☺


 
Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Ale tohle protahování je super. To je na záda něco tak příjemného, fakt. Myslím si, že až se budu učit na zkoušky, budu si ho pouštět v rámci některých pauz mezi učením, abych si uvolnila páteř a záda celkově, protože budu hodně a dlouho sedět. A tohle na to bude ideální. Takže pokud hodně sedíte, ať už u práce nebo u učení, tomuhle věnujte pozornost. Bude vám to příjemné, opravdu. 

 
 

13.12.


Christmas dance workout od MadFit (10 minut)
Konec týdne s Pamelou, jedeme dál. Mám tady vánoční tancování s MadFit. Tohle mě bavilo, písničky pro mě nebyly moc známé, ale sestavy mě bavily moc. Tohle si taky zatancujte, pro kombinaci pohybu a dobré (vánoční) nálady. ☺



Toned legs & round booty workout od MadFit (21 minut)
U MadFit zůstáváme. K tomuto workoutu si vemte činku, gumičku a nějakou židli. Nebylo to špatné, bylo tam celkem dost odpočinku, takže věřím, že si s tím poradíte všichni. Pro mě to bylo těmi intervaly a typem workoutu zase něco trošku jiného, něco co bych sama od sebe necvičila, o to víc mě to bavilo. Za mě dobrý!



Full body stretch od Caro Daur (10 minut)
S touhle slečnou jsem asi ještě necvičila. Ale nebylo to špatné. Mělo to hudbu, časovač, ukázku dalšího cviku, pěkně jsem se u toho protáhla... Za mě dobrý.



14.12.


Shredded abs workout od TRAIN WITH GAINSBYBRAINS (10 minut)
Tohle taky nebylo špatné. Desetiminutovka na bříško, nebyly tam pauzy, takže jste ty svaly pěkně cítili. Byl to takový styl Pamely. Ale cviky byly dobře zvolené a bavilo mě to, takže tohle si klidně taky zacvičte. ☺



Good posture workout od Eylem Abaci (10 minut)
Tento den jsem cvičila opravdu jen chviličku, protože jsem přijela domů docela pozdě večer a ještě jsem si přivodila drobné zranění, tak jsem to nechtěla moc pokoušet. Takže po desetiminutovce na bříško už jsem se jen deset minut protáhla. V tomto videu bylo i pár zpevňujících cviků na záda. Ale přišlo mi to fajn, jak na lehké tónování svalů, tak na jejich uvolnění. ☺



15.12.


Odpočinek před zápočtem


16.12.


Odpočinek před zápočtem


17.12.


Plavání zápočtu


18.12.


Úklid celého bytu
 
 

19.12.


Nucený odpočinek


20.12.


Fyzioterapie


21.12.


Darování krve


22.12.


Práce


23.12.


Odpočinek


24.12.


Štědrý den
 
 

25.12.


Train vs. dance od Pamela Reif (3 minuty)
Tento den jsem si konečně zase mohla zacvičit. Měla jsem za sebou pár zkoušek a zápočtů, měla jsem na to čas, chuť i energii, tak jsem se do toho pustila. To mé „zranění“ pořád ale nebylo úplně ideální a měla jsem po Štědrém dnu chuť spíše tancovat, než vyloženě cvičit, takže to podle toho i vypadalo.
Začala jsem novým vánočním tanečním workoutem od Pamely. A nebylo to špatné. Opět je tam Denisův tým pro ty, kteří nechtějí tancovat, ale raději by si zacvičili něco klasičtějšího. Já jsem zůstala v týmu Pamely. Písnička je podle mě super, sestava taky není špatná, zabere to chviličku. V období Vánoc je to taky fajn. ☺


 
Christmas dance workout od Pamela Reif (7 minut)
Rozhodla jsem se odcvičit si všechna vánoční videa od Pamely, ještě jednou a naposledy tento rok. Pokračovala jsem tedy druhým videem, ve kterém je opět přítomen Denis.



Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Jako třetí jsem si odtancovala loňské vánoční video...


 
Christmas dance workout 2021 od Pamela Reif (10 minut)
... a tuhle vánoční taneční sestavu jsem zakončila letošním vánočním workoutem. A ano, čím víc ho tancuju, tím lepší to je. ☺



„Snowman“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Jedna vánoční rychlovka od Kyry. Pěkná písnička, fajn sestava, tohle mě bavilo!



Pop Christmas dance workout od Kyra Pro (14 minut)
Tohle nebylo úplně špatné, ale ani nešlo o video, které bych potřebovala znovu. Bavila mě asi polovina z těch sestav, v té druhé jsem se spíš nenašla. Což není úplně dobré skóre. Takže podruhé už to určitě cvičit nebudu... ☺



Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Zakončila jsem to protahováním. Tohle video už jsem tu taky komentovala, takže znovu už se k němu vracet nebudu. Užila jsem si ho, jako vždy. ☺



26.12.


Jóga pro posílení a spalování od Barbory Sedlákové (30 minut)
Tohle byla taková klasická zpevňovací jógová lekce. Zabrala půl hodinky a lehce jste zapojili nejrůznější svaly. Jo, proč ne... ☺



27.12.


„Get busy“ dance workout od Kyra Pro (4 minuty)
Zpátky k tancování, tentokrát to bude opět Kyra, která mi, upřímně, už celkem chyběla. Takže jsem u ní dohnala resty. A začala jsem touhle čtyřminutovkou, která mě moc bavila. Písnička je skvělá, známá, kroky mi byly blízké... Jo, tohle je za mě fajn.



„Attention“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Tohle nebylo úplně špatné, ale už mi to nebylo tak blízké, jako video výše. Zkrátka, znovu bych to nepotřebovala.



Girl groups dance workout od Kyra Pro (14 minut)
Tak ale tohle... To bylo skvělý! Výborně vybrané písničky, skvělé sestavy, strašně mě to bavilo, fakt! Z těch choreografií srší ženskost, přitažlivost, hodně se zapojují boky, pas a zadek, no prostě... Tohle doporučuju zkusit, holky! ☺



Dance party to the best songs od Kyra Pro (14 minut)
Z tohoto videa mě bavila asi polovina, ta druhá mi nebyla tak blízká. Takže co se tohoto tancování týká, znovu bych si ho už asi nezacvičila, když vím, že u Kyry si najdu videa, ze kterých mě baví víc než polovina. A těm dám samozřejmě přednost. Špatné to nebylo, ale určitě bych našla něco, co mi bude bližší.



28.12.


Best of 2021 dance workout od Kyra Pro (12 minut)
Pokračujeme v tancovaní a ve videích od Kyry. Toto video znovu nahrála 30.12., ale poprvé jsem ho na Youtube opravdu viděla 28.12., kdy jsem ho právě i odtancovala. Jde o sestřih několika tanců z různých videí. A asi by to bylo obdobné, jako předchozí video. Zhruba s polovinou jsem se ztotožnila, druhá mi už tolik neseděla. 



Abs workout at home od Allblanc TV (10 minut)
Tohle bylo celkem fajn, podle mě je to vhodné i pro začátečníky. Máte tady interval 30/10, má to časovač, hudbu, ukázku cviků... Cviky nejsou nějak náročné, takže se s tím určitě poperete všichni.



Get lower abs results od Lilly Sabri (5 minut)
Ani tohle mi nepřišlo špatné. Byla to fajn pětiminutovka, ve které bylo deset cviků po půl minutě, opravdu byly cílené na spodní bříško, cítila jsem zapojení svalů, takže tohle jako součást cvičební rutiny, proč ne?



Killer sixpack od TRAIN WITH GAINSBYBRAINS (6 minut)
Další kratičké video, tentokrát komplexně na bříško. A tohle jsem teda cítila. Ne tak extrémně, jako někdy u Pamely, bylo to hezky vyvážené i jednoduššími cviky, ve kterých jsem si trošku odpočinula, ale i tak jsem ty svaly cítila. Takže tohle je za mě taky dobrý. ☺



Toned arms od Sami Clarke (10 minut)
Desetiminutovka na ruce, ke které nepotřebujete žádné vybavení. Cvičíte v intervalu 45/15. A za mě je to povedené. Tak akorát těžké, aby to zvládli všichni, ale zase ne příliš lehké, aby to ty ruce necítily. Takže pokud hledáte ne příliš náročné video na ruce bez vybavení, tohle nebude špatná volba.



Full body stretch od saya tatsu (10 minut)
Ani tímto nic nezkazíte. Tohle je klasická protahovací desetiminutovka vhodná po cvičení. Je to hezky udělané, osobně bych nepotřebovala mezi jednotlivými cviky ty pauzy, ale jinak mi to přišlo fajn.



29.12.


Odpočinek


30.12.


Nucený odpočinek


30.12.


Fun full body od Pamela Reif (8 minut)
A jdeme na poslední čtyři videa roku 2021! Začala jsem osmiminutovkou od Pamely, od které jsem očekávala spíše warm up. Ale bylo to víc zpevňování celého těla do rytmu hudby,  než přímo tancování. Ale upřímně, moc mě to nebavilo. Líbila se mi energie toho kudrnatého klučiny, nad tou jsem se usmívala v podstatě celé video, ale jinak mě to pohybově moc nenadchlo. Úplně špatné to nebylo, to vůbec, ale znovu bych to nepotřebovala. ☺



Low impact booty & leg workout od Dempsey Marks (15 minut)
Bohužel ani tohle mě moc nebavilo. Na to, že to video mělo čtvrt hodiny, jsem ty nohy a zadek mohla zapojit víc. Přestože šlo o video bez dřepů a skoků, jde to. Tohle pro mě bylo málo, bohužel.



Grow your booty - not legs od Daniela Suarez (10 minut)
Tohle už mi bylo uspořádáním, cviky i zapojením svalů mnohem bližší. Určitě jsem ty spodní polovinu těla za těchto deset minut zapojila víc, než v předchozím videu za patnáct. Nebylo to pro mě pořád úplně ono, ale určitě to bylo lepší, než video výše. Takže tohle klidně zkuste.



Gentle yoga flow for inner peace and joy od Breathe and Flow (17 minut)
Rok 2021 jsem zakončila jemňounkou jógou. Tady šlo opravdu jen o lehoučký pohyb, jemné rozhýbání a poměrně dlouhou závěrečnou meditaci/relaxaci. Takže pokud se některý den nebudete úplně cítit na cvičení, ale budete se na chvilku chtít zvednout ze židle a alespoň lehce se zmobilizovat, případně se odprostit od všeho okolo a na chvilku vypnout, zkuste tohle, třeba se vám to bude líbit. ☺




A tady tento článek končí! Stejně jako aktuální rok!☺
Do toho nového bych vám chtěla popřát hlavně hodně zdraví a dostatek sil. A to ve všech rovinách! ♥

Vstupte do nového roku tou správnou nohou. Budu se na vás těšit u dalšího článku, v příštím roce!

K.

2 komentáře:

  1. Ty tvoje cvíča jsou vždycky hrozně inspirativní a dá se z toho ledacos zajímavého vytáhnout :) Já teda teď cvičit z osobních důvodů nemůžu, ale doufám, že po těch nekonečných měsících už se brzy situace změní a opět ti tu budu nakukovat a inspirovat se ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Luci. Mě zase vždycky moc potěší tvoje zpětné vazby! ☺
      Tak snad to bude všechno v pořádku. A pak se budu těšit na tvou návštěvu! ☺

      Vymazat