By Klára: BĚLICÍ PASTA AP24 - POMŮŽE K HEZČÍMU ÚSMĚVU?

středa 17. října 2018

BĚLICÍ PASTA AP24 - POMŮŽE K HEZČÍMU ÚSMĚVU?


 Ahojte! ☺

Recenzi na nějaký kosmetický produkt jste u mě ještě neviděli. Když jsem ale před asi třemi měsíci dostala nabídku vyzkoušet bělicí pastu, přemohla mě zvědavost a přijala jsem ji. Po dvou měsících testování pro vás mám výsledek. Stojí za to, nebo ne? ☺


Nabídku jsem dostala od slečny Veroniky Valentové, která mě kontaktovala přes Instagram. Je to neuvěřitelně milý a pozitivní člověk. Pokud by vás tedy pasta zaujala, kontaktujte ji. ☺

K takovým těm méně záživným informacem o bělicí pastě bych řekla jen pár slov, protože většinu stejně zajímá až konečný efekt viditelný na fotkách (jejichž pořizování mi přišlo hrozně trapné... :D).

Pasta má 110 g, je tedy stejně velká jako klasické pasty (za ty považujme třeba Signal-ky) a cenově se pohybujeme někde kolem 400 Kč. Což teda není úplně málo.

Chuťově jsem s ní ale byla moc spokojená. I když tomu tak nebylo od začátku.
Při prvním ochutnání jsem si řekla: „Co - to - je?“, protože jsem byla zvyklá na nějaké pálivé, svěží nebo mentolové příchutě. Chápete. Byl to najednou obrat o 180 stupňů. Tato je totiž naopak jemná a chuť nemá nějak specifickou ani výraznou. A přestože mi na první pokus nechutnala, hned na druhý tomu bylo naopak. Po dostestování jsem pak měla trochu problém navyknout si na pasty, které máme běžně doma, protože byly najednou hrozně výrazné.

Dalším plusem, které jsem nejdříve neviděla, je, že téměř nepění. Až mě překvapilo, jak jsem tuto změnu uvítala, protože mi pěnivost klasických drogerkových past vždycky vyhovovala. To už máme druhý obrat. A ani tady to nebylo napoprvé, no nakonec jsem byla ráda, že měla pasta i tuto vlastnost.

A teď k tomu, co vás všechny zajímá nejvíc. Fungovala? Mrkněte nejdřív na srovnávací fotky, já vám k tomu pak napíšu své...



Docela mě na těch fotkách mrzí, že se mi nepovedlo vystihnout stejné světlo. Přestože jsem se snažila načasovat dobu a místo, lépe jsem to nezvládla. Ale snad mi to odpustíte...☺

Mezi fotkami je jeden měsíc. I když by se dalo říct, že i dva. Protože fotka po prvním měsíci vypadala úplně stejně jako ta po druhém. Takže byste mi ani nevěřili, že jsem je nefotila v jeden den. Z toho vyplývá, že používání pasty i během druhého měsíce pro mě nemělo žádný velký efekt.

Když se na ty fotky podíváte lépe, vidíte nejaký rozdíl? Na první pohled možná ne...
Ve chvíli, kdy se ale zaměříte na mezizubní prostory horních řezáků, uvidíte, že část těch žlutých ploch zmizela. Stejně tak na horních špičácích. Snad to tam teda vidíte i vy a ne jen já... :D
Jinde jsem nějakou velkou změnu nezaznamenala.

Z toho bych tedy usoudila, že na mě pasta fungovala během prvního měsíce právě v těchto oblastech. Během druhého už nic moc nezměnila. Můžu ale na základě těch fotek říct, že bělicí účinek má. Pro někoho možná malý, ale má. ☺



V pár slovech bych ji tedy shrnula takto: Chuťově dobrá, nepěnivá, změny vidíte po měsící, cenově se ale pohybujeme docela vysoko.

Tak, to bychom mé krátké shodnocení. A dál už je to ale na vás! Pokud vás cena pasty neodradí a zaujal vás její účinek, směle do ní! ☺ Nezapomeňte se ale vyfotit před a po, protože změnu pouhým pohledem do zrcadla neuvidíte...☺

Já sama si na bělicí pasty nepotrpím a nenapadlo by mě si je kupovat nebýt této nabídky. Ale jsem moc ráda, že jsem měla možnost si ji vyzkoušet.

Schválně mi dejte dolů vědět, jestli mezi těmi dvěma fotkami vidíte rozdíl. A jestli už jste nějakou pastu s bělicím účinkem vyzkoušeli! ☺



S bělicí pastou nebo bez ní, hlavně se usmívejte! ☺

K.

6 komentářů:

  1. Rozdíl docela vidím, ale asi bych od pasty za 400 čekala ve finále zoubky ze zlata :D (s nadsázkou samozřejmě) Jinak vyloženě bělící pasty nepoužívám, s nějakými belicimi přídavky v nich možná, ale nějak to nevyhledávám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejsem příznivcem těchto rádoby zázraků :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Práve na mňa táto pasta čaká na pošte, je to už moje druhé balenie :) Mne veľmi sadla, asi najlepšia pasta, akú som vyskúšala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha. Tak pokud ti sedla, je to jen dobře. 😊
      U mě zafungovala hlavně na těch špičácích a pak někde mezi zuby. Bohužel, ač jsem se snažila mít fotky ve stejnou dobu na stejném světle, není to tam vidět tak, jak jsem chtěla... :/

      Vymazat