By Klára: ŘEKNI NĚCO LEGRAČNÍHO / KNIŽNÍ RECENZE

pátek 12. října 2018

ŘEKNI NĚCO LEGRAČNÍHO / KNIŽNÍ RECENZE


Ahojte! ☺

Po této recenzi bude pravděpodobně na chvíli od knih pauza, a to ze dvou důvodů. Zaprvé mám pár knížek, které musím přečíst do školy (nebo bych alespoň měla... :D ), takže k těm, které bych ráda četla, se hned nedostanu. Zadruhé aktuálně žádnou zajímavou knihu nemám, a než najdu něco, co bych si chtěla přečíst, to taky chvilku potrvá. Ale uvidíme, třeba to bude jinak... ☺
Každopádně doufám, že vás potěším dnešní recenzí a přinesu vám tak třeba tip na něco, co si můžete přečíst vy! ☺


Název: Řekni něco legračního

Autor: Penelope Ward

Stránky: 284

Nakladatelství: Baronet

Rok vydání: 2018




Moje anotace

Rana je mladá krásná dívka, živící se jako břišní tanečnice. Nemá a nikdy neměla přilíš snadný život. Ať už jako dítě, dospívající děvče nebo dospělá žena. V dětství ale měla někoho, kdo jí do života vnášel světlo. Jmenoval se Landon. Byli přátelé. Dobří přátelé. Jejich kamarádství však skončilo poté, co se Rana s její rodinou odstěhovali. Jejich osudy se rozdělily. Co když se ale mají zase spojit? Co když dokáže víno v kombinaci s jedním hovorem odstartovat něco velkého? Něco nového... Třeba se vztah mezi nimi nevytratil. A třeba je spojuje mnohem víc, než by si dokázali představit.


Můj názor

K obálce nemám moc co říct. Ani vytknout. Vidíte na ni Landona s lehce hravým, možná i svůdným, pohledem. Hodně to nastiňuje, v jakém duchu se kniha ponese. Přestože to není to hlavní a kniha vám přinese i velmi pěkný příběh. Každopádně myslím, že obálka dokáže zaujmout.
Když už jsem nastínila příběh, líbí se mi, v jakém duchu je kniha nesená. Je v ní toho opravdu hodně, takž děj se odvíjí neskutečně rychle.
A samotný příběh byl parádní.
Co je pro mě ještě hodně pozitivní, kniha má spád hned od začátku. Jste do toho příběhu tak nějak vhozeni. Nepředchází tomu několik stránek seznamováním se s danými postavami. Což mi vyhovuje, protože tyhle části jsou pro mě obvykle docela nudné.
Oceňuji pojmenované kapitoly. Pár slov jasně vystihovalo danou část. Na druhou stranu vám to nevyzradilo všechno tak, abyste dál už vlastně nemuseli číst. Přečetli jste si kapitolu a poté, co jste se zpětně podívali na její název, jste pochopili, jak moc ji vystihoval.
Landon mi na začátku úplně neseděl, ale nedokážu asi říct, čím to bylo. V průběhu knihy se mi každopádně zamlouval čím dál víc.
Konec knihy byl taky super. Všechno do sebe najednou zapadlo, naprosto promyšleně.
Úplný závěr už byl hodně pohádkový, což příběhu trochu ubíralo na realitě, ale nic extra proti tomu nemám. Autorka tomu chtěla dát ideální konec, takže... Proč ne? ☺


Hodnocení

Na knize jsem nenašla nic, co by mi vadilo.
Přestože Landon nebyl úplně mým typem svým zevnějškem, svým vnitřkem se mi hodně zamlouval. Takže mi to knihu vlastně nenarušovalo. Kapitoly byly tak akorát, způsob vyjadřování a popisu intimních scén taky...
Malý bodík ale strhnu za ten závěr, kdy jste se najednou z reality překulili do pohádky. Najednou bylo všechno ideální. Ne že by to byl nějaký problém, spoustě z vás by se to určitě líbilo, ale na mě to bylo už trochu moc.
Každopádně stejně jako Hodný kluk, je to odpočinková kniha. I tady si proto nechám ještě nějaký bodík v záloze.
Konečně hodnocení, stejně jako u Hodného kluka, je tedy 8/10. ☺


Ani nevíte, jak dlouho mi trvalo umístit tu knihu na ten strom. Tak doufám, že se vám ty fotky líbí! :D A samotná recenze samozřejmě taky! Určitě mi dejte vědět dolů! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Ikdyž by se to nemělo, také většinou vybírám knížky podle obálky :D Já bych si ráda koupila (nebo počkám na Ježíška) Než jsem Tě poznala (viděla jsem film a moc se mi líbil) a poté Já Simon, protože se mi moc líbí ta tématika, o které se moc nemluví (homosexualita, kyber šikana). Fajn recenze :) Celkem se mi ve článcích s recenzí líbí i krátká upoutávka ;)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, podle mě jsi vybrala dobře! 😊
      Tak ať se ti obě knížky líbí, ať už po nadělení Ježíškem nebo po tom, co si je koupíš sama! 😊

      Vymazat
  2. Povedala som si, že teraz musím čítať viac odpočinkových kníh, takže ďakujem za tip :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak k odpočinku je jako stvořená! :D Pokud se pro ni rozhodneš, tak doufám, že se ti bude líbit! 😊

      Vymazat