By Klára: CO BYCH CHTĚLA ZVLÁDNOUT V ROCE 2019?

středa 2. ledna 2019

CO BYCH CHTĚLA ZVLÁDNOUT V ROCE 2019?


Ahojte! ☺

S články s předsevzetími se roztrhl (a stále trhá) pytel. Spousta blogerů sepsala své sny a cíle, které si chtějí splnit v tomto roce. Já to takhle úplně nemám. Předsevzetí v pravém slova smyslu si nedávám. Přesto vydávám článek podobného poselství. Chtěla bych vám představit své hlavní plány, které mám na rok 2019 stanovené. Buď je mám už tak nějak začaté, nebo při nejmenším VÁŽNĚ naplánované. A jaké to tedy jsou? ☺


Plány jsem si rozdělila do několika kategorií: sebevzdělávání, akce, blogování, sport a mé vnitřní já. V každé se skrývá ještě několik konkrétních činů. Tak se na ně mrkněme! ☺ 


Sebevzdělávání

Udělat si kurz na zdravotníka zotavovacích akcí

Tohle mám v hlavě už asi rok. Bohužel jsem se k tomu nedostala a kvůli věku ani nemohla. Teď to ale přijde! Předpokládám, že někdy na podzim. A proč chci mít takový kurz? No, protože mi přijde, že první pomoc by měl ovládat každý. Navíc mě láká se v tom zdokonalit a umět toho ještě víc.
Druhým důvodem je, že sama sportuji a u každé naší akce musí být přítomný zdravotník. Takhle bych to mohla být já. (Když to tedy nebude zrovna můj zápas.) Mimo to můžu jezdit na tábory a ošetřovat bolístky. Hraní si s dětmi mi totiž nikdy moc nešlo.
A za třetí chci směřovat svá další studia tímto směrem. A tohle bude fajn základ! ☺


Přečíst maturitní četbu

Už se mi to krátí. Letos tedy ještě nematuruju, ale bude fajn, když se tím o prázdninách prokoušu a všechno potřebné si i vypíšu a nachystám. Přece jen kombinace biologie a chemie k maturitě bude chtít sama o sobě dost přípravy. Takhle už budu mít alespoň četbu a nebudu se s tím pak zdržovat ve čtvrťáku.


Projít si materiály na přijímačky (a nejlépe si z nich něco zapamatovat)

Jo, až takhle dopředu plánuju. Ale když ono to tak hrozně letí! Sotva jsem se otočila a ze dvou let do maturity už je jen rok a půl!
Doma už jedny skripta mám, postupně se jimi prohrabu a dám si do kupy všechny výpisky, ze kterých se budu pak vážně učit. Kamarádka mi nabídla ještě jedny texty a kamarád ještě učebnici somatologie. Tak mi držte palce! ☺


Udělat autoškolu

Hah! Další legrace začne!
Takže prosím vás, kdo se pohybujete někde v mém okolí, od dubna si dávejte pozor a pokud možno choďte co nejdál od silnic. Děkuji!
Ale ne, dělám si legraci. Tak hrozné to snad nebude. No, i když... :D
V tomto ohledu se ve mě perou dvě emoce - na jednu stranu se těším a říkám si, že to dali i jiní, ale na druhou stranu mám strach. Každopádně si myslím, že je to normální! ☺


Zkusit jinou brigádu

Každý rok jsem zatím dělala to stejné - pomáhala jsem v kuchyni jedné místní restaurace. Chtěla bych ale zkusit i něco jiného. Nechci zůstávat pořád na jednom místě a dělat pořád to samé. Nebylo mi tam špatně, to vůbec ne. Jen je i spousta dalších prací, které chci vyzkoušet jako brigádník. A navíc - myslím si, že najdu i něco lépe placeného.
Ještě úplně nevím, co přesně to bude, ale pár tipů už mám. Tak uvidíme, jak to dopadne!


Akce

Potkat se s nějakým blogerem

Trochu zvláštní plán, ale třeba to klapne. Ještě jsem se, za tu dobu co píšu, s žádným blogerem nesetkala. Možná je to i tím, že spousta z nich je v Praze a tady na Moravě se to jimi zrovna nehemží. Ale třeba uspořádáme nějaký sraz, výlet nebo akci! ☺
(Ano, nějaké už proběhly, ale na žádnou jsem se zatím bohužel nedostala.)


Jít s přítelem do divadla

Ani si pořádně neuvědomuji, jestli jsem s přítelem vůbec byla v divadle. Jo, vlastně jednou. V Praze na muzikálu. S jeho rodiči. ☺
Ale sami? Ne, to jsme nebyli. Ani jednou! Tak to ne, to letos napravíme!


Oslavit s přítelem 4. výročí

V dubnu už to budou čtyři roky! Říkala jsem, že to hrozně letí!
Výročí ale nějak extra neslavíme. Zajdeme si někam na jídlo, nebo třeba do kina a nic víc nevymýšlíme. Ale letos tam asi zakomponuju i to divadlo!


Pomáhat útulkům alespoň jako v roce 2018

Pokud sledujete můj Instagram, tak víte, že se snažím pomáhat útulkům, jak jen to jde.
Vloni jsem kupovala třeba obrazy k Vánocům (mrkněte na Nákupy) a nějaké drobné předměty v aukcích.
Dále jsem uspořádala dvě sbírky (přičemž znovu děkuji lidem, kteří se do ní zapojili), vytvářela jsem vánoční přání k prodeji...
Kromě toho se je také snažím propagovat přes Facebook a Instagram. Takže minimálně takto bych chtěla pokračovat i letos! ☺


Blogování

Vydat o něco víc článků

Na tomhle už se pracuje! Mám nachystaných už několik konceptů!
Tak nějak mě chytla inspirace a chuť psát. Tak ještě mít na to čas a bude to super! ☺ 


Odhodlat se k psaní úvah a názorových článků

Docela často se mi honí hlavou nějaké úvahy nebo názory k událostem, které se kolem mě dějí. Ale nenapíšu je. A když už, tak jen někam na papír. No, určitě je nevydám. A to bych chtěla letos změnit!
I kdyby byly dvě, tři. Ale aspoň nějakou!


Dosáhnout 100 000 zobrazení blogu

Ano, je to jenom číslo, které by ani nemuselo nic říkat. Ale na šestimístnou cifru v zobrazení blogu by se krásně koukalo! ☺
Je to jenom o tom, jak já budu psát a vydávat. A o tom, jak vás to bude zajímat a jak budete mé články číst.
Je to ale dost vysoký cíl. V březnu to budou tři roky, co bloguju. A za tu dobu přibylo zhruba nějakých 20 000 zobrazení ročně. Takže to (tímto tempem) asi nevyjde. Ale uvědomuji si to. A proto nebudu moc zklamaná, když to nevyjde! ☺


Mít 1 000 sledujících na Instagramu

To je v podstatě totéž. Byl by to fajn pohled na čtyřmístné číslo. Když to ale nevyjde, tak to holt nevyjde! ☺ 


Navázat další super spolupráce

Vloni se mi to dařilo parádně! Tak jsem zvědavá, jak to bude letos.
Už mám něco málo předběžně domluvené, tak snad to klapne. Ale věřím, že jo! ☺


Sport

Sportovat minimálně tak, jako v roce 2018

Cvičit, chodit na procházky a hrát florbal. Nemám v plánu něco z toho měnit nebo něčeho z toho nechat.
Mimochodem, právě teď jsem začala cvičit lednovou výzvu od Fit&Fabulous, takže pokud nevíte, čím letos začít, zkuste tohle! ♥


Zlepšit střelu ve florbale (protože takhle by to dál nešlo!)

No, tohle by mohla být kapitola sama pro sebe. Ale nebude! Prostě se to letos zlepší a hotovo!


Mé vnitřní já

Být trochu trpělivější

Protože potřebuju mít všechno hned. A vždycky to takhle prostě nefunguje. A bylo by fajn, kdybych to už konečně pochopila!


Občas si nechat poradit

Kromě netrpělivosti jsem ještě paličatá. Skvělá kombinace, no ne? Takže letos bych mohla i trochu poslouchat lidi, kteří to se mnou myslí dobře...


Připustit si, že občas si potřebuju odpočinout

A do třetice, aby toho nebylo málo - chápete, musím pořád něco dělat. A pak jsem unavená a protivná...
No, prostě si nepřipustím, že potřebuju vydechnout. Tak letos by mi to už mohlo párkrát secvaknout!


Zkusit se tolik nestresovat

Jsem docela stresař. Což se váže i k bodům výše. Něco mi nejde? Stresuju. Jsem vyčerpaná, takže nezvládám věci, které mám naplánované? Stresuju. Nestíhám? Stresuju... A je to špatně!
Takže letos zkusím se stresem brzdit! ☺



A co vy a vaše plány na rok 2019? Máte nějaké? ☺

Doufám, že jste do nového roku vkročili tou správnou nohou! ☺

K.

14 komentářů:

  1. Moc pěkný seznam novoročních plánů, cítím za tím zodpovědnost a sebereflexi a to je dobře. Taky si klasická předsevzetí nedělám, ale už asi šest let vždy kolem Silvestra otevřu deník a sepíšu si, co se mi podařilo za uplynulý rok a čeho chci dosáhnout nebo co chci zlepšit v dalším roce, je to dost podobné tomuhle tvému výčtu. Většina mých plánů se týká činností, kterým se už věnuju (např. čtení, psaní, zero waste) nebo osobního rozvoje. Tak krásný rok 2019!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ❤
      Tak to je taky super způsob, s tím deníkem! 😊
      Tak ti budu držet palce, ať se ti vše povede! A krásný rok i tobě! ❤

      Vymazat
  2. Pěkné cíle do nového roku. Já si již tradičně radši nic nepředepisuju, nějak mi to nejde. Nicméně nechť se daří jejich plnění! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ❤
      Však to ničemu nevadí. Nikde není psané, že si musíš něco plánovat! 😊

      Vymazat
  3. Držím Ti upřímně palce, aby se Ti všechny ty cíle vydařilo splnit! :-) Jsi ale šikovná, takže to zmákneš :-) Cíle jsou vysoké, ale ZVLÁDNOUT SE DÁ VŠECHNO! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to pěkné, přeju hodně štěstí! :) Názorové články mě také baví, ale je u nich to riziko, že jsou víc náchylnější k tomu, že na ně může být negativní ohlas, protože sto lidí, sto názorů. Určitě se toho ale neboj, hrozně ráda čtu články na různá témata. :) Také letos budeme mít s přítelem čtvrté výročí a říkám si, že to hrozně letí. Držím palce s autoškolou, to pro mě byla noční můra a teď se stejně nemůžu dokopat k ježdění. :D A jinak bych si taky moc přála potkat se s nějakým blogerem, ale bohužel jsem z Prahy. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ❤
      To je jasný no, s tím počítám. Ale mám sklon spíš k těm úvahám, ale uvidím, co se mi bude honit hlavou. 😊
      Tak ať vám to klape i dál! ❤
      Děkuju, snad to nějak zmáknu, no! :D
      Tak třeba nám to někdy vyjde. Já bych do té Prahy i zajela, ale musí to být dobrý den a čas... 😊

      Vymazat
  5. Tak úspěšně zvládnout autoškolu, to máme společné :-) tak já ti v tom budu držet palce!!

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti taky budu držet palce! ❤
      Děkuju, tobě také! 😊

      Vymazat
  6. Jenom takovou tu klasiku, více se hýbat, více vařit, cestovat, objevovat... Také bych se ráda zúčastnila nějakého závodu (color run) a navštívila divadlo, zbytek nechám na osudu :) Ať se Ti splní všechny Tvé vytyčené cíle ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký článek! Přeji, ať se ti podaří, co nejvíce věcí ze seznamu :) A já v tuto chvíli v Brně pobývám a jakožto "začínající" blogger bych taky ráda viděla nějakou "větší" známou tvář :)

    Kath <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ❤
      Tak třeba se ti to povede. A hodně štěstí v blogování! 😊

      Vymazat