By Klára: DVA KOSMETICKÉ PRODUKTY PRVNÍ POMOCI, KTERÉ PROSTĚ MUSÍTE MÍT (I KDYŽ JINAK KOSMETIKU NEŘEŠÍTE)

sobota 16. března 2019

DVA KOSMETICKÉ PRODUKTY PRVNÍ POMOCI, KTERÉ PROSTĚ MUSÍTE MÍT (I KDYŽ JINAK KOSMETIKU NEŘEŠÍTE)


Ahojte! ☺

S kosmetikou se tady začínám trochu roztahovat, že? Ale když ono se to všechno tak naskytlo... A o tohle bych vás rozhodně nechtěla ochudit. Ráda bych vám totiž ukázala svoje dva obrovské pomocníky, které byste si opravdu měli domů pořídit. Protože pak sami zjistíte, jak moc užiteční jsou! ☺



Konopná mast


Když jsem byla mladší, dost jsem trpěla na ekzémy. Měla jsem na to předepsané různé masti od lékařů a nakonec se nám to povedlo dostat pod kontrolu. Přestala jsem mastičky používat a bylo to v pohodě. Po čase se mi ale ekzém v předloktí vrátil. A tak jsme začali hledat něco, co by na to mohlo pomoct a už to definitivně vyléčit.

V tu dobu mamka našla právě tuhle konopnou mast. A tak ji pořídila.

A zabrala!

Odebrala jsem si svou část a zbytek používali i ostatní členové rodiny. Na pleť, na odřeniny, na rány... Na všechno zabírala. Jasně, není to tak, že to jednou namažete a jako kouzlem to zmizí. Problém to ale vždycky zmírnilo a pomohlo vyléčit.

Ekzém mizel. A s ním i mastička. Chtěli jsme mít ale nějakou doma, protože jsme oceňovali její účinky. Nechtěli jsme ji ale objednávat znovu z internetu, tak jsme si řekli, že se podíváme po nějaké jiné v našem městě.

Pořídili jsme si nějakou jinou. No, bohužel nebyla tak dobrá. Na ekzém mi nezabírala, takže i přesto, že voněla mnohem lépe, vsadili jsme na tu předchozí, u které jsme věděli, že funguje.

A najdete ji u nás dodnes, přestože ekzém už mám několik let vyléčený (ťuk ťuk). Je to opravdu pomocník na všechny nehody, popřípadě právě na nějaký kožní problém! ☺


China balsam


A tento druhý poklad jsme objevili teprve nedávno. Opět to má na starosti mamka. Objednává si kosmetiku značky Karel Hadek a jednou si do košíku přihodila i vzoreček právě China balsamu. Já jsem ani dlouho nevěděla, že něco takového doma je. Až do chvíle, kdy mě začala bolet hlava.
Možná víte, že neuznávám žádné léky typu Paralen, Ibalgin a podobně. Zároveň jsem i proti tomu, aby lékaři předepisovali antibiotika jak na běžícím páse jen proto, že vás pořádně nevyšetří, jen vám fláknou něco, co zabije všechny škodliviny a vezme to i s vašimi protilátkami. Víte co, pro jistotu. No, ale o tom se bavit nechci. ☺

Mamka mi tedy doporučila, ať si ten balzám nanesu na místa, kde mě to bolí nejvíce. V mém případě to byly spánky. Upozornila mě, ať si dám jen slaboučkou vrstvu a jdu si lehnout. Tak jsem ji poslechla.

Sotva jsem zalehla do postele, na spáncích jsem cítila chlad. Bylo to, jakoby se ten balzám pral s bolestí. Přes tu chladivost jsem už žádný tlak na hlavě necítila. Chlad byl tak intenzivní, že někteří by to klidně nazvali „pálením“. Mně to ale bylo opravdu příjemné.

Dost rychle se mi podařilo usnout. Bolest, která by mi v tom jinak dlouho bránila, jsem necítila. Navíc balzám i skvěle voněl, takže o to lépe se mi usínalo.

Tohle je opravdu skvělý výmysl. Jen si dejte hodně pozor na oči. Protože i když jsem měla mast až na spáncích, cítila jsem tu intenzitu i v očích. Tak opatrně.

Údajně by to mělo pomoct třeba i při zhoršeném dýchání. To jsem teda taky zkoušela, natřít si tím hrudní kost, a bylo to fajn. I tak to ale já sama budu využívat hlavně na tu hlavu. Na tu je totiž opravdu expert.

Testovala jsem to i na natažená lýtka, když jsem potřebovala druhý den odehrát zápas, ale na ta to bohužel nezafungovalo. Neprošlo to tím svalem tak, aby mi to pomohlo. Nebo to možná jen není na tenhle druh problémů určené. Na natažené svaly se zase dají pořídit i jiné produkty. A ty by mi zase neulevily od bolesti hlavy. Takže ani od tohoto nemůžu čekat všechno, že jo? ☺

Každý má holt něco. A tento má opravdu skvělou vlastnost ulevit, přebít bolest a pomoci usnout! ☺


Tak to byly moje dva produkty, které doma opravdu potřebuju.
Určitě se na ně mrkněte.
Nešlápnete vedle! ♥

K.

18 komentářů:

  1. Ďakujem za tip na skvelé produkty, ani jeden som neskúšala, ale musím to napraviť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Konopnou mast mají rodiče a stále ji vychvalují, jak ty!
    Jinak China balsam neznám, ale nejspíše ho vyzkouším, díky za tip! :)
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to konopí samo o sobě má spoustu benefitů. Ale jiné značky mastí se nám neosvědčily, jen tahle jedna. 😊
      Určitě na China balsam mrkni. Při bolesti hlavy na něj nedám dopustit. 😊

      Vymazat
  3. Na konopnou mast take nedám dopustit. Stále ji máme doma.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten čínsky balzám je úžasný! Netuším, čo sa v tom zázraku skrýva, ale skutočne pomôže ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapuje mě, že ho znáš. Zatím jsem nepotkala moc lidí, kteří vědí o této značce! 😊

      Vymazat
  5. Děkuji za tip. Manžela často bolí hlava, tak se zkusím po tom China balzámu podívat.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni. 😊
      Ale pokud jsou bolesti časté, možná bych to zkusila řešit i jinak, může tam být větší problém. :/

      Vymazat
  6. Vdaka za odporucania. U Karla Hadka obcas objednavam i ja, takze nabuduce mozem vyskusat. Co vsetko sa Tvojej mame este od tejto znacky osvedcilo? Skusala si nieco i ty?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, není za co! Určitě vyzkoušej! 😊
      Skrz ty další produkty ti napíšu zprávu, ona toho zkouší hodně, já zase až tolik ne... 😊

      Vymazat
  7. Páči sa mi spojenie kozmetiky s využiteľnosťou aj pre nie kozmetický ľudí, ehm ehm napr. ja a zvyšok mužskej populácie. :-D Pekne zhrnuté, o konopnej masti som už tiež čo to počul.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to záměr. Jsou to právě produkty jak pro muže, tak pro ženy, jak pro kosmetické milovníky, tak pro lidi, kteří to zas tak neřeší. 😊
      Jsem ráda, že se ti článek líbí! 😊

      Vymazat