By Klára: NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR - FLORBALOVÉ VYBAVENÍ A BOTY NA TÚRU /2019

úterý 19. března 2019

NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR - FLORBALOVÉ VYBAVENÍ A BOTY NA TÚRU /2019


Ahojte! ☺

Přestože už se blíží konec března, dostávám se k sepsání nákupů za leden a únor až teď. Bohužel jsem to dřív nestihla, na druhou stranu, nikam to neuteče. Tentokrát tu toho ani nemám tolik, a to z toho důvodu, že jsem si pořídila (nebo že mi rodiče zaplatili) tři dražší věci, které jsem potřebovala. Navíc bylo po Vánocích a nic dalšího nebylo nutné kupovat. Ale i tak, pokud máte chuť, pojďte mrknout! ☺



Začneme věcmi na florbal. První z nich je nový dres - konečně! ♥
Pořizovaly jsme si je z týmu všechny, ale klub nám je neplatil, tudíž jsme každá musela sáhnout do svých peněženek. Vrch, kraťasy i štulpny (které se teda mimochodem po třech zápasech už pářou) stály bez dvacky tisícovku. Nechala jsem si i natisknout příjmení, aby byl víc osobní a prostě „můj“, chápete. Samozřejmě na něm muselo být číslo 13! ☺
Mám z něj hroznou radost, strašně se mi líbí a vypadá mnohem líp, než ten předchozí! Až na ty štulpny je fakt super! ☺


Vzhledem k tomu, že mi byla zlomena florbalka, byla jsem donucena pořídit si novou. Jela jsem si pro ni s přítelem do Brna (asi tři hodiny cesty), abych si ji mohla vyzkoušet a nekupovala něco na slepo. A udělala jsem dobře. Zatím jsem si s ní nejjistější ve srovnání s předchozími dvěma florbalkami. (Pro florbalisty - flex je 29, hůl není nijak zahnutá, mám velikost 96 a pravou ruku dole.☺) Platila mi ji mamka, stála 1 800 Kč.


A teď k jinému sportu. V červnu jedeme se školou do Krkonoš, tak mi mamka koupila i trekové boty. Mám je v plánu využít i o prázdninách, ale to se ještě uvidí.
Našly jsme je v Martesu, kde byly zlevněné z 3 700 Kč na 2 300 Kč. Jsou to Salomony se světle modrým detailem. Co jsem je zkoušela, byly hodně pohodlné, tak snad mě pak v akci nezklamou.


Mám k nim s sebou i troje ponožky, jedny z Lidlu a dvoje právě taky z Martesu. Cenu těch Crivit nevím, ale ty dvoje stály po osmdesáti korunách.


Měla jsem i jeden pěkný sekáčový úlovek za 40 Kč. Je jím klasické šedé tričko ozvláštněné svým střihem v horní oblasti. Rukávy má sesunuté více na paže a odhaluje vám tak ramena. A vypadá fakt moc hezky! ☺ Je to zároveň i moje první tričko tohoto typu.


Dlouho tu nebyly deodoranty značky Balea, takže teď tu dva mám, protože mi došly zásoby. No fakt!
Ten kočičí nemusí vonět každému. Je hodně sladký a takový... Zláštní.
Ten 5v1 je z hlediska vůně taková klasika. Nevím, k čemu to úplně přirovnat. Cítím z něj takovou tu čistotu. ☺


Od taťky jsem dostala ještě drobnost ve formě zápisníku s mým jménem. Dal mi ho jen tak, že jej někde zahlédl, tak mi ho koupil. Ještě úplně nevím, na co ho použiju, ale potěšilo mě to! ☺


Povedlo se mi navázat i nějaké spolupráce, kdy mi byly zaslány různé věci.☺
Dostala jsem například soli do koupele (BODY TIP SOLI DO KOUPELE - ANO NEBO NE?) a meruňkový olej od firmy s názvem Vivaco (BIO MERUŇKOVÝ PLEŤOVÝ OLEJ).


A to je všechno! Schválně mi napište do komentářů, co jste si za poslední dobu koupili na sport vy! ☺

K.

12 komentářů:

  1. Já si koupila naposledy na sport suplementy. :D Jinak tričko je moc pěkné a ten dres je boží! :D Ale teda ceny jsou dost vysoké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, ty já teda nevyužívám, ale kdysi jsem něco málo měla. 😊
      Jinak děkuju! 😊
      A souhlasím. Ale je to zase na hodně dlouho, tak se to dalo překousnout. 😊

      Vymazat
  2. Na sport nic, nejsem sportovní tip :-) ale naposledy jsem si koupila tenisky v deichmanu :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý je na něco jiného. 😊
      Určitě jsou moc hezké! 😊

      Vymazat
  3. si si ale urobila radosti tento mesiac :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásné vidět, že se ještě najde někdo, kdo žije sportem. Florbalka má neskutečně krásnou barvičku a dres? Snad jen to, že díky čísla 13 jsem z něj nadšená i já. Tak ať slouží dobře. :)
    http://www.andiefuchs.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Asi je to tak. Měla jsem teď problém s kolenem a opravdu jsem měla strach, že už nebudu moct sportovat naplno. Baví mě to, opravdu moc! ❤
      Děkuju moc za pochvaly i přání! ❤

      Vymazat
  5. To je parádní, když se někdo takhle sportu věnuje s nadšením a obrovským zapálením :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat