By Klára: ODCVIČENO V ŘÍJNU - SPOUSTA VIDEÍ OD BLOGILATES, FLORBAL A PÁR DALŠÍCH WORKOUTŮ /2019

sobota 2. listopadu 2019

ODCVIČENO V ŘÍJNU - SPOUSTA VIDEÍ OD BLOGILATES, FLORBAL A PÁR DALŠÍCH WORKOUTŮ /2019


Ahojte! ☺

Máme tu konec jednoho měsíce, začátek nového, což na mém blogu znamená jediné! Opět vám přináším inspiraci a motivaci v podobě seznamu videí, která jsem odcvičila. Tento měsíc jsem byla tedy dost v práci a na florbalových trénincích, ale i tak jsem si občas zacvičila podle různých videí na Youtube. Tak pojďte mrknout, jaká to byla tentokrát! ☺


1.10.

 

Lean, long & lifted from head to toe od Blogilates (31 minut)
Tady brečely moje ruce, konkrétně teda tricepsy. Obdivuju sílu Cassey, fakt. Připravte se na to, že tohle nebude snadný. Hlavně teda po té tricepsové stránce! :D



2.10.

 

Peach booty & thigh shaper od Blogilates (30 minut)
Nevzdala jsem to. A odcvičila jsem i druhé video tohoto programu. A mám v plánu i další. I když mám pocit, že nás tím chce Blogilates zabít. Protože po tomto videu jsem neměla mrtvé jen tricepsy, ale i zadek. Masakr, fakt!
 


3.10.

 

Florbalový trénink


4.10.

 

Florbalový trénink


5.10.

 

Full body stretch for flexibility od Anna McNulty (30 minut) 
Úplně jsem se po těch trénincích a před turnajem necítila na nějaké posilování, tak jsem se rozhodla jen pro protažení. Co k tomu dodat. Slečna se dostává do pozic, ve kterých se pravděpodobně já neocitnu. Ale možná jsem i ráda. Kolikrát mě při pohledu na ni úplně bolela záda. Tohle už v mých očích nevypadalo úplně zdravě. Jasně, respektuji to, že je to dřina pravděpodobně od dětství, ale už to na mě nepůsobilo moc hezky a zdravě. Ale to je věc názoru. Já jsem se v pozicích dostala, kam jsem se dostala a byla jsem spokojená. ☺



6.10.

 

Florbalové zápasy



7.10.

 

Florbalový trénink


8.10.

 

Darování krve


9.10. 

 

Toned tank top arms & back od Blogilates (31 minut)
Tak jsem odcvičila třetí video z letního programu Cassey Ho. A ne, pořád to není lehké. Video vám zabere půl hodinky s tím, že se trošičku „zahřejete“, na konci maličko protáhnete, ale valná většina z videa je prostě posilovací týrání. Ne, važně Cassey, jsi dobrá. Úplně to asi není pro začátečníky, ale i vy maličko pokročilí se do toho vrhněte. Myslím, že by vás to mohlo posunout. A odjet celý ten program, čtyři týdny? To si ani neumím představit, co to s člověkem udělá. Fakt super! ☺



10.10.

 

Florbalový trénink


11.10.

 

Odpočinek


12.10.

 

Dřevo 


13.10.

 

Abdominal etcher & butt enhancer od Blogilates (36 minut)
Pokračujeme v „ďábelském programu“. Nebylo to lehké, ale podle mě to bylo jedno z těch méně náročných videí. Cítila jsem hlavně jednu oblast zadečku, bříško jen trošku. Navíc na to, že tento workout měl přes pětatřicet minut, to opravdu uteklo! ☺



14.10.

 

Florbalový trénink


15.10.

 

Snatched waist & shapely thighs od Blogilates (34 minut)
Tohle video mi taky uběhlo poměrně rychle. Cviky byly dobře zvolené. A nebýt toho bočního planku, ve kterém pokládáte bok na zem a pak se zase vracíte zpět, nebylo by to ani tak těžké. Ale to by nebyla Cassey, že? Takže ano, nebylo to nejtěžší, spíš šlo opět o jedno z těch jednodušších workoutů tohoto programu, ale i tak jste ty svaly cítili. A to i ty na stehnech, pokud jste měli kotník v takové pozici, v jaké jste měli. ☺



16.10.

 

Feel-good stretches for splits od Blogilates (34 minut)
Na tohle jsem se těšila! Pokud jste již četli nějaké mé cvičební články, pravděpodobně víte, že se snažím dostat do pozice provazu. Už nejsem daleko. Ale mám prostě zkácené kyčle, tak mi to trvá. Takže je to pro mě jakási výzva. A o to víc mě tato protahovací videa baví. Pokroky totiž navíc vidíte celkem rychle. Vidíte, kam už se dostanete, jak moc to táhne (nebo už netáhne) a podobně. A i to mě na tom hrozně baví. Takže nemusím asi říkat, že tohle video jsem si opravdu užila! Navíc díky tomu časovači opravdu zůstávám v pozicích celý ten čas. Kdežto když se protahuju sama, přijde mi, že jakmile to někde víc táhne, zůstanu v té pozici jen chviličku a pak z ní hned „vylezu“. Což pak ztrácí na efektivitě, že... Takže za mě tohle určitě ano! ☺

 

17.10.

 

Florbalový trénink


18.10.

 

Florbalový trénink


19.10.

 

Lítání na brigádě


20.10.


Lítání na brigádě


Fat melter & ab trainer od Blogilates (33 minut)
Poslední video z tohoto programu jsem si fakt odtrpěla. Jestli něco na cvičení nemám ráda, je to kardio! (Paradoxně hraju florbal, kde se „občas“ chtě-nechtě musíte rozběhnout! :D) No, takže tohle pro mě bylo nejnáročnější video ze všech sedmi předchozích. Když skončilo, byla jsem fakt ráda, že tohle peklo už mám za sebou! :D
Každopádně pokud byste tato videa opravdu cvičili 28 dní po sobě, docela dobře bych věřila tomu, že vás to fakt hodně posune. Všechna jsou náročná, kombinujete posilovací, protahovací i kardio workouty. Takže podle mě to s vaší kondičkou, sílou a flexibilitou prostě musí něco udělat! ☺



21.10.

 

Guided yoga od Livin That Mindful Life (18 minut)
Tato slečna ještě není podle počtu sledujících nebo zobrazení moc známá. Narazila jsem na ni náhodou. A hned jsem zkusila jedno její video. Je moc příjemná, video mi přišlo fajn. Označila bych ho za takovou rychlou příjemnou denní jógu. Určitě na něj mrkněte. Sestava je taková klasická, nic extra speciálního, ale rozhodně se mi to cvičilo dobře! ☺



22.10.

 

„Lights up“ booty/abs workout routine od MadFit (3 minuty)
Ano, ano, stále mě to nepřestává bavit. A MadFit to prostě umí! Ten refrén je naprosto boží! Určitě tohle zkuste! ☺



„South of the border“ leg workout od Pamela Reif (3 minuty)
Jsem ráda, že má tento typ workoutů úspěch. Protože díky tomu se do toho pouští více tvůrců. Což je (pro mě) jedině dobře! ☺ Pamela to teda oproti MadFit pojala ve více posilovacím stylu, není to tak taneční, je to opravdu soustředěno na samotné cviky, které jsou napasované na hudbu. Kdežto u té MadFit mi přijde, že tam klidně vloží prvek, kterým nic moc neposílíte, ale prostě se tam hodí a doplní to po té taneční stránce. Neříkám, jak je to špatně a jak dobře. Ale kdybych si osobně měla vybrat, víc mi v tomhle sedí MadFit. Zahřeju se u toho, fakt mě to baví a ani u toho pořádně nevnímám, že cvičím. Je ale pravda, že po docvičení videa od Pamely jsem ty svaly cítila víc. Každopádně je to asi o preferencích, náladě a podobně. ☺



2 in 1 - Ploché bříško & pevný zadek od Péti Elblové (25 minut)
Péťu mám ráda, její tvorba mě baví, mám odcvičené všechna její youtube videa a je pěkně vidět, jak se posouvá. K tomuto konkrétnímu workoutu... Podle mě si s ním poradí i začátečník. Cviky samy o sobě podle mě nejsou moc náročné, Péťa tentokrát zvolila takové jednodušší varianty. Nebyl tam žádný „zabiják“. Užila jsem si ho, bavilo mě, ale že bych po něm umírala, to zase ne. Co se mi ale hodně líbilo, bylo to, jak v druhém kole zachovala tu základní „kostru“, jen ty cviky maličko poupravila. Tam dala ruce trochu jinak, tam nohy takhle a podobně. Cvičení to trošku ozvláštnilo a o to víc mě to bavilo! ☺



23.10.

 

35 Days booty challenge od Chloe Ting (20 minut)
Už v nějakém dřívějším článku o cvičení jsem zmiňovala, že mě cvičení s gumami bavilo a že to ozvláštnilo moji cvičební rutinu. Tak tomu bylo i v říjnu. A bylo to opět boží! Fakt, pokud gumičky ještě nemáte, pořiďte si nějakou. A uvidíte, třeba vás to chytne podobně, jako mě! Asi už teda nemusím říkat, že tohle video jsem si užila a že ho doporučuji i vám, že? ☺ Tohle video si samozřejmě můžete zacvičit i bez odporovacích gum, ale s nimi to má prostě větší šmrnc (a pravděpodobně i efekt)! ☺

 

24.10.

 

Florbalový trénink


25.10.

 

Florbalový trénink


26.10.

 

Lítání na brigádě


27.10.

 

Lítání na brigádě


28.10.

 

Lítání na brigádě


29.10.

 

Lítání na brigádě


30.10.

 

Full body workout od Péti Elblové (20 minut)
Péťa právě toho třicátého vydala nové cvičební video, takže jsem se do něj hned pustila. A teda... Nevím, no. Péťa teda na začátku říkala, že to nebude tak „akční“, rychlé, energické, skákavé, nebo jak to nazvat nejlépe. Také přímo v názvu má napsáno, že je to vhodné i pro začátečníky. A ano, to rozhodně je. Opravdu to nebylo nějak moc náročné. Pro mě osobně. Takže u některých cviků jsem si prostě udělala těžší verzi. A pak to bylo super. Oceňuji, že každou minutu se cvičil jeden cvik, který už se potom neopakoval. Protože mi v poslední době přijde, že videa, podle kterých cvičím, jsou založena na jednom kole cviků, které se pak vícekrát opakují. Takže to bylo fajn oživení. (I když tento měsíc je to asi spíš tím, že jsem cvičila hlavně podle Blogilates, která ta videa z letního programu prostě takto udělala. A cvičila jsem jich sedm hned po sobě.) Takže ano, cviky fajn, pro začátečníky je tohle video naprosto super volba! Pro mě to ale bylo málo. Každopádně, jak jsem psala, nebyl problém si pro pokročilého vytvořit náročnější variantu. Ale asi to úplně nutně znovu nepotřebuji. No, zkuste a uvidíte, jak to bude vyhovovat vám. ☺



Relaxing stretches for better sleep & increased flexibility od Blogilates (15 minut)
Cassey po padesáté v tomto článku! :D Už jsem kdysi psala, že si úplně nepotrpím na cvičení v posteli. Prostě mi to nevyhovuje. Takže jsem tohle odcvičila klasicky na podložce. A nebylo do úplně špatné. Ale zase to nebylo nic, co bych nutně potřebovala znovu. Bylo to zajímavé tou atmosférou, to ano, ale ta sestava cviků jako taková mi vyhovovala tak napůl. Já něž přejdu do pozice provazu, potřebuji mnohem víc času a mnohem víc cviků, než jak to měla Cassey tady. Už jsem si tak nějak přišla na to svoje v tomhle ohledu, takže po této stránce to pro mě úplně nebylo. Navíc prostě ta myšlenka cvičit v posteli... Ne, ne, nepotřebuju to znovu. ☺



31.10.

 

Florbalový trénink



Vím, že do tohoto článku jsem zdaleka nenacpala tolik videí, kolik jich bylo v těch předchozích. Ale prostě to takhle vyšlo. ☺
Ale i tak doufám, že jste našli alespoň něco, co byste si rádi zacvičili, že jste se inspirovali a motivovali.


Jako vždycky se mějte krásně!☺

K.

2 komentáře:

  1. K Anna McNulty: ona má hypermobilitu, tudíž ty se do těch pozic ani dostat nemůžeš. Ona to nepotřebovala nějak cvičit, prostě jí to tak šlo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ty její pozice opravdu nevypadají zdravě, takže jsem tam cítila buď hodně protahování od velmi útlého věku, nebo právě hypermobilitu. Každopádně nerada se pouštím do nějakých „diagnóz“, takže jsem to pojmenovala čistě tak, že to na mě nepůsobí úplně zdravě. Co je za tím, to moc neřeším...☺

      Vymazat