By Klára: NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - TROJE BOTY, SVETRY A RŮŽOVÁ BUNDA /2019

pátek 15. listopadu 2019

NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - TROJE BOTY, SVETRY A RŮŽOVÁ BUNDA /2019


Ahojte! ☺

Tak počasí konečně dovolilo nafotit fotky do nákupů a taky se našel nějaký ten čas, abych ten článek mohla i sepsat. Takže teď bych vám chtěla ukázat, co jsem si během září a října pořídila. A najde se tu i spousta sekáčových úlovků, nebudou chybět ani nějaké ty boty! ☺


Tradičně tedy začínáme botami. Tyto konkrétně jsou z Deichmannu. A jejich koupě měla prostý důvod. Mamka mi koupila novou bundu, ale neměla jsem k ní boty. Takže to bylo jasné! Jsou světle šedé, mají poměrně široký podpatek, takže se v nich dá ujít i víc než pět metrů. (Tím rozumějte to, že v nich dojdu na vlak a z vlaku do školy.) Akorát jsem zjistila, že jak jsem zvyklá na tenisky, kde se mi ta noha pěkně „rozčampává“, mám pak s takovými pevnými uzavřenými botami docela problém. Ale zase nemůžu celý rok chodit v látkových botách, že? ☺ (Teda prý...)

No, ehm, ale tenisky tady mám taky. Respektive kecky, plátěnky. Moje první Converse boty v životě! Jsou v krásné hořčicově žluté barvě. Mám je ve velikosti 39 a kupovala jsem je přes Vinted za pětistovku. Plus teda poštovné. No, ale řekněte, nechali byste je tam?



Botičky do třetice! Ale ty jsem potřebovala, fakt! Svoje florbalové tenisky jsem měla už roztrhané, prodřené a prošoupané. Takže byl čas na nové. Navíc díky klubu jsme dostali 20% slevu na celý sortiment v e-shopu www.jednadvacitka.cz., takže bylo celkem jasné, odkud si je objednám. Ale vzhledem k tomu, že se mi většina bot nelíbila a že jsem za ně nechtěla dát přes dva tisíce, měla jsem výběr poměrně omezený. Původně jsem chtěla nějaké bílé, jednoduché, ale nenašla jsem takové, které by vyhovovaly těm ostatním požadavkům. Tak jsem si pořídila tyto modré boty značky Salming. Po slevě mě stály kolem 1 400 Kč, což se dá. Každopádně moc nevěřím tomu, že vydrží tolik, jako ty moje předchozí. Mám pocit, že se roztrhnou nebo rozlepí mnohem dřív. Ale nebudu to přivolávat. Uvidíme. ☺


Pak tady mám tu bundu, o které jsem se zmiňovala na začátku. Je v naprosto dokonalé světle růžové barvě. Mám ji teda ve velikosti XS, takže svetr pod ni už nedám. (Každopádně to ani tak nevadí, je v ní teplo i tak. Většinou si pod ni vezmu jen tričko s dlouhým rukávem, a pokud se venku nežení všichni čerti, stačí to. ☺) Menší velikost jsem si brala proto, že mi seděla líp, nebyla tak dlouhá, jako ta ve velikosti S... Je to značka Columbia, takže vás asi nepřekvapí, že je pěkně teploučká a kvalitní. Stála v akci 1 890 Kč, byla na ni asi 50% sleva a měli ji ve Sportisimu.


Ke Converskám mi ladí i pásek, který jsem si koupila v Takku, taky ve slevě. Přesnou cenu už nevím, ale bylo to určitě do dvou stovek. Akorát mi do něj musel mamčin přítel dodělat další dírky. Jinak je parádní! ☺


V Lidlu mi mamka koupila i černé silonky. Ty stály kolem 70 Kč. Ještě jsem je teda neměla na sobě, protože sukně a šaty moc nenosím. Pořídily jsme je ale kvůli košilovým šatům, které jsem tam taky objevila. Ty ale nemám vyfocené. Každopádně až budou vyžehlené a vezmu si je na sebe, určitě k nim ty silonky vytáhnu!


Jelikož obměňuji svou zásobu ponožek z barevných na bílé, šedé a černé, nesmí tady zase nějaké chybět. Tyto jsme pořizovaly u Vietnamců, stály pár korun. Ale jsou bambusové a nízké. Ideální kombinace! ☺


Nejsem jen milovník bot. Ale i svíček, které moc nepálím, a bomb do koupele, které je mi vždycky líto hodit do té vany. Ale lepším se s obojím. Trochu. Stejně tak naprosto miluju vůni pomeranče, skořice, vanilky... A to hlavně na podzim a v zimě. Takže když jsme s mamkou objednávaly s e-shopu www.biobalicek.cz a viděla jsem tam tyto bomby do koupele, uprosila jsem mamku, aby je tam přihodila. Sobě jsem vzala šumivku s vůní pomeranče, sestře s vůní medu. A i přes obal voní parádně! Každá stála 57 Kč. 


Na e-shop jsme ale šly původně kvůli ekologickým odličovacím tamponkům. Těm látkovým, především. Našly jsme tam ale i organické odličováky, je jich tam 70 a stály 64 Kč. Což je ve srovnání s obyčejnými docela dost. Takže se vám fakt spíš vyplatí ty pratelné. Ale chtěly jsme to zkusit. Nicméně pořád tvoříte nějaký odpad, kdežto u látkových je vyperete a používáte znovu a znovu. Takže za mě je následující varianta lepší! ☺


Balení sedmi látkových tamponků od Two cosmetics nás stálo 170 Kč. Jsou velké, takže na odlíčení, na které jsem vždy potřebovala odličováky dva, mi stačí jeden, který otočím. Nicméně abych byla upřímná, už jsem používala pratelné tampónky, které byly ještě příjemnější a rozhodně lépe odličovaly. Takže asi kdybych volila zpětně, vybrala bych si asi jinou značku.


Tak, dostáváme se do sekáčové sekce. A zároveň do sekce svetrů. Tentokrát jsem si jich koupila celkem dost. Každý stál ale 39 Kč, tak snad mě to aspoň trochu omlouvá! ☺
Takže první je ve stylu „ombré“, kdy přechází z relativně světle modré až do petrolejové barvy. A tu jsem v šatníku ještě neměla. A ani takové provedení.


Stejně jako jsem neměla žádný růžový ani crop topový svetr. Ten když jsem viděla, bylo jasno! A ne, není to dětský svetr, který je mi krátký. Je ve velikosti S, takže to tak fakt má být. Jasně, od svetru asi většinou chcete, aby vás hřál, ne aby vám táhlo na záda, ale mně se to prostě líbilo, takže moc nebylo o čem! ☺


Tento kousek ale nebyl moc dobrý kup. Je pěkný, ale taky dost krátký. Navíc po vyprání se ani ta látka netváří moc přátelsky, tak nevím. Uvidím. Dám mu ještě pár šancí! ☺


Proužky u mě v šatníku taky moc nenajdete. Když jsem ale našla tuto kombinaci barev, bylo jasno. Čapla jsem ho tak nějak v rychlosti, ale jsem ráda, že jsem to udělala!


Tady už to tak rychlé nebylo. S tímto kouskem jsem strávila v kabince asi deset minut. Je mi totiž větší. Ale řekla bych, že to má být styl „oversize“. Zastrkávala jsem ho různě do kalhot, ohrnovala rukávy a podobně, až jsem si ho nakonec koupila taky. A je fajn! Rozhodně je to zase něco jiného než to, co mám normálně doma! ☺


Posledním kouskem je obyčejný světle šedý upnutý rolák. Co víc k němu říct? Možná jen to, že i když mám svetry zaskládanou celou polici, něco takového jednoduchého mi tam chybělo! ☺


Na závěr tu mám ještě dvě spolupráce. První z nich jsem uzavřela s e-shopem www.ecokorek.cz, kde jsem nakoupila nějaké vánoční dárky. Komunikace byla super, výrobky jsou úžasné, navíc to všechno přišlo ekologicky a krásně zabalené. Za sebe dávám všechny palce nahoru! ☺

A druhou super spolupráci jsem měla se slečnou, kterou najdete jen na Instagramu. Její profil nese jméno castaneis.n. Jde o velmi šikovnou sympatickou slečnu, žijící blízko mého bydliště. Takže mi přišlo naprosto super navázat spolupráci i s někým „místním“. Dokonce jsme spolu uspořádaly i soutěž! ☺
Každopádně pokud sháníte nějakou drobnost pod stromeček pro nějakou ženu ve vašem životě, náramek na přání je ideální volba. Zvlášť, pokud vám ho bude dělat právě castaneis.n. Protože její tvorba je podle mě naprosto úžasná!


Tak, a to by bylo všechno! Jako vždycky mi dolů napište, co nového jste si pořídili, nebo jaká věc z mých nákupů se vám líbí nejvíce či nejméně. A nebo mi třeba dejte vědět, jak jste na tom s vánočními dárky. Už je řešíte, nebo zbývá ještě dost času? ☺

Mějte se nádherně a nemračte se tak, jako to počasí venku! ♥

K.

2 komentáře:

  1. Ty odličovací tamponky vypadají super! Sama se většinou nelíčím, takže se bez nich obejdu, ale přemýšlela jsem, že si je pořídím pro takové to příležitostné odličování po plese apod. Je fajn, že tu máš i takové věci s důrazem na ekologii. :) Za mě je ale důležité i hodně přemýšlet nad tím, co si koupím a jestli to fakt potřebuju. Ale teda chválím nakupování z druhé ruky - sama jsem si před časem koupila Conversky na Vintedu, když se mi rozpadly staré kecky. :)
    A dárky... no, měla bych začít řešit. :D Mám hafo nápadů a nula času je realizovat. Ale díky za pošťouchnutí, zítra si na ně zkusím vyhradit hodinku.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super! A nemusíš je používat jen na odlíčení pleti, ale i její vyčištění! ☺
      Já nemám problém vzdát se takových běžných věcí, nedávat jídlo do sáčků a když už, znovu je použít nebo využít. Ani co se týká plátěnek, kartáčků nebo třeba těch odličováků. Zase si to ale dorovnávám botami, za oblečení zas tak moc neutrácím. To kupuju právě hlavně v sekáči, což je nejen ekologické, ale i ekonomické. ☺
      Tak ať vybereš správně! Já už mám půlku nakoupenou a druhou vymyšlenou, takže už zbývá jen je objednat a pak zabalit. Což bude letos taky jednoduché, protože mám na skříni milion vánočních tašek, tak je aspoň zužitkuju! ☺
      Taky se měj krásně! ♥

      Vymazat