By Klára: NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - MATURITNÍ ŠATY, VÁNOČNÍ SVETR + VÁNOČNÍ DÁRKY /2019

čtvrtek 16. ledna 2020

NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - MATURITNÍ ŠATY, VÁNOČNÍ SVETR + VÁNOČNÍ DÁRKY /2019


Ahojte! ☺

Taky už jste ani nedoufali, že tento článek vyjde? :D Že bych se vám letos nepochlubila, co jsem našla pod stromečkem, a co jsem si koupila během posledních dvou měsíců loňského roku? To ne, to bych (vám) neudělala! Jen mi to prostě trvalo trošku dýl no. Ale pokud jste zvědaví na moje vánoční dárky i v polovině ledna, pojďte se mrknout na tento článek! ☺


Pravděpodobně všechny youtuberky a blogerky na začátku videí nebo článků o tom, co dostaly na Vánoce, říkájí či píší v podstatě totéž. A to to, že se rozhodně nechtějí vychloubat, že to ukazují hlavně proto, že to sledující nebo čtenáře zajímá. U mě tomu není jinak. Každé dva měsíce u mě na blogu vycházejí nákupové články, a žádný z nich nemá za úkol se nějak vychloubat. Jen mám z těch věcí radost, baví mě si to takhle zrekapitolovat, nafotit to, popsat to, podělit se o to s vámi. Mě osobně třeba takové články baví. ☺

Víc to ale okecávat nebudu. Kdo v tom bude chtít vidět vychloubání se, tak ho v tom stejně uvidí. Bez ohledu na to, co napíšu. Takže to podle mě takhle stačí. A teď už pojďme konečně k jednotlivým věcem!


Normálně bych jako první uvedla boty, ale za listopad a prosinec mi žádné nové nepřibyly. No fakt! Takže bych začala šatami. V Lidlu mi mamka koupila tyto kostkované černobíle košilové šaty. Něco takového jsem doma ještě neměla. A když byly v Lidlu za dobrou cenu, vzala jsem si je na zkoušku. A podle mě vypadají moc dobře!


Odložím si sem i fotku z plesu, na které mám červené šaty bez ramínek, které jsem si koupila na eshopu nejkrasnejsisaty.cz. Stály mě 2 500 Kč, plus asi 300 Kč si ještě vzala švadlenka za úpravu a zkrácení. Protože i přes to, že jsem podle jejich tabulky byla na hranici velikostí 36 a 34, a vzala jsem si tu 34, mi i tak byly velké. A to takovým způsobem, že kdybych udělala tři kroky, spadly by mi. Takže bylo nutné je upravit. Posílat zpět jsem je nechtěla, protože už i tak přišly dost krátký čas před plesem. A navíc se mi líbily. Což se o jakýchkoliv šatech v půjčovnách u nás ve městě říct nedalo. Nicméně švadlenka odvedla dobrou práci, takže nakonec bylo vše v pořádku.
Měla jsem je ale jen na jedno použití, víckrát si je na sebe nevezmu. Takže je (asi na podzim) prodám nějaké maturantce. ☺


Pak tady mám sekáčový kousek. Pro tento svetr jsem prosím pěkně jela autem v sobotu v osm ráno. Což je jediná doba, kdy se dá koupit kousek z figuríny. Ale tak se mi líbil, že jsem se pro něj vydala. Když jsem vešla do obchodu, figuríny převlečené a svetr nikde. V ten moment jsem si říkala, že mě raní, jestli jsem jela zbytečně. Došla jsem k pokladně a popsala jsem kousek, který hledám. Paní prodavačka odpověděla, že si ho před chvilkou zkoušela jedna paní. Na to jsem se zeptala, jestli si ho vzala. V tom druhá paní pracující v sekáči odvětila, že ne, že je pod pultem. Pak už jsem dostala jen otázku, jestli si ho chci zkusit. Vyhrkla jsem, že ne, že ho beru. Zaplatila jsem 40 Kč a jela spokojeně domů. ☺


Druhým sekáčovým kouskem jsou tyto šedé šaty, taktéž za 40 Kč. Na ty jsem ale teda narazila náhodou. Když jsem si je oblékla, chvilku jsem váhala, jestli se to hodí na mou postavu. Mám totiž pas mnohem užší, než boky. Asi o 30 cm. Což v takovém střihu dost vynikne. Chvilku jsem s nimi stála v kabince, ale pak jsem se rozhodla, že si je vezmu. Kdyžtak je budu tahat do práce. Ale nedalo mi to a vzala jsem je i do školy. Tam jsem na ně slyšela hned dvě pochvaly. A když mě uviděla sestra, pronesla, že konečně mám na sobě něco, co sedne mé postavě. Takže je nosím už i normálně do školy. S klidným svědomím. Protože možná ten úzký pas a širší boky nakonec vypadají pěkně a žensky...☺


Třetím úlovkem ze second-handu je tenhle mintový svetřík. Na věšáku mě samozřejmé upoutala ta barva. A pak to, že je to pěkně chlupaťoučký! Když jsem to ramínko ale vzala do ruky, zarazilo mě, jak je malý. Když jsem se podívala na cedulku, zjistila jsem, že je to velikost 134/140. Čili dětská. Ale zkusila jsem si ho. Poslala jsem fotky asi třem lidem, aby zhodnotili, jak to vypadá. Všichni řekli, že dobře. A když jsem odpověděla, že je to dětský, uzavřeli to tak, že to není vidět a ať si ho vezmu. Já ho mám dlouhý tak akorát přes spodní záda, rukávy mám ale kratší. Což úplně nevadí, protože se taková délka dělá u spousty věcí schválně. A v závěru se mi to fakt líbí a jsem ráda, že jsem ho tam nenechala. Takže chodím ve svetru pro desetileté dítě, prosím pěkně!


V drogerii Teta jsem si koupila úžasnou svíčku s vůní jablka a skořice. Je od značky Glade, takže asi víte, kolik běžně stojí peněz. Ale taky jak intenzivní mají vůně. A tahle kombinace? Ta je naprosto dokonalá! Já jsem ji kupovala za nějakých 70 Kč, myslím. Braly jsme je s kamarádkou v nějaké akci, takže vyšly levněji. Ona potřebovala dvě, ale akce byla na tři kusy. No, nenechala jsem se moc dlouho přemlouvat. Svíčku mám na nočním stolku a tu vůni miluju


A z drogerky jsem si přinesla ještě tři laky. Šla jsem pro obyčejný černý a klasický pruhledný krycí lak. Ale nechtěla jsem žádný Essence ani nic podobného. Bohužel ale neměli zrovna žádné lepší v akci, tak jsem je koupila za stálou cenu. Jeden mě stál stovku... A ten prostřední je od Miss Sporty. Je temně fialový, až vypadá jako černý. I když na nehtech poznáte, že není. Nebo takhle, holky to poznají. Každopádně tohle byl prosím nákup za 220 Kč.


Poslední věcí, kterou tu mám mimo vánoční dárky, jsou obyčejné černé S-kové legíny z Lidlu. Ty stály něco málo přes stovku, tuším.

V Lidlu mi mamka koupila i bílé prostěradlo. Ale to jsem nefotila. ☺

Dárky, které jsem nadělila


Babička s dědou z taťkovy strany dostali velký (A3) nástěnný charitativní kalendář od Sekce na ochranu koček Plzeň. Stál nás 300 Kč bez poštovného. A celá částka šla útulku. Takže jsme spojili vánoční dárek i s pomocí druhým. Což je podle mého názoru naprosto ideální!


Dál tu mám sadu omáček, kterou dostal můj přítel. Má rád pálivé dipy, papričky by podle mě nacpal všude, kdyby mohl. A tohle mě zaujalo svým krásným balením, takže jsem moc neváhala. Narazila jsem na to přes Slevomat a stálo to tři stovky bez dopravy. (Ale ještě jsem měla nějaké kredity...☺)


Sestra ode mě dostala ponožky z H&M. Protože bez nich by to nebyly Vánoce, že jo! Normálně jedny stály kolem stovky, ale měli na ně akci „3 za cenu 2“, takže jsem za ně dávala kolem dvou stovek.


A přítel od mamky je dostal taky. Jen jsem vybrala jiné motivy. Protože čím víc ponožek, tím líp! ☺


Díky spolupráci s @ecokorek jsem měla vyřešených hned pět dárků. Ne že bych ty věci dostala, ale udělali mi na ně speciální cenu. Za což jim ještě jednou moc děkuju! (Mimochodem všechno přišlo nádherně zabalené! ☺)
Tyto krásné hodinky dostala babička z mamčiny strany. Na e-shopu je najdete za 440 Kč. Což mi teda za hodinky nepřijde moc. Takže pokud se vám líbí, určitě na ně mrkněte!


Pokračujeme dalšími hodinkami, tentokrát pro přítelova bratra. Ty jsou podle mě ještě mnohem hezčí, než jak je mají nafocené na e-shopu. Krása! Stojí 540 Kč, což se podle mě za hodinky pořád s klidem dá!
V tom papírovém sáčku byl dárek pro jeho přítelkyni. Byl to náramek, ale bohužel jsem ho nemohla vyfotit, protože sáček byl zalepený, a já jsem ho nechtěla nějak poškodit. Takže se musíte mrknout přes odkaz, pokud jej chcete vidět. A cena je 140 Kč, takže opět suprová!


Tohle byl dárek pro moji mamku. A strašně se mi ta kabelka líbí. Navíc na léto se mi k mamce i hrozně moc hodí. Je fakt nádherná! Cenově už jsme tedy trochu výš, momentálně ji na e-shopu mají v akci za 1 200 Kč. Jako běžnou cenu pak mají uvedenou částku 1 800 Kč. Takže jsem v podstatě cenově někde na úrovni kožených kabelek. Akorát že takto to máte ekologicky, humánně a díky kvalitě a vlastnostem materiálu podle mě i srovnatelně s koženými kousky! ☺


Posledním korkovým výrobkem byla kabelka pro přítelovu mamku. Ta to má totiž s kabelkami podobně, jako já s botami. Chápeme se. Takže to bylo jasné. Tento kousek stojí na e-shopu běžně taktéž 1 800 Kč.


Pivní sadu ode mě dostal přítelův taťka. Přišlo mi to naprosto dokonalý a fakt se mi to líbilo. Tohle jsem měla v Albi vybrané asi tak za dvě minuty. Díkybohu. Protože s dárky pro chlapy je to pro mě vždycky nejtěžší. Jinak mě to dohromady stálo necelé čtyři stovky.


Tričko Tommyho Hilfigera jsme se sestrou koupily taťkovi. Jednoduše proto, že on by si něco takového sám nekoupil. Druhým dopřeje, ale sám na sobě celkem šetří. Takže jsme se rozhodly pro něco značkového. A vyhrál to Tommy. Tričko jsem našla přes Vinted, kdy ho slečna prodávala nové, nerozbalené, s visačkou za pětistovku. Což mi přišlo parádní. Tak jsme ho objednaly. ☺


A rozhodla jsem se to stejné koupit i příteli. Jen v jiné velikosti. (Taťka má L-ko, přítel M-ko.) Je totiž docela šetřílek, takže značkové oblečení si v podstatě nekupuje. Proto dostal něco, co by si on sám nepořídil. ☺


Chybí mi tu ještě dva dárky. Kamarádka dostala sadu tří sprcháčů. A pak jsme strejdům nadělili každému tři sprchové gely a vánoční čokolády od nás z práce! ☺


Dárky, které jsem dostala

Začnu dárečky z práce, kde jsem od holek dostala různé drobnosti. Svíčku, zapichovátko a dvě ozdůbky na zavěšení. ♥


A od svých úžasných šéfů jsem dostala různé čokoládky, pralinky, šampus, cukroví a vánoční hvězdu. Jsou neuvěřitelní, fakt! ♥


Tento roztomilý diář jsem dostala od kamarádky. No řekněte sami, není úžasný? ☺


Na Vánoce jsem si od mamky přála poukaz na masáž ke své fyzioterapeutce. Protože ona je prostě anděl. No, dostala jsem hned dva. A třetí od přítelových rodičů. Je vidět, že mě znají. Tohle je totiž něco, co fakt ocením, miluju ten odpočinek tam a strašně si to užiju. Takže moc děkuji!
A druhou věcí, která mě baví hlavně v poslední době, jsou losy. I když se musím držet, protože jsem asi typ člověka, který by veškerou výhru okamžitě vrazil do dalších losů. Takže s tímhle musím opatrně. Nicméně jsem jeden dostala od taťky. Stejně jako přítel a sestra. A víte co? Byl výherní! (Ne, že bych byla teď milionář, ale byl to, jako vždy, super pocit!)


Přítel to vloni neměl úplně těžké. O jeden dárek jsem si řekla přímo, druhý viděl na fotce. Ten z fotky byl tento náramek, který jsem viděla v jednom zlatnictví u nás ve městě. A hned mě zaujal. Byl prostě krásný! Jednoduchý, ale symbolický. Alespoň tedy pro mě. Je to tedy ocel, není stříbrný, ale i tak. Mám z něho fakt radost!


Pod stromečkem jsem našla ještě jeden šperk. A to tento prstýnek. V momentě, kdy jsem tu krabičku otevřela, jsem úplně nevěděla, jak reagovat. Upřímně. Pak jsem si ho nasadila na prst, ale stále jsem nevěděla, jestli se mi to líbí, nebo ne. Každopádně jsem ho nosila zbytek večera. A druhý den jsem si ho nasadila znovu. A teď? Když ho na tom prstě nemám, cítím se tak nějak zvláštně. Takže nakonec ho tahám pořád. Jen jsem si musela zvyknout na něco nového, jiného, nevšedního. A potřebovala jsem chvilku času. Trochu víc, než pár minut u stromečku. Ale teď je to tak nějak část mě.


Z kosmetiky tady budou jen dvě věci. První z nich je tato voděodolná řasenka od Clinique. Značku znám z doslechu, ale nikdy jsem od nich nic nezkoušela. A asi bych si sama od sebe od nich nic nekoupila. Přece jen to není cenově „drogérková“ značka. Takže jsem ráda, že můžu zase zkusit něco nového! ☺


Tohle boží tričko jsem dostala od své sestry. Nejdříve jsem myslela, že je to originál od @wewe_art. Ale ne, není. Viděla, že jsem o něj soutěžila, tak vzala bílé tričko, fixu, a nakreslila mi ho! Už projelo jednou pračkou, takže je vybledlejší, než tady na fotce, ale to nevadí. Vezmu si jej do práce, nebo jej budu nosit doma. Radost mi udělalo tak jako tak! ☺


Babička nám každé Vánoce dává peníze. Buď v obálce, nebo v knížce. Mně je letos vložila do knihy o stylu oblékání pro jednotlivé typy postav a problémové partie. Zběžně jsem ji prolistovala, ale úplně bych neřekla, že ji budu číst. Ale to nevadí, i tak děkuju.


Dál tady mám věci do auta od taťky. Koupil mi novou autolékárničku a reflexní vestu. Lékárničku jsem měla „platnou“ do podzimu tohoto roku, ale tahle má „trvanlivost“ ještě o rok déle. No, nepochopím, proč je tak důležité měnit lékárničku co dva roky, ale nenadělám nic. A vesty jsem si chtěla taky koupit. Takhle už si pořídím jen čtyři. ☺


V krabici s věcmi do auta jsem našla i rozmrazující prostředky. A ty se hodí. Pokud tedy, ehm, nastartujete. Naštěstí jsem dostala i startovací kabely. Ty jsem ale nestihla ani vyfotit, protože jsem je potřebovala dřív, než jsem myslela! :D


Už jsem zmiňovala, že jsem to příteli vloni dost ulehčila. Věcí, kterou už jsem si přála delší dobu, byl jednoduchý věšák. Stříbrno-bílý. Přítel říkal, že se sháněl docela těžko. Zase jsem nechtěla, aby za něj vyhodil spoustu peněz. Ale nakonec to zvládl. Tak už se těším, až si jej za nějakou dobu dám do nového pokoje! ☺


Pod stromečkem u přítelovy rodiny jsem našla i ponožky. Já teda nevím, proč dostávám pořád věci s kočkami. Ještě totiž i v tomto článku nějaké uvidíte. To, že pomáhám kočičím útulkům, neznamená, že jsem milovník jen těchto zvířat. Miluju zvířata obecně. A když můžu, pomůžu. Jen jsou to prostě hlavně kočičí útulky. Protože mi jednak přijde, že je to tam nejvíc potřeba, jednak je jich v Česku podle mě hrozně moc a jednak jsem si oblíbila Zatoulané štěstí, což je (shodou okolností zase kočičí) útulek v Kroměříži. Takže to jen tak pro uvedení na pravou míru.☺
Každopádně ponožky na domácí nošení určitě využiju.


Dál mi přítelova rodina nadělila pyžamo s vánočním motivem. Je z Bonprixu, velikost M. Přijde mi, že tato firma má obecně posunuté velikostní číslování. Takže M-ko vypadá jako L-ko. No, je mi fakt dost velké. Ale je to na spaní, takže to úplně ničemu nevadí.
A dostala jsem i červené obyčejné bačkůrky. Ale začala jsem je hned nosit, takže vyfocené je tu nemám.


A pod stromečkem jsem našla i tuhle plyšovou srandu. :D


Mám tu i vánoční látkovou tašku, ve které jsem našla právě několik dárků od přítelovy rodiny.


Přítelova babička mi koupila úžasně vonící svíčku. Tak třeba je začnu i pálit, ne si je jen vystavovat a schraňovat. ☺


Kočka číslo dvě, tentokrát na tričku. Zatím ho nosím jen na doma, možná jej někdy vytáhnu do práce. Opět bylo pod stromečkem u přítelovy rodiny.


Další kočka, v pořadí třetí, se nachází na látkovém boxíku. V novém pokoji jej pak určitě umístím lépe, ale zatím ho mám na nočním stolku. Jsou v něm naskládané knížky, které budu v blízké době číst. Ten se mi z těch kočičích věcí líbí asi nejvíce. ☺


Další dvě svíčky jsem dostala od taťky. Nebo takhle. Jednu dostala sestra, druhou já. Ale říkala, že ji spíš nevyužije a že z ní budu mít větší radost. Tak jestli chci, ať si ji vezmu. Tak jsem to udělala. A voní naprosto parádně!


Nesmí chybět ani jedlé dárky! Od babičky jsme se sestrou a přítelem dostali Čertovské jazýčky, taťka mi pak daroval sadu s čajem a marmeládou.


Tahle sada vypadá naprostou kouzelně! Je v ní šampon, kondicionér a kosmetická taštička. A už se fakt těším, až tu kosmetiku i vyzkouším. Dojem to na mě udělalo úžasný!


Ještě tu mám jeden jedlý dárek. A tím jsou máslové sušenky v plechové dóze s vánočním motivem.


Kočky s pořadovým číslem čtyři. Kalendář jsem dostala taky od taťky. ☺


Stejně jako tyto ponožky. Jak jinak než s kočkou! :D Ale ne, jsou naprosto roztomilé, takové žmolkované... Zkrátka jsou super!


Taťka mi pořídil do auta ještě voňavou ještěrku. To zní teda dost zvláštně, ale je to tak. Tu si dám do auta, jakmile vyprchá vůně z vonítka, které tam mám teď.
A přihodil k tomu i klíčenku.


Předposledním dárkem jsou poklice na auto. Sama jsem si je vybrala, taťkovi jsem pak poslala jen odkaz. A když jsem pod stromečkem viděla tu největší krabici, věděla jsem, že to budou ony. A jsou super. Najednou to auto vypadá úplně jinak, než když tam ty poklice nebyly!


A mamka nám ještě pořídila laserový epilátor od Philips. Jí, mně a sestře. Zatím jsem jej zkoušela jen jednou, tak uvidíme, jak to bude fungovat! ☺


Tak. Myslím, že toho bylo až až. A že byl tento článek dlouhý až až. ☺

Vy mi určitě napište, který můj dárek vás nejvíce zaujal nebo se vám nejvíce líbil. A také to, co jste dostali k Vánocům, nebo z čeho jste měli pod stromečkem největší radost! ☺

Budu se na vás těšit u dalšího článku!

K.

4 komentáře:

  1. Krásné nákupy i dárky. Líbí se mi ty košilové šaty a taky díky za tip na sadu omáček. Můj manžel má taky rád ostré jídla, tak se příště po něčem podobném podívám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ☺
      Určitě na to mrkni, podle mě to vypadá naprosto skvěle! ☺

      Vymazat
  2. Ten laserový epilátor vám moc závidím :) jinak ty plesové šaty jsou nádherné. 2800 docela jde, když si vezmu, že kolikrát se tolik platí i za půjčení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak bude fungovat. Zatím to nemůžu posoudit... ☺
      A ano, právě proto jsem si je koupila. Protože za půjčení bych dala třeba polovinu. Takhle, pokud se mi je povede prodat, mi to vyjde mnohem levněji... ☺

      Vymazat