By Klára: ODCVIČENO V LEDNU - FITFAB STRONG, JACIKOVY TESTY A RŮZNÉ YOUTUBE KANÁLY /2020

neděle 2. února 2020

ODCVIČENO V LEDNU - FITFAB STRONG, JACIKOVY TESTY A RŮZNÉ YOUTUBE KANÁLY /2020


Ahojte! ☺

Upřímně, psaní tohoto článku jsem si celkem odtrpěla. Měla jsem ho nachystaný pěkně k vydání na 31.1. Bohužel jsem ho nakonec nějak zapomněla publikovat. Stejně tak den poté. A dnes, 2.2., když jsem si to uvědomila a chtěla jej konečně vydat, jsem akorát zůstala v šoku. Článek jsem v Bloggeru nenašla. Byl komplet napsaný, ale nedohledatelný. Pochopitelně mě to dost naštvalo a zamrzelo, dalo mi to nějakou práci ho sepsat, zabralo to nějaký čas. A teď byl prostě pryč. Už jsem si myslela, že leden bude bez cvičebního článku, ale naštěstí má YouTube historii, kde jsem si dohledala, co jsem kdy cvičila. A Jacikovy testy si píšu do kalendáře. Naštěstí. Takže nakonec jsem sedla k počítači znovu a sepsala jej podruhé. I když zrovna v něm je tolik videí, protože jsem kvůli škole omezila florbal a nebyla jsem ani v práci. Tak doufám, že jej oceníte a zase si najdete nějakou inspiraci na domácí cvičení! ☺


1.1.

 

Jacikův test


Inner & outer thigh at home workout od MadFit (16 minut)
Tohle video už jste u mě viděli dřív. Aniž bych si to uvědomovala, když jsem si ho pouštěla. Nebylo to špatné, cvičení s gumičkami mám ráda, jak už asi víte, ale nebylo to ani nějak těžké. Takže tohle určitě zmákne i začátečník.



Resistance band booty at home workout od MadFit (10 minut)
A o tomhle bych mohla napsat v podstatě totéž. Taky mě to bavilo, ale zase to nebylo nějak extra náročné.



Stoje na hlavě, loktech a rukou


2.1.

 

Jacikův test


Fun-loving full body yoga stretch od Fightmaster Yoga (22 minut)
Tento den to chtělo něco více odpočinkového, tak jsem zvolila dvacetiminutovou jógu. Konkrétně tato byla zaměřená především na spodní část těla, přesně tak, jak to mám ráda. Nenajdete tam nějak výjimečné pozice, ale je to dobře poskládané. Odpočinete si, ale zároveň se pěkně protáhnete. Za mě je tohle super!



3.1. 

 

Florbalový trénink


4.1. 

 

Jacikův test


Perfect abs workout od Fraser Wilson (10 minut)
Podle chlapů upřímně moc necvičím. Ale tentokrát jsem to zkusila. A tenhle mi sednul tak, že jsem vzápětí odcvičila ještě jedno jeho video. Nebylo to tak těžké, že by to žena nezvládla. Což úplně nevím, jestli by bral jako kompliment. Ale bavilo mě to, mákla jsem si a navíc cvičit břicho vyloženě na sekce pro mě bylo něco nového. Plus se spodní břicho, které je pro mě vždy nejhorší, odcvičilo hned na začátku, takže o to víc jsem si to pak užila!



Sixpack workout od Fraser Wilson (10 minut)
I tohle bylo fajn. Bavilo mě to tady o něco méně, než to předchozí, ale pořád ho určitě můžu doporučit! ☺



Lower abs workout od Bailey Brown (5 minut)
Upřímně, tohle jsem zkoušela spíše ze zvědavosti. Obecně takto krátké workouty nejsou moc o ničem. Pokud tedy necvičíte celou dobu bez pauzy, neskáčete a nepotíte se jako prasátka. Nebo pokud necvičíte s Pamelou. To je pak i těch pět minut až moc dlouhých! :D Nicméně u tohoto jste ani neskákali, ani jste se nepotili, a vlastně jste ani pořádně necítili žádnou partii. Takže video je za mě úplně zbytečné. Protože si myslím, že i kdybyste ho cvičili pětkrát týdně klidně dvakrát denně, k ničemu to nebude...



Evening yoga stretch od Yoga with Kassandra (10 minut)
Cvičební rutinu toho dne jsem zakončila krátkým protažením. Bylo to takové klidné, pomalé, pár cviků bylo na páteř a záda, pár na nohy, kobra na břicho... Takže jo, tohle po cvičení za mě fajn! ☺



Stoje na hlavě, loktech a rukou


5.1.

 

Florbalové zápasy


6.1. 

 

Jacikův test


Low impact standing abs workout od Heather Robertson (8 minut)
Pokud už jste četli některé předchozí články, asi víte, že mě posilování břicha ve stoje nějak nebere. Prostě mi přijde, že ty svaly zapojím tak z jedné třetiny ve srovnání s klasickým posilováním na zemi. A proč bych měla cvičit něco, co je mnohem méně účinné, když za tu stejnou dobu si můžu máknout třikrát tolik? Bohužel ani toto video mě z tohoto mého postoje nevyvedlo...



Ab workout od Dannibelle (8 minut)
Zato tohle mě bavilo. S touto slečnou jsem ještě předtím necvičila. Ale měla to dobře poskládané. Cvičili jste vždycky dvě kola po pěti cvicích (z toho jeden byl boční plank nejdříve na jednu stranu a pak na druhou). Mezi cviky nebyly pauzy, mezi koly asi patnáct sekund. Takže je vám asi jasné, že když cvičíte v takových (ne)intervalech, musíte to bříško cítit!



No rest abs workout od Fiit (8 minut)
Tohle byla celkem zabijárna. A ano, chlapa tu máme znovu. A ještě tu bude v tomto článku jeden. No fakt! No, ale zpět k tomuto videu. Myslím, že jsem našla cvik, který s jistotou zařazuji k těm nejneoblíbenějším. A že jich teda moc není. Houpačku jsem v tomto videu nesnášela. A fakt jsem si mákla. Každopádně pokud tohle čtou nějaké slečny, ženy, které už nějaký ten rok cvičí, určitě to zmáknou. Jen se u toho trochu zapotíte. Zvlášť pokud si to chytře necháte až na konec jako já...



7.1.

 

Jacikův test


Protahování podle sebe


Stoje na hlavě, loktech a rukou


8.1. 

 

Odpočinek


9.1.

 

Jacikův test

„Yummy“ ab workout routine od MadFit (3 minuty)
Písničkové workouty v kombinaci s MadFit mám fakt ráda. Bohužel tento mě nějak nenadchnul. Nevím, jestli to bylo písničkou, nebo něčím jiným, ale prostě to ve mně nějak nezanechalo ten spokojený pocit...



Inner thigh & leg sculpt od PsycheTruth (15 minut)
Od PsycheTruth toho u mě moc neuvidíte. Nějak mi úplně nesedí jejich styl workoutů. Ale tenhle se dal. První tři minuty pro mě byly teda docela nuda, ale pak už se to dalo. Ne že by se tohle video zařadilo mezi ty, která bych si zacvičila znovu, ale řekněme, že nebylo nejhorší. Každopádně už jsem na vnitřní stehna určitě cvičila lepší...



Stoje na hlavě, loktech a rukou


10.1. 

 

Florbalový trénink


11.1.

 

Ples


12.1. 

 

Jacikův test


Protažení podle sebe


Stoje na hlavě, loktech a rukou


13.1.

 

Jacikův test


ROCK Strongest FITFAB Strong (43 minut)
Do lednové cvičební rutiny jsem si zařadila i novou řadu videí od Andy a jejího týmu. Trochu jsem se toho bála, protože přece jenom cvičit tři čtvrtě hodiny v podstatě v kuse není úplně sranda. Plus název „Strongest“ tomu moc nepřidával. Ale věděla jsem, že holky mívají po určitých dobách pauzy, že v tom čase je zahrnuté i protažení, a že když jsem zvládla předchozí videa, zvládnu i tato. A zvládla. Tohle byla lekce zaměřená na ruce, záda a břicho. Takže je vám asi jasné, že nesměly chybět planky. Bavilo mě to, zvlášť ta část s Andrejkou na spodní záda. Část od Katy pro mě byla asi nejtěžší, protože jsem na ně celkem slabčák. No a u Nikči... Tam jsem měla trochu problém s její osobností. Nevím proč, ale nějak na mě nepůsobila úplně dobře. Ale tak to už je zase jen můj subjektivní pocit. Ale určitě tuhle lekci zkuste, je super! ☺
 


14.1. 

 

MOVE Strongest od FITFAB Strong (41 minut)
Konkrétně toto mi přišlo docela v pohodě. I když taneční cvičení moc nemusím. Byly tam teda názvy kroků i z předchozích lekcí, takže pokud je nemáte za sebou, možná se budete déle chytat. Ale když jsem se chytla já jako taneční antitalent, dáte to i vy!



Stoje na hlavě, loktech a rukou


15.1.

 

BOYS Strongest od FITFAB Strong (50 minut)
Tohle byla nejdelší lekce celého programu. A taky dost náročná. Někdy jsem cítila ruce, jindy nohy... Bylo to zase něco jiného. Ale zvládla jsem to já, tak vy taky! Akorát teda budete potřebovat expandér. Bylo to díky tomu zase něco trošku jiného.  A těžšího. Tak s tím jen počítejte! ☺



16.1. 

 

Florbalový trénink


17.1.

 

Ples


18.1. 

 

Jacikův test


SPORT Strongest od FITFAB Strong (42 minut)
Dejte člověku, který nesnáší kardio, video se spoustou kardio cviků. Bude vás za to milovat... Stejně tak jako já jsem milovala Katy, Andy a Andrejku. Tohle pro mě byla asi nejtěžší lekce z celého programu.



19.1.

 

Jacikův test


STAY Strongest od FITFAB Strong (43 minut)
První dvě třetiny z tohoto videa pro mě byly náročnější než ta poslední. Ta třetí se totiž cvičila na zemi, tak jak jsem zvyklá a jak to mám nejradši. Ty dvě předchozí byly spíše ve stoje a opět byly proloženy kardio prvky. Ale jinak to bylo super. Asi nemusím říkat, že jsem nohy i zadek pěkně cítila, že? ☺



Stoje na hlavě, loktech a rukou


20.1. 

 

HOLD Strongest od FITFAB Strong (47 minut)
Upřímně nechápu, proč Andy někdy nepojmenuje ta videa výstižněji. Třeba „Ultra Plank Strongest“. Nebo něco takového. Protože tady jste v planku neustále. N-E-U-S-T-Á-L-E! Já jsem si teda mnohem víc v této lekci hlídala, abych měla ramena nad lokty a dlaněmi. Protože když tohle dodržujete, má ten plank úplně jiný rozměr. No, tím chci říct, ať se tedy připravíte na půlhodinový plank! :D (Ne, žertuju. Samozřejmě jsou tam pauzy a spousta variací, tak vám to ani nepřijde. Ale jinak je to prostě samé prkno, no! ☺)



21.1.

 

Full body yoga class for flexibility od Doron Yoga & Zen center (30 minut)
Tak, tady máme toho třetího chlapa. Tentokrát v józe. Občas mi to teda přišlo zbytečně rychlé, ale jinak k tomu nemám žádnou výtku. Opět šlo o klasické pozice, nic extra, nic nového. Ale bavilo mě to a uteklo mi to. A myslím, že si zaslouží více pozornosti. V době, kdy jsem ho cvičila, mělo video nějakých 120 zhlédnutí, Což mi přijde škoda. Takže pokud chcete něco protahovacího, zkuste mrknout i na tohle.
 


22.1. 

 

Jacikův test


Nucený odpočinek


23.1. 

 

Jacikův test


Inner thigh workout od Sanne Vloet (15 minut)
Ach jo, na tohle jsem se fakt těšila, protože vnitřní stehna jsem s gumičkami ještě necvičila. A bohužel ani po tomto videu se to nezměnilo. Holky sice používaly gumičky, ale na cviky, které zapojovaly vnější stehna, nikoliv ta vnitřní. Byla jsem zvědavá, jaké cviky na vnitřní stehna se dají právě s gumičkami vymyslet, protože žádný takový neznám. A budu si asi muset ještě nějakou dobu počkat, než takový najdu... Takže škoda no, vnitřní stehna jste zapojovali ve třech z pěti cviků. Což je pořád víc než polovina, ale není to těch 100 %...



Cvičení s gymnastickým balónem (3 série)
15x wall squat
10x klik s nohama na balónu
10x most s rolováním balónu k zadku
10x přítah kolen k hrudníku v planku (s balónem pod nárty)


24.1. 

 

Florbalový trénink


25.1. 

 

Florbalové zápasy


Ples


26.1. 

 

Odpočinek


27.1. 

 

Jacikův test


Legs & butt lift exercises od PsycheTruth (24 minut)
Na tohle video jsem se dost těšila. Ale nějak... Nějak to nebylo ono. Jasně, stehna jsem cítila, ale úplně mi to nepřinášelo potěšení, ani radost. Takže po fyzickém zapojení svalů dobrý, ale že by mě to bavilo se říct bohužel nedá.



28.1. 

 

Jacikův test


Tight legs & glutes od SugarySixpack (22 minut) 
Cvičení na nohy jsem se na konci měsíce poměrně věnovala, nějak jsem na to měla chuť. A když jsem objevila tohle s gumičkou, nebylo o čem přemýšlet. Sice jsem ho necvičila s činkou, ale i tak jsem si mákla a bavilo mě to. Takže jo, tohle za sebe určitě můžu doporučit! ☺



29.1. 

 

„The box“ plank challenge od MadFit (3 minuty)
Tento písničkový workout mě ale bavil. Ten jsem si fakt užila. Tři minutky v planku, jeho různé varianty, super refrén! ☺



Cardio abs workout od MadFit (10 minut)
A MadFit tu mám ještě jednou. V tomto workoutu jste měli tři kola, každé po čtyřech cvicích. Ty byly mimochodem moc dobře zvolené, zapojovali jste mimo jiné i ramena. Pak následovala minutová pauza a jelo se další kolo. Uteklo to, bříško jsem cítila a bavilo mě to, takže co víc chtít? ☺

 


Yoga Ganzkörper Stretching Routine od Mady Morrison (15 minut)
I tohle bylo super. Klidná odpočinková jóga, kde si protáhnete jak krk, tak ruce, ramena, nohy, kyčle, záda... Na konci nechybí chvilka zklidnění, relaxace. Tohle si podle mě užijete všichni. ☺



30.1. 

 

Florbalový trénink


31.1. 

 

Masáž



Tak, to byl můj leden! Věřím, že i vy, kteří jste s prvním lednem začali makat, v tom stále pokračujete. Že se cvičení stává vaší běžnou součástí dne, že jej berete jako koníček a že vás to baví! ☺

A jako vždycky doufám, že se máte krásně! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Heh, se musím přiznat, že v lednu jsem to docela flákala a vymlouvala se u toho na to, že musím psát seminárky a učit se na zkoušky, ačkoliv jsem takových 65 % času prokrastinovala.

    Sdílím tvoje pocity ohledně posilování břicha vestoje, i když dneska se mi nějakým způsobem povedlo zapojit většinou ty správné svaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, občas to tak taky mívám. Akorát já prokrastinuju hlavně v učení, takže to cvičení je pro mě vlastně nástroj k prokrastinaci... :D
      A jsem ráda, že to někdo vidí podobně! ☺

      Vymazat