By Klára: ODCVIČENO V ZÁŘÍ - TEAGAN DIXON, PAMELA REIF A SPOUSTA DALŠÍCH VIDEÍ /2020

čtvrtek 1. října 2020

ODCVIČENO V ZÁŘÍ - TEAGAN DIXON, PAMELA REIF A SPOUSTA DALŠÍCH VIDEÍ /2020


Ahojte! ☺

Září uteklo jako voda. Nebo alespoň to moje určitě. Ani jsem nemrkla, a už je tu říjen. Šílené. Ale poměrně divoké/šílené/plné bylo i moje září. Každopádně na cvičení jsem si čas našla. Jako vždycky. Pracuju s časem a s aktivitami tak, jak umím, cvičím pro radost, pro zábavu, pro sebe. Takže za každou cenu cvičit třeba ještě po práci, kdy jsem opravdu unavená a přijdu v sedm večer, to nejsem já. To si radši odpočinu a zacvičím si druhý den třeba na celé tělo. Prostě přizpůsobuji cvičení mým dnům a aktivitám. Ne naopak.
Každopádně tu pro vás mám opět nějakou inspiraci na cvičební videa, tak pojďte mrknout. ☺


1.9.


Nucený odpočinek


2.9.


Lítání na brigádě


3.9.


Ranní jógové probuzení od Jóga Poděbrady (44 minut)
Tahle lekce začínala opravdu hodně zvolna. Vycházela z toho, že ji cvičíte po probuzení, takže nemůže pracovat s nějak zahřátým a probraným tělem. Ale postupně se přidával pohyb, takže ke konci už jste se dostali třeba i do pozice svíčky nebo nohou za hlavou. Pěkný vývoj, fajn lekce. Já jsem ji teda cvičila večer, ale věřím, že tohle by mohl být ten typ jógy, která vás pěkně naladí na nový den.
 


4.9.


Lítání na brigádě


5.9.


Práce na zahradě
 

„Ice cream“ dancer arms workout od Teagan Dixon (3 minuty)
Tohle mě hodně bavilo. Pěkně vymyšlené, dobře napasované na písničku, za mě super!



Dua Lipa dance workout od Teagan Dixon (15 minut)
Nebylo to špatné. Písničky jsem samozřejmě znala. Byla v těch sestavách místa, která se mi úplně nelíbila, která mi třeba neseděla, ale refrény mi přišly vesměs fajn. Takže jo, tohle klidně zkuste.☺



Legs + fat burn od Pamela Reif (10 minut)
Upřímně jsem čekala, že tohle bude větší masakr. Ale nakonec jsem to zvládla podle mě velmi dobře. Nožky jsem trochu cítila, byla jsem lehce zadýchaná, ale nebylo to něco, co by se nedalo zvládnout, to určitě ne.



Daily stretch od Pamela Reif (5 minut)
Byla jsem zvědavá na pětiminutovou verzi protahování od Pamely. Jestli mě to přesvědčí a změním na tohle názor. Ale prostě... Nějak si nemůžu pomoct. Ano, jasně, je to lepší, než nic, ale i tak je pět minut strašně málo. Když už, tak alespoň desetiminutovka. To je pořád ještě taková doba, kterou jsme si všichni schopní během dne najít, popřípadě „obětovat“ po cvičení. Ale těch pět minut je prostě podle mě fakt málo no. Ano, uznávám, takové ty „hlavní svalové skupiny“ jste během tohohle protáhli, ale za je to takové, aby se neřeklo, no. Ale dejme tomu teda.



6.9.


Lítání na brigádě


7.9.


Tiktok dance cardio workout od Teagan Dixon (10 minut)
K tomuhle bych vlastně řekla totéž, co k tomu workoutu Dua Lipa. Fajn taneční video, byla to pro mě opět přijatelná forma kardia, takže to splnilo svůj účel.


 
Standing cardio abs workout od Teagan Dixon (5 minut)
Ale jo, dalo se to. Možná víte, že já to posilování bříška ve stoje úplně nemusím, protože si myslím, že jsou jiné cviky, které jsou efektivnější. Každopádně tady to bylo celkem hezky navolené, udělané opravdu i do takové kardio verze, takže jo, tohle nebylo úplně špatné. Můj postoj k posilování břicha to nemění, ale vzala jsem to tak, že je to zase něco jiného, jiný typ pohybu a posilování. Takže pokud máte rádi posilování bříška i ve stoje, klidně se pusťte i do tohoto.
 


Lower abs workout od Teagan Dixon (9 minut)
Tuhle slečnu tu uvidíte ještě celkem často. Ona ty videa totiž vydává jak na běžícím páse. Ani s ní nestíhám držet krok. :D
Každopádně tady budu mít asi výtku. Ani ne tak k tomu videu, jako k jeho názvu. Podle něj by to totiž mělo být posilování spodního bříška. No, ne. Jasně, bylo tam pár cviků na tuto oblast, ale stejně tak spousta cviků na horní a šikmé břišní svaly. Bylo to prostě klasické posilování na břicho, komplexně. Nebylo to nějak zaměřeno na tu spodní oblast. Jinak to cvičení jako takové bylo fajn. Jen jsem čekala něco jiného...



Flat abs and toned arms workout od Teagan Dixon (20 minut)
Tak, dneska s Teagan naposledy, konkrétně v posilování bříška a rukou. A dobrý. Bylo to teda hlavně posilování bříška, ale díky plankům jste právě dost zapojovali i ruce. Sem tam byl vložený i nějaký cvik na ruce, nějaké kliky nebo tak. Ale přišlo mi to fajn, takže i tohle klidně zkuste. ☺


 
Střed těla trochu intenzivně od Jóga Poděbrady (19 minut)
Završila jsem to ještě jógou, lehce posilovací. Nebylo to fakt nic extrémního, nic co byste nezvládli. Opravdu to bylo jen „trochu“ intenzivní. Ano, bylo poznat, že je to zaměřené na zpevnění bříška, takže název i moje očekávání to splnilo. Což je asi hlavní. Takže pokud hledáte krátkou jógu, která nebude protahovací, ale budete po ní mít spíš pocit zpevnění, je to tahle. ☺

 

8.9.


Odpočinek


9.9.


Nohy podle sebe (28 minut)


Nácvik provazů
 
 
Stoje na hlavě, loktech a rukou
 
 
Pár jóga pozic


10.9.


Tiktok dance party workout od MadFit (15 minut)
Tohle video už jsem zkoušela, myslím, že je v předešlém článku. A bylo fajn, je tam tak milion skladeb, které jsou populární právě na TikToku. Sestavy jsou krátké, pěkně vymyšlené a na rozhýbání je to úplně super! ☺



„Head &Heart“ HIIT workout od Pamela Reif (4 minuty)
Na tohle jsem se dost těšila, čekala jsem něco tanečního. Ale Pam pak psala někde na Instagramu, že Joel nechtěl ve videu tancovat, takže tu „sestavu“ předělávala do podoby, v jaké to teď je. Ale je to škoda, takhle mě to nějak extra nebavilo. Jo, na nějaké rozpohybování asi dobrý, ale že by to ve mně zanechalo nějaký hlubší dojem, to ne.



 „Ice cream“ dancer arms workout od Teagan Dixon (3 minuty)
Tak nějak jsem u hledání videí zapomněla, že už jsem tohle cvičila. Ale hned po prvních dvou „krocích“ mi to došlo. Každopádně jsem to odcvičila, protože zrovna tahle sestava na ruce mi přišla povedená. Ale to už jste asi pochopili z popisu pár videí nahoru. ☺



Cardio abs od Teagan Dixon (5 minut)
Byla jsem zvědavá, jestli půjde jen o klasická vysoká kolena a „mountain climbers“. Ale příjemně mě to překvapilo. Už jen to, že tam bylo i pár cviků, které byly více statické, nebyly tam skoky nebo prostě ta kardio část. Protože občas je u podobných videí kladen důraz právě na tu kardio složku, ale to břicho se tam zase tolik nezapojuje. Nebo zapojuje, ale jen ve smyslu nějakého základního zpevnění. Tohle mi přišlo jako fajn kompromis a vyváženost mezi oběma složkami. Za mě fajn! ☺



Jemné jógové plynutí od Jóga Poděbrady (23 minut)
Tohle byla opravdu velmi jemňounká lekce. Zaměřovala se hlavně na vnímání vlastního těla, nějakou relaxaci, zklidnění, prostě jen „bytí“. Pokud hledáte jógu, při které opravdu vypnete a vyčistíte si hlavu, na chvilku se zastavíte a budete v takovém tom příjemném stavu bez myšlenek, je tohle ideální volba.



11.9.


Florbalový trénink
(ano, po půl roce)


12.9.


Lítání na brigádě


13.9.


Lítání na brigádě


14.9.


Odpočinek


15.9.


„Folklore“ dance workout od MadFit (15 minut)
Noo, tohle bylo asi zatím taneční video od MadFit (z těch delších teda, ne z těch na jednu písničku), které mě bavilo nejméně. A není to tím, že by bylo vyloženě něco špatně na tom videu samotném. Jen mně osobně asi úplně neseděl styl těch písniček. Já se u toho tancování ráda vyblbnu. Tohle bylo takové... Jak baletní. Což mě zas tak nebavilo no. Nebylo to ale něco hrozného, to vůbec ne. Jen to bylo jiné. A znovu bych to asi nepotřebovala, jednou na zkoušku mi to stačilo. ☺


 
Wall workout od Kamily Pavlíčkové (14 minut)
Tohle byla naopak příjemná změna. I když někde v půlce videa, kde byly tři cviky na ruce, u kterých jste tu stěnu v podstatě nepoužívali, jsem si říkala, jestli to bylo jako všechno. Ale nakonec nebylo. Nejvíc mě bavilo asi to, když jste byli v planku a dávali jste nohy ze země jakoby na tu stěnu. To jsem zkoušela úplně poprvé, i když jsem o těch cvicích věděla už předtím. Škoda těch tří cviků „bez stěny“, ty bych asi nahradila. Ale jinak mi to přišlo fajn.



Workout with fitball od Kamily Pavlíčkové (12 minut)
I na tohle jsem se těšila, že využiju po dlouhé době míč a ještě si pěkně máknu. No, nakonec mi přišlo, že ten míč tam byl spíš pro ulehčení těch cviků, že jste na něj lehce odkládali nohy a tak podobně. Škoda. Dobře, plank s lokty na míči mi přišel fajn nebo i to rolování míče pod sebe (ať už rukama nebo nohama). Ale ten zbytek mě moc neoslovil no.

 
 
2v1 zadok & brucho od Adri Bouchard (20 minut)
Fuha, no... Asi takhle. To cvičení by nebylo úplně špatné. Ale nebylo to ani něco, co by mě nějak extra bavilo. Plus u Adri vždycky vypadají skvěle ty náhledovky, ale ta kvalita toho videa je pak někde úplně jinde. Nevím no, pořád pro mě není tahle slečna něčím, k čemu bych se chtěla vracet...


 
Dancer stretch/cool down routine od Teagan Dixon (7 minut)
U tohoto bych klidně ocenila ještě tři minutky navíc, ale jinak to bylo podle mě fajn. Opět jste protáhli ty „hlavní“ svalové skupiny, takže po téhle stránce to bylo fajn. Ale klidně bych tam buď přidala ještě třeba čtyři nějaké cviky, nebo v těch pozicích zůstala trošku dýl. Nicméně ani takhle, jak to bylo, to nebylo zlé. Na takhle krátké video to bylo dobře zvládnuté. Jen tu imitaci závěrečné relaxace bych tam nedávala. Byla opravdu hodně kratičká a neměla tam podle mě vůbec význam.



16.9.


Procházky po Praze


17.9.


Procházky po Praze


18.9.


Florbalový trénink


19.9.


„Dynamite“ full body dance workout od MadFit (3 minuty)
Ideální sestava na rozhýbání celého těla. Před cvičením, na rozpohybování a přípravu na posilování, ale zároveň na naladění dobré nálady super!


 
Justin Beiber dance party workout od MadFit (15 minut)
Nejsem nějaká fanynka Justina Biebra, ale písničky jsem znala. Většina sestav mi seděla, i když se našla místa, která mě zas tak nebavila. Ale moc jich nebylo. Takže klidně zkuste! ☺



Inner thigh workout od Kamily Pavlíčkové (15 minut)
Ale jo, tohle bylo taky celkem fajn. Ne že by mi ta stehna umírala, to ne, ale cítila jsem, že pracují. Určitě si s tím poradí i začátečníci.


 
Quick pelvic floor workout od Kamily Pavlíčkové (6 minut)
V překladu jde o posilování pánevního dna. Něco podobného jsem zkoušela poprvé. A zjistila jsem, že podobné nebo tytéž cviky ve workoutech, které cvičím, bývají. Jen to v tomto videu bylo takové jemnější a asi zaměřené „jen“ na tuto oblast. Asi bych tohle konkrétně znovu nepotřebovala, ale aspoň jsem zase zkusila něco nového.


 
Abs and booty burner od Teagan Dixon (12 minut)
Tohle nebylo špatné. V první polovině se cvičilo i s gumičkou, za což je u mě vždycky plusový bod. Cviků na bříško tam teda nebylo zase tolik, přišlo mi, že se to zaměřovalo spíše na spodní část těla a zpevňování toho bříška bylo spíš doplňkové. Ale snaha o nějakou kontrakci po dřepu nebo planky s různým posilováním stehen nebo zadečku tam byla, takže vlastně seděl i název. ☺



Legs and abs workout od Kamily Pavlíčkové (12 minut)
Podobný koncept jsem zkusila i od Kamči. A byl pojat úplně jinak. Tady byla právě první polovina věnovaná (izolovaně) posilování bříška, a druhá zase spodní části těla. Ale bylo to taky dobré, proč ne. Opět nešlo o nějaký masakr, takže i pokud cvičíte chviličku, s tímhle si poradíte. ☺
 
 
 
Relaxační jóga od Jóga Poděbrady (19 minut)
Další milá lekce plná relaxace a vnímání sebe sama. Na večerní zklidnění a uvolnění paráda!



20.9.


Lítání na brigádě


21.9.


Procházka na rozhlednu



22.9.

 

„Mood“ full body dance workout routine od MadFit (2 minuty)
 Super kratičká sestava na rozehřátí a naladění dobré nálady. Tohle mě bavilo. MadFit tyhle věci prostě umí. ☺
 

 
K-Pop dance workout od Teagan Dixon (13 minut)
Asi jste si všimli, že teď nějaké tancování zařazuju na začátek skoro každého cvičení. Je to proto, že se u toho zahřeju, zároveň je to forma nějakého kardia, které jsem schopná dělat pravidelně, protože mě baví. A tím, že Teagan vydává hodně videí, spousta je jich právě tanečních, můžu zkoušet pořád jiné sestavy, jiné písničky a tak. Tohle byly třeba skladby, které jsem neznala buď vůbec, nebo jsem je slyšela maximálně jednou. Ale bylo to zábavné, i když to bylo na pro mě neznámou hudbu. Takže jo, tohle jo! ☺


 
Burn 100 calories workout od Kamily Pavlíčkové (13 minut)
Od tohoto jsem čekala, že to bude větší masakr. Že tam bude víc skoků, víc kardio prvků. Ale ne, byly tam i posilovací cviky. A překvapilo mě, jak „v pohodě“ to bylo. Fakt jsem čekala, že mi to dá víc zabrat. Takže s tímto se určitě poperete všichni. ☺


 
Total core/ab workout od MadFit (15 minut)
Teda, u tohoto jsem si celkem mákla. Vzala jsem si k tomu svůj šestikilový kettlebell, takže to fakt nebylo snadné. U toho bočního planku jsem ho teda neměla, cítila jsem, že by to mělo vliv na kvalitu provádění cviku, jinak jsem to odjela s tím. A cítila jsem to nejen v oblasti břicha, ale tak nějak v celé horní polovině těla.


 
Upper body workout od MadFit (15 minut)
I tohle bylo super. Jen jsem si při cvičení zase říkala, že to bude už konečně chtít ty těžší činky. Asi už vím, o co poprosím na Vánoce. Protože ty cviky byly super. Jen jak já mám ty lehoučké činky, tak to není úplně ono. S větší vahou bych si to užila víc. Ale video bylo parádní!



23.9.


Lítání na brigádě


24.9.


Justin Bieber dance workout od Teagan Dixon (12 minut)
Justina Biebra tady mám už podruhé, ale fakt nejsem žádná jeho fanynka, je to spíš náhoda. Každopádně, tyhle písničky samozřejmě znám. Překvapilo mě, že tam byly i starší písničky. Sestavy mě opět bavily, takže nemám co vytknout.


 
Booty workout - knee friendly, low impact, no squats or lunges od Pamela Reif (10 minut)
Jak vidíte, tohle měla být taková „odlehčená verze“. Na kolena, bez nějakých skoků, dřepů, výpadů a tak. No, ty cviky tam nebyly, ale odlehčené to teda taky nebylo. :D Zadek jsem po docvičení fakt cítila. Pam mi tímto videem opět připomněla, co za deset minut dokáže.



Beginner pilates thigh toning workout od Blogilates (15 minut)
Halelujah! Mám tu i Cassey. Sice až takhle ke konci měsíce, ale mám ji tu! Za tu dobu, co jsem s ní necvičila, stihla vydat videa na další dvě partie, kdy začne vždycky tím pro začátečníky, pokračuje videem pro pokročilé a končí extrémním workoutem. S tím, že jsou tam podobné cviky, jen třeba s obměnami, cvičíte je jinak dlouho nebo je tam něco málo navíc. Takže já jsem pro tento den zvolila patnáctiminutovou verzi pro začátečníky, těmi pro pokročilé a pro extrémisty budu pokračovat hned v dalším článku. Tohle bylo celkem fajn, s tím se začátečník opravdu popere. Ale jsem zvědavá a těším se na ty další dva levely.


 
Pilates booty workout od Blogilates (15 minut)
Co ale nebylo až tak v pohodě, bylo tohle video. Jakože pardon, ale mě zadek umíral už u tohoto prvního levelu. Co budu dělat u těch dalších dvou, to fakt nevím. Na ty už se těším podstatně míň. Ale pustím se do nich, samozřejmě. Tak snad to ve zdraví přežiju. :D



Nácvik provazů
 
 
Pár jóga pozic


25.9.


Ed Sheeran dance workout od Teagan Dixon (13 minut)
Fajn sestavy, super písničky, nabilo mě to pozitivní energií, zahřála jsem se. Jednoduše, bylo to parádní!



Booty, abs + fat burn od Pamela Reif (47 minut)
Až příště zase dostanu takový hloupý nápad, že budu takovou dobu cvičit s Pamelou, raději mě rovnou zabijte. Protože u tohoto jsem opravdu umírala. Ale pomalu a bolestivě. :D
Ale teď vážně. Cítila jsem břicho i nohy. Celkem dost. Pro začátečníky rozhodně ne, to tak pro nějaké blázínky. Fakt to nebylo snadné. Každopádně, poprala jsem se s tím. Takže pokud i vy máte rádi výzvy a nějakou dobu už cvičíte, plus jste tak trochu masochista, tak do toho klidně pojďte. Ale fakt to není snadné, tak s tím jen počítejte. ☺



26.9.


Lítání na brigádě


27.9.


Lítání na brigádě


28.9.


Lítání na brigádě


Úvod do aštanga jógy od Jóga Poděbrady (29 minut)
Poměrně rychlá lekce plná chaturang. Opravdu jsem pak cítila ramena a tricepsy. Video bylo opravdu vedeno jako lekce, byly tam slečny a lektorka, která je vedla. A vy jste se tak vlastně přidali z domu. To asi není úplně styl, který bych vyhledávala, ale zase nějak zásadně mi to nevadilo. Lekce byla hodně pohybová, takže pokud hledáte něco jiného než protahovací jógu, bude to pro vás fajn.



29.9.


Taylor Swift dance workout od Teagan Dixon (13 minut)
Opět se budu opakovat. Teagan má ty taneční workouty fajn. Tady to nebylo jinak. Pěkné známé písničky, jednoduché sestavy, zábava. Co víc chtít? ☺



Quick thigh & leg workout od Blogilates (20 minut)
Druhý level posilování na nohy z třídílné série. A bylo to dobrý, pořád to bylo něco, co zvládne i začátečník. Cítila jsem to, ale nebyl to nějaký masakr. Takže se s tím poperete všichni. Jsem zvědavá na ten třetí level, jestli už to bude opravdu náročnější a ucítím to víc. Tak uvidíme v dalším článku. 



The best abs workout at home od NEXT Workout (13 minut)
Podle chlapů moc necvičím, ale když už, opravdu mě to motivuje. Je to super pocit odcvičit něco, co takový chlap. A ještě když to zvládáte relativně v pohodě. Ano, cítila jsem to, ale zvládla jsem to. A neumřela jsem u toho. Za mě tohle dobrý. ☺



Full body stretch od Mady Morrison (16 minut)
Příjemná protahovací čtvrthodinka, která je ideální po cvičení. Cviky byly hezky navolené, protáhnete všechny svalové skupiny, netrvá to hodinu, máte tam vždycky i ukázku dalšího cviku během krátké pauzy, takže můžete přecházet rovnou do dalších pozic. Za mě super!



30.9.


Warm up routine for home workouts od Teagan Dixon (8 minut)
I tohle bylo fajn. Kratičké video na rozpohybování, lehké zahřátí, prostě ideální před cvičením. Takže jo, tohle taky jo.



Full body HIIT workout od Teagan Dixon (20 minut)
Tohle HIIT cvičení je ideální pro všechny. Ano, je tam interval 45/15, ale cviky jsou tak dobře zvolené, že to opravdu zvládnete odcvičit všichni. Není to tak, že by to bylo vyloženě primitivní, ale nebylo to ani nějak moc těžké. ☺




To bylo poslední video. Snad vás to zase trochu motivovalo a inspirovalo. A já se budu zase těšit u dalšího článku! ☺

K.

6 komentářů:

  1. Super tak tenhle článek jsem potřebovala, abych se k tomu cvičení zase dokopala.

    České trenýrky a ponožky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový komentář mě vždycky strašně potěší. Děkuju! ☺

      Vymazat
  2. Tento článok ma namotivoval k tomu poriadne si zamakať :D Ďakujem ti!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za cvičební tipy! :) Určitě toho využiji! Něco takového přesně hledám...

    OdpovědětVymazat