By Klára: NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - PLAVKY, SPOLUPRÁCE A NAROZENINOVÉ DÁREČKY /2020

sobota 11. července 2020

NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - PLAVKY, SPOLUPRÁCE A NAROZENINOVÉ DÁREČKY /2020


Ahojte! ☺

Červen byl hodně rušný. A to hlavně co se týká školních povinností. Měla jsem složit maturitní zkoušku a napsat přijímačky. Oslavila jsem během něj i své narozeniny, doučovala angličtinu, ukázala jsem se i v práci... Zároveň jsem (především) během tohoto měsíce dostala spoustu věcí právě k narozeninám nebo za maturitu. A proto taky čtete tento článek. Tak se na ně pojďme podívat. ☺


Nezačínáme botami, takže je asi jasné, že během května a června jsem si žádné nepořídila. Protože kdyby ano, byly by právě na tomto místě. Tuhle krásnou luxusně vypadající bonboniéru jsem dostala od mamky k narozeninám. Byl do ní ještě vsunut poukaz k mé oblíbené fyzioterapeutce na relaxační masáž. Poukaz si zatím ještě šetřím, ale bonboniéra padla během dvou dnů po nafocení.


Tento dárek byl od mojí sestry. Malovala ho podle fotky, kterou jsem jí poslala. Já tam celkem vypadám jako já, přítel zase až tak moc ne, ale i tak si cením té snahy a jsem ráda, že jsem tento obraz dostala. ☺


Knížku jsem dostala od přítelovy mamky. Zatím jsem ji nečetla, ale anotace vypadá hodně dobře. Má to být o malé holčičce, která je nemocná, a vydělává si peníze na operaci prodejem limonád. A pak je tu bývalý chirurg, který své práce nechal po smrti své manželky. Jejich osudy se samozřejmě propletou. Tak jsem zvědavá, jaká bude.


Chytrý náramek jsem dostala od taťky za maturitu. A teď ho hodně nosím. Používám ho ale jen na čas a kroky. Nepoužívám ho při cvičení, na měření tepové frekvence, ani nic podobného. Ale i tak mi udělal radost. Navíc ta růžová barva se mi opravdu líbí.


Dál tady mám dva kosmetické produkty. Tento sprcháč FA, který jsem taky dostala od taťky v tašce s dárky za maturitu...


A pak tento přírodní (a ekologický) deodorant, který mi koupila mamka. Zatím na něj ale ještě nepřišla řada, protože zkouším něco jiného. O tom budu ale psát až na konci tohoto článku.


Tohle už sice není kosmetický produkt jako takový, ale do nějaké hygieny se to zahrnout dá. Už je to nějakou dobu, co jsem se příteli zmínila, že mě ty jednorázové žiletky úplně nebaví, a že bych chtěla něco takového, jako má on. Zapamatoval si to, i když já jsem na to už pozapomněla, a koupil mi tohle „holítko“ i s dalšími nástavci. A ještě v takové krásné barvě! ☺


A ještě tu mám jednu takovou hygienickou věc. Menstruační kalíšek. Teď si možná říkáte, proč sem dávám něco takového. Ale na druhou stranu, proč ne? Četla jsem na něj několik názorů. Jedna strana říkala, že na něj nedá dopustit. Ta druhá měla problém s umístěním. Ale i tak jsem se rozhodla ho zkusit. Je to o dost levnější a ekologičtější varianta, než klasické tampony. Plus by to mělo být i zdravější v tom ohledu, že to není bělená parfemovaná vata, kterou v sobě máte několik hodin. A upřímně? Mám ho dva měsíce a zatím jsem nadšená. Přemýšlím, že bych na to napsala i samotný článek. Plusy, mínusy, dojmy a tak podobně. Tak uvidím. Ale myslím, že by taková „recenze“ mohla některé holky popostrčit k tomu, aby do něj šly taky. Protože mě podobné články přesvědčily. A jsem za to opravdu ráda! ☺


Svíček mám doma tak milion. Ne, vážně, fakt jich mám hodně. Vždycky nějaké dostanu a vystavím si je. Nebo je dám do skříňky, že si je „pak“ zapálím. No, to pálení mi zatím moc nejde. Ale zkusím se polepšit. Na podzim a v zimě. A i když si mamka myslí, že mám svíček až dost, koupila mi ještě jednu navíc k narozeninám. Je to moje úplně první Yankee Candle a voní opravdu krásně.


Jo a už jsem říkala, jak málo mám svíček? Protože kdyby ne, tak jsem nutně potřebovala další, takže jsem tři dostala od taťky jak k narozeninám, tak za maturitu. :D


Přichází řada na další dobroty. Tohle je směr čokolád od taťky, přítelova bratra a babičky.


Teď tu mám troje plavky. První jsem dostala od dcery babiččiny kamarádky. Bydlí v Praze a kupuje si spoustu (často i poměrně drahých) věcí. Některé ani nenosila nebo nosila minimálně. A pak je vyřadila. Takže si občas u babičky přehrabeme nějakou krabici a vybereme si nějaké oblečení, které se nám líbí. 
Já jsem si mimo jiné vzala tyto plavky. Nejsem si jistá, jak se budu cítit v tom spodním díle, ale horní se mi na mně moc líbil. Při nejhorším si k němu dám nějaký jiný klasický černý spodní díl.


Teď tu mám plavky ze Zafulu. No, stala se taková nemilá věc. A to s podprsenkou. Jednak je teda fakt maličká. A to nemám hrudník nějak obdařený. Plus ty trojúhelníčky byly dost daleko od sebe. Tak jsem poprosila mamku, jestli by mi je nemohla trochu sešít k sobě, ať to nevypadá tak blbě. No, takže jsme je vypraly a mamka je pak hodila do sušičky. Jenže přivřela tu jednu část zapínání do dvířek. A to se samozřejmě utrhlo. Takže to pak našívala zpět. A je to trochu vidět no. Stejně jako to přiblížení těch „košíčků“. Nicméně mi to asi úplně nevadí, protože tyhle plavky mám jen na zahradu. Na opalování jsou super, protože zakryjí opravdu jen tu nejmenší plochu, kterou mají. Protože ty kalhotky mají tangový střih. Ten dělá sice hezký zadek, ale vzít si to někam na bazén, na to já opravdu nemám odvahu. Takže na domácí opalování jsou v pohodě.


Tyhle červené plavky jsou opět ze Zafulu. A z těch jsem měla fakt radost. Krásný střih, ta podprsenka se zavazování vepředu je podle mě geniální, barva je krásná... Tyhle jsou super, fakt! ☺


Bílou mikinu z Takka jsem vám zapomněla dát do minulých nákupů. Každopádně je to úplně klasická bílá mikina přes hlavu s kapucí. Naprosto klasický obyčejný kousek, který mi ale doma chyběl. Ta stála kolem 250 Kč.


Tohle malé srdíčko je šumivá bomba do koupele, kterou mi mamka koupila v novém bezobalovém obchodu, který u nás ve městě otevřeli. Měla jsem dvě, ale jednu jsem použila pár dní od jejího zakoupení. A rozhodně to teda není něco takového, jako znáte třeba z Lushe. Tohle šumí opravdu jen pár vteřin. Ale taky to nestojí dvě stovky, ale třeba třicet korun. Ta eukalyptová voněla krásně. Tohle by měla být nějaká kombinace s citrónovou trávou. Tak jsem zvědavá.


Dál tu mám tuhle tašku, opět od taťky. Je to taková lososová barva, trochu víc do růžova. Značku Alpine Pro asi vidíte přímo na ní. Momentálně si sice nejsem jistá, kam ji budu nosit, ale třeba ji nějak využiju. ☺


Tahle sukně je opět od té paní z Prahy. Je opravdu krásná, strašně se mi libí. Ale musím ji dát ke švadlence na zúžení, protože je mi v pase velká. Tady na fotce ji mám zezadu sepnutou sichrhajskou. Měla jsem ji jednou na sobě s tím, že ji budu mít prostě na bocích, kde drží. Ale nevypadá to úplně dobře, ten střih je prostě dělaný tak, aby to byla sukně do pasu. Jinak mě to zkracuje a není to ono. Ale až bude zpravená, bude skvělá! ☺


I tyto šaty jsou z Prahy. A i ty se mi moc líbí. Jsou teda hodně na tělo, plus ten materiál teda není nic moc, ale na chvilku třeba na nějaké večerní letní posezení, proč ne. Já jsem totiž navíc člověk, který se necítí komfortně ve věcech, pod kterými není podprsenka. Ale zase mi není úplně dobře v té nalepovací. Tak uvidím, jak to vymyslím. Každopádně pěkně zvýrazňují postavu a ta odhalená záda vypadají fakt moc dobře. (Jen si asi nebudu moct dát celou pizzu, když je budu mít na sobě. :D)


Ze šatů ještě do sportovního. Nějaké značkové legíny jsem taky chtěla už nějakou dobu. Měla jsem dvoje, oboje z Lidlu. A na moje potřeby naprosto stačily. Ale tyhle od Myproteinu na mě vyběhly už několikrát. Takže když jsem měla možnost koupit je se 40% slevou, udělala jsem to. Jsou teda dost malé, takže pokud se rozhodujete mezi dvěma velikostmi, rozhodně si kupte tu větší. Fakt. Jinak jsou fajn. Je to hodně pevný materiál, nejsou průsvitné, i ta guma pěkně drží. Rozhodně to jsou sportovní legíny, ve kterých byste se nemuseli bát jít cvičit mezi lidi. (Což tedy není můj případ. Ale kdyby náhodou...)


A mám tu na závěr i dvě barterové spolupráce. První je se ZooRoyal, od kterých mi (nebo spíš Jessince) přišel box plný psích dobrot. Granulky, pamlsky, konzervy a hračky. Chystám i nějakou recenzi, kde vám pak napíšu víc. ☺


Druhý barter je s obchodem Nuspring. V minulosti už jsem s nimi spolupracovala, když jsem psala článek o tom, jak se chovat více ekologicky, aniž by vás to nějak svazovalo nebo omezovalo. Napsali mi, jestli bych od nich nechtěla zkusit nějakou kosmetiku. Tak jsem tuhle možnost využila na produkty, které mě zajímaly už delší dobu. Takže momentálně testuji přírodní tuhý deodorant, deodorant v podobě krystalu, mýdlo s aktivním uhlím, bělicí pastu s černým uhlím a šampuky. Tak určitě čekejte recenzi! ☺


Ještě tu nějaké věci chybí. Dostala jsem spoustu květin, takový ten stříbrný balonek s číslem 9, abych si mohla „aktualizovat svůj věk“ z 18 na 19 i ve svém pokoji. Dál i nějaké peníze k narozeninám jak od babičky, tak od svých šéfů. Ale to jsem pochopitelně nefotila.

Hrozně moc si vážím všeho, co jsem dostala. Opravdu moc děkuju! ♥

No, a tady tento článek ukončím. Uvidíme se zase u dalšího! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Hodně mě zaujala kniha a ten chytrý náramek. Mám podobný a nosím ho stále. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      Na knížku jsem hodně zvědavá. A na náramek jsem si celkem zvykla. Jen to nabíjení mě nebaví. :D

      Vymazat