By Klára: NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - KOPA OBLEČENÍ, PĚNY DO KOUPELE A ZÁZRAČNÁ KONOPNÁ MAST /2020

čtvrtek 26. listopadu 2020

NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - KOPA OBLEČENÍ, PĚNY DO KOUPELE A ZÁZRAČNÁ KONOPNÁ MAST /2020

 
Ahojte! ☺

Je mi jasné, že mi nebudete věřit, když napíšu, že jsem na tento článek neměla čas dřív. Protože je pořád nouzový stav a je omezená spousta činností. Ale já naštěstí pořád chodím do práce, svým způsobem studuju, sešla se mi teď spousta charitativních činností a tak dál, takže jsem se k tomuto článku dostala až teď. Protože můj pobyt doma opravdu nespočívá ve válení se na gauči. Na to v podstatě ani v této situaci pořád nemám čas. No, takže se k tomuto článku zkrátka dostávám až teď, tři týdny po plánovaném vydání. Nicméně pokud vás i tak zajímá těch pár nových věcí, které mi za září a říjen přibyly, můžete mrknout. ☺
 
Na začátek tady mám tři kousky oblečení, které jsem dostala, takže kde se dají koupit vám bohužel neřeknu. Jako první můžete vidět koženou bundičku s kožíškem, která je díky tomu dost teplá, takže je super na zimu. Možná víte, že jsem vegetariánka a zastávám nějaké postoje vůči zacházení se zvířaty. Proto si já sama kožené věci nekupuji. A nechci to ani po ostatních. Ale tuhle bundu vyřazovala dcera jedné babiččiny známé a byla mi, takže ji ještě úplně v klidu budu pár let nosit, protože je v perfektním stavu. Značka to je Warehouse.

 
Od té stejné paní jsem dostala i tenhle kabátek. A řekněte sami, že je krásný. Já jsem upřímně spíš holka, co na sebe hodí bundu a jde. Ale je pravda, že čím dál víc se snažím přiklánět i k nějakému trošku elegantnějšímu stylu. A do něj tenhle kousek rozhodně zapadá. Takže jsem z něj měla opravdu radost. Podle poutka by měl být značky Philosophy Blues Original. 


Dál tu mám zelenou bundu, kterou jsem dostala od sestry. Ano, od své mladší sestry, která mi oznámila, že už to nosit nebude, že se v tom necítí. Dobře, tak to budu nosit já. :D
Je to taková ta klasická „parka“, jen bez kožíšku. Mám dojem, že to bylo dost populární tak dva, tři roky zpátky. Ale mě ta móda tak nějak minula. Ale teď, když to tak lehce opadlo, začínám to nosit. Klasika. Nicméně se mi líbí, takže proč ne. Odkud je vám taky přesně neřeknu, přece jen je to už nějaká doba od chvíle, kdy si ji sestra kupovala. ☺


Přecházíme na dva sekáčové úlovky. Prvním je tenhle šedý svetřík. Je to teda umělina, nehřeje to a celkem se v tom potíte, takže po delším nošení to není úplně komfortní. Nicméně na chvilku, pro efekt, proč ne. Líbil se mi, byla to i zhruba moje velikost (na svetr úplně v pohodě, ale já mám obecně radši přiléhavější oblečení) a stál 40 Kč, takže nebylo moc co řešit.
 

A u šedé barvy zůstaneme, protože jsem si právě v sekáči koupila i tričko s tříčtvrtečním rukávem. Takové mám doma jen jedno. A zase, sedla mi velikost, cenově jsme opět na čtyřiceti korunách, takže to bylo snadné rozhodování.


Když jsem v televizi viděla, že má Lidl zase běhací oblečení, přizpůsobené pro nižší teploty, poprosila jsem mamku, jestli by mi nekoupila to tričko. Nebo, je to vlastně napůl mikina. Uvnitř to má takový ten plyš, takže je v tom hezky teplo. Má to i prodloužené rukávy, což se taky hodí. Mohla bych mít klidně o číslo menší, ale měli to až od Ska. Každopádně mi to není nějak velké, neprofukuje to, takže mi nevadí ani tato velikost. A stejně, nějaký milovník běhu ze mě taky nebude. Takže na moje potřeby je to perfektní. Plus v Lidlu tyhle věci mívají za pár korun, podle mě mohl tenhle kousek přijít tak kolem tří stovek. Takže úplně super!


Přecházíme ke kosmetice. První tři věci jsem objednávala z Avonu. Začnu touhle litrovou pěnou s vůní broskve a vanilky. Měli ji v katalogu jako novinku a voněla naprosto božsky. Doufám, že si to umíte aspoň trošku představit. No, takže tu jsme prostě museli mít. Vycházela kolem 120 Kč, tuším.


V půllitrové verzi jsem pak vybrala ještě pěnu s vůni malin a černé orchideje. A ta je teda taky úžasná. Myslím, že byla v nějakém doprodeji za 50 nebo 60 Kč.


No, a jelikož mi celkem dobře sedla tahle micelárka, kterou jste mohli vidět v předchozích nákupech, vzala jsem si ještě jednu. Ta moje totiž poměrně rychle mizí. A další objednávku plánuju až po novém roce, takže to bylo celkem jasné. Navíc tyhle pleťovky ve 400ml balení vychází v Avonu skvěle. Na nějakých 90 Kč. Což je podle mě fajn.
 
 
Jelikož jsme doma dopotřebovali i konopnou mast, přišel čas objednat novou. A sázíme na tuhle, protože mně konkrétně pomohla vyléčit ekzém, teď tak nějak bojuje s mými pupínky, ale je skvělá třeba i na spáleniny, odřeniny a podobně. Psala jsem o ní i ve článku o produktech, které byste podle mě fakt měli mít doma. Byly dva. A tahle mast byla jedním z nich. Tak klidně mrkněte i na ten článek, pokud vás to zajímá víc.
My ji teda kupujeme rovnou v tom velkém balení, ve kterém vychází kolem 450 Kč. Ale fakt za to stojí. Vydrží dlouho a pomáhá, opravdu. ☺
 

Zakončím to bombou do koupele od Manufaktury, kterou jsem si koupila v září, když jsem jela s kamarádkou do Prahy. Když jsem tam viděla tuhle bombu, hned jsem si k ní šla přivonět, protože vůni medu mám spojenou s dětstvím, kdy jsem se u babičky koupávala ve vaně a ona nám tam právě dávala pěnu od Avonu s touhle vůní. Ale v katalogu Avonu už jsem ji bohužel nenašla. Každopádně tohle mi to alespoň vzdáleně připomnělo, takže jsem si ji tam za stovku koupila. Tak už se těším, až ji zkusím! ☺


To by bylo pro podzimní nákupy všechno. Není toho tady nějak moc, ale myslím, že vzhledem k současné situaci se to dá pochopit. Během listopadu a prosince se toho nasbírá určitě mnohem víc, protože budu nakupovat dárky pro své blízké, což vám v dalším článku taky ukážu. Plus si chci koupit pár věcí i sama pro sebe. No, a možná najdu pod stromečkem něco i já, což se v dalším článku určitě taky objeví. Ale to vám všechno ukážu až začátkem ledna. Teda, zkusím to tak, abych zase neměla pár týdenní zpoždění. :D
 
Mějte se krásně, zůstávejte dobře naladěni, dělejte radost sobě i lidem kolem sebe. Jakoukoliv drobností. Je to potřeba vždy, ale během těchto dnů možná ještě o trošku víc. ☺
 
Brzy se budu těšit u dalšího článku!
 
K.

8 komentářů:

  1. Ta kožená bunda s kožíškem je krásná. Líbí se mi i svetřík. Já jsem si teď nedávno taky nakoupila nějaké oblečení. Potřebovala jsem hlavně teplé kousky na zimu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí! ☺
      Jasně, tomu rozumím. ☺

      Vymazat
  2. Najviac sa mi páči tá koženka s kožúškom :) Ja mám doma jednu, ale takú fakeovú :D A vôbec nevadí, že tá tvoja je onosená, tiež mám veci, ktoré som "podedila" alebo kúpila v sekáčoch :))
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší! ☺
      Ono to na těch věcech od té známé hlavně není vůbec vidět. Mají perfektní stav! ☺

      Vymazat
  3. Bundička super, ale teda ten kabátek, ten je TOP!
    Měj se pěkně, Sabi

    OdpovědětVymazat