By Klára: ODCVIČENO V ŘÍJNU - JÓGA PODĚBRADY A ZAČÁTEK PŘÍPRAV NA PŘIJÍMAČKOVÉ FYZICKÉ TESTY /2020

neděle 1. listopadu 2020

ODCVIČENO V ŘÍJNU - JÓGA PODĚBRADY A ZAČÁTEK PŘÍPRAV NA PŘIJÍMAČKOVÉ FYZICKÉ TESTY /2020

 
Ahojte! ☺

Opět jsem v říjnu lehce měnila svou cvičební rutinu. A to z toho důvodu, že jsem se rozhodla zkusit na jaře přijímačky na školu, kde vyžadují i fyzické testy. Takže jsem v druhé polovině tohoto měsíce začala zařazovat i cvičení, která jsem dříve nedělala. Nechtěla jsem se ale vzdávat ani klasického posilování podle videí, jógy a tak podobně na úkor běhu, Jacikova testu nebo třeba učení se shybů (čili zaměřování se i na sílu paží v běžném cvičení). Takže jsem měla takovou myšlenku na občasné dvoufázové tréninky. Párkrát se mi to i povedlo. Ale zase jsem toho musela po krátké chvíli nechat, protože jsem byla na nějakou (pro mě až příliš dlouhou) dobu nemocná. Ale hned jak mi bude líp, pustím se do toho znovu. A třeba do té doby ještě vymyslím nějaký lepší a efektivnější způsob. ☺
No, opět jsem se rozepsala víc, než jsem chtěla, takže myslím, že by to mohlo stačit. A vy se teď můžete jít mrknout na videa, která stojí za zkoušku! ☺


1.10.


Morning flow od Jóga Poděbrady (48 minut)
Tohle mi přišlo fajn. Nebylo to jen 100% protahovací, byly tam i nějaké zpevňující prvky, což mi nevadilo. Zabralo to asi tři čtvrtě hodinky, což je na komplexní jógu podle mě úplně v pohodě. Nechyběla ani závěrečná relaxace, takže pro mě to mělo všechno, co bych chtěla. A to i když jsem tuhle jógu necvičila ráno, ale večer.



2.10.


Florbalový trénink


3.10.


Práce na zahradě


Odpočinek


4.10.


Throwbacks dance workout od Teagan Dixon (11 minut)
V tomhle jsem se úplně vrátila do svého dětství, kdy jsem tyhle písničky poslouchala u rádia a jako osmiletá holka si poskakovala do rytmu. Sestavy byly poměrně snadné, bavilo mě to, rozhýbala jsem se. Za mě fajn. ☺



Extreme pilates thigh workout od Blogilates (27 minut)
U tohoto jsem ty nohy cítila hlavně na začátku, kdy se dělaly různé verze dřepů, především teda sumo dřepů. To posilování na zemi už nebylo tak intenzivní, ale zase mě to víc bavilo. A dalo se to celkem obstojně vydržet a zvládnout, přestože to mělo být „extrémní“ posilování. Ne, nebylo to snadné, ale určitě bych našla i u Blogilates videa, u kterých by mě to pálilo víc. Ale špatné to nebylo, to vůbec.



Round booty workout od Blogilates (20 minut)
No, tohle jsem cítila víc. Tím, že Cassey vždycky odrovnala jednu stranu a pak teprve přešla na druhou, to bylo dost intenzivní i v tomhle druhém levelu. Nemám k tomu co vytknout, cítila jsem to!



5.10.


Full body warm up od Blogilates (10 minut)
I tohle mi přišlo dobré. Bylo to částečně rozhýbávací, ale zároveň i protahovací. Ne v tom smyslu, že se protahujete a zvyšujete tím flexibilitu, to ne. Spíš šlo o nějaký typ dynamického strečinku. Takže před nějakým vyloženě posilovacím workoutem úplně ideální. ☺



Full body workout - no noise/apartment friendly od Teagan Dixon (20 minut)
Hlavně nedělejte tu chybu jako já  a nepředstavujte si, že u videa, které je „bez hluku“, si máknete míň. Jasně, nebudou tam skoky, ale o to intenzivnější budou ty „tiché cviky“. Což se tady přesně stalo. Cvičilo se v intervalu 45/15, s tím, že jste měli dvě kola po deseti cvicích. A byly opravdu vybrané tak, že jste u nich zapojovali spoustu různých svalových skupin. Dokonce i ruce a záda, což jsem upřímně úplně nečekala. Pěkně udělané. A máknete si! ☺



Full body workout od Teagan Dixon (20 minut)
A dala jsem si ještě jednu dvacetiminutovku na celé tělo od této slečny. Interval i styl workoutu byl stejný, jako u toho předchozího. Jen jste tady měli i nějaké ty výskoky, například u vysokých kolen. A i u tohoto jsem si mákla. Upřímně, po kombinaci těchto dvou workoutů jsem měla dost.



Deep yoga stretch od Boho Beautiful (10 minut)
Tak s touto slečnou už jsem necvičila celkem dlouho. A měla bych to asi zase napravit, protože styl jejích videí má taky rozhodně něco do sebe. Ať už v józe, nebo i v něčem posilovacím. Tohle byla příjemná desetiminutovka na zakončení cvičební rutiny, protože jste se lehce protáhli, ale hlavně pak zklidnili. Krása! ☺



6.10.


Cardio blaster od Teagan Dixon (10 minut)
Tady mi asi neseděl úplně interval. Ano, byly to kardio cviky, ale zase ne tak strašně náročné, aby bylo potřeba půl minuty cvičit a pak půl minuty odpočívat. Mě osobně takové workouty moc nebaví, protože mám pocit, že půlku prochodím. No, vlastně to není pocit, to tak je. A přijde mi to zbytečné. Takže tohle mě úplně nebavilo, přestože cviky byly fajn. Ale tím intervalem mi to přišlo takové nudné, zdlouhavé a ne úplně ono, no.
 


„Breaking me“ plank challenge od MadFit (3 minuty)
Po delší době tu mám i MadFit s nějakým tanečním workoutem. Nebo teda workoutem na písničku. A strašně mě to bavilo. Miluju tu písničku, sestava byla jak v planku, tak i v takovém „supermanovi“ na zpevnění zad, a bylo to skvěle vymyšlené. Super, fakt, tohle zkuste!

 
 
Upper body + abs od Pamela Reif (10 minut)
Joo, tak tohle jsem cítila. Na horní polovinu těla to bylo fakt super. Ale u Pamely jste nic jiného nečekali, ne? Tohle mě bavilo o to víc, že ty „sestavy“ byly dělané na písničky Joela Corryho, které jsem si poslední dobou fakt oblíbila.



Posilování spodního bříška podle sebe (10 minut)


Protažení podle sebe
 
 
Nácvik provazů
 
 
Pár jóga pozic
 
 
Stoje na loktech, rukou a hlavě


7.10.


Odpočinek


8.10.


Shawn Mendes dance workout od Teagan Dixon
Teagan má v těch tanečních workoutech ty kroky poměrně jednoduché, často se v těch videích opakují, jen v jiném pořadí a na jinou hudbu. Ale nevadí mi to, naopak mi to spíš vyhovuje. A tohle mě taky bavilo, takže jako forma kardia nebo rozehřátí úplně ideální! ☺
 

 
Extreme butt shaping workout od Blogilates (31 minut)
Tak, a je to tady. U tohoto mi reálně umřel zadek. Fakt. Víc k tomu asi ani nemá cenu psát, ne?


 
Lekce na otevření kyčlí a uvolnění emocí od Jóga Poděbrady (25 minut)
Vzhledem k tomu, že jsem chtěla být schopná druhý den chodit, bylo nutné se opravdu protáhnout. Takže jsem zvolila jógu na kyčle. Ano, není určená na protahování hamstringů nebo hýžďových svalů, ale často se v těchto jógách vyskytují i cviky právě na tyto oblasti. A bylo to tak i u této. Takže jsem se pěkně protáhla po cvičení, a ještě i pracovala na flexibilitě kyčlí, která má pořád své mezery. Pěkná lekce, určitě stojí za zkoušku.


 
 


9.10.


Odpočinek


10.10.


Lítání na brigádě


11.10.


Lítání na brigádě
 

Jóga pro rozproudění energie od Jóga Poděbrady (30 minut)
I tohle byla příjemná jóga. Ne vyloženě protahovací, ne vyloženě pohybová. Měla od každého něco a bylo to hezky v rovnováze.



12.10.


Vinyasa flow pro otevření srdce od Jóga Poděbrady (45 minut)
Nějak jsem se v tento den necítila na nějaké posilování nebo náročnější cvičení, tak jsem zvolila tři čtvrtě hodinku jógy. A byla skvělá. Měla rotace, záklony, pohyb, protahování. Byla dokonalá, fakt!
 


13.10.


Nucený odpočinek


14.10.


Jarní detox pomocí rotací od Jóga Poděbrady (47 minut)
No, jaro sice nemáme, ale rotace, ty jsou moje. Ty mě v józe hodně baví. A tohle bylo zaměřené přímo na ně, takže pro mě to byla naprosto ideální lekce.



15.10.


Darování krve


16.10.


Lítání na brigádě
 

17.10.


„Wonder“ full body dance workout od MadFit (3 minuty)
Když MadFit zase vydala workout na jednu písničku, neváhala jsem. A bylo to naprosto úžasný. MadFit dala do těch pohybů takovou energii a emoce, že tohle si prostě nešlo neužít. Dokonalý, fakt!

 
 
„Wonder“ ballet arm workout od Teagan Dixon (3 minuty)
No, a zjistila jsem, že jsem na tutéž písničku ještě nezkoušela workout od Teagan. Ta písnička je naprosto úžasná, takže mi vůbec nevadilo si ji poslechnout znovu, jen na ni cvičit jinou sestavu. Tahle se teda s tou od MadFit nedá absolutně srovnávat, protože ta pro mě byla naprosto dokonalá. Ale ani tato nebyla vůbec špatná. Bylo to opravdu elegantní, baletní, takové lehoučké. Ale bavilo mě to, pěkné to bylo. ☺

 
 
5 econd of Summer dance workout od Teagan Dixon (11 minut)
U těchto písniček jsem se úplně vrátila o pár let zpět, kdy jsem tyhle písničky poslouchala pořád. Hlavně teda písničku „Don´t stop“ nebo „She looks so perfect“. Úplně si to pamatuju. Takže i tohle jsem si strašně užila. Sestavy opět povedené, takže nemám co vytknout.


 
No noise hiit workout od Teagan Dixon (20 minut)
Už jsem v tomto článku zmiňovala, že i když jsou ty workouty dělané bez skoků, nemusí to nutně znamenat, že budou snadné. Tohle byla opět dvě kola po deseti cvicích v intervalu 45/15. A opět tahle slečna zvládla zapojit spoustu svalových skupin. A to tak, že jsem se potom opravdu cítila příjemně unavená. Za mě dobrý. ☺



100 rep squat challenge od MadFit (5 minut)
Tyhle challenge mám ráda. Je to takové hezky motivující, navodí vám to dobrý pocit, uteče to... Tohle mi teda nepřišlo ani nějak moc náročné, takže si to alespoň může zkusit každý. Já bych asi potřebovala trošku víc, aby to pro mě byla výzva v tom pravém slova smyslu. ☺



Posilování spodního bříška podle sebe


Leg stretch od Pamela Reif (10 minut)
Tahle desetiminutovka měla podle mě všechno, co bylo na protahování nohou potřeba. Má to hudbu, časovač, zabere to deset minut, cviky jsou skvěle zvolené. Co víc chtít? ☺



18.10.


Dopoledne
 
Silent cardio od Teagan Dixon (10 minut)
Tohle jsem cvičila s kamarádkou. (Po sto letech společné cvičení.) A opět, na to, že je to „tiché kardio“ to nebylo až tak jednoduché, jak jsem čekala. Jasně, dalo se to odcvičit a nebyl to nějaký masakr, ale bylo to trošku těžší, než jsem si původně myslela. Takže dobrý. ☺
 

 
Superhero abs workout od Blogilates (11 minut)
Ach jo, tohle ne. Cassey mám ráda a obvykle jsou její videa fajn, ale tohle... Vůbec mě to nebavilo. Neužila jsem si to, bylo to samé vykecávání, nemělo to pro mě vůbec příjemnou atmosféru, prostě tohle za mě fakt ne. Přitom kdyby to byl prostě jen klasický workout, bylo by to fajn. Ty cviky by mi daly opravdu zabrat, ale takhle...


 
Beginner leg workout od MadFit (15 minut)
Jo, tohle bylo opravdu v pohodě. Odpovídalo to názvu, je to určené začátečníkům, takže pro mě to bylo dost takové lehoučké. Ale tím, že kamarádka jinak cvičí ve fitku a posilovaní s vlastní vahou je pro ni takové „nové, méně obvyklé“, chtěla jsem vybrat něco snažšího. A to tohle bylo. Takže pokud začínáte, nebude tohle špatná volba. ☺


 
Morning yoga full body stretch for beginners od Yoga with Kassandra (10 minut)
Tady je ten název taky poměrně výstižný. Tím, že to mělo být ranní protahování a ještě pro začátečníky, bylo to opravdu takové jemňoučké a lehké. Takže buď na ráno po probuzení nebo na zklidnění (a lehoučké protažení) po cvičení to bude fajn.



Večer 
 
30 minut běh
(Ano, fakt jsem byla běhat...)


19.10.


Dopoledne
 
Ariana Grande dance workout od Teagan Dixon (13 minut)
Opět, tahle slečna má ty sestavy jednoduché, takže u toho nemusíte moc přemýšlet a můžete si to užít. Stejně tak tomu bylo u tohoto workoutu. Fajn sestavy, známé a dobře vybrané písničky, za mě opět fajn!
 

 
At home shoulder sculpt workout od MadFit (18 minut)
Pět cviků, tři kola, dvanáct opakování jednoho cviku. Já jsem to odcvičila s šestikilovým kettlebellem, jiné vybavení doma v podstatě nemám. Pak ještě teda kilovky a půlkilová závaží na zápěstí. Ale poradila jsem si u čtyř z pěti cviků i jen s tím jedním kettlebellem. Jen ta „křídla“ jsem teda dělala s činkou a závažím, tedy s kilem a půl v každé ruce. A i tak jsem to po docvičení fakt cítila. Super!


 
Brutal ab workout od Pamela Reif (6 minut)
Jojo, dejte si k Pamele ještě slovo „brutal“. Asi nemusím říkat, že tohle bylo výživné, že? Jediná pozitivní věc je, že to utrpení trvalo jen šest minut. Takže tolik asi k tomuhle videu.



Probuzení energie s vinyasa flow jógou od Jóga Poděbrady (21 minut)
Tohle byla moc hezká pohybová lekce. Zabrala dvacet minutek, ale opravdu pěkně vás tak jako rozproudila a rozhýbala.

 
 
Večer
 
Jacikův test
 
40x klik
 
Protahování podle sebe
 
Nácvik provazů
 
Stoje na loktech, rukou a hlavě


20.10.


Procházky


21.10.


Dopoledne

Vinyasa jóga pro spokojenou páteř od Jóga Poděbrady (41 minut)
Zmiňovala jsem to i v tomhle článku, že rotace si opravdu užívám. Takže vám asi musí být jasné, že jsem si hodně užila i tuhle lekci. Nebylo to teda jen o rotacích, ale o nějakém celkovém protažení a „harmonizaci“, srovnání, celé páteře. Ale i tak mě to bavilo.


 
Večer
 
Běh 5,5 km na etapy

Učení se shybů



22.10.


Harry Styles dance workout od Teagan Dixon (14 minut)
Hezké sestavy, dobře zvolené písničky napříč různými Harryho styly, co k tomu víc psát? Na rozhýbání, naladění a nějakou zábavnější verzi alespoň nějakého kardia super!
 

 
Jacikův test
 
 
Ab workout od Hannah Favre (15 minut)
Tohle mě celkem překvapilo. Nečekala jsem to takhle „těžké“. Nebylo to tak, že by to nešlo odcvičit, to ne. Jen jsem myslela, že to bude taková větší pohoda. Ale cvičili jste bez pauz, takže je to asi pochopitelné. Nicméně to mělo časovač, hudbu, ukázku dalších cviků, všechno, co to mít mělo. Což mě velmi mile překvapilo. A rozhodně si tohle video zaslouží víc než 480 zhlédnutí, která mělo v době, kdy jsem podle něj cvičila já. Tak na něj určitě mrkněte. Skvělá práce!


 
40x klik

800 m běh


23.10.


30 minut běh


24.10.


Lítání na brigádě


25.10.


Lítání na brigádě


26.10.


30 minut běh


27.10.


Nucený odpočinek


28.10.


Lítání na brigádě


29.10.


Nucený odpočinek


30.10.


Lítání na brigádě
 
 
Vinyasa jóga pro osvěžení od Jóga Poděbrady (56 minut)
Potřebovala jsem se hýbat po menší pauze alespoň nějak. Poslední dny mi nebylo úplně dobře, cítila jsem se slabá, tak jsem necvičila. Chodila jsem jen na procházky. Ale řekla jsem si, že bych třeba už mohla být ve stavu, kdy zvládnu aspoň jógu. A zvládla. Bylo to příjemné, ani mi nepřišlo, že to trvalo skoro hodinu. A že já takhle dlouhé lekce úplně necvičím. Ale byla moc fajn, určitě taky stojí za zkoušku. ☺
 


31.10.


Lítání na brigádě



A to je za říjen zase všechno. Doufám, že jste zdraví a udržujete se tak nějak v dobré kondici a náladě.

K.

4 komentáře:

  1. Panejo, to je obdivuhodné, jak ses do toho obula :-) Já bych tak ráda už chodila do posilovny, abych se konečně taky začala hýbat (doma mě to šíleně demotivuje), tak snad se už brzy dočkám! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      Chápu, některé lidi to doma moc nebaví, já zase nejsem typ do fitka. Ale snad vám to brzy otevřou, no. ☺

      Vymazat
  2. Ty jo, já jsem v poslední době nějaká líná. Je to hrozný a fakt se za to stydím. Jedinou aktivitu mám jednou týdně a to je fakt děs. Mám hrozně moc nedodělaný práce a jak mě to stresuje, tak sem příšernáááá.

    Ty jo, ta Hannah má super kanál, škoda, že má tak málo shlédnutí a sledujících. Myslím, že by si zasloužila mnohem víc. Tak jsem aspoň přispěla sama sebou. Zkusím si taky něco odjet podle jejích videí. Díky za tip :).

    JAK SI UCHOVAT PSYCHICKÝ ZDRAVÍ V TÝHLE BLÁZNIVÝ DOBĚ | TIPY | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ne v každé době se člověk hýbe a funguje tak, jak by chtěl. Ale zase to přejde, uvidíš. ☺
      Vypadá to hodně dobře. Myslím, že za čas se Hannah taky dostane víc do podvědomí! ☺
      A jsem ráda, že ses inspirovala, Veru. A děkuju za komentář! ♥

      Vymazat