By Klára: NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN - OBJEDNÁVKA Z LIDLU, PRODUKTY Z FITNESS OBCHODU A RŮZNÉ DROBNOSTI /2021

pátek 14. května 2021

NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN - OBJEDNÁVKA Z LIDLU, PRODUKTY Z FITNESS OBCHODU A RŮZNÉ DROBNOSTI /2021

 
Ahojte! ☺

Tak vás opět po dvou měsících vítám u nákupového článku. Ač to z úvodní fotky tak nevypadá, březen a duben pro mě byly měsíce plné výdajů. Nebylo to ani tak o tom, že bych kupovala věci pro sebe, jako spíš o tom, že většina rodiny má narozeniny během jarních měsíců, popřípadě začátkem léta. Tudíž jsem kupovala různé dárky. Navíc bylo potřeba platit i nějaké věci ohledně školy. Ale o tom až ve článku. Takže pokud vás zajímá, jaké nové věci mi doma přibyly, co jsem dostala, co bylo potřeba zaplatit a za co jsem poslední dva měsíce utrácela, pojďte mrknout do článku! ☺


Začneme věcí, nebo přesněji několika malými věcmi, které jsem vydražila v jedné aukci na Facebooku. Výtěžek šel na podporu některého z kočičích útulků u nás v republice. Vyhrála jsem deset látkových odličovacích tampónků, přičemž mě dohromady vyšly na 150 Kč. Což je fajn cena. Nicméně mě trošku mrzí, že ten materiál není nejspíš čistá bavlna, takže neodličují tak dobře, jako jiné kousky, které už mám doma. A taky jsem zvědavá, kolik vyprání a používání vydrží. Ale uvidíme, třeba mě překvapí. Každopádně hezké jsou, poslouží, peníze pomohly tam, kde měly, takže je vlastně všechno v pořádku. ☺

 
Vrháme se na objednávku z Lidlu. Začneme ponožkami. Nedivte se prosím, proč tu mám vyfocené chlapecké ponožky. Ne, nejsou přítele, ani nějakého mého imaginárního bratra, ale moje. Během „koronakrize“ mě totiž dohnal akutní nedostatek ponožek. A bylo potřeba nějaké dokoupit. Jenže obchody byly zavřené, že jo, a v Lidlu vysoké dámské úplně došly. Takže mi mamka objednala alespoň pět párů kotníčkových dámských, ke kterým přihodila i ty chlapecké. Takže mám prostě ponožky pro kluky, no. :D Ale pět párů z těch sedmi je jednobarevných, takže není v podstatě poznat, pro jaké jsou pohlaví. A v těch zbylých dvou budu „vymetat“ jen doma, takže to vlastně taky ničemu nevadí. Byla jsem ráda, že bylo k dispozici alespoň něco. Vycházely kolem 10 - 15 Kč/ks.
 
 
Pokračujeme další věcí, konkrétně černou mikinou. Je to taková ta lehčí mikča, kterou si vezmete na letní večer nebo na jaře, když ještě není takové teplo, že byste šli jen v tričku, ale na klasickou mikinu nebo bundu už to taky není. Byl to trošku risk, protože poslední velikost, která byla k dispozici, byla XS. Což by asi úplně nevadilo třeba u triček, tam tuto velikost nosím celkem běžně, ale u mikin většinou sahám po Sku. Každopádně jsem si říkala, že pod tohle budu nosit třeba jen tílko, nebo klidně jen podprsenku, žádné vrstvy triček, takže nevadí, když to bude uplejší. A nakonec je to opravdu v pohodě. Nějakou takovou uplejší mikinu už jsem stejně nějakou dobu hledala, protože doma žádnou nemám, takže takhle mi to pěkně splnilo to, co jsem chtěla.
Stála necelé dvě stovky, takže za ten risk to stálo.
 
 
Poslední věcí z Lidlu jsou světle šedé tepláky. Chtěla jsem úplně klasické pohodlné tepláky, protože doma mám jen dvoje. Jedny, na kterých už je znát, že je tahám pořád, a druhé, které jsou spíš jako světle šedé legíny, takže už je potřeba víc přemýšlet nad spodním prádlem a nejsou to takové ty správné tepláky. Ale to tyhle naopak rozhodně jsou. Sice v nich vypadám, že mám zadek a stehna ještě jednou tak velké, než ve skutečnosti mám, ale jsou to prostě fakt pravé tepláky, do kterých zaplujete a je vám v nich dobře. Takže za mě dobrý. Opět stály kolem dvou stovek.
 
 
 Přidávám ještě alespoň zrcadlovou fotku, abyste viděli, jak mikča i tepláky vypadají na postavě. ☺

 
Ano, vidíte správně. Koupila jsem si protein. Já, jakožto člověk, kterému protein nedělá dobře. Nebo, nedělal. Můj žaludek ho tak nějak úplně nechtěl, nehledě na to, že mi to ani nechutnalo. Ale v balíčku, který uvidíte níže, mi přišel i vzorek proteinu v čokoládové příchuti. Zkusila jsem si z něj odsypat půlku do mléka a kupodivu mi chutnal. A překvapilo mě, že i můj žaludek ho snesl. Tak jsem si pak domíchala i zbytek a všechno bylo super. Mrkla jsem na web Zdraví a fitness, ale ta Hydro verze byla v té době v této příchuti vyprodaná, tak jsem sáhla po CFM verzi v podobné příchuti (čokoládové brownies) a doufala jsem, že to bude chutnat stejně a že to moje tělo přijme. A opravdu to tak bylo. Chutná taky jako kakao, když ho mám v mléku, což je pro mě obrovské plus, protože si ho umím i užít. Takže teď si sem tam na doplnění bílkovin během dne nebo jako minisvačinu po cvičení, než jdu večeřet, umíchám právě tento protein. A mám fakt radost z toho, že jsem něco takového objevila. Občas, když mám příležitost, zkouším i další proteiny, ale zatím mi žádný jiný nesedí. Jen tento (a ta Hydro varianta). Takže za sebe doporučuju! ☺
 
 
 
O tento balíček jsem měla i soutěž na svém Instagramu. (Takže pokud mě tam ještě nesledujete, určitě to napravte, ať vám další soutěž neuteče. ☺) Tady právě vidíte vzorek, díky kterému jsem objevila protein(y), které mi chutnají a nedělají mi zle.
Stejně tak mi přišlo máslo od Big Boy v příchuti bílého brownies. Zatím mu ale pořád ještě odolávám, protože máme ještě otevřená jiná másla, která se nejdřív musí dojíst.
A koupila jsem si i čtyři proteinové tyčinky. V tuhle chvíli už mám dvě snězené, zbylé dvě na to zatím čekají. Plánuju pak i článek s takovými minirecenzemi na všechny čtyři tyčinky, tak se můžete těšit a případně si je pak taky objednat! ☺
(Jinak tedy ty krásné narcisky jsem dostala v práci od svých šéfů k MDŽ. Budu se asi opakovat, ale oni jsou podle mě opravdu ti nejlepší šéfové na světě! ☺)
 

U květin zůstaneme. Tyhle tulipánky mi dovezl přítel. Jen tak, pro radost. Protože ví, že patří k mým nejoblíbenějším květinám. A snad jste někdy taky zažili ten pocit, kdy jste dostali nějakou drobnost, která vám ale udělala velkou radost! Přesně takhle jsem to měla u téhle kytičky. ☺


Poslední fotka, poslední květina. Tuhle jsem dostala taky v práci, tentokrát ale od zákazníka. Je to pán asi k sedmdesátce, který nám občas takhle donese růži. Jednou kolegyni, potom druhé kolegyni, pak třeba mně... No, uznejte sami, že je to hezké gesto. Nemluvě o tom, že i ta růže byla opravdu krásná.
 
 
Před úplným závěrem se ještě zmíním o tom, co jsem kupovala svým blízkým k narozeninám. Na fotce vidíte dárek pro moji sestru. Dostala balónky a košíček s pralinkami, čokoládou a lahvičkou alkoholu.
Narozeniny měla i mamka od mého přítele, která slavila kulatiny. Pro tu mi holky v práci vytvořily krásný dort, ke kterému jsem ještě opět v jedné charitativní aukci vydražila opravdu velkou svíci s vůní jablečného štrúdlu. Měla asi 1,3 kg a voněla opravdu nádherně.
Pokračovalo to narozeninami přítelovy sestry, která ode mě dostala krabičku s pralinkami.
A zakončily to narozeniny mého taťky, kterému jsme dali krabici plnou různých dobrot a víno, a mamčiného přítele, který ode mě dostal podobný košík, jako moje sestra.


Co tady na fotkách taky ještě chybí, je čokoládové srdíčko, které jsem dostala od jedné zákaznice. Koupila si u nás dvě čokoládová srdíčka, která potom věnovala mně a mé kolegyni. To bylo taky krásné gesto!
Chybí tu i šampus, který všem ženám v práci koupili šéfové k MDŽ.
Vyfocená tu není ani čokoláda, kterou jsem dostala od přítele k MDŽ a nová baterka do telefonu, kterou mi taky pořizoval přítel. Dokonce mi i rozebral telefon, aby ji vyměnil, takže se na svůj telefon už můžu zase konečně spolehnout! ☺
 
 
Ohledně vysokých škol bylo potřeba zaplatit různé částky za ověřování dokumentů, posílání dopisů nebo třeba úhrada certifikátu z angličtiny, který si plánuji v létě udělat. To mi naštěstí ale zaplatili rodiče. ☺


No, a to je všechno. Sama pro sebe jsem si toho zase tolik nekoupila, ale zase jsem nějaké věci dostala a spoustu jich nakoupila pro druhé. V následujících dvou měsících to bude zase naopak, protože jsem si koncem dubna objednala nějaké oblečení na cvičení, které ale nestihly přijít do tohoto článku, takže vám je ukážu v tom dalším. Plus budu mít narozeniny a budu potřebovat i nějakou kosmetiku, takže tohle všechno bude v dalším nákupovém článku, u kterého se na vás jako vždy budu těšit! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Hezký článek, vždycky mě baví koukat, co si kdo koupil, jelikož já sama nákupy miluju:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺
      Já mám podobné články právě taky ráda. I mě baví občas mrknout, co si kdo kde koupil... ☺

      Vymazat