By Klára: ODCVIČENO V DUBNU - ZUZANA VATAHOVÁ, TESTOVÁNÍ MÝCH WORKOUTŮ A SPOUSTA STÁLÝCH TRENÉREK /2021

sobota 1. května 2021

ODCVIČENO V DUBNU - ZUZANA VATAHOVÁ, TESTOVÁNÍ MÝCH WORKOUTŮ A SPOUSTA STÁLÝCH TRENÉREK /2021



Ahojte! ☺

Máme tu konec dubna a s ním, stejně jako každý měsíc, shrnutí mé cvičební rutiny. V tomto článku najdete zhodnocení více než 70 cvičebních videí! Takže tady určitě najdete nějakou inspiraci na workouty, které si můžete zacvičit. Nebudu to už víc okecávat, pojďte se namotivovat! ☺

 

1.4.


The Greatest Showman dance workout (part 1) od Kyra Pro (12 minut)
Přišel opět čas na taneční sestavy na písničky z Největšího showmana. Už jste je u mě viděli tuším v únorovém a lednovém článku o cvičení. No, a teď je tady mám znovu. Jsou super, fakt. Takže pokud jste je ještě nezkoušeli, určitě to napravte!
 

 
The Greatest Showman dance workout (part 2) od Kyra Pro (12 minut)
Pokračovala jsem samozřejmě druhou částí...
 

 
The Greatest Showman dance workout (part 3) od Kyra Pro (12 minut)
A nechyběla ani třetí... ☺
 
 
 
Butt workout od Jenny Tailor (17 minut)
Upřímně, tohle bylo za mě zatím asi nejlepší video od Jenny. Mělo to hlavu a patu, líbil se mi nápad s několika cviky za sebou a pak teprve pauzou, cviky byly fajn, mělo to gumičku a při poslední minisérii mi asi umřel zadek... Takže jo, tohle bylo fakt dobrý!



Nácvik provazů 


2.4.


Protažení podle sebe


Acro-yoga pozice


3.4.


„Girl like me“ dance workout od Kyra Pro (4 minuty)
Tohle nebylo špatné, ale určitě to nebyl jeden z mých oblíbených tanečních workoutů od Kyry. Mělo to energii, to ano, zahřáli jste se, ale nebavilo mě to zase tolik, jako jiné její sestavy. Ale na začátek cvičení asi dobrý.



Slow strength od Pamela Reif (15 minut)
Ne, to, že to má v názvu slovo „slow“ u Pamely vůbec nic neznamená. Opět se připravte na sérii ďábelských cviků, budete se potit, bude vás pálit bříško a budete ji proklínat. Nebo alespoň u mě to tak bylo. Horší na tom je, že mě to asi i tak bavilo. Že i když ji asi desetkrát za video pošlu do háje a nazvu ji bláznem, pořád v tom s ní pokračuju. A svým způsobem se mi to líbí. Tak to asi taky nejsem psychicky v pořádku, ne? :D


 
Vrchní část těla od Péti Elblové (14 minut)
Super video na ruce a záda, i pokud máte lehčí činky. Já jsem měla kilovky a kilová závaží na zápěstí, protože pořád ještě nemám těžší činky. Kdybych měla, použiju asi tříkilovky. Ale i s těmi dvoukilovými závažími mě to bavilo. Fajn cviky, odcvičitelné intervaly, podle mě je to vhodné pro všechny!



Engaging abs & core workout od Caroline Girvan (15 minut)
Posilování na bříško, u kterého používáte i činky. Strašně mě to bavilo, fakt. Ani pořádně nevím proč, ale prostě jsem si to opravdu užila. Do tohoto rozhodně běžte!
 


Cool down upper body body od Jenny Tailor (7 minut)
Příjemné rychlé protažení po posilování horní poloviny těla. Osobně bych tam asi dala jako jeden cviky kobru k protažení ramen, hrudníku, ale i břicha, aby to bylo ještě trošku komplexnější, ale jinak to nebylo špatné.



4.4.


Warm up - legs od Jenny Tailor (5 minut)
Noo, tohle mi lehce přišlo už jako cvičení, než zahřívání svalů, popřípadě rozhýbání kloubů. Asi si pod pojmem „warm up“ představuju něco jiného. Ale tady mi ty cviky přišly opravdu už takové zpevňující. Plus teda minutový dřep s výskokem nebyl podle mě úplně šťastnou volbou. No, je tam asi víc věcí, které bych kritizovala, takže to asi zkrátím jen slovy, že tohle za mě ne-e.

 
 
„Britney Spears“ dance workout od Kyra Pro (14 minut)
Známé písničky, Kyra s její energií a sestavami, to je prostě fajn kombinace. Bavilo mě to, i když teda ne natolik, abych to potřebovala znovu. Ale nebylo to zlé, takže tuhle formu kardia si klidně zkuste.


 
Pevný & kulatější zadek od Péti Elblové (14 minut)
Ještě doháním resty a zkouším zbytek Pétiných videí, která jsem ještě neodcvičila. Tohle bylo touto dobou nejnovější. A nebylo špatné. Je to zvládnutelné i pro začátečníky, dá se tam zakomponovat gumička (pokud jste jejich milovníci, stejně jako já), takže to můžete zkusit úplně všichni! ☺
 


Těhu cvičení / zadek & nohy od Péti Elblové (20 minut)
Já teda miminko nečekám, ale říkala jsem si, že když už od Péti zkouším každé video, nebudu dělat výjimku ani tady. Ono se to těhotenské posilování spodní poloviny těla stejně zase tak moc neliší od některých videí, která jsou normálně pro netěhotné. Prostě v tom nejsou skoky, ale jinak tam není rozdíl. Já jsem si k tomu dala ještě gumičku a bylo to super! Bavilo mě to určitě i víc, než to video výše. Moc nevím proč, ale tak nějak mi to sedlo víc. A s gumičkou to byla pecka!


 
Nácvik provazů


5.4.


Cardio pilates workout od Blogilates (10 minut)
Kardio bez skoků bylo taky fajn. Ne, že bych nemohla skákat, ale je super si někdy zkusit zase něco jiného. A i tak jsem tady cítila nohy a zahřála jsem se. Takže pokud z nějakého důvodu nemůžete skákat, tohle pro vás bude super. Jen teda pokud máte problémy s koleny, tak to vhodné úplně nebude, protože je tady docela dost dřepů. Ale jinak je to vhodné pro každého.



Fat burning cardio od Blogilates (10 minut)
Pokračovala jsem dalším kardiem, tentokrát dynamičtější verzí. A líbil se mi ten nápad s uspořádáním cviků. Vždycky jste měli méně dynamickou verzi, například dřep, a po něm více dynamickou, v tomto případě dřep s výskokem. Interval tady byl 45/15, měli jste tady pět dvojic cviků, dohromady vám to tedy dalo příjemnou desetiminutovku. Bavilo mě to, uteklo mi to, cítila jsem nohy, zrychlený dech i srdeční činnost, takže za mě dobrý!


 
Full body pilates od Blogilates (15 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Asi to nebylo něco, co bych si pustila znovu, ale věřím, že spoustě lidem to sedne. Na to, kolik partií to zapojovalo v pouhých patnácti minutách, mi to přišlo dobré. Líbila se mi i myšlenka, že sestra od Cassey ukazovala lehčí variantu. Navíc ten nápad s takovými minisériemi, kdy jste měli například čtyři cviky opakovat pořád dokola v určitém pořadí na jednu nohu (ani nevím, kolik těch minisérií bylo), potom na druhou, a následně se přešlo na další partii, na ruce. A pak i na boční břišní svaly. Líbilo se mi to uspořádání, bylo to nové, zase trošku jiné, ale mělo to řád a přesně jste věděli, co a kolikrát máte dělat, popřípadě co bude následovat. Takže nápad za mě byl rozhodně super. A kdyby byl tenhle formát třeba jen na břicho, jen na zadek, jen na ruce, ale v těchto sekvencích, bylo by to pro mě úplně 100%! ☺


 
Full body home workout od MadFit (20 minut)
Interval 45/15, deset cviků, dvě kola. Pěkně jsem zapojila celé tělo, zapotila se, cítila různé partie, cviky mi přišly fajn, formu videí má MadFit zmáknutou, takže... Za mě tohle bylo super!



Protažení podle sebe


6.4.


Odpočinek


7.4.


Vinyasa yoga flow od Gayatri Yoga (37 minut)
Tohle byla příjemná lekce. Úžasně protahovací, ale i lehce zpevňující. Tohle mi sedělo, fakt!
 


8.4.


Práce
  

Warm up HIIT workout od Kamily Pavlíčkové (11 minut)
S Kamčou už jsem nějakou dobu necvičila, takže bylo fajn si od ní zkusit zase nová videa. Tohle mělo interval 45/15, dobře navolené cviky, nebylo to ani nějak extra náročné, takže to určitě zvládnete všichni. Jako HIIT warm up mi to přišlo fajn. (Akorát teda z té hudby mi už v půlce hrabalo... :D)


 
Abs + HIIT workout od MadFit (13 minut)
I tohle se mi líbilo. Opět to mělo fajn rozvržení, kdy jste cvičili jeden cvik půl minutky, následoval druhý cvik a pak 15 vteřin pauza. Potom jste tu dvojici zopakovali a přešli jste na další dvojici. Těch dvojic měla MadFit vymyšlených pět. A fakt mě to bavilo, věděla jsem, co přijde, mělo to hlavu a patu, dobře zvolené cviky, dynamiku... Za mě palec nahoru!
 


Lower abs & love handle workout od MadFit (10 minut)
U MadFit zůstáváme. A i tady budu chválit. Tohle mi na spodní bříško a madla lásky přišlo taky super. Ale zase ne žádný masakr, který by se nedal odcvičit. Určitě to zvládnete všichni. Navíc je to jen deset minut. A posílit spodní bříško se hodí vždycky, že jo... ☺



Trénink na pevný střed těla od Anny Faltové (7 minut)
No, tohle mě ale moc nebavilo. Posilovat „core“ je určitě důležité, Anička to na začátku i popisuje, ukazuje vám cviky, u kterých popisuje jejich provedení a tak, ale mě to nějak... Nebavilo no... Přitom cviky byly fajn, ta kolébka/houpačka hned na začátku pro mě byla náročná, jen jsem si to prostě neužila. Nevím, jestli to bylo tou formou videa nebo něčím jiným, ale tohle mě neoslovilo. Věřím tomu, že ty cviky mají své opodstatnění a určitě je fajn je zařazovat. Ale kdybych si něco takového zpracovávala pro sebe, vypadalo by to jinak. I co se nějaké hudby a časovače týká.



Arms and shoulders workout od Kamily Pavlíčkové (11 minut)
Tohle jsem odcvičila s kilovými závažíčky na zápěstí a kilovými činkami. A teda, stačilo mi to. :D Ruce jsem po tom pěkně cítila. Vždycky jste cvičili tři cviky po půl minutách, po kterých následovala 15 vteřin pauza. Následně jste přešli k další trojici. Obtížnost je samozřejmě dána i váhami, které použijete, ale mě to přišlo fajn i „jen“ s dvoukilovkami. Takže tohle si klidně taky zkuste.


 
Protažení podle sebe  


9.4.


Běžecký trénink
1,3 km rozběhání
Kloubní protažení
Pyramidový běh (100 m běh na 50%, 100 m výklus, 100 m běh na 70%, 100 m výklus, 100 m běh na 90%, 100 m výklus, 100 m běh na 100%, 100 m výklus, 100 m běh na 100%, 100 m výklus, 100 m běh na 90%, 100 m výklus, 100 m běh na 70%, 100 m výklus, 100 m běh na 50%, 100 m výklus)
Běh na 1 km
1,3 km výklus
Statické protahování
 
 
Full body stretching od Pamela Reif (10 minut)
Pamela přišla s novým protahovacím videem, což jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít! Tak jsem si ho pustila po běžeckém tréninku. A bylo to úžasné! To bylo něco tak příjemného, ty brďo. Takže jo, tohle rozhodně doporučuju! Ideální délka, super cviky, příjemná hudba, má to časovač, dobře se na to kouká, jak jsem u Pamely zvyklá... Za mě je to naprosto ideální protahovací video po cvičení. Jak kvůli délce, tak kvůli cvikům. Paráda!



Stojky na loktech a rukou


10.4.


Práce na zahradě
 

11.4.


90´s to now dance workout od Kyra Pro (21 minut)
Já nevím, mám k tanečním videím od Kyry ještě něco psát? Opět - skvělá energie, suprově zvolené písničky, zábavné sestavy... Nebylo to asi jedno z mých nejoblíbenějších videí od Kyry, ale rozhodně to bylo fajn!



Power yoga od Gayatri Yoga (35 minut)
Tohle video je už devatenácté z třicetidenní výzvy od Gayatri. Tak nějak doufám, že už ji v květnu budu mít celou kompletně odcvičenou. Tak uvidíme, jak se mi to povede. Neměla jsem totiž v plánu cvičit třicet dní v kuse jen tuhle výzvu, ale postupně se těmi videi prokousávám. No, už mi to trvá víc než tři měsíce, tak by bylo fajn to už docvičit. :D
Nicméně tuhle jógu se mnou cvičil i přítel, a říkal, že ho bavila, že mu přišla fajn. Nebyla to totiž takové odpočinková lekce, ty mu přijdou takové nudné, ale tohle bylo prý dobrý. A já s ním souhlasím. Byla to dynamická lekce, ve které jste zpevňovali spodní polovinu těla, ale lehce jste se i protáhli. Na konci byla i krátká relaxace, která za mě osobně mohla být klidně o dvě minuty delší. Nicméně pokud máte rádi zpevňující jógy, je tohle přesně pro vás.



12.4.


„Eye of the tiger“ box workout od Jenny Tailor (4 minuty)
Noo, nee. Prosím. Tahle taneční videa Jenny opravdu nejdou. Nemá to sestavu, hlavu ani patu, nemá to rytmus, nemá to energii. Tohle prostě není dobrá cesta. Odcvičila jsem to, ale se od poloviny se svými kroky, rychleji (do rytmu) a energicky. Ale takhle, jak to je, za mě velké ne...
 
 
 
HIIT workout - period friendly od Jenny Tailor (9 minut)
U tohoto si tak nějak nejsem jistá. Nebylo to úplně špatné, takže to asi klidně zkuste. Nicméně jestli je to „period friendly“, nevím. Já jsem naštěstí člověk, který většinu času ani neví, že má tohle období. Odtrpím si pár hodin křečí a bolesti hlavy na začátku a zbylé dny jsem v pohodě, takže normálně cvičím. Takže tohle je asi spíš na posouzení jiných lidí, než jsem já. Každopádně pokud chcete kardio bez skákání, v takové pomalejší verzi, nebylo to zlé. ☺


 
Burning abs and booty od Kamily Pavlíčkové (20 minut)
Tohle mě ale bavilo moc. Líbilo se mi uspořádání cviků, kdy jste měli cykly po třech půlminutových cvicích, které jste dvakrát zopakovali, a pak následovala patnáctivteřinová pauza. Půlka videa byla samozřejmě na bříško, druhá pak na zadek. Mělo to hudbu, časovač, systém, cítila jsem procvičované partie, takže za mě dobrý!



Booty workout od Kamily Pavlíčkové (16 minut)
A tohle za sebe taky můžu doporučit. Občas mi teda přišlo, že měla Kamča gumičku na kolenou, což samozřejmě není dobře, ale jinak se mi cviky líbily, jsem milovník posilování s gumičkami, takže jsem byla spokojená. 



Stretching routine od Kamily Pavlíčkové (9 minut)
Naopak tohle je něco, co bych si už znovu neodcvičila. Přišlo mi to hodně uspěchané a myslím si, že by se to dalo uspořádat i lépe. Tohle mi moc nesedělo...


 
Nácvik provazů


13.4.


Práce 


„Astronaut in the ocean“ full body workout routine od MadFit (2 minuty)
Tohle video je opravdu kraťoučké, ale na nějaké rozhýbání před cvičení mi to přišlo fajn. Zapojíte jak nohy, tak zadek, břicho i ruce. Takže opravdu celé tělo. MadFit toho do těchto dvou minut dokázala nacpat opravdu dost. Takže na to, jak to bylo krátké, jsem byla celkem unavená! :D Takže dobrý!
 

 
Taylor Swift fearless dance workout od Kyra Pro (15 minut)
Tohle mě hodně bavilo! Super písničky, z nichž některé mě vracely o několik let zpět, kdy jsem je poslouchala pořád dokola. Užívala jsem si ty sestavy a obecně mi to celé hezky sedělo a bavilo mě to. Za mě rozhodně palec nahoru! ☺



Boobs workout od Jenny Tailor (14 minut)
Další šance pro Jenny, aby mě přesvědčila, že její videa stojí za to. No, bohužel to se tady zase moc nekonalo. Ty cviky mi nepřišly špatné. Ale to uspořádání „hop sem, hop tam“, jsem moc nepochopila. A nevyhovuje mi to. Mám ráda, když to má nějaký systém, nějaký řád. Což tohle nemělo. Úpony z paží k hrudníku jsem lehce cítila, takže k tomu nic moc nemám, ale to uspořádání za mě prostě není dobré...
 


Ab workout od MadFit (15 minut)
Ale tohle bylo super! Intenzivní čtvrt hodinka na bříško, mělo to dobře vymyšlený systém, bylo to bez pauz, takže jste to bříško opravdu zničili. Paráda, rozhodně doporučuju, pokud nejste začátečníci.


 
Protažení podle sebe


14.4.


Yoga flow od Gayatri Yoga (27 minut)
S Gayatri pokračuju i dvacátým dnem z její třicetidenní výzvy. Tentokrát to bylo video na zpevňování bříška a trénování rovnováhy. A přišlo mi fajn. Mám ráda balanční pozice v jógách, příjemně je to ozvláštní a baví mě. Takže tady tomu bylo taky tak. Zabralo to navíc jen půl hodinky, což byl pro mě taky vyhovující čas. Takže tohle si klidně zacvičte. ☺



15.4.


„Cake by the ocean“ dance workout od Zuzany Vatahové (3 minuty)
Tuto slečnu jste u mě ještě neviděli. Já ji teda sleduju na Instagramu už docela dlouho, ale zatím jsem od ní žádné video necvičila. Až teď. Protože právě na Instagramu několikrát ukazovala průstřihy ze svých tanečních videí (celá tahle série má název „Spaluj tancom“), tak jsem se to rozhodla vyzkoušet. A za mě to bylo super. Trošku mi připomínala Kyru, jen ve slovenské (a maličko méně energické) verzi. Krásná usměvavá slečna, jednoduchá sestava, super písnička... Mělo to energii, užila jsem si to, takže za mě rozhodně jo!



 „I am coming out/upside down“ dance workout od Zuzany Vatahové (3 minuty)
A tohle byla taky paráda! Písničku jsem doteď neznala, ale strašně jsem si to užila. Opět, energie, úsměv, jednoduchá, ale zábavná sestava... Palec nahoru, Zuzko, opravdu! ☺



 „Celebration“ no jumping dance workout od Zuzany Vatahové (4 minuty)
Tohle mě bavilo zatím asi nejméně. Nebylo to vyloženě špatné, sestava měla opět hlavu a patu, Zuzka byla opět energická, tohle všechno to mělo, ale nějak to asi nebylo něco, co bych potřebovala znovu.



Booty burnout od Zuzany Vatahové (4 minuty)
Ještě jsem si u Zuzky našla čtyřminutovku na zadek do rytmu hudby, konkrétně na písničku „Say so“. Většina sestavy se odehrává v pozici mostu, druhá polovina pak na kolenou. Má to gumičku, dobře navolené cviky, takže tohle je za mě taky dobrý.



Testování mého nového workoutu na nohy a zadek s gumičkou (25 minut)
(Edit: Od 16.6. už je video na mém Youtube kanále! ☺)



Nácvik provazů


16.4.


Práce


Testování mého nového workoutu na ruce a záda (22 minut)


Protažení podle sebe


17.4.


Práce


18.4.


Yin yoga od Gayatri Yoga (43 minut)
Tahle lekce měla být zaměřená na uvolňování kyčlí. A ano, byla. Ale mě to prostě nějak... nebavilo. Neutíkalo mi to, nějak jsem si to neužívala, přestože tuhle oblast protahuju ráda, protože její flexibilita není u mě úplně vysoká. Ale tohle pro mě bylo takové... nezáživné. Třeba vám osobně to sedne. Ale mě bohužel ne. Takže tohle bych si znovu nezacvičila.



19.4.


V těchto místech by se normálně objevil screenshot týdenního plánu od Pamely, ale tentokrát se tu neobjeví. Protože, jak už jsem psala v minulých článcích, nejvíc se mi zamlouvá taneční verze. Ale tu Pamela přestala dávat na Instagram a zahrnula ji do své aplikace, kde vám to ukáže přímo jednotlivá videa, která si můžete hned spustit. Takže tentokrát tu nebude ten obecný přehled, ale přímo jednotlivá videa z týdenního „Dance“ plánu! ☺


Boxing cardio od Pamela Reif (14 minut)
V pondělí jsem si mohla vybrat mezi Happy cardio a tímto. Moje volba byla jasná, protože Happy cardio už jsem cvičila několikrát, ale tohle ještě ne. Takže přišel čas to zkusit. Ano, bylo to něco jiného, to rozhodně, ale že bych to zařadila mezi ta top taneční videa, to určitě ne. Ještě tomu zkusím v tomto týdnu dát jednu šanci, jestli mi to třeba sedne lépe, ale zatím mě to nějak moc nenadchlo. Nebylo to špatné, to vůbec ne, zahřála jsem se, rozhýbala, bylo to opravdu vedené ve stylu aerobicu, ale asi to není něco, co bych si musela pouštět víckrát. Ale jak říkám, zkusím to ještě jednou a uvidíme.



Ab lines workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video mám ráda. Mám dojem, že jsem něco podobného psala i minule, když jsem ho hodnotila, ale líbí se mi, jak jsou v něm poměrně neobvyklé cviky, zapojujete zase jiné části bříška jinými způsoby, máknete si, ale užijete si to. Za mě jo, tohle mě baví!



Best of HIIT od Pamela Reif (10 minut)
Co mě taky hodně baví, je tohle geniální video! Ty sestavy jsou opravdu výběrem toho nejlepšího (a nejtěžšího), co Pamela ve svých tanečních videích má. Spolu se „Sexy dance“ je tohle moje nejoblíbenější video, co se tancování od Pamely týká. Je to super, fakt! ☺



Lower ab workout od Pamela Reif (10 minut)
U tohoto jsem spodní bříško taky pěkně cítila. Jen si dejte pozor na prohýbání spodních zad, nebylo to snadné, tak byste k tomu mohli mít skony. Ale jinak jsem tuhle oblast opravdu cítila a přišlo mi to fajn.



20.4.


Booty activation od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video mám ráda. Má to gumičku, zabere to jen deset minut, když měníte pozice, je tam půlminutová pauza, což by mohli ocenit začátečníci. I tak ten zadek ale cítíte, takže za mě super!


 
Booty workout with weights & booty band od Pamela Reif (22 minut)
Tohle je ale docela zabiják. Po tomhle mi umíraly nohy i zadek, cvičíte to totiž s gumičkou i se závažím. Pamela používá desetikilovou činku, já jsem to zkoušela dřív s šestikilovým kettlebellem, ale tentokrát jsem si od přítele půjčila desetikilovou činku. A bylo to fakt těžké. Zvládla jsem to určitě líp, než když jsem tohle video zkoušela úplně poprvé, ale pořád to mělo efekt. Takže pokud nejste začátečníci a nebojíte se kombinace Pamely s gumičkami a se závažím, směle do toho!



Happy dance workout od Pamlea Reif (15 minut)
Přesvědčit moje nohy k nějakému tancování po předchozích dvou videích byl docela těžký úkol. Ale zvládla jsem to. I když teda písničku se sestavou s vysokými koleny, která je na konci tohoto videa, začínám upřímně trošku nesnášet. Ta už mě a moje nohy opravdu dorazila. Ale jinak je tohle taneční video pro mě jedno z těch průměrných od Pamely. ☺



Daily stretch od Pamela Reif (5 minut)
Asi víte, že já ta pětiminutová protahování moc nemusím, přijde mi to málo. Ale na druhou stranu, určitě je to lepší, než nic. Takže pokud je pro vás ta závěrečná protahovací část velkým utrpením, hecněte se alespoň na těch pět minut. Já sama jsem spíše pro desetiminutovky, ty mi přijdou tak akorát, ale pokud vám vyhovuje co nejkratší protahování, tohle asi nebude špatné volba.



21.4.


Upper body workout od Pamela Reif (10 minut)
Tady pochopíte, že Pamela nepotřebuje těžké činky a hodinu posilování k tomu, aby vám odrovnala ruce. Stačí desetiminutovka bez vybavení jako je tahle. Opravdu jsem vršek těla cítila, takže za mě dobrý.


 
Standing abs + HIIT od Pamela Reif
Možná víte, že nejsem zastáncem posilování břicha ve stoje. Přijde mi to oproti posilování na zemi málo efektivní. Ani s Pamelou se tenhle můj názor nezměnil. Abyste to pochopili správně, tohle video není špatné, to vůbec. Ta HIIT/kardio část je super, u té jsem si pěkně mákla, ale že bych prostě ve stoje nějak zásadně posílila břicho, to ne. Takže ve zkratce, jako kardio s lehkým zpevněním oblasti břicha je to super, ale jako workout na břicho to nevnímám. ☺


 
Upper body with weights od Pamela Reif (15 minut)
Opravdu jsem tohle odcvičila s pětikilovkami. Poprvé. Dřív jsem to cvičila s menšími váhami. Ale teda, s pětikilovkami mě to skoro zabilo. Nebo, moje ruce. Fakt to bylo intenzivní a fakt jsem to cítila!



Oldies dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Tenhle taneční workout nepatří mezi mé nejoblíbenější, ale přijde mi, že si na něj zvykám tím víc, čím víc ho cvičím, tak mu kdyžtak zkuste dát další šanci, pokud vám napoprvé úplně nesedl. Pořád nepatří mezi mé oblíbené od Pamely, ale už si ho umím užít rozhodně víc, než napoprvé.



22.4.


Testování mého workoutu na nohy a zadek s gumičkou (25 minut)
(Edit: Od 16.6. už je video na mém Youtube kanále! ☺)
 
 

Leg stretch od Pamela Reif (10 minut)
Ne, Pamela mi tento týden nestačila, takže jsem si do čtvrtka ještě vsunula testování svého workoutu na nohy a zadek s gumičkou. A krásně mi to tam pasovalo, protože v tomto videu jsem si ty nohy mohla pěkně protáhnout. Mát o super sestavu (polovina je podobná mé kterou dělám před provazy), super hudbu i délku, takže pro mě tohle bylo ideální!


 
Full body stretch od Pamela Reif (10 minut)
I tohle protahování je super. Má pro mě ideální délku, seděly mi i cviky, takže za mě je tohle po cvičení skvělá volba!



23.4.


„Bed“ boxing warm up routine od Pamela Reif (3 minuty)
Tohle mě bavilo. Bavily mě i pohyby na refrén, které jsou vlastně úplně jednoduché, ale jak se skombinovaly se skvělou písničkou, působily hned úplně jinak. Takže na rozhýbání hlavně horní poloviny těla je to fajn, zabere to tři minutky, není to nic těžkého, takže to určitě zvládnete všichni. ☺



Boxing cardio - Aerobic od Pamela Reif (15 minut)
U boxování ještě zůstaneme, a to u tohoto videa, které jsem odcvičila i v pondělí v tomto týdnu. Slíbila jsem, že mu dám ještě jednu šanci, tak jsem tak udělala. A jo, bylo to určitě lepší, než napoprvé. Není z toho teda video, které bych si sama od sebe zacvičila, ale rozhodně jsem se u něj trápila míň, než v to pondělí. Ale věřím tomu, že se najdou i lidé, kterým sedne hned a naopak si ho oblíbí.



Christmas dance od Pamela Reif (10 minut)
Vánoce v dubnu? Ano prosím! Ne, ale vážně, hrozně jsem si tohle užila. Opravdu ve mně to video vyvolalo vánoční atmosféru. Takže už přesně vím, co budu dělat na konci listopadu a v prosinci, když budu mít problém najít v sobě vánoční náladu. Zacvičím si tohle. Je to super, strašně mě to bavilo, fakt! (Ano, i v dubnu... :D)



Daily stretch od Pamela Reif (15 minut)
Tohle protahování je taky fajn. Tentokrát je komentované a zabere vám čtvrt hodinky. A podle mě bude vhodné i na dny, kdy necvičíte, ale chcete se třeba jen lehce protáhnout.



24.4.


Práce
 
 
Brutal ab workout od Pamela Reif (6 minut)
No, k tomuto asi není co dodat. Ano, má to jen šest minut. Ale je to Pamela... V kombinaci se slovem „brutal“. No, tak si to představte. Byla jsem ráda, že to nebylo delší, protože i tahle doba stačila téhle slečně k tomu, aby mi způsobila pořádné pálení v oblasti břicha.


 
Sexy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Jeden ze dvou mých nejoblíbenějších tanečních workoutů od Pamely. Baví mě ta hudba, sestavy, celé mi to tak nějak sedí a vždycky si to užiju, takže za mě všechny palce nahoru!



Slow strenght od Pamela Reif (15 minut)
Tohle video už jste v tomto článku viděli, takže znovu už ho nějak moc rozebírat nebudu. Opět jsem cítila nejrůznější svalové skupiny, i když to byla „slow“ verze. Ani tohle slovo u Pamely nic neznamená, takže nemusíte mít strach, že by tohle byla pohodička. Protože nebude, můžete být úplně v klidu. ☺



Standing abs + HIIT od Pamela Reif (8 minut)
Celotýdenní plán uzavřelo opět HIIT kardio se zpevňováním bříška, které mě teda už po tom všem úplně dorazilo. Ono se opravdu nezdá, ale dynamiku má, a funguje to skvěle. Nebo, skvěle... Umíráte u toho... Ale ten pocit po tom stojí za to! 



25.4.


Práce


26.4.


Yoga workout - core challenge od Gayatri yoga (38 minut)
Den dvacátý druhý z třicetidenní výzvy od Gayatri, tentokrát se zaměřením na zpevnění bříška. Čemuž tak opravdu bylo. Pozice byly opravdu přizpůsobené zpevňování této oblasti, v některých částech byly i cílené cviky vyloženě na posílení. Takže pokud nechcete cvičit vyloženě protahovací jógu, ale nemáte náladu vyloženě na posilovací workout na břicho, bude tohle fajn kompromis.



27.4.


Práce
 
 
Uncomplicated complexes leg day workout (34 minut)
Ale tohle mě strašně bavilo! Ten systém, ve kterém byly cviky poskládané, byl skvělý, fakt! Cvičila jsem to teda bez závaží, ve větší intenzitě a rychlosti, protože jsem ten den neměla náladu na žádné činky nebo kettlebell, ale opravdu jsem si to užila. Bylo to něco jiného, než na co jsem zvyklá, a fungovalo to skvěle! Ani mi nepřišlo, že cvičím přes půl hodiny. Nebylo to něco neodcvičitelného, i když nohy jsem samozřejmě cítila. Ale byl to takový příjemný střed, kdy jsem ty nohy sice cítila, ale nechtělo se mi brečet. :D Druhý den jsem ty svaly lehce cítila, ale opět, příjemně. Takže za mě super!
 


28.4.


Práce

 
 „Kiss me more“ full body workout routine od MadFit (3 minuty)
Opět jsem se vrátila k sestavám od MadFit. Konkrétně tahle mě fakt bavila. Skvělé kroky na refrén, jednoduchá sestava, takže já jsem byla spokojená!



 „Telepatía“ abs & arms workout routine od MadFit (2 minuty)
Tuhle písničku jsem upřímně ani neznala. A je taková zvláštní. Ta sestava splnila, co se od ní očekávalo, zpevňovali jste bříško a paže, ale že bych si to užila natolik, abych si ji pustila znovu, to zase ne.



„Hold on“ ab workout od MadFit (3 minuty) 
Tohle mě taky bavilo. Energická zábavná sestava na fajn písničku, super refrén, bříško jsem cítila... Já jsem byla spokojená! ☺


 
Brucho s vlastnou vahou na doma od Zuzany Vatahové (12 minut)
Ani tohle mi nepřišlo špatné. V některých částech videa tedy chyběl časovač, ale co se týká samotného workoutu, ten mi přišel fajn. Byly tam pauzy, nebyl to žádný masakr, takže tohle určitě zvládnete všichni! 



Testování mého workoutu na ruce a záda (22 minut)
 
 
Protažení podle sebe 

 

29.4.


„Cradles“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Kyra a její taneční workouty, to je kapitola sama o sobě. Energie, super sestavy, skvěle zvolené písničky, to jsou její klasiky. A nepřestává mě to bavit! Pokud jste od této slečny ještě nic nezkoušeli, rozhodně to napravte. Tahle sestava byla soustředěná trošku víc na zpevňování nohou, ale taky mě bavila! Tak šup, šup!



„Temperature“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Opět, super písnička se skvělou sestavou. Tohle jsem si opravdu užila, takže za sebe taky rozhodně doporučuju. Super!



Dance workout od Zuzany Vatahové (10 minut)
Zuzka mi občas připomene některými gesty právě Kyru. Jen ve slovenské verzi. Tady ty sestavy byly taky fajn, bavily mě, písničky byly taky dobře vybrané. Na Kyru to u mě samozřejmě nemá, ale i tak si myslím, že ani tohle není špatná volba tanečního kardia.



Flexibility yoga od Gayatri yoga (38 minut)
Tahle lekce měla být zaměřená na uvolňování kyčlí a obecně protažení spodní poloviny těla. A zaměřená (převážně) na běžce. A byla. Byla podle mě dobře vymyšlená, lehce i zpevňující díky balančním pozicím. V těch jsem cítila hlavně lýtka. Což bude podle mě případ právě i běžců, kteří byli den před cvičením nebo v den cvičení tohoto videa běhat. Otázkou je, jestli je to to, co chcete. Já osobně bych ty svaly po běhu raději jen protahovala. Přijde mi zbytečné ty nohy po běhu ještě trápit dalším zpevňováním. Takže za sebe bych tuhle část o dost zkrátila a spíš bych se věnovala uvolňování. Ale to je jen můj subjektivní postřeh. Zbytek videa mi přišel fajn. ☺
 


30.4.


Práce
 

 
A to je za duben všechno! V květnu toho nejspíš odcvičím o něco méně, protože jsem dostala dost směn v práci, které jsou občas fyzicky docela náročné a mívám po nich problém se ke cvičení dokopat nebo k němu najít energii. Tak uvidíme, jak mi to půjde a jestli nebudu potřebovat trochu víc odpočinku a méně cvičení... ☺

Každopádně doufám, že i vy se udržujete nějakým způsobem v pohybu, že vyrážíte ven a dobíjíte se endorfíny! ☺

Těším se na vás u dalšího článku!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat