By Klára: ODCVIČENO V ČERVNU - MOJE PRVNÍ CVIČEBNÍ VIDEO, OLYA TV A SPOUSTA TANCOVÁNÍ /2021

středa 30. června 2021

ODCVIČENO V ČERVNU - MOJE PRVNÍ CVIČEBNÍ VIDEO, OLYA TV A SPOUSTA TANCOVÁNÍ /2021


Ahojte! ☺

Konec měsíce u mě na blogu znamená jediné. Článek, ve kterém shrnuji, co jsem během daného měsíce odcvičila. Jak přichází léto a s ním i vedra, cvičím o trochu méně, než v ostatních ročních obdobích. Podíl na tom má určitě i to, že chodím více do práce, na náročnější směny, takže už ani nemívám tolik energie a chuti pak doma ještě hodinu cvičit. Už i v červnu byl ten plán takový odlehčený, ale v červenci a srpnu budou ty tréninky ještě o trošku kratší, případně méně náročné. Nejsou to žádné výmluvy, že by se mi nechtělo a podobně, protože disciplínu mám poměrně vytrénovanou, ale spíš se do toho nechci na sílu tlačit. Pokud prostě moje tělo potřebuje více odpočinku a méně cvičení, rozhodně bude lepším rozhodnutím mu ten relax dopřát, než ho ještě trápit dalším cvičením. Chci si pohyb pořád zachovat jako koníček. A i když v něm dodržuji nějaký řád a mám určitou disciplínu, je to něco, co mě baví. A chci, aby to tak zůstalo, takže si to nebudu protivit slovem „musím“. Protože nemusím. Chci. A stejně byste k tomu měli přistoupit i vy. Vnímavě a rozumně. ☺
Takže pokud budete hledat inspiraci na nějaké video, když budete mít chuť si zacvičit, mrkněte do článku a najděte si takové, které vám bude blízké. ☺

1.6.


Natočení mého workoutu na nohy a zadek (25 minut)
(Od 16.6. už je video na mém Youtube kanále! ☺)
 
 

2.6.


Běh na čas na 1 km (fyzický test na přijímacím řízení)


3.6.


Práce
 
 
Testování mého workoutu na ruce a záda (24 minut)


4.6.


Práce
 
 
Testování mého nového workoutu na břicho (21 minut)


5.6.


Práce
 
 
 „Wap“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Některé pohyby z tohoto videa pro mě byly takové nepřirozené, takže jsem asi ráda, že jsem se při nich neviděla. Ale jinak to opět mělo super energii, a i když mi ty pohyby asi moc nešly, užila jsem si i sestavu. 



„Good 4 U“ boxing workout od Kyra Pro (3 minuty)
Boxovací taneční tříminutovka měla opět super energii. Není to asi video, které bych si musela pustit znovu, ale špatné mi určitě nepřišlo. 



 
„Butter“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Tohle jsem si užila ještě víc, než ty dvě předchozí sestavy. Bylo mi to tak nějak blíž, vyblbla jsem se u toho a bavilo mě to.



Dua Lipa dance workout od Kyra Pro (13 minut)
U tohoto jsem se i hezky zapotila. Co k tomu dodávat víc? Super písničky v kombinaci s Kyrou, opět zábavné sestavy... Za mě dobrý! ☺


 
Arms & abs workout od Chloe Ting (10 minut)
Video na zpevňování rukou a středu těla. To mi přišlo fajn. Dobře poskládané, pěkně zvolené cviky, při kterých jste opravdu zapojovali i bříško, ale zároveň jste posilovali ruce. Takže takhle desetiminutovka není špatnou volbou. Bylo to zase něco trochu jiného, než na co jsem zvyklá, což jsem ocenila.



6.6.


Práce
 

Queen´s of rap/hip-hop dance workout od Kyra Pro (20 minut)
U tohoto jsem se fakt odreagovala a vyblbla. Skvělý to bylo. Opět, kroky, hudba, energie, všechno parádní. Takže tohle jo, jo, jo!



 
Yoga flow for tight hips od Gayatri Yoga (25 minut)
Osmadvacátý den jógové výzvy! Poslední dvě lekce a mám to odcvičené! ☺
Tahle flow byla zaměřená na kyčle. Pro mě osobně byla taková specifická, neobvyklá, některé pohyby pro mě byly úplně nové. Ale bylo to příjemné, relativně krátké oproti jiným lekcím, což mi vyhovovalo, takže za mě dobrý. ☺



7.6.

 

Booty workout od Kyra Pro (30 minut)
Taneční videa od Kyry zbožňuju, to jste asi poznali. Ale tohle za mě nee. Ta její ztřeštěnost je něco úžasného, ale to posilování jako takové mě vůbec nebavilo. Sama vím, kolik toho dokážu za půl hodiny odcvičit, jak bych ty nohy mohla cítit. Tohle pro mě bylo takové nezáživné, ani jsem to moc necítila. Takže bohužel.



Intensive full body workout od Kamily Pavlíčkové (29 minut)
Noo, tohle mě upřímně taky moc nevzalo. Opět, pod skoro půl hodinové cvičení na celé tělo, které má být intenzivní, se toho dá napasovat mnohem víc. Něco mnohem náročnějšího. Po těchto dvaceti devíti minutách jsem rozhodně neměla pocit, že jsem odcvičila intenzivní celotělový workout. Ta struktura byla docela zajímavá, odjeli jste několik cviků v intervalu 45/15 a následně jste to jeli celé znovu, jen v intervalu 20/10. Což jsem zatím nikde neviděla a docela se mi to líbilo, ale to složení toho workoutu jako takového mi moc blízké nebylo. Takže za mě stejně asi spíše ne.



8.6.


Práce


Odpočinek


9.6.


Power yoga workout od Gayatri Yoga (40 minut)
Předposlední den výzvy od Gayatri! Ale ten teda byl! Opravdu na zpevňování těla to bylo super. Hodně se u toho zapojovaly svaly, ale byly tam i místa, kde jste se protáhli, lehce zklidnili a trošku jste si odpočinuli. Bylo to podle mě velmi dobře poskládané a na lehké formování postavy i jiným způsobem, než klasickým posilováním, je to podle mě ideální!
 


10.6.


Procházka
 

„New love“ dancer arms od MadFit (3 minuty)
Tohle mi přišlo docela fajn, fakt jsem po těch třech minutách ty ruce cítila. I ta písnička se mi líbila, takže tohle si klidně taky dejte před nebo po cvičení na horní část těla. ☺


 
Flat belly & strong core od MadFit (15 minut)
I tohle mi přišlo fajn. Seděly mi ty cviky, jeden byl pro mě úplně nový a přišel mi super, forma videa zmáknutá, jak jsme u MadFit zvyklí, má to i pauzy, takže by se s tím podle mě popral i začátečník. Za mě dobrý!




 
Protažení podle sebe


11.6.


Práce 

 
Taneční sestava podle sebe
 

Full body HIIT no jumping od MadFit (12 minut)
HIIT bez skákání, na dvanáct minut, vhodné i pro začátečníky. MadFit v něm měla interval 30/30, což není úplně to, co by mi vyhovovalo, mám radši 40/20 případně 45/15, tady pro mě byly ty pauzy zbytečně dlouhé. Nebylo to podle mě úplně potřeba, protože ty cviky nebyly až tak náročné, aby potřebovaly takový interval. Ale zase pokud se cvičením začínáte, bude to dobrý start. Zapotíte se u toho, máknete si, ale nebude to pro vás takový šok. Mně osobně se hodně líbila volba cviků, takže kdyby v tom byl jiný interval, bylo by to pro mě ideální. Takhle to asi přenechám spíš začátečníkům. ☺



Resistance band booty od MadFit (10 minut)
Kde je booty band, tam jsem já. Takže vás asi nepřekvapí, že jsem si užila i tohle video. Interval 45/15, máte tam jak dřepy, tak i cvičení na zemi. Navíc to zabere jen deset minut, takže na zahájení nebo naopak zakončení posilování spodní poloviny těla je to ideální.



Booty burn workout with bands od Blogilates (10 minut)
Blogilates jsem tu neměla docela dlouho. Ale tohle za to stálo. Opět, mělo to gumičku, což je u mě plusový bod hned na začátku, ale hlavně jsem to fakt cítila. Určitě to bylo i díky intervalu 60/10, ale taky díky té gumičce a dobře zvoleným cvikům. Takže tohle bylo za mě super!



Yoga full body stretch od Yoga With Bird (11 minut)
Tohle byla velmi jemné protahování. Bylo to spíš takové zklidnění, než vyloženě stretching, takže nějaké zlepšování flexibility určitě nečekejte. Je to opravdu takové válecí, hodně pomalé, takové až „líné“, dalo by se říct. Ale tak nějak mi to ten den sedělo. Takže pokud se potřebujete klidně i během dne jen tak zastavit a zklidnit, tohle bude fajn volba. 



12.6.

 
Práce
 
 
Procházka 
 
 
Taneční sestava podle sebe
 

13.6.


Odpočinek


14.6.


„My head & my heart“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
U tohoto asi není potřeba nic psát. Kyra se svou energií, super sestava na super písničku, skvělé kroky na refrén. Paráda!


Testování mého nového workoutu na boční břicho (15 minut)


Tabata ab workout od growingannanas (15 minut)
Zkráceně - nálož cviků v patnácti minutách. Interval 20/10 asi není nic pro mě, například 30/10 by mi vyhovoval víc, když už by to mělo být „rychlejší“, ale zase jste si díky tomu mohli vyzkoušet spoustu různých cviků. Což se hodí vždycky. Takže tohle byl za mě takový střed. ☺



Toned arms + shoulder workout with weights od growingannanas (20 minut)
Tohle bylo mnohem lepší. A k tomu, abych ty ruce fakt cítila, mi stačily i „pouhé“ dvoukilovky. Opět byl každý cvik jiný, neopakovaly se, takže tohle mi přišlo super!



Daily stretching od Olya TV (10 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Určitě to bylo neobvyklé už jen kvůli pozadí, ale i kvůli zpracování (umístění časovače a jeho zvuk i design...). Jeden cvik jste dělali asi 40 sekund, což je docela dlouho na desetiminutové protažení, 30 by podle mě taky stačilo a dalo by se tam vmáčknout ještě pár cviků na jiné partie navíc. Ale jinak to bylo příjemné zakončení cvičebního plánu na tento den. 



15.6.


Mamma Mia dance workout od Zuzany Vatahové (10 minut)
Zuzka nemá špatná taneční videa. Kyra je pro mě sice pořád číslo jedna, ale Zuzka si taky nevede špatně. Pro mě osobně nejsou vůbec lákavé a zajímavé ty náhledovky, ale jinak ten obsah je fajn. Zvlášť když jsou ty sestavy na tak známé písničky, jako jsou ty z filmu Mamma Mia. ☺



CZ/SK spaluj tancom od Zuzany Vatahové (10 minut)
Pokračovala jsem sestavami na české a slovenské písničky. Z těch tří jsem znala jen jednu, takže to nemělo to 100% kouzlo, ale i tak jsem si to užila, protože ty kroky mi tak nějak seděly. Takže taky dobrý!



Butt and legs workout with booty band od BK Fitness (25 minut)
Tak, a je to tady! Tento den jsem si odcvičila svoje video! Jako veřejné jsem ho tedy nastavila až den poté, 16.6., ale na svém kanále už jsem ho měla nahrané pár dní před tím. Kvůli tomu, že jsme se učili s kamerou a programy, nám jeho tvorba zabrala spoustu času a stála nás spoustu práce a energie. Ale chtěla jsem si to zkusit už nějakou dobu, tak jsme se do toho pustili. Věděla jsem, že v něm chci hudbu, časovač a ukázky dalších cviků, plus nějaké efekty, takže jsme se tohle všechno učili a aplikovali to do videa. A vyšlo to! Aktuálně plánujeme i další videa a pracujeme na nich, tak se můžete těšit. No, a pokud byste rádi zkusili můj trénink na nohy a zadek s gumičkou, směle do něj! Pokud gumičku nemáte nebo jste začátečníci, nepoužívejte ji. Věřím, že nohy i zadek ucítíte i tak. Budu samozřejmě ráda, když se se mnou potom podělíte o svůj názor v komentáři, dáte mi palec nahoru nebo mě podpoříte odběrem. Ať se vám video líbí! ☺



Protažení podle sebe


Nácvik provazů


16.6.


Dance party od Zuzany Vatahové (10 minut)
Ještě mi chybělo pár videí, které jsem od Zuzky nezkoušela, takže jsem se do nich pustila. A tohle bylo super. První dvě písničky jsem znala, třetí šla nějak mimo mě. Ale právě tu třetí jsem si paradoxně užila nejvíc. Skvělá sestava, mělo to energii, bavilo mě to... Takže tohle za mě určitě jo! ☺



Core a zadok na doma s vlastnou váhou v ponožkách od Zuzany Vatahové (15 minut)
Tohle mě naopak moc nenadchlo. V každém kole jste měli vždycky tři cviky po sobě, které jste třikrát zopakovali v takových minisériích. Mezi nimi byla desetivteřinová pauza. V celém videu pak byla tři taková kola. Nápad byl dobrý, ale asi mi nesedělo to zpracování, protože mě to upřímně moc nebavilo. Takže tohle bych si už znovu nezacvičila. 



Testování mého workoutu na břicho (21 minut)

 
Full body daily stretch for stress relief od Olya TV (10 minut)
S touhle slečnou jsem cvičila pár dní zpět a hned ji tu mám znovu. V předchozích článcích byste ji nenašli, narazila jsem na ni až tento měsíc. Ale má pro mě ta videa právě díky zpracování (hlavně časovače) zapamatovatelná a zatím mi přišla fajn. To předchozí, i tohle. V každé pozici jste byli 35 vteřin, což pořád není těch mých „ideálních“ třicet, ale už to bylo míň než v předchozím videu. Pozice mi přišly fajn, protáhla jsem si tak nějak celé tělo, takže to splnilo účel, který jsem od tohoto protahování očekávala. ☺



17.6.


Taneční sestava podle sebe


Druhá taneční sestava podle sebe

 
Yoga flow od Gayatri Yoga (68 minut)
Tak, a je to tady! Třicátý den výzvy od Gayatri. Zvládla jsem všech třicet videí. (I když mi to trvalo půl roku...:D) Takže tímhle videem uzavírám celou tuhle jógovou sérii a tak nějak se už i těším, až si zkusím jógové lekce zase od někoho jiného. Nebo i s Gayatri, ale v jiném zpracování, prostředí, v jiném duchu nebo stylu, a nebude to už takhle v rámci výzvy. Bude to zase fajn změna! Každopádně tento poslední den byl pro mě opravdu výzvou. Ani ne tak svou náročností, jako spíš délkou. Já nemám problém cvičit hodinu. Ale většinou si svůj trénink poskládám z více videí. Obvykle je tam nějaký tanec, kardio, nebo prostě něco pohybovějšího, pak nějaké posilování a zakončuji to protahováním. Je to různorodé, zábavné, nemonotónní a víc mi to uteče. Ale tady, soustředit se víc jak hodinu na jeden styl cvičení, na jógu, dalo mé hlavě paradoxně docela zabrat. Ale od toho je to výzva, že jo. Takže jsem se s tím popasovala. Když pominu délku, mělo to všechno. Od zpevňování, přes protahování až po relaxaci, takže do té hodiny jste schovali všechny typy jógových cvičení. Takže po téhle stránce to bylo fajn. Ale ta délka, to rozhodně nebylo nic pro mě. Každopádně pokud vy patříte mezi ty, kterým právě hodinové jógové lekce vyhovují, tohle bude to pravé pro vás! ☺



18.6.


Práce
 

Odpočinek
 
 

19.6.


Testování mého workoutu na ruce a záda (24 minut)


20.6.


Odpočinek


21.6.


Přesouváme se do týdne, ve kterém jsem odcvičila týdenní plán od Pamely. Opět jsem si vybrala její taneční plán. A jaká konkrétní videa v něm byla tentokrát? ☺
 
 
„LaLaLife“ fun full body warm up od Pamela Reif (3 minuty)
Tohle není úplně špatné, ale že bych si to vybrala jako své oblíbené taneční video od Pamely, to určitě ne. Ale na nějaké takové rychlé zahřátí před tréninkem je to fajn.
 


Booty pump od Pamela Reif (10 minut)
Video na zadek s gumičkou, které taky není špatné. Ale i u samotné Pamely najdu videa na zadek, která mě baví víc a ten zadek mě i pálí víc. Takže špatné to určitě není, cítila jsem to, ale našla bych i videa, která jsou mi bližší.
 

 
Inner thigh workout od Pamela Reif (10 minut)
Ale tohle bylo na vnitřní stehna super. Ani k tomu nutně nepotřebujete tu činku, a i tak to ucítíte. A na vnitřní stehna toho taky není nikdy dost, že jo. A tahle desetiminutovka za to rozhodně stojí.



Sexy legs od Pamela Reif (10 minut)
Workout na stehna, zadek a lýtka. A byl fajn. Opět je to na deset minut, nepotřebujete žádné vybavení, ty cviky jsou trošku jiné, než u klasických workoutů na nohy a zadek, protože je tam koncentrace právě i na lýtka, což nebývá úplně obvyklé. Takže za mě je to super!



Thigh workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle bylo taky super. Gumičky, knížka, na konci u posledního cviku rozklepaná stehna. Boží, boží, boží. Druhý den při chůzi jsem ty nohy opravdu cítila, což se mi stává málokdy, takže s tímhle workoutem jsem byla naprosto spokojená.
 


22.6.


Práce
 
 
„Leap of faith“ full body warm up od Pamela Reif (4 minuty)
Jako warm up to nebylo špatné, ale zase, že bych si to vybrala jako oblíbené tancování od Pamely, to taky ne. Ale na zahřátí, proč ne. ☺



Lower ab workout od Pamela Reif (10 minut)
Na spodní bříško toho taky není nikdy dost, že jo. A Pameliny workouty jsou většinou zárukou toho, že si při nich máknete. Takže je asi jasné, že tady jsem to bříško taky cítila. Za mě dobrý. ☺



Upper body workout + booty band od Pamela Reif (10 minut)
I tohle jsem cítila. Bylo to zase něco jiného, používat odporovací gumičku na posilování horní poloviny těla, ne té spodní. A svaly mi pěkně zabírali, takže tohle klidně taky zkuste.



Boxing cardio od Pamela Reif (15 minut)
Co mě teda ale vůbec nebaví, je tohle video. U toho opravdu trpím, ale ne takovým tím klasickým způsobem, kdy u cvičení s Pamelou umíráte. Ale tohle si prostě fakt neužívám. Dala jsem tomu už víc šancí, ale prostě to není pro mě. Takže až bude v příštích tanečních plánech tohle video, raději ho vyměním za jiné taneční.



Boob lift od Pamela Reif (10 minut)
K tomuto videu používala Pamela činky, 3,5 kg. Já jsem si vzala svoje tříkilovky a byla jsem spokojená. Cítila jsem paže a úpony do podpaží, prsní sval jako takový úplně ne. Já teda tuhle oblast cíleně ani necvičím, většinou mi ji zpevňují kliky nebo jim podobné cviky a stačí mi to, takže tohle video asi není něco, co bych úplně vyhledávala. Ale jako proložení a zapojení zase maličko jiných svalů trošku jiným způsobem, proč ne.



23.6.


Testování mého workoutu na břicho (21 minut)


„Funny“ full body warm up od Pamela Reif (4 minuty)
Ale tenhle warm up byl super. Ten mě bavil mnohem víc, než ty dva přechozí.



Killer sixpack od Pamela Reif (10 minut)
Doteď jsem měla za nejtěžší cvičební video na břicho od Pamely „Brutal abs“, který trval šest (dlouhých) minut. A teď to nahradilo tohle. U těchto deseti minut budete opravdu umírat. Vy i vaše břišní svaly. Právem to má v názvu slovo „killer“, je to fakt zabijácké. Před dalším odcvičením tohohle posilování to bude chtít příště nějakou psychickou přípravu. Teď jsem ještě nevěděla, jak moc to bude náročné. Teď už to vím. Fakt hodně!



Happy sweat workout od Pamela Reif (12 minut)
U tohoto videa mám ráda hlavně dvě poslední písničky, konkrétně teda sestavy, které jsou na ně napasované. Ty první dvě jsou taky fajn, zapojíte u nich celé tělo, lehce ho i zpevníte, ale tu třetí a čtvrtou si užívám nejvíc. Ale závěrem je tohle video určitě fajn. ☺



R&B dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle mě bavilo. Konkrétně tohle video je příkladem toho, že čím víc ho cvičím, tím víc si ho užívám. Na začátku jsem ho úplně nemusela, ale teď se mi zdá lepší a lepší. Takže jo, tohle je za mě fajn!


 
Ab lines workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle posilování mám ráda. Má to ne tak obvyklé cviky zaměřené na boční bříško, cítím to, ale užiju si to. Takže pokud jste tohle ještě nezkoušeli, určitě to napravte.


 
Butt + leg stretch od Pamela Reif (9 minut)
Trénink zakončilo protahování na nohy a zadek, což mě trošku překvapilo, protože jste pozornost celou dobu směřovali spíš na bříško. Sama za sebe bych asi zvolila jiný stretching. Takový, při kterém si protáhnete právě horní polovinu těla. Ale po posilování nohou a zadečku (čili partií, na které je tohle protahování zaměřené) to bude určitě fajn.



24.6.


Natočení mého workoutu na břicho (21 minut)

 
Butt + leg stretch od Pamela Reif (9 minut)
O tomhle videu už jsem tu psala. Na tento den mi sedělo mnohem lépe, než na ten předchozí. Klasické ale příjemné cviky, pěkně zvolená hudba... Za mě dobrý! ☺



Leg stretch od Pamela Reif (8 minut)
A i tohle je moc příjemné protahování. Příjemných osm minut věnovaných spodní polovině těla. 


 

25.6.


Práce
 

Killer sixpack od Pamela Reif (10 minut)
No, psychická příprava před tímhle workoutem proběhla, ale že by to nějak usnadnila, to úplně ne. :D Pořád jsem umírala, břicho mě pálilo jak blázen, ale po docvičení jsem na sebe byla strašně hrdá. Takže pokud máte rádi výzvy (a sebetrýznění s tímhle ďáblem), jděte do toho. Ale opravdu počítejte s tím, že je to těžké. A mějte na paměti i to, že je lepší si zvolit lehčí verzi cviku nebo si na 10 vteřin odpočinout, než dělat plnou verzi a dělat ji špatně (tahání zády, krkem, prohnutá záda...). Nejen že to pak nemá efekt na tu svalovou partii, ale přetěžujete tak jiné části těla a můžete si i ublížit. Takže výzvy ano, ale rozumně. ☺



Happy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle je asi klasika každého tanečního plánu od Pamely. Už jsem to tu psala několikrát, tohle video je fajn. Dokonce i poslední písničku, kde děláte v podstatě celou dobu vysoká kolena, už zvládám v pohodě. Ale pamatuji si, že poprvé mě to překvapilo a bylo to pro mě docela těžké. Ale teď už jsem si na to v tomhle videu úplně zvykla. 
 


Slow strenght od Pamela Reif (15 minut)
Tohle video je důkazem, že i cvičení bez skoků a rychlých pohybů vám můžou dát zabrat. Pamele stačí patnáct minut, aby u vás zapojila spoustu svalových skupin a abyste je po odcvičení tohoto i cítili. Nejvíc jsem teda cítila břicho, to mě pálilo dost. Pak dostaly zabrat ruce, to bylo taky dobré. A i na nohy a zadek stačilo pár cviků, abych ty svaly cítila. Zkrátka, tady fakt zapojíte celé tělo a máknete si. I když se neodlepíte ze země. ☺



Upper body + neck stretch od Pamela Reif (8 minut)
Protahování, které mám fakt ráda. To je něco tak příjemného, opravdu. To musíte zkusit.



26.6.


Práce


Taneční sestava podle sebe


„Call you mine“ od Pamela Reif (2 minuty)
Tady je zatím moje nejoblíbenější jednopísničková sestava od Pamely. Ten refrén mě strašně baví. Navíc to zabere jen dvě minuty a i tak se stihnete lehce rozehřát před cvičením.



Booty workout od Pamela Reif (10 minut)
I tohle je fajn. Nepotřebujete žádné vybavení a stačí deset minut, abyste cítili nohy i zadek. Je tam spousta dřepů, pak nějaké glute bridges, takže nemusíte mít strach, že byste ty svaly nezapojovali. Tohle je za mě taky fajn.



Standing abs + HIIT od Pamela Reif (8 minut)
Pokud čtete moje cvičební články už déle, určitě jste v některém narazili na informaci, že posilování břicha ve stoje není něco, co bych vyhledávala. Nepřijde mi to tak efektivní, jako posilování na zemi - ať už v leže, nebo v různých variacích planku. Ale tohle jsem brala spíše jako HIIT/cardio, doplněné o zpevňování břicha. A z tohoto pohledu to bylo fajn. Ale kdybych to měla brát jako 100% posilování na břicho, nestačilo by mi to. Každopádně právě jako pohybovější cvičení se zpevňováním středu těla to nebylo špatné.



Booty workout, low impact od Pamela Reif (15 minut)
Ani tomuto nemám co vytknout. Posilování zadečku bez výskoků, dřepů, šetrnější na kolena. A i tak to ucítíte, jak je u Pamely zvykem. Takže pokud z nějakého důvodů nemůžete skákat nebo dřepovat, tohle pro vás bude super. Ale bude to určitě bavit i ty, kteří tyhle pohyby dělat můžou, ale třeba mají zrovna náladu na něco pomalejšího, ale efektivního.



Happy cardio od Pamela Reif (12 minut)
Týden s Pamelou zakončilo Happy cardio. A byla to super volba. Protože i tohle video mi přijde fajn. Pěkně udělané sestavy, u kterých si máknete. Mně osobně je nejbližší ta poslední, opravdu se u ní vždycky vyblbnu a nabiju takovou dobrou energií. Takže tohle si taky klidně pusťte.



27.6.


Práce


Odpočinek


28.6.


Práce


Taneční sestava podle sebe


Vinyasa yoga flow for flexibility od Marina Alexeeva (28 minut)
Noo, tohle za mě asi nee. Tahle slečna má hodně zvláštní přízvuk a bylo to pro mě u té jógy hodně rušivé. Ta sestava nebyla špatná, pozadí za ní bylo hezké, ale ta angličtina pro mě nebyla vůbec příjemná. Ale pokud vám tohle nebude vadit, myslím, že si tu lekci užijete.



29.6.


Kardio bez skákání od Péti Elblové (15 minut)
Vzhledem k tomu, že já skákat můžu, protože nejsem ani těhotná, ani nebydlíme v paneláku nad sousedy, přidala jsem si do tohoto videa právě i výskoky, čímž jsem si to video trochu zintenzivnila. A pak mi přišlo fajn. Věřím, že pro ženy, které čekají prcka, bude tohle video těžké tak akorát (a hlavně bezpečné - se zachováním nižší tepovky a právě bez skákání). Pro vás, kteří máte třeba problém s koleny nebo máte vyšší váhu a skoky by vám spíš škodily, než pomáhaly, to možná bude taky fajn. Ale pro ty, kteří můžou cvičit na 100%, to bude takhle asi málo, takže bych právě zařadila náročnější a pohybovější varianty těch cviků. Ale naprosto chápu, že když je Péťa těhotná, není možné, aby natáčela těžká videa pro ty netěhotné, to je jasné. Takže pokud si tohle trošku upravíte, bude to fajn. Jinak jako video pro ženy v očekávání to asi bude fajn, ale subjektivně to samozřejmě posoudit nemůžu. To už nechám na vás, kterých se to týká. ☺



Ruce & záda od Péti Elblové (20 minut)
Ale u tohoto jsem ty ruce a záda fakt cítila, to mi přišlo super. Odcvičila jsem to s dvoukilovkami, první angličák jsem si dala klasicky s výskokem a pánským klikem a měla jsem dost. Tohle určitě zkuste!



Protažení podle sebe


30.6.


„Raise your glass“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Tohle mě bavilo. Ta písnička už je poměrně stará, ale i tak to mělo svoje kouzlo. Super energická sestava, u které jsem se zapotila, i když měla jen tři minuty. Jo, tohle si zatancujte! ☺


 
Dance workout - hity 2020´s od Zuzany Vatahové (9 minut)
I tohle mi přišlo fajn. Známé písničky, pěkné sestavy. Jen u jednoho kroku jsem se trošku zasekla, v té poslední písničce. Moje tělo nějak nebylo schopné to pochopit. Ale když jsem si ho pak zkusila pomaleji a samostatně, už to bylo lepší. Ale jinak je to opět video, u kterého se zapotíte, takže za mě dobrý! ☺


 
Tik Tok dance workout od Kyra Pro (14 minut)
Co mě ale bavilo fakt hodně, bylo tohle video. Skvělá hudba, naprosto parádní sestavy, choreografie na refrény mě strašně bavily, takže tohle je za mě fakt boží. Opět čekejte nával energie Kyry a skvělý pocit po docvičení. Ale počítejte i s tím, že se zapotíte a zadýcháte. Prostě ideální taneční workout! ☺



Full body workout od Kyra Pro (5 minut)
Rychlá pětiminutovka, u které lehce zapojíte celé tělo. A trochu jsem se i zapotila. I když těžko říct, jak velký vliv na to mělo to letní počasí, nicméně to podle mě nebude špatné právě jako zahřívací video před klasickým full body posilováním. Ale že bych to označila slovem „burn“, to asi ne.


 
Legs workout od Kamily Pavlíčkové (21 minut)
U Kamči mám trošku problém s názvy cviků. Má je pojmenované takovým způsobem, že nikdy nevím, co mám vlastně dělat. I když ty cviky v drtivé většině znám. A tím, že tam Kamča nemá ukázky, musím vždycky čekat, až se obraz zaostří a já uvidím, co mám vlastně dělat. A je to škoda, jinak by ten workout totiž nebyl špatný. Je v něm interval 45/15, cviky nejsou nějak náročné, nepotřebujete vybavení, takže to určitě zvládnete všichni, i začátečníci. Jen je škoda těch názvů, jinak se mi ta videa líbí i graficky. Ale pokud pomineme tohle, tak ten workout jako takový nebyl špatný.




Tak, a to je ode mě za červen všechno. Doufám, že i vy zvládáte cvičit při vyšších venkovních teplotách. A pokud ne tak dlouho a v takové intenzitě, jako po zbytek roku, buďte úplně v klidu. Je to normální a přirozené. Hlavní je se hýbat alespoň nějak. Jít se projít, dát si jógu, na patnáct minut si zatancovat, zaplavat... Cokoliv. Hlavně buďte v klidu a nestresujte se. Stresu je kolem nás už víc než dost a cvičení by nemělo být jeho zdrojem. Využijte cvičení k tomu, abyste stres regulovali, ne vytvářeli. 

A mějte se jako vždy krásně! ☺

K.

6 komentářů:

  1. To sis hezky zdokumentovala. Já si svá cvičení také zapisuji, ale jen sama pro sebe do diáře. Teď nejvíce cvičím právě podle Pamely cca 6x týdně a někdy i podle Cassey z Blogilates, to mě zatím bavíc nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zapisuji si to právě každý měsíc. Je fajn se pak ohlédnout, kolik jsem toho vlastně zvládla odcvičit. Když mám někdy odpočinkovější dny a necvičím vůbec nebo jen tak lehce a říkám si, že jsem tomu ten daný měsíc moc nedala, podívám se do těchto článků, jaká je realita, abych nevnímala jen ten momentální subjektivní dojem. A je to pak skvělý pocit. Takže chápu, že si to zapisuješ, je to super! ☺
      A cvičit s Pamelou 6x týdně dlouhodoběji, plus do toho Blogilates, to jsi dobrá, jen tak dál! ☺

      Vymazat
  2. Některá videa mě zaujala, často mám chuť dát třeba jen nějaky kardio nebo dance workout a nejde mi nic dobrého najít :D Takže děkuju za tipy!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tvůj přístup ke cvičení - nemusím, ale chci. :) I když, jak sama říkáš, máš v létě volnější režim, pořád jsi toho podle mě odcvičila hromadu. Docela mě to namotivovalo, asi si zítra dám tvé video na nohy a zadek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj komentář mě moc potěšil, Luci. Děkuju moc! ☺
      A jsem opravdu ráda, jestli tě to namotivovalo, případně jestli jsi opravdu zkoušela moje video. Je to skvělý pocit, děkuju! ☺

      Vymazat