By Klára: NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - SPOUSTA NAROZENINOVÝCH DÁRKŮ, NOVÝ FOŤÁK A CARPATREE OBLEČENÍ /2021

pondělí 28. června 2021

NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - SPOUSTA NAROZENINOVÝCH DÁRKŮ, NOVÝ FOŤÁK A CARPATREE OBLEČENÍ /2021

 
Ahojte! ☺
 
Vítám vás u Nákupů za květen a červen. Tentokrát to stíhám ještě v rámci měsíce, kterého se nákupy týkají. Překvapivě, že? Ani já tomu nemůžu uvěřit. Zvlášť, když budou tyhle nákupy poměrně obsáhlé, protože jsem v červnu slavila narozeniny, takže vám tu ukážu i dárky, které jsem dostala.
Jinak je tenhle článek speciální tím, že jsou v něm fotky pořízené fotoaparátem, nikoliv mobilem, jako tomu bylo doposud. Udělala jsem si totiž velkou radost a pořídila jsem si právě fotoaparát, přesněji tedy bezzrcadlovku M80 značky Lumix. Takže od teď budou fotky převážně foceny právě s jeho pomocí.
No, a teď už se bez dalšího okecávání můžeme vrhnout na samotné nákupy! ☺


Jak už jsem tedy zmiňovala, pořídila jsem si bezzrcadlovku M80 značky Lumix. Nová se pohybuje okolo dvaceti tisíc. Já jsem měla to štěstí, že jsem narazila na inzerát od jednoho pána, který byl shodou okolností i v přijatelné vzdálenosti, který tu svou prodával. Za patnáct tisíc, s objektivem, celkem třemi baterkami a přidal i nabíječku, do které můžete vložit dvě baterky zaráz. Hned jsem ho kontaktovala a zeptala se, jestli by při rychlém jednání byl ochotný ještě slevit. A byl. Takže jsme hned dojednali den a já jsem se přijela na foťák podívat, případně si ho po ukázce hned koupit. Všechno vypadalo funkční a v pořádku, nebylo vůbec znát, že byla bezzrcadlovka používaná. Tak jsem řekla, že ji beru. Nakonec jsem za veškeré vybavení zaplatila pánovi 13 000 Kč ( + tisícovku za SD kartu, kterou jsem si kupovala zvlášť). A je to skvělá cena! Ušetřila jsem strašně moc peněz, foťák je navíc ještě v záruce a pán byl strašně milý a ochotný, takže mi nabídl, že kdyby se cokoliv stalo, určitě to v rámci záruky vyřešíme. No, a tak jsem si odvezla foťák. Mám ho primárně na natáčení cvičebních videí, kterému jsem se začala věnovat. (První už teď najdete na mém Youtube kanále BK Fitness.) Hlavním kritériem pro mě při výběru bylo, aby byl schopný nahrávat 4K videa, což tenhle zvládá. Zatím se s ním pořád učíme, co se nastavení týká, a přicházíme na funkce, které má, ale už se nám s ním povedla natočit dvě videa, z toho je to jedno vydané, a udělali jsme už i spousty fotek. Takže tohle byla moje velká investice tohoto měsíce, roku a tipuju a doufám, že i dalších pár let dopředu. ☺

 
To bychom měli k foťáku, a teď se přesuneme na dárky, které jsem dostala k narozeninám. Začneme třeba knížkou. Tyrana jsem dostala od přítele, protože jsem mu ji posílala a ukazovala několikrát, a mluvila jsem o ní stylem, že bych si ji chtěla přečíst. Tak mi ji objednal k narozeninám. Je to druhý díl série. Předcházela jí kniha s názvem King, kterou jsem četla někdy začátkem tohoto roku. Ta končila dost otevřeně, tak jsem zvědavá, co ukrývá tento díl. Už jsem u jedné slečny četla názor, že je lepší, než ten první. Což mi udělalo radost, protože u mě obstál dobře právě i King. Takže Tyran přeskočil všechny knihy, které čekají na mou pozornost, a hned po přečtení té aktuální se na ni vrhnu. A už se na to opravdu těším!
 

Tenhle balíček jsem dostala od kolegyně v práci. Byly v něm dvě krabičky ovocných čajů a skleněný hrníček na čaj do práce. Tahle kolegyně slavila narozeniny chvilku přede mnou, takže jsem jí koupila dva malé hrnečky, bílý a hnědý s malými srdíčky, taktéž do práce. Jeden má na kafe a druhý na zmrzlinu. A říkala, že mají ideální velikost a že se jí moc líbí. Což mě potěšilo. ☺


Zaručeně nejtěžší dárek, který jsem kdy dostala. Konkrétně měla celá ta krabice dvacet dva kilo. A věnoval mi ji taky přítel. Před několika měsíci jsem pronesla, že si musím najít nějakou sadu činek, ať nemám jen jeden kettlebell a kilovky se závažíčky na zápěstí. Že už cvičím nějakou dobu na to, abych si koupila i nějaké (další) vybavení. Ale nějak jsem se k tomu nedostala. No, a on si to zapamatoval a objednal mi dvě kilovky, dvoukilovky, tříkilovky a pětikilovky. Nečekala jsem to a udělalo mi to opravdu radost!


A nějakou dobu jsem pokukovala i po nějakém booty bandu. Mám doma totiž „jen“ nějakou sadu gumiček z Kauflandu, která stála asi stovku. Pořád drží a slouží skvěle, ale chtěla jsem zkusit i nějakou tu textilní. Takže jsem poprosila taťku, jestli by mi neobjednal růžovou gumičku (medium) od Verči (V&J). A překvapilo mě, jak je pevná. Ani si neumím představit, jaký odpor má ta menší, velikost S. Myslím, že bych měla opravdu co dělat, abych ji vůbec napnula. A to mám nohy podle mě dost silné a cvičím asi pátým rokem. Takže za mě ta medium úplně bohatě stačí. Zatím jsem s ní stihla jeden trénink, konkrétně svůj workout na nohy a zadek s gumičkou, který najdete na Youtube, a opravdu ho to posunulo na vyšší level. Spodní část těla jsem cítila ještě dva dny. A to se mi moc nestává. Takže tohle byl taky super dárek! ☺
(A ke gumičce jsem ještě dostala vzorek kokosového proteinu.)


K narozeninám patří i něco sladkého a květiny. Tímhle obrovským čokoládovým obrazem se vyznamenal taťka. Přišlo mi to jako super nápad (a zároveň jako zásoba čokolády na nevím jak dlouho dopředu... :D), strašně se mi to líbilo! No uznejte sami, že to vypadá skvěle!
Květiny jsem pak dostala od mamčiného přítele, taťky a prarodičů.


U jídla zůstáváme. Tyčinky Isostar a Nutrend jsem si koupila ve Sportisimu, zbytek dobrot jsem dostala od jedné kamarádky k narozeninám, včetně toho balzámku z Oriflame. (A ještě jsem od ní byla pozvaná i na kafe! ☺)


Nechyběly ani nejrůznější poukazy. Od masáží (od mamky), přes poukaz na portrét (od sestry) až k pozvání na něco dobrého (od další kamarádky). Dostala jsem i spoustu obálek, za jejichž obsah si můžu pořídit, co budu chtít. Ty mi věnovali moji šéfové, mamka, taťka a prarodiče.
Za zmínku stojí i balíček pralinek také od šéfů, pokladnička v podobě kočky, které je na fotce, nebo pozvání na oběd od třetí kamarádky, které už jsem stihla i využít. ☺
 


A přesouváme se na obsáhlou kategorii sportovního oblečení. Taťku jsem totiž ještě požádala, jestli by mi mohl objednat dvě bílé sportovní podprsenky. Poslala jsem mu i konkrétní odkazy. Nakonec dovezl tři, z toho jednu bílou značky Bally, druhou tyrkysovou stejné značky a třetí meruňkovou značky Marika s tím, že jednu z podprsenek, které jsem mu posílala, vyprodali, než ji stihl objednat. Tak prý jako „kompenzaci“ vybral dvě barevné. Upřímně jsem doteď neslyšela ani o jedné z těch dvou značek, ale podle mě teda stojí za pozornost. Všechny podprsenky mám ve velikosti S, stojí kolem pětistovky a přijdou mi super. Největší radost mám asi z té bílé, ale všechny mi sedí a vypadají podle mě dobře. Ta záda jsou prostě úžasná a obecně mi jsou opravdu příjemné. Tohle byl jednoduše skvělý kup!
 

Pro ukázku vkládám ještě meruňkovou podprsenku...
 

... a neopomenu ani tu bílou, která se mi líbí nejvíc. ☺


Už jsem zmiňovala, že jsem se v červnu stavovala i ve Sportisimu. A to hned dvakrát. Jednou s přítelem, kdy jsem si odnesla ty tyčinky zmíněné výše, a jednou s mamkou, jejím přítelem a sestrou. Vybrala jsem si tam dvě trička, která mi mamka zaplatila, prý taky k narozeninám. Jedno z nich je bílé značky Reebok...
 

... a druhé je světlounce růžové značky Adidas, na kterém je v květinovém provedení jejich logo. Strašně se mi líbilo. Obě tato trička mám na běžné nošení, převážně tedy do práce.
 

S fotkou „ala modelína“ se přesuneme k oblečení od značky Carpatree. (Není to spolupráce, ale kdyby byla, určitě bych se nezlobila... :D) Využila jsem u nich nabídky, ve které když jste si vybrali dvoje legíny, měli jste sportovní podprsenku zdarma. No, jenže já jsem nebyla schopná si v tom množství vybrat jen dvoje legíny, takže jsem tuhle akci využila hned dvakrát. Za cca 2 300 Kč jsem si pořídila čtvery legíny a dvě sportovní podprsenky. (Jednu vám ukážu nejspíš v dalším článku, protože mi úplně neseděla, takže je potřeba ji nejdřív upravit.)
Konkrétně tento set jsem viděla už u několika slečen a líbil se mi, protože ta tyrkysová barva, to je něco pro mě. A navíc jsem si chtěla koupit i nějaké barevné legíny, abych neměla jen černé. Ve stejném provedení k nim byla i podprsenka, takže mám svůj úplně první cvičební set. ☺
 

U barviček zůstaneme, protože tu mám ještě tyto oranžové legíny. Na fotce na eshopu byly teda původně do žluta a jsou mi maličko větší, ve srovnání s těmi ostatními, ale nechtěla jsem je vracet, takže jsem si je nakonec nechala. Asi je vypereme na vyšší teplotu a bude po problému. A na barvu jsem si už zvykla, takže je to vlastně v pohodě.


Příteli se nejvíce líbily tyto, se síťkou a modrozeleným vzorem palmových a banánových listů. Já teda musím uznat, že jsem si tou síťkou na zadní straně stehen nebyla úplně jistá, ale vzorem jsem byla nadšená. A nakonec jsem asi tak nějak přejala i názor přítele a na síťku jsem si zvykla. A ty listy, ty prostě miluju! ☺


A legínovou mánii zakončím úplnou klasikou. Potřebovala jsem obyčejné černé legíny, protože na všech, které mám doma, je nějaký barevný detail nebo nápis. Tyhle jsou úplně klasické, mají vysoký pas a příjemný materiál. (Stejně jako ty se vzorem listů. Ty modrobílé jsou pevnější, takové více hřejivé a méně elastické, ty oranžové jsou pak nejslabší, co se týká materiálu. Ale neprosvítají.)


Taak, konečně! Tenisky! Svoje vínové už jsem musela vyřadit, protože se jim protrhla síťka na palci, kterou jsem si zašila, a roztrhla se mi tkanička, kterou jsem přivázala, ale když se jim začala rozlepovat i podrážka, usoudila jsem, že nadešel čas se jich vzdát. Což znamenalo, že se uvolnilo místo na jejich nástupce. Tyhle tenisky jsem viděla před pár měsíci na Instagramu Deichmanna, ale na eshopu nebyly dostupné právě ve vínové barvě, která se mi líbila nejvíce. No a teď, když jsem byla v kamenné prodejně, tam byly! A ještě ve slevě z 900 Kč na 700 Kč. Takže to bylo jasné. No, a mamka, která mi u každých tenisek říká, že jsou to poslední boty, které mi kupuje, protože jich mám dost a další nepotřebuju, mi je zaplatila se slovy, že mi dlouho nic takhle nekoupila a že mi tím chce udělat radost. A udělala. Protože tenisky, to je moje! ☺


Ráda bych tu zmínila ještě výhru z Instagramu. Soutěžila jsem pod příspěvkem bezobalového obchodu, který slavil první výročí. Bylo potřeba odpovědět na otázku, kolik nákupů se za ten rok uskutečnilo. Tak jsem tak nějak propočítala, kolik dnů v roce mají otevřeno a kolik lidí tam tak denně přijde, a napsala jsem odpověď. Číslo, které mi vyšlo, bylo nejblíže tomu skutečnému, takže jsem vyhrála jejich látkovou tašku a sklenici mandlí v čokoládě a kešu oříšků.

 
Během května a června jsem měla i dvě barterové spolupráce. První z nich byla s webem Holime.cz, kde jsem si ale paradoxně nevybrala nic ze sortimentu, který byste si pod názvem eshopu představili. Tenhle web totiž nenabízí právě jen příslušenství a produkty na nebo po holení, ale i jinou kosmetiku. Já jsem si vybrala šampon s extraktem z bodláku a sibiřského jalovce od značky Natura Siberica, ze stejné řady jsem si vzala i kondicionér a přihodila jsem do objednávky ještě deodoranty značky Ben & Anna.
Šampon i kondicionér jsou v objemu 400 ml a vychází kolem 160 Kč. A přijdou mi fajn. Šampon vlasy pěkně umyje a opravdu jsou po něm i pěkně lesklé a vypadají zdravě. Na kondicionéry jsem trošku lenoch, ale tenhle jsem zkoušela a výsledek mi přišel taky super, takže se možná polepším. Opět, zdravě vypadající vlasy, nezatížené, a to rozčesávání byla paráda. Takže za mě dobrý!
Přírodní deodoranty jsou taky fajn. Jen si musíte trošku zvyknout na aplikaci a najít si v ní nějaký svůj grif. Náročný den se mnou tedy nedají, ale to u mě zvládne málokterý deodorant. Nicméně na běžné (ne tak ulítané) dny jsou úplně v pohodě. Navíc jsou přírodní, takže logicky neobsahují ani hliník. Jsou tuhé, takže nepotřebujete žádné hnací plyny, a můžou tak mít papírový 100% rozložitelný obal. Což je po ekologické stránce super a hrozně se mi tahle myšlenka líbí. Nehledě na to, že mi přijde, že to množství deodorantu mi vystačí na pár měsíců. Podle mě to taky stojí za vyzkoušení.
(Jinak balíček, který mi přišel, obsahoval v podstatě dvojnásobné množství produktů. Ale o část jsem udělala soutěž na svém Instagramu, takže jeden šampon, kondicionér a deodorant putoval ke slečně, která soutěž vyhrála. ☺)


Naskytla se mi ještě možnost barterové spolupráce s e-shopem Rigalli.cz, kde jsem si vybrala čokolády značky Menakao. Mělo by jít o vysoce kvalitní čokoládu, kterou vyrábějí lidé žijící na Madagaskaru (jde o „bean to bar“ čokolády). Cenově se u takového výrobku pohybujeme kolem stovky za pětasedmdesát gramů. Což je docela drahá záležitost. Nicméně u čokolád podobných vlastností se s cenou o moc níž nedostanete.
Já jsem si vybrala 63% hořkou čokoládu s příchutí pomeranče a brusinek a 45% mléčnou čokoládu s kokosovým mlékem a vanilkou. Zatím jsem je ještě neměla šanci zkusit, ale už se na ně moc těším! ☺
 
 
Během posledních dvou měsíců jsem kupovala ještě nějaké drobné dárky své rodině. Konkrétně pak tématickou čokoládu ke dni matek (tabulka byla zabalená v papíře z ruční papírny, ve kterém bylo vyříznuté slovo „Mamince“), přispívala jsem na velkou ořechovku babičce k narozeninám, s přítelem jsme pořídili malé lahvičky s alkoholem jako narozeninový dárek pro jeho bratra a nechala jsem v práci upéct velký větrník k narozeninám pro moji mamku.


Tak, a to bychom mohli být na konci těchto obsáhlých nákupů. Jako vždy budu ráda, když mi napíšete, kterou věc z tohoto článku byste si rádi pořídili nebo ji dostali, nebo který sportovní kousek se vám líbí nejvíc! ☺

K.

8 komentářů:

  1. Krásný článek Klárko, ještě jednou vše nejlepší! Ty sportovní věci vypadají skvěle a hned mám nutkání si také něco pořídit :D Pokukuju po legínách právě od Verči, od které máš bootyband, tak si třeba udělám brzy radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      Legíny od Verči jsem samozřejmě viděla, ale osobně mě nezaujaly. Ale pokud si je pořídíš, určitě mi pak dej vědět, jaké byly! ☺

      Vymazat
  2. Tolik skvělých věcí! :) Tyrana si chci taky přečíst prý jsou to dost dobře knihy. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ☺
      Mně se King líbil, tak jsem právě zvědavá na druhý díl! ☺

      Vymazat
  3. Tyran se ti bude určitě líbit. Já byla z téhle série nadšená. Jinak dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok o skvelých veciach... Darčeky ktoré potešia... Prajem všetko naj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. A máš pravdu, potěšily mě. ☺
      Děkuju moc! ☺

      Vymazat