By Klára: NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - DROBNOSTI A VÁNOČNÍ DÁRKY, KTERÉ JSEM DAROVALA A DOSTALA /2021

pondělí 17. ledna 2022

NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - DROBNOSTI A VÁNOČNÍ DÁRKY, KTERÉ JSEM DAROVALA A DOSTALA /2021


Ahojte! 

Upřímně, myslela jsem si, že tento článek budu schopná vydat až koncem ledna. Ale příjemně jsem samu sebe překvapila, že jsem stihla nafotit fotky a sepsat text už v první polovině tohoto měsíce. Přece jen to bylo v průběhu zkouškového, tak jsem čekala, že toho času nebude tolik. No, nakonec jsem ten článek asi sepsala právě v rámci prokrastinace, místo učení se, znáte to. Takže je to tady! Pokud se tedy chcete mrknout, co jsem vloni kupovala k Vánocům nebo co jsem dostala od svých blízkých, pokračujte ve čtení! 


Začneme několika drobnostmi, které nesouvisely s Vánoci...

V práci jsem od svých šéfů dostala k Mikuláši čokoládový adventní kalendář a tu velkou vánoční hvězdu, kterou vidíte na fotce. Udělalo mi to velkou radost!
S přítelem jsme se pak jeden den stavovali v Pepcu, kde jsem náhodou narazila na svíčku s vůní jablka a skořice. Zaručovali nějakých 60 hodin hoření a stála pár korun. Slovy šedesát. Navíc krásně voněla. Tak to jsem si ji prostě musela vzít. Na zkoušku. A opravdu vydrží dlouho. Doteď ji nemáme vypálenou a to ji opravdu pálíme často. A krásně provoní byt. Za málo peněz prostě udělá dost muziky!


Tato malá krabička od Alledry obsahuje pět vonných vosků. Paní to má nádherně zabalené, promyšlené, jako dárek by to byla skvělá volba. Na tohle se určitě podívejte! Voní to, krásně to vypadá, a ta cena? 149 Kč za něco takového? Za mě je to pecka! 
Pro někoho, kdo má rád svíčky a podobné výrobky, to bude opravdu super dárek. Pokud navíc ten potenciální obdarovaný nemá aromalampu, můžete mu nějakou k této krabičce pořídit. A uvidíte, rozhodně tím nic nezkazíte a uděláte dotyčnému radost. Odkaz na krabičku vám dám SEM.



Dárky, které jsem dostala



Tak, a teď už k dárkům, které jsem našla pod vánočními stromečky u různých členů rodiny. Přítelově mamce jsem se zmínila o kalendářích od Chaukiss. Líbil se mi ale jak stolní, tak i nástěnný, nemohla jsem si vybrat jeden. Tak jsem přítelově mamce poslala oba odkazy s tím, ať mi jeden vybere podle sebe, že to nechám na ní. No, a dostala jsem oba dva. Prý se se taky nemohla rozhodnout, který je hezčí, tak to vyřešila takhle. Jsem z nich nadšená, co vám budu povídat!


Dál tu mám jógový diář, který původně nebyl pro mě. Dostala ho moje mamka. Já jsem si ho pak několikrát prohlížela, hrozně se mi líbil. A mamka po několika dnech přišla s tím, že ho asi nevyužije, že má na stole velký pracovní a že další by u ní nenašel využití. A že prý jestli chci, ať si ho vezmu. No, vzhledem k tomu, že jsem jiný diář zatím neměla a že se mi tak líbil, souhlasila jsem. Jsou v něm měsíční plánovače, týdenní rozpisy, recepty, jógové sestavy, mandaly, různé citáty a informace... Je tam toho opravdu spousta! Podle mě je opravdu parádní!


Hodiny jsme dostali s přítelem do bytu od mého taťky. Jejich místo bude pravděpodobně na chodbě, protože docela hlasitě tikají, takže jsme se rozhodli dát je mimo pokoj, ve kterém spíme a pracujeme nebo se učíme. 


Čaje k Vánocům podle mě patří tak, jako ponožky. Obojí totiž každoročně nacházím pod stromečkem u taťky. Tohle byl opět společný dárek pro mě i přítele. Je to kovová pixla, ve které byly tři krabičky s ovocnými Pickwick čaji. To se nám do domácnosti taky hodilo!


Teď troška kosmetiky... Letos v podobě sprcháče, peelingu a houby od taťky a krému na ruce, mýdla a pilníčku v dárkovém balení od Douglasu od tety.


Vánoční dárek jsem dostala i od šéfů v práci. Stejně jako vloni mi věnovali krabici cukroví, krabičku pralinek a pracovní mikinu, jen letos v jiné barvě. V roce 2020 byla červená, vloni pak tato krásná malinová. Nepřestane mě udivovat, jak si mě (nás) tam rozmazlují... ☺


Sadu porcelánu z Lidlu jsme nedostali přímo k Vánocům, tu jsme si koupili sami. Na jedny hrníčky jsme si nasbírali body sami, na ty druhé nám je dala moje mamka.


Mám tu i nějaké drobnosti do kuchyně... Utěrky nám koupil můj taťka, doma vypěstovanou lufu nám dala mamka, stejně jako koření Dobrá nálada. To je mimochodem opravdu výborné, jen se mi špatně shání, v prodejnách ho často nemívají a objednávat online jen tohle by se nevyplatilo. Tak mi to udělalo velkou radost. Partner od přítelovy mamky nám pak pořídil skleněná brčka


Od mojí rodiny jsem si původně přála do domácnosti nože od značky Zepter. Nemohli ale prý sehnat tu sadu, kterou jsem chtěla. Tak mamka vybrala nějaké jiné, od Tescomy, které by taky měly být kvalitní. Je na ně záruka deset let, tak věřím, že budou super! Už jsem je použila a zatím jsem nadšená!


Od taťky jsme dostali ještě dva stejné zelené hrníčky s vážkami.


Dál tu mám fialovou svíčku od taťky (protože bez svíček by to taky nebyly Vánoce) a svícínek se záložkou od babičky.


Čas na ponožky! Teplé mi koupila mamka ještě před Vánoci, ty další dvoje jsem pak našla pod stromečkem u taťky.


Kalendář s domácími mazlíčky mi darovala babička s dědou z taťkovy strany, ten s recepty pak taťka. Tužku s podpisem Lucy Pug dostala původně sestra k nějakému svému dárku, ale projevila jsem o ni větší zájem, protože sestra Lucku nesleduje, tak mi ji dala... 


A jsme u dárku, který mi vždy a zaručeně udělá radost. Jde o poukaz na masáž k mé fyzioterapeutce. Přeju si ho ke každým Vánocům a narozeninám, takže si vždy jednou za půl roku chodím takhle odpočinout. A strašně si to užívám! Tohle je u mě prostě sázka na jistotu! 


Zinek a vitamín C jsem dostala od přítelovy mamky. Zinek bude brát asi spíš přítel, „céčko“ využiju i já, hlavně když budu suplementovat železo před odběrem a po odběru krve. Tento vitamín totiž napomáhá jeho vstřebávání, takže je beru právě v této kombinaci.


Ještě tu mám dárečky od kolegyň z práce. Granolu, čaj a dárkové balení hrnečku a koření na svařák.



Ostatních holky z práce mi pak věnovaly ještě spoustu drobností - svíčky, ozdoby, drobnou kosmetiku, svíčky, jedlé dárky... Všechno možné... 


Ještě bych tu ráda zmínila, že jsme s přítelem dostali i spoustu jedlých dárků. Sušené ovoce, oříšky, různé mlsání, čaje, dále nejrůznější likéry, kávy... Bylo toho strašně moc, hrozně si toho vážíme!
Stejně tak jsem nefotila obálky s penězi, které jsem pod stromečky také našla a za které také moc děkuju.
Rodiče mi také před Vánoci platili povinný univerzitní zimní kurz, který jsem musela absolvovat v rámci studia, což byla také se vším všudy nezanedbatelná částka, kterou si uvědomuju.

Ráda bych tedy za všechny hmotné i nehmotné dárky poděkovala i tady, v článku. Takže ještě jednou za všechno moc děkuju! 



Dárky, které jsem věnovala


Tak, a jdeme na dárky, které ode mě dostali mí blízcí. Tahle trojice únikovek od Albi putovala k rodině mého přítele. Dostali to tak nějak dohromady, protože v přítelově rodině je tolik členů, že jsem se letos raději rozhodla pro jeden společný dárek, který může kolovat. Mě i přítele tyto hry baví, zatím máme odehrané tři. Je to fajn způsob společně stráveného času, navíc u toho musíte přemýšlet (zase trošku jinak, než normálně), ale zároveň hrajete hru. Takže tohle si celkem užíváme.


I proto putovala další trojice těchto her i k mojí rodince. (Zatím máme s přítelem odehranou Loupež v Benátkách, Za oponou a Útěk z Alcatrazu, který ale není na fotkách. Ten byl za mě asi zatím nejlepší. Na druhé místo bych zatím posadila Za oponou, nejméně nás pak bavila ta Loupež v Benátkách. Tam nám přišlo, že byly někde špatné překlady, tak se některé úlohy hůř chápaly. Ale úplně špatná nebyla, byla zase trochu jiná. Za nás s přítelem ale z těch tří odehraných zatím nejslabší.)


Se sestrou jsme se domluvily, že si letos nebudeme nic dávat. Nicméně když jsme byli s přítelem v tom Pepcu, kde jsme si kupovali tu voňavou svíčku, rozhodla jsem se vzít jednu i sestře. Stála pár korun a voněla mi, tak jsem ji koupila i pro ni. Nic jsem za to neočekávala, a chtěla jsem jí vzít aspoň nějakou drobnost, tak jsem to vyřešila takhle.


Jdeme na kosmetiku z Avonu, která vlastně asi každoročně řeší alespoň část dárků, které daruju. Tuhle sadu sprcháče, voňavky, gelu na holení a po holení dostal jeden strejda...


... a podobnou se dvěma sprcháči a voňavkou druhý.


Tato kosmetika pak byla pro taťku. Ten dostal sadu voňavky a sprcháče, ke které jsem ještě přidala tři vánoční pěny do koupele.


Poslední kosmetické produkty byly pro babičku s dědou z taťkovy strany. Ti dostali tři pěny do koupele, sprcháč, mýdlo a tělový sprej, vše s vůní připomínající Vánoce.


Babičku z mamčiny strany jsem vyřešila jedlými dárky, které jsem pořídila při jedné návštěvě Lidlu. Ale přišlo mi to jako dobrý, hezký a využitelný nápad.


No, a podobnou (jen trochu rozsáhlejší) jedlou verzi, dostala mamka s jejím přítelem.


Pro kolegyně v práci jsem letos měla gumičky do vlasů. Koupila jsem v DM čtyři balení s dortíčky a pak jedno velké balení obyčejných béžových a hnědých gumiček. Doma jsem to pak rozdělila, aby každá kolegyně dostala jednu dortíčkovou, tyrkysovou, světlou a tmavou. Celkem jsem dělala 16 takových uzlíčků. Přítel k tomu pak každé přidal ještě stírací los.


No a tady jsou pak ještě na ukázku balicí materiály, do kterých jsem dárky dávala. Ten krásný papír je z Alberta, stejně jako stužka. Taška se zvířátky a stromečky byla z DMka, ty ostatní jsem myslím pořizovala v Baumaxu.


Kupovala jsem ještě pár věcí, které tu už ale nemám nafocené. Bylo to ale jen pár losů (šéfům do práce a příteli) a několik věcí z takového „ezo“ obchůdku (v dobrém slova smyslu, šlo o prodejnu s bylinkami, kameny, kartami a a podobně... ☺), kde si vybrala dárky přítelova mamka. 



A tím jsme se dostali na konec článku! Budu moc ráda, když mi napíšete, co udělalo pod stromečkem radost vám, případně co říkáte na moje dárky, ať už darované či obdržené! 

Doufám, že jste začali nový rok co nejpříjemněji, že jste si odpočinuli a načerpali síly do roku následujícího! 

K.

16 komentářů:

  1. Kalendáře od Chaukiss se mi taky moc líbí, mají je nádherné :) Já nakonec dostala plánovací kalendář od Albi, ze kterého mám taky obrovskou radost :) Moc se mi líbí i ostatní dárky, zejména se mi líbí "drobnosti" od kolegyň, letos poprvé jsem také řešila, co jim dát, tak jsem ráda, že jsem i načerpala inspiraci :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsou opravdu moc hezké!
      To věřím, plánovací kalendáře jsou fajn pomocníci... ☺
      Super, tak to mě moc těší, že ses tu i inspirovala! ♥

      Vymazat
  2. Chaukiss mám moc ráda, i epipí :) Jinak kalendář mám letos opět od Lukáše Picha, který fotí českou faunu a na jeho fotky já nedám dopustit <3 A únikovku od Albi už jsem též zkoušela, je to super věc, ačkoliv se dá hrát jen jednou, tu, co jsem měla, se nemusela nijak stříhat apod., takže člověk ji pak může věnovat dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Epipi neznám, na Chaukiss jsem taky narazila celkem náhodou na Instagramu... ☺
      My ty únikovky v rámci rodiny právě protočíme, takže si každý bude moct zahrát všechny. Kdybychom to měli jen pro sebe na jedno odehrání, byla by to celkem drahá (a zbytečná) záležitost... ☺

      Vymazat
  3. Jestli můžu soudit z dárečků, které jsi dostala, tak jsi stejný plánovací blázen jako já :D Mám pocit, že diářů, plannerů, BJ a tohohle všeho, není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem určitě spíš plánovací typ, ale vždycky jsem si svoje To-Do listy načmárala jen na nějaký papír, abych na něco nezapomněla. Diář jsem měla jen malý, na pár poznámek. Do kalendáře jsem si pak zapsala jen nějaké větší akce, testy, zkoušky, termíny, ale víc jsem se v tom už nevyžívala. Ale je pravda, že jsem si na ten diář, který je větší než ty, které jsem mívala dřív, zvykla rychle. A je fajn si ty činnosti sepisovat i jinam, než na kousek papíru. ☺

      Vymazat
  4. Panejo, to jsou tak krásné dary. Ty hodiny se mi líbí, mám doma podobné, ale tyhle by se mi asi líbily více :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také ráda dostávám k vánocům ponožky.Ony se totiž velice rády proděravují a nejde je zašívat do nekonečna. Proto je třeba mít velkou zásobu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten jógový diář vypadá vážně skvěle. A nakonec skončil u tebe. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem letos k vánocům zrovna dostala aromalampu, takže to balení vosků mě celkem zaujalo - navíc moc pěkná cena pro vyzkoušení různých vůní! Ty kalendáře, co jsi dostala, jsou moc pěkné, já sice kalendáře samy o sobě nevyužívám (jsem už zvyklá na diář), ale tyhle jsou fakt parádní :) Z dárků co jsi darovala mě zaujaly ty únikovky a pak ta kosmetická sada ginger bread, úplně si umím představit tu krásnou vůni ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je opravdu moc hezká, testovací balení se rozhodně hodí. Navíc je to opravdu citlivě a osobně zabaleno, určitě na to mrkni. Ať už pro sebe, nebo pro někoho jiného. Stojí to za to! ☺
      Kalendáře se mi taky moc líbí! Diář využívám také víc, ty kalendáře beru spíš pro nějakou obecnou orientaci, pro přehled svátků a jako dekoraci, než že bych do nich něco vpisovala... ☺
      Únikovky jsou super věc na společné chvilky. Ideální je, když má každý v rodině nějakou a můžou rotovat, jinak jsou opravdu jen na jedno odehrání. My je tedy naštěstí rotujeme a můžeme si tak odehrát všichni všechno.
      A sada ginger bread opravdu voněla moc hezky! ☺

      Vymazat
  8. Ahoj, moc pěkné. Mne velmi oslovily svíčky z Pepca, musím se na ně taky podívat, no a Avon vánoční ginger kolekce je za mne dokonalá, právě jsem sprej dávala do oblíbenců, je to neuvěřitelně podmanivé. ☺♥ Moc pěkný článek. Krásný večer přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v Pepcu mají těch svíček několik, ale zatím mám zkušenost jen s touto, kterou jsem tam objevila před Vánoci. Jak je to s ostatními, to nevím. Ale tato za těch pár korun opravdu příjemně překvapila! ☺
      Tu vánoční kolekci jsem zkoušela jen z testeru a pak jsem si přičichla ke sprcháči, ale jak dobrý je ten sprej, to nevím. Byl to dárek, takže jsem to pochopitelně nezkoušela. Ale umím si představit, že voní krásně! ☺
      Jinak moc děkuji za komentář i pochvalu! ☺

      Vymazat