By Klára: POZITIVNÍ MOMENTY V LEDNU 2022 - ZVLÁDNUTÉ ZKOUŠKY, OSTŘÍHANÉ VLASY A ANDĚLSKÁ TAŠKA

úterý 8. února 2022

POZITIVNÍ MOMENTY V LEDNU 2022 - ZVLÁDNUTÉ ZKOUŠKY, OSTŘÍHANÉ VLASY A ANDĚLSKÁ TAŠKA

Ahojte! ☺

Dneska bych vás chtěla přivítat u konceptu, který bych si ráda udržela po celý rok 2022. Napadlo mě to před několika dny. Na začátku roku jsem se totiž pustila do každodenního zapisování něčeho pozitivního, hezkého, povedeného, co se za daný den stalo. A přišlo mi, že by to mohl být i hezký formát článků. Nechci se jejich prostřednictvím chlubit nebo se s někým předhánět, co kdo dokázal nebo nedokázal. Spíš bych vás ráda motivovala a navedla na cestu přemýšlení, která vám může pomoct vidět svět a váš život jinýma (pozitivnějšíma) očima. Chtěla bych, abyste se při čtení těchto článků pozastavili a zavzpomínali na věci, které vám za poslední dny udělaly radost. Nebo třeba během čtení ucítíte, že si je potřebujete a chcete zapisovat, tak jak to letos dělám já. Já osobně jsem tak nějak cítila, že to potřebuju. Abych ve vysokoškolském životě nesklouzla jen ke stereotypu škola-práce-povinnosti, ale abych měla pocit, že mám naplněné dny a že je v nich vždycky něco hezkého, čeho se chytit. A vždy něco je, byť je to drobnost.
Pokud tedy máte chuť mrknout na drobné radosti, které jsem měla během předešlého měsíce, směle do toho! ☺


1. Zvládnuté všechny zkoušky ze zimního semestru

Tohle byla asi největší radost a největší úleva celého měsíce. Co „asi“? Určitě! Svůj semestr jsem uzavřela přesně 31.1., kdy jsem úspěšně složila svou poslední zkoušku. Byla jsem na sebe hrdá. A to nejen za samotné výsledky, ale i za časovou organizaci, kterou jsem skvěle zvládla. Zbýval mi čas na sport, rodinu, přítele i další aktivity, a přesto jsem se zvládla všechno naučit a zůstat i v klidu, zbytečně jsem se nestresovala. Bylo to super! Navíc tím, že další semestr začíná až 14.2., po poslední zkoušce mi začalo čtrnáctidenní volno, kdy můžu odpočívat a věnovat se činnostem, na které jsem třeba poslední měsíce neměla tolik času.


2. Odcvičená výzva od FITFAB Strong

Možná už z cvičebních blogových článků víte, že se cvičení věnuju pravidelně. Že cvičívám 5x - 6x týdně. Mohlo by to tedy vypadat, že to, že odcvičím nějakou výzvu, vlastně nic není. Ale je. V momentě, kdy jsem se rozhodla do výzvy pustit, jsem vůbec nevěděla, jak zkouškové probíhá, kolik budu mít času a podobně. Pak si to ale tak nějak sedlo a pohyb zůstal nezbytnou součástí mých dnů. Nedokázala bych se pořád jen učit a nezvednout se za celý den ze židle, nejít si na hodinku zacvičit. Byla to taková fajn denní činnost, která mi ale dělala radost. O to větší radost jsem měla, když jsem odcvičila nejen videa z výzvy, ale i spoustu dalších! (Výzvy byla stavěná totiž asi spíše pro lednové začátečníky, a pro mě to bylo málo... ☺) 



3. Poprvé jsem stála na běžkách

Ano, teprve teď. Možná to pro někoho bude divné, ale prostě to takhle je. Běžky mě nikdy nelákaly. Miluju sjezdové lyžování, ale tohle ke mně nepromlouvalo. Nicméně jsem musela v rámci studia na čtyřdenní běžkařský kurz, jehož absolvování bylo podmínkou pro udělení zápočtu. No, tak jsem jela. A poprala jsem se s tím celkem obstojně. Zápočtový okruh jsem zvládla „odběžkovat“ (čtěte „odchodit s běžkami na nohou“), takže dobrý! A zkusila jsem alespoň zase něco nového, překonala jsem samu sebe a to bylo hlavní. (I když na běžky už asi sama dobrovolně nestoupnu... ☺)







4. Drobné práce v bytě

Radost jsem měla i z drobných doplňků a menšího vybavení do bytu, které jsme si s přítelem dokoupili. Díky tomu máme potraviny přesypané v krásných sklenicích, uspořádané oblečení ve skříni a uklizené nejrůznější věci do boxů.



5. Jeden páteční večer v Praze

Skvělý, na první pohled vlastně obyčejný, večer v Praze se sourozenci mého přítele. Strašně jsem si to užila. Dali jsme si dobré jídlo, pití, hráli jsme hru... V téhle společnosti jsem se cítila úžasně, uvolněně, pořád jsem se smála. Zkrátka to byl rozhodně jeden z pozitivních momentů mého ledna!


6. Kreslila jsem

Kreslení je aktivita, které se, prosím vás, vůbec nevěnuji. Ale tak nějak jsem si jeden večer v rámci vypnutí hlavy od učení sedla ke stolu a začala jsem kreslit. Obrázku jsem věnovala několik hodin, ale ještě není hotový. Nicméně jsem si u toho příjemně odpočinula, mám radost z toho, jak to zatím vypadá, a moc se těším na výsledek!


7. Ostříhala jsem si vlasy

Co je na tomhle pozitivního? No, vlastně všechno. Lehká hlava, méně vyplýtvaného šampónu, vlasy rychle schnou, nepřekáží a tolik se neničí neustálým připínáním do bund a přileháváním. A nejsou všude. Nebo jsou, ale není to tak vidět. :D
Takže mám o 45 cm kratší vlasy, no... ☺




8. Naprosto dokonalá andělská taška

Od neuvěřitelně šikovné a sympatické mladé slečny, která na Instagramu vystupuje pod jménem Kreativní Doupě, mi přišla v rámci barterové spolupráce naprosto nádherná taška s andělem. Posílala jsem jí po domluvě předlohu anděla, namalovaného od velmi šikovné paní, která je zase na Facebooku pod jménem Art of Soul. A ta slečna to zvládla přenést na tašku naprosto neuvěřitelným způsobem. Když jsem si tašku vybalila, několik minut jsem na ni jen s dojetím a radostí koukala. Byla jsem (a jsem) z ní naprosto nadšená. Určitě na Kreativní Doupě koukněte, slečna je opravdu velmi šikovná a určitě vám na tašku zvládne přenést jakýkoliv motiv, který jí pošlete! ☺
(Nic z těchto řádků jsem sem psát nemusela, nebylo to podmínkou naší spolupráce. Jen si opravdu myslím, že si tato šikula zaslouží vaši pozornost. Věřím, že vás slečna nezklame a že namaluje nádhernou tašku pro vás, nebo třeba pro někoho blízkého jako dárek... ☺)



9. Měla jsem čas podívat se na pár filmů a seriálů

Filmy a seriály byly jedny z aktivit, u kterých jsem mezi učením odpočívala. Zkoukla jsem několik filmů, ale asi mě žádný neoslovil natolik, abych vám jej doporučila. Co mě ale bavilo, byl seriál The Discovery of Witches, ten se líbil mně i příteli. A rozkoukala jsem i The Good Doctor, ten si zatím taky užívám. No a v úterky a v pátky večer odpočívám u Survivora, na ten se taky vždycky těším!


10. Několik dobrot

U mě není tajemství, že mám ráda jídlo a že si pravidelně oslazuji život. Užívala jsem si tedy pravidelné odpolední kafe, které miluju. K tomu jsem si asi dvakrát koupila donut, na který jsem jednu dobu měla neuvěřitelnou chuť. A byl pokaždé skvělý! Jindy jsem si dala domácí bublaninu, kterou jsem nám upekla. No a pak jsem během ledna měla asi dvakrát výbornou sýrovou pizzu se smetanovým základem, kterou si mé srdce (a bříško) žádalo. A abych nezapomněla, přítel nám jeden den koupil k obědu kebaby. Což je věc, kterou jsem neměla několik měsíců. Sobě vzal masový a mně samozřejmě vegetariánský - falafelový. A teda, to byla taky dobrota. Takže ano, dobré jídlo mi v lednu také dělalo společnost (a radost)!



No, a to by byly asi všechny momenty, o které bych se s vámi chtěla podělit. Upřímně doufám, že vás některé mé body dovedly k nějakým hezkým myšlenkám a příjemným uvědoměním, že i vy jste měli ve svém lednu spoustu hezkých momentů, které jen možná v každodenním shonu přehlížíte a nevěnujete jim svou pozornost. Ale měli byste. Když ne denně formou zápisu nebo vědomého zamyšlení se, tak alespoň jednou za čas, zpětně. Určitě něco najdete! ☺

Teď už vám jen popřeji, ať se máte krásně! Budu se na vás těšit zase u dalšího článku! ☺

K.

6 komentářů:

  1. Gratuluji je zkouškám! Ta andělská taška je naprosto andělská :) A ta změna vlasů je teda radikální... ale naprosto tě chápu, sama mám dlouhé vlasy (teď už tolik ne, ostříhala jsem se taky :D), ale přesto jsou dlouhé natolik, že se pletou, když si dávám tašku, špatně se rozčesávájí... no hrůza. Zimní fotky jsou nádherné, já poprvé a naposled stála na běžkách na základní škole, to už je dobrých 10-12 let:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      To ano, je opravdu moc hezká!
      Radikální byla, to ano. Ale jsem spokojená. A ano, naprosto ti rozumím... :D
      Bylo tam krásně, vyšlo nám parádní počasí. A k běžkám... Pořád jsi na tom lépe, než já. Já jsem na nich poprvé stála až teď. I když chápu, že 10-12 let je už taky nějaká doba. Ale věřím, že se to nezapomíná... ☺

      Vymazat
  2. To jsi toho stihla opravdu hodně! Gratuluju ke složení zkoušek.
    A běžky bych si také ráda někdy v budoucnu zkusila, ale zatím jsem se k tomu neodhodlala.
    https://zpapirunablog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, stihla jsem toho celkem dost. ☺ A moc děkuju!
      Za zkoušku to určitě stojí. Buď přijdeš na to, že to není nic pro tebe, stejně jako já, nebo si to naopak zamiluješ, jako někteří mí spolužáci... ☺

      Vymazat
  3. Pěkně napsaný článek i koncept, je to takové supr shrnutí! Nejprve gratulace ke zvládnutým zkouškám... a tyjo, ty vlasy sis nechala ostříhat fakt pořádně, to asi chtělo odvahu! :D Mimochodem, The Discovery of Witches jsem taky sledovala, všechny sérky, a taky se mi to líbí, i když si pamatuju, jak jsem sledovala první sérii (tehdy byla jenom ta jedna) a hrozně mě zklamalo, jak rychle to sklouzlo k té romantice a víceméně se ten vztah stal hlavním bodem celého seriálu. Doufala jsem, že se víc budou soustředit na tu magii a upíry/čaroděje/démony a ta romantika bude za 1) pořádný slow burn (že by se třeba dali dohromady až na konci druhé série) a za 2) bude mít spíš vedlejší než hlavní roli. I teď si myslím, že by ten slow burn byl lepší, ale chápu že ne každý má rád slow burn romance a že velká pointa toho všeho, co se tam děje, se holt musí točit ohledně toho, že jsou ti dva spolu :D Ale jako někdo, kdo píše, prostě musím přemýšlet nad těma alternativama a "jak bych to napsala já kdybych mohla" :D

    Lucy Villain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, za pochvalu i gratulaci! ☺
      K těm vlasům, já už jsem kdysi takhle na krátko byla, ale změna to určitě byla. Teď je zase nechám narůst a pak se opět uvidí... :D
      S tvým názorem na seriál naprosto souhlasím. Ta romantická linka tam byla hodně zastoupená, vlastně i hodně rychlá a taková... relativně bezproblémová. Což je škoda, taky by se mi to asi líbilo více, kdyby se to orientovalo i víc právě na tu magii, a ten vztah se vyvíjel trošku jinak. Přesně, jak píšeš... Ale i přes to to byl podle mě celkem fajn seriál. ☺

      Vymazat