By Klára: NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR (1. ČÁST) - NOVINKY DO BYTU Z IKEI /2022

sobota 5. března 2022

NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR (1. ČÁST) - NOVINKY DO BYTU Z IKEI /2022


Ahojte! ☺

Vítám vás u nového nákupového článku! Tentokrát jsem se rozhodla Nákupy rozdělit na dvě části. V této první budou různé novinky do bytu, které jsme s přítelem téměř všechny koupili v obchodě s názvem IKEA. Druhá část, která by měla vyjít zhruba v polovině března, bude pak trošku rozmanitější. Článek je rozpůlený proto, že jsme v lednu a v únoru těch věcí pořizovali celkem dost, a přišlo mi, že kdybych všechny tyhle novinky dala do jednoho článku, bylo by to zbytečně dlouhé.
Dnes bych vás tedy ráda pozvala k té první polovině! ☺


Začnu kovovými bílými koši. Pořizovali jsme si je s přítelem do skříně pod dřez. Využíváme je na třídění odpadu. Krásně tam zapadají, odpad není vidět, a je to mnohem lepší, než když nám stály tašky s obaly přímo v kuchyni vedle koše. Takhle je to super! 
Jeden stál 130 Kč.


V bílé barvě pokračujeme i u konvičky. Tu jsem zahlédla v IKEE u jednoho pána, který si ji nesl k pokladně. A zalíbila se mi natolik, že jsme ji s přítelem ještě šli hledat. Je krásná, na polici v pokoji vypadá moc hezky a dobře se s ní zalévá. Tohle byl opět parádní kup. Za konvičku jsme dávali 270 Kč.


Drobnost do kuchyně, kterou jsem ocenila. Jde o džbánek s vnitřním sítkem na sypané čaje. Tohle je taky parádní věc. Nemusíte si pak už čaj cedit přes sítko, stačí směs stlačit v této konvičce a je to! Já jsem tuhle konvičku znala už z domu, než jsem se přestěhovala, ale pokud o tomhle ještě náhodou nevíte, určitě na to mrkněte! Stojí 230 Kč.


Mám tu ještě dvě drobnosti do kuchyně - krémové misky. Ty jsme tedy už nekupovali v IKEI, protože příteli nebyl moc sympatický jejich porcelán, ale tyto z XXX Lutz uspěly. Jak materiálem, tak designem. Dohromady nás přišly po slevě na tři stovky, což není špatná cena. (Ve srovnání s částkami, které chtěly některé obchody za misky.)


Přesouváme se do koupelny a zároveň zpět do IKEI. Tentokrát jsme kupovali jen tu mističku pod tuhé mýdlo, kelímek na kartáčky a mýdelničku už jsme měli z minula. Ale měla jsem pocit, že jsem vám to v předchozích článcích neukazovala, tak jsem to vzala tentokrát takhle všechno po kupě. Mistička stála 80 Kč, mýdelnička 179 Kč a kelímek 99 Kč.


Pořídili jsme si také betonový květináč. Zatím tedy nemáme žádné rostliny ani květiny, které bychom do něj dali, ale to časem přijde. A až to přijde, budeme připraveni!
(Brala jsem ho ale také proto, že ve stejném stylu už máme na stole vázu, tak jsem si říkala, že by to mohlo být hezké kombo... ☺)
Platili jsme za něj 130 Kč.


Dál tu mám dva maličkaté umělé kaktusky a stejně tak roztomilé malé květináčky. Vždycky jsem si říkala, proč by si někdo kupoval umělé květiny. Proč už si do té místnosti ten člověk raději nedá nějakou živou. Teď v bytě jsem to pochopila. V koupelně ani na záchodě nemáme okno, nesvítí tam tedy sluneční světlo. V koupelně je navíc celkem vlhko, což by živým květinám nesvědčilo. Tak jsme s přítelem přistoupili ke koupi těchto plastových dekorací, aby to vypadalo alespoň trochu lépe. A myslím si, že to pomohlo. Místnosti vypadají zase trochu lépe! ☺


Pořídili jsme si ještě jednu umělou květinu, tentokrát takovou „plazivou“, kterou jsme dali na vyvýšenou poličku, z níž visí dolů. Koupili jsme k ní zároveň slaměný květináček, do kterého jsme ji posadili. Květina stála kolem dvou stovek, květináč pak kolem stovky


Přítel potřeboval i lampičku na pracovní stůl. Vybral si tutéž, co jsem měla na svém stole i já. Stála šest stovek. 


Konečně jsme si dokoupili i boxy do naší knihovničky. Ty vzorované už jste viděli v některém předchozím článku, zbylé jsme dokupovali teď. Bílé jsou z XXX Lutz, šedé a krémové pak z IKEI. Každý stál 130 Kč.


Sklenice na potraviny s bambusovými víčky se mi líbí už dlouho. Teď jsme se konečně dostali k jejich objednání. Ale teda, byla to docela pálka. Za deset těch menších sklenic a šest těch větších jsme dávali přes 3 000 Kč. Objednávali jsme je z Megaknih, kde byly nejlevnější. Každopádně z nich mám velkou radost, vypadá to skvěle! (A upřímně doufám, že nám i nějaký ten pátek vydrží! ☺)


Kupovali jsme i tři sklenice v IKEI. Každá z nich stála stovku. Pak jsme zjistili, že jim špatně funguje zavírání, že je ten drátek nějaký delší a kvůli tomu se hůř manipuluje s víčkem. Přítel to zkusil trošku poupravit, něco s tím drátkem udělal, takže jsme je ani nevraceli, jak jsme původně chtěli. Zavřít to jde a službu to udělá... ☺ 


Odběhnu ještě k drobnosti, kterou jsem nemohla nechat v Primarku. Upřímně jsem myslela, že vám z tohoto obchodu ukážu víc věcí, zkoušela jsem si tam různé oblečení, ale nakonec jsem odešla jen s tímhle difuzérem. (Zato přítel si spokojeně odnášel plnou tašku. :D) Každopádně tuhle vůni jsme umístili do chodby, kde ji cítím pokaždé, když procházím. Opravdu krásně sladce voní, je ideální na podzim a zimu, a za devadesát korun? Super! Na tohle doporučuju mrknout, pokud budete v Praze! ☺


Prostorově největší věcí tohoto článku je určitě koš na prádlo. A zároveň i nejdražší. Dávali jsme za něj tisícovku. Každopádně jsme byli celkem limitovaní místem v koupelně, protože jsme potřebovali, aby se vešel za dveře, a zároveň před topení. A našli jsme jej. Jen jsme netušili, že máme nakřivo radiátor a že nám bude chybět asi centimetr a půl, aby to pasovalo úplně perfektně. Ale ani takhle si to s ničím nepřekáží a vyjde nám to. Koš jsme tedy objednávali online, protože jsme si doma museli změřit rozměry. Na webu IKEI vypadá teda mnohem bytelněji, než takhle v reálu. Ale stabilní je a nikde se zatím neničí, tak uvidíme, kolik toho vydrží. Doufám, že dost. ☺


Posledními drobnostmi je podložka (prostíránka), kterou jsme umístili do koupelny. Časem ji ale vyměníme, protože když jsme si pořídili ten světlý koš na prádlo, tenhle odstín nám k tomu úplně neladí. Ale to budeme řešit až časem, až někde na nějakou narazíme. Teď je koš stejně většinou schovaný za dveřmi v takovém samostatném koutě, a tento roh je vlastně taky takovou malou samostatnou jednotkou. Takže to není žádný velký problém.
Na podložku jsem umístila malou vázu, do které jsem nasypala kamínky a umístila třetí umělý kaktus.
Všechno vyjmenované jsme pořizovali v IKEI. (Skleničku se svíčkou jsem našla doma a zrcadlo už mám několik let... ☺)
 

Pár věcí tu nemám vyfocených. Kupovali jsme ještě nějaká ramínka (IKEA), háčky (IKEA), žárovky (Baumax), prodlužku (XXX Lutz), škrabku (IKEA) a boxíky na uspořádání prádla ve skříni (IKEA).


Tak! A to je pro tuto část všechno! Určitě mi napište, která věc se vám z tohoto článku líbila nejvíc, případně co jste v IKEI naposledy kupovali vy! ☺

Budu se na vás brzy těšit u druhé části! ☺

K.

12 komentářů:

  1. Samé skvělé věci. Ty misky se mi líbí, taky chci domu ještě nějaké pořídit, protože jich máme málo. A nejvíc se mi líbí ta uměla povislá květina, kterou si teda píšu na seznam a musím koupit! Mám z Ikei živou, ale jaksi mi umírá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ☺
      Jasně, tomu rozumím. My máme v pokoji a v kuchyni teda už taky živé, ale v koupelně, kde není okno a ještě je tam docela vlhko, by žádná živá kytka asi nepřežila. Tak jsme to vymysleli alespoň takhle.

      Vymazat
  2. Ahoj, já Ikeu nerada a to jsem tam byla jenom jednou, z vybavení do domácnosti to naposledy byla komoda v nedalekém Möbelixu. Nejvíc se mi líbí ty bílé misky, já bych z misky mohla jíst skoro všechno, od Ježíška jsem dostaly kameninový jídelní set, tak už se těším až za 2-3 roky budeme mít hotový domeček a budu si tam všechno,co mám moct vybalit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to chápu, každý na to není. Já se po odchodu z IKEI zase vždycky cítím hrozně unavená a taková přehlcená. Takže tomu rozumím.
      Aha, tak to je super! Do vlastního domečku, to bych se taky těšila. Tak ať se vám tam pak líbí! ☺

      Vymazat
  3. Líbí se mi, že jsou všechny doplňky v neutrálních barvách. Většinu věcí bych si pořídila také, hlavně teda tu konvičku na čaj, kterou jsem neznala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc pěkné nákupy. Dávkovače na mýdlo máme taky, ale vyměnila jsem je, protože mi tak trochu "vadilo", se san. porcelán třel s dalším tvrdým materiálem - myslím, že je to keramika, ale nejsem si jistá. JInak koš na prádlo je super věc, bohužel bývají dražší, to samé je i s běžnými koši, např. do kuchyně...
    French pres používat na čaj je fajn, taky bych mohla někdy zkusit. Sypané čaje piji hodně, hodně moc.
    Měj krásný den a i týden. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju! ☺
      Jasně, chápu. Mně zatím vyhovují, tak uvidíme, jestli to tak bude i dál. Ale doufám, že jo, protože představa, že bych za chvilku měla někde shánět nějaké jiné, se mi úplně nezamlouvá. :D
      No, při vybavování bytu jsme právě zjistili, že i u obyčejného koše jde asi vymyslet něco speciálního, protože na některé ceny jsme opravdu koukali s otevřenou pusou.
      U nás se ta konvička vždycky používala jen na sypané čaje, takže já znám zase jen tohle využití. A funguje na to skvěle! ☺
      Děkuju moc, ty také!

      Vymazat
  5. Super doplňky do bytu, moc se mi líbí :) Já už v Ikee dlouho nebyla, teď ale budeme snad konečně kupovat novou sedačku, tak tam určitě zavítáme :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem ráda, že se líbí! ☺
      Tak ať dobře vyberete!

      Vymazat