By Klára: NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - VÁNOČNÍ DÁRKY, KREATIVNÍ VÝBAVA, KOSMETIKA A VÝHRY Z AUKCE /2022

pátek 27. ledna 2023

NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - VÁNOČNÍ DÁRKY, KREATIVNÍ VÝBAVA, KOSMETIKA A VÝHRY Z AUKCE /2022

 
Ahojte! ☺
 
Tak vás všechny vítám u posledního restíku z minulého roku, tedy u Nákupů za listopad a prosinec 2022! ☺ Ráda bych se s vámi v tomto článku podělila o pár drobností, které jsem si během zmíněných dvou měsíců koupila, a ukázala vám vánoční dárky, které jsme (spolu s přítelem) našli pod vánočními stromečky u našich rodin. Tentokrát tu nemám ukázku dárků, které jsme darovali my, protože se to všechno seběhlo tak rychle a měla jsem před Vánoci tak málo času, že jsem byla ráda, že jsme ty dárky nakoupili a zabalili, čas na focení už jsem opravdu v podstatě neměla. Ale myslím, že to nevadí, a že se vám článek bude líbit i tak. Tak na to pojďme mrknout! ☺


Začneme těmi několika věcmi, které jsem si koupila sama pro sebe. Jako první tu mám osm klubek Himalaya přízí, ze kterých plánuju tvořit další plyšáčky....
 
 
... a zkusila jsem objednat i pár přízí od YarnArt, které jsou o něco slabší, takže je využiju na háčkování menšími háčky na menší zvířátka. Objednávala jsem na dvou webech, na prohackovani.cz a mamincinohackovani.cz. Na každém jsem vzala to, co zrovna vycházelo cenově nejlépe. ☺
 
 
Během listopadu a prosince mi chodily i balíčky z Aliexpressu, kde jsem objednávala na doporučení od jedné paní, která se háčkování věnuje, právě sadu háčků, bezpečnostní očička a čumáčky. S háčky se mi pracuje krásně, zbytek taky přišel v pořádku a vypadá dobře, stálo to navíc pár korun a účel to všechno splňuje perfektně!


No, a aby toho z toho tvoření nebylo málo, navybírala jsem si i spoustu věcí na výrobu lapačů snů. Na webu s názvem Stoklasa na mě vyběhla spousta návodů na různá tvoření, mezi kterými byl právě i návod na lapač snů. Čehož jsem se samozřejmě chytla a řekla jsem si, že to musím zkusit. Tak jsem postupně naházela do košíku provázek, kruhy a kroužky, různá peříčka, korálky, nitky... Všechno možné. Stálo to snad 1 500,- nebo kolik, radši jsem tuhle informaci hned vypustila. :D Ale už mám hotový svůj první lapač a z výsledku jsem nadšená, takže to stálo za to! ☺


Nějaké peníze jsem utratila i za svíčky a vonný sprej do interiéru. Tři výrobky vlevo jsou od značky Rozvoněno a kupovala jsem je na econea.cz, kde na ně zrovna probíhala nějaká akce. Kupovala jsem je původně na charitativní jarmark, případně do aukce, ale pak jsem si něco málo přihodila do košíku i pro sebe. Ten sprej je teda extrémně silný, stačí jednou stříknout a voní celý byt celý den, fakt. Svíčky jsou typicky vánoční, jsou opravdu moc hezké. Původně jsem myslela, že ta oranžová s vánočním kořením mi bude vonět víc, ale nakonec je mi sympatičtější ta modrá, takže tu za sebe doporučuju určitě všemi deseti!
Ta velká svíčka je z útulkové aukce, která probíhala na facebookovém profilu Pomáháme útulkáčům. Vydražila jsem ji snad za 600,-, ale voní naprosto úžasně! Kombinace vanilky a kokosu, to je nádhera, fakt! Stálo to za to. Navíc to pomohlo dobré věci, takže se ta cena vlastně nepočítá, že jo... :D


Tak, ještě kosmetické okénko a vrhneme se na dárečky! ☺
Cuté deodorant a Pure skin čistič na obličej jsem si taky vydražila v té výše zmiňované aukci. Byly k tomu ještě dva látkové odličovací tampónky a dohromady to stálo něco kolem dvou stovek.
Zbytek jsem si objednala z Avonu. A to šampón s kondicionérem a litrovou pěnu do koupele, příteli jsem tam přihodila ještě sprchový gel a jako dáreček přišla i pleťová maska.


A teď už k těm vánočním dárkům! Od taťky jsem si přála diář od značky Chaukiss. Když jsem ho viděla na Facebooku, hrozně se mi líbil! Vloni jsme od nich měli nástěnný i stolní kalendář, které byly také moc povedené. Ale letos jsem si už vyhlídla jiné a nějaký diář jsem potřebovala. Tenhle mi navíc přišel praktický a opravdu krásně udělaný, tak jsem si vyprosila ten. Pod stromečkem jsem ale nakonec našla i jejich nástěnný kalendář. Taťka mi k tomu jen řekl, že to měli v nějaké sadě za dobrou cenu, tak to koupil takhle. Vůbec jsem to nečekala, ale udělalo mi to velkou radost. Diář už využívám a těším se z něj každý den. Kalendář jsme pověsili do kuchyně a zapisujeme do něj s přítelem naše individuální i společné aktivity! ☺
(No uznejte sami, že to je krásně udělané?)


Zmínila jsem, že jsem si pro letošní rok vyhlídla už jiné kalendáře. A to tyto - andělské, nádherné, dechberoucí. Kupovali jsme je i některým členům rodiny a jednu sadu jsme si s přítelem pořídili i pro nás. Jsem z nich naprosto unešená, jsou jednoduše dokonalé! Autorkou je paní, která vystupuje pod pseudonymem Art of Soul. Určitě na její tvorbu mrkněte, pokud jste tak ještě neudělali. Víc asi není potřeba psát, ty kalendáře mluví samy za sebe. ♥

Pod stromečkem nechyběly ani knížky. Tyhle čtyři jsem dostala od přítelovy rodiny. Od Colleen Hooverové jsem četla zatím tři díla a ze všech jsem byla dojatá. Takže když přišla otázka, co by mi udělalo k Vánocům radost, bez váhání jsem zmínila právě knihy od této autorky. Tohle jsou knížky, které si chci v knihovně nechat na očích, nepůjčovat si je v knihovně, ani je neposílat po přečtení dál. Myslím, že ve mně tyto tituly vyvolají spoustu emocí, stejně jako ty tři, které už mám od této spisovatelky za sebou. Nepochybuju o tom, že to bude skvělé čtení. A moc se na to těším!

Ani kosmetika pod stromečky nechyběla. Sadu bambuckého másla, kokosového oleje a farmářského ghí, která se dá použít jak na pleť a pokožku, tak v kuchyni, jsem měla pod stromečkem u přítelovy rodiny. Sadu deodorantu a sprcháče, velký sprcháč s vůní orchideje a úžasně vonící sprchové gely od Dermacolu jsem dostala od taťky. ☺
 
 
Od taťky jsme s přítelem dostali i sady čajů, které se u nás rozhodně taky neztratí!
A ten nádherný cestovní hrneček s drobnými kytičkami od některého člena přítelovy rodiny už nedám z ruky. Je naprosto nádherný!


V práci jsem od šéfů dostala i letos „firemní“ mikinu. Pro tyto Vánoce zvolili khaki barvu. V pořadí už je to třetí pralinkovská mikina, kterou doma mám. A poslední dny ji doma nosím pořád!
Růžovou čelenku mi uháčkovala přítelova sestra. Krásně mi ladí k bundě a nosím ji teď taky docela často. ☺
 
 
Zásoba svíček doplněna! Velkou PartyLite svíčku jsem našla pod stromečkem u mojí rodiny. Je s vůní „zlaté břízy“ a je naprosto úžasná!
Svíčku s vánočními motivy vpravo dole jsem dostala od jedné kolegyňky v práci. A o zbytek se postaral taťka. Ten jako zásobovač svíček nikdy nezklame! :D
 
 
U přítelovy rodiny na nás pod stromečkem čekala i tahle super hra s názvem Scythe. Máme ji odehranou už asi 3x nebo 4x a je fakt skvělá! I za tohle moc děkujeme! (Hry jsou mimochodem podle mě jedním z fakt super dárků!)
 
 
Od mojí rodinky jsme s přítelem dostali ještě deku z ovčí vlny. Což je taky naprosto parádní dárek pro zmrzlíka do chladných dnů. (Zkonstatovala jsem to slovy, že teď už v tom bytě nebudeme topit vůbec! :D) Tohle byl taky hodně super dárek, který jsme rozhodně ocenili! ☺
 
 
Pod stromečkem našel svůj dárek i Rafaello, stejně jako další psi v přítelově rodině. My jsme si s přítelem mezi sebou žádné dárky nedávali, koupili jsme si na podzim kávovar jako předčasný dárek, takže jsme nic nekupovali ani chlupáčovi. (A ani se tohle u nás nikdy nedělelalo, takže si nemyslím, že bychom to v budoucnu úplně plánovali měnit.) Nicméně přítelova rodina to viděla jinak. A chlupáč měl z toho opravdu radost. Od chvíle, kdy jsme mu ten dárek rozbalili, pak obcházel i zbytek balíčků a očichával, jestli tam náhodou není ještě někde něco pro něj. A pamlsky mu moc chutnají, takže za Rafaelka děkujeme i tomuhle Ježíškovi. ☺
 
 
I za bačkůrky pod taťkovým stromečkem jsem byla moc ráda. Na bytě jsem pořád chodila jen v ponožkách, což není úplně praktické, když se vám v něm promenáduje pes, který pouští spoustu chlupů a ještě z něj po procházce padá všechno možné. Takže jsem díky tomu začala chodit na bytě v papučích. (Sama bych se k jejich koupi upřímně určitě nedokopala... :D)
Bez ponožek by to nebyly Vánoce, že jo. O zachování této tradice se opět postaral taťka. ☺
 
 
Od taťky jsme do bytu dostali ještě maličkatou meteostanici, která ukazuje teplotu, vlhkost a čas. Stejně tak nám koupil ještě otvírák na konzervy, který jsme v bytě zatím neměli, a kalendář s vegetariánskými recepty.
Klasickou béžovou síťovku jsem pak dostala od svojí sestry. ☺


Pak jsem dostala ještě spoustu drobností, které mi taky udělaly radost. Od čokolád, přes pečené čaje, domácí ořechovku, vánoční perník, svíčku ve tvaru stromečku, podstavec pod svíčku, zlatou prasátkovou minipokladničku, andělíčkovou ozdobičku až po kočičí sošku, šampus a krabičku s pralinkami. Většinu těchto věcí jsem dostala od kolegyň v práci, jen čokolády byly zásluhou babiček a kočku mi věnovala moje sestra. ☺


Dostali jsme ještě několik dalších skvělých věcí, které jsem ale nefotila. K nim rozhodně patří obálky s penězi, za které bychom si rádi v blízké budoucnosti koupili robotický vysavač. Za to moc děkuji svojí rodině a mým babičkám!
Od šéfů jsme dostali ještě kilo cukroví, které jsem už taky nestihla vyfotit.
Partner přítelovy mamky se i letos postaral o stírací losy, které nás taky mile potěšily.
Stejně tak nám udělaly radost i praktické věci do bytu, jako nový odpadkový koš do kuchyně, který jsme si vyhlédli při stěhování do tohoto bytu. Tou dobou jsme ale kupovali důležitější věci a tenhle koš byl trošku dizajnovější, tudíž i dražší, tak jsme ho přešli a doteď používali nějaký obyčejný plastový. Ale teď už máme tenhle krásně vypadající, což té kuchyni dalo zase o něco hezčí vzhled!
A super bylo i gumové koště, kterým se ty Rafaelkovy chlupy zametají lépe, než tím starým, které jsme celou dobu používali. Takže to jsme taky ocenili!
A od mojí terapeutky a přítelkyně Magdalénky jsme dostali i naprosto úžasný a silný andělský obraz, který nám visí nad postelí a máme jej denně na očích. Díky tomu si každý den uvědomím to poselství, které má, a tím i směřuje mé každodenní myšlenky a kroky. Děkujeme, Magdalénko! ♥
 
 
 
Tak, a to je vše! Budu moc ráda, když se se mnou v komentářích podělíte i o své dárečky, které jste našli pod stromečkem a udělaly vám radost! ☺
Po těch letech už tady asi nemusím psát, že tenhle článek není o nějakém vychloubání se nebo předhánění se, kdo toho dostal víc nebo kdo měl dražší dárek. Naopak. Tohle je čistě o sdílení radosti a vděku, který za všechny ty dárky cítím. Beru to čistě jako podělení se o svou radost, protože já sama tyhle články ráda čtu a podívám se na to, co dostali druzí, co je pod stromečkem potěšilo. Navíc můžete věci z tohoto článku vzít třeba jako inspiraci na dárky pro své blízké na příští rok, nebo pro sebe kdykoliv během roku. Je to opravdu čistě o tomhle. ♥

A to už je opravdu všechno. Mějte krásný zbytek dne a uvidíme se zase u dalšího článku! ♥

K.

2 komentáře:

  1. Nástěnný kalendář od Chaukiss jsem dávala kamarádce k Vánocům, byl nádherný :) Svíčky od rozvoněno mám taky a jsem s nimi moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, krásné dárky obzvláště pak ty kalendáře. Teda háčkovat umíš a teď ještě lapače snů? Ty jsi šikovná :-) Nepřemýšlela jsi o prodeji svých výrobků pak v rámci třeba nějakého Fleru nebo tak?

    OdpovědětVymazat