By Klára: POZITIVNÍ MOMENTY V PROSINCI 2022 - PSÍ ZÁLEŽITOSTI, PRÁCE I ODPOČINEK A VÁNOČNÍ SVÁTKY

čtvrtek 12. ledna 2023

POZITIVNÍ MOMENTY V PROSINCI 2022 - PSÍ ZÁLEŽITOSTI, PRÁCE I ODPOČINEK A VÁNOČNÍ SVÁTKY


Ahojte! ☺
 
Ráda bych vás přivítala u posledních Pozitivních momentů za rok 2022. Momentálně nevím, jestli v tomto konceptu budu pokračovat i v roce 2023, takže je klidně možné, že je to vůbec poslední článek tohoto typu. Uvidíme, nechávám tomu volný průběh. ☺
Nicméně budu moc ráda, když si společně se mnou projdete hezké zážitky a chvíle, které jsem během předchozího měsíce prožila. A jako vždy se i během čtení pozastavíte nad svým vlastním prožitým prosincem a zkusíte si vybavit, jaké hezké události potkaly vás. Tak pojďme na to! ☺
 
Spousta odpracovaných dní
 
Tento bod byl pozitivní i negativní. Pozitivní v tom smyslu, že jsem si svým pracovním nasazením mohla vydělat docela dost peněz, negativní pak ale v tom, že jsem ke konci měsíce už byla opravdu hodně unavená a jela jsem celkem na doraz. V lednu zase maličko zvolňuju, jednak kvůli zkouškám a jednak kvůli potřebě načerpat ještě víc sil. Ale dost často to bylo v práci fajn, utíkalo mi to, v pralince jsem se zase viděla s kolegyněmi, takže závěrem to nebylo špatné. ☺
 
 
Druhý uháčkovaný medvídek
 
V minulých Momentech jsem vám ukazovala svého prvního medvídka. Byl nedokonalý, maličko křivý, ale byla jsem s ním spokojená. Na začátku prosince jsem se hned pustila do druhého. Byla to trošku rychlá akce, protože jsem jej chtěla uháčkovat na jarmark pro Farmu u Veselýho psa, o které jsem se taky rozepsala minule, aby z něj mohla jít část právě tomuto spolku. (Na jarmark jsme nakoupili i svíčky, vína, náušnice a další věci, za kterých jsem si nechala pouze náklady a zbytek šel spolku.) No, a medvídek měl velký úspěch. Koupila si ho paní, která si nejprve posteskla, že je ten méďa hrozně hezký, ale že už nemá malé děti, kterým by udělal radost. Tak se otočila, udělala pět kroků, zastavila se a přispěchala zpět. Vzala si medvídka do náruče a pronesla, že to vlastně nevadí, že si ho koupí pro sebe. No co vám budu povídat, tohle mi udělalo opravdu velkou radost!
 
 
Přátelská procházka a posezení s mojí fyzioterapeutkou

Ve vztahu s mou fyzioterapeutkou nastal během prosince jeden krásný zvrat. Začaly jsme si tykat a přesunuly náš vztah na přátelskou úroveň. To mi udělalo opravdu velkou radost. A čas, který jsme já, Magdalénka, její dcera a můj přítel společně strávili jsem si také moc užila! ♥


Školní dílčí úspěchy

Během prosince jsem se přihlásila i na dva předtermíny. Na praktickou zkoušku z chirurgie, která spočívala ve vyšetření břicha, přístupu k pacientovi a vhodném pokládání otázek, a na praktickou zkoušku z porodu. Obojí jsem zvládla, což mě samozřejmě taky potěšilo!


Večery s přítelem

I tyhle momenty jsem si moc užila. S přítelem jsme si našli pár večerů, kdy jsme hráli Stardew Valey, což je počítačová hra, o které jsem se už taky zmiňovala, nebo jsme se dívali na seriály a u toho jedli pizzu. I tyhle chvíle byly moc příjemné!
 
 
Akamaru našel svoji rodinu
 
I když jsem Akiho odjezd z naší dočasné péče do jeho nové stálé rodiny samozřejmě obrečela, měla jsem radost, že našel svůj domov. Byl u nás tři týdny, během kterých krásně vyrostl, přibral a začal projevovat svou živou štěněcí energii. Dostali jsme nespočet pusinek, projevů radosti a pořádnou dávku miminkovské roztomilosti. Všechno tohle už dneska dává svým novým páníčkům. A já jsem moc ráda, že jsme Akamarka mohli mít v péči a tohle všechno si alespoň na chvilku zažít. ☺



Z Rafaelka je mazel!
 
A aby to nebylo jen o dočaskových pejscích, ráda bych zmínila i Rafaelkovu velkou změnu. Momentálně je u nás víc než 10 měsíců, během kterých si prošel neskutečnou proměnou. Z bázlivého vyplašeného pejska, který na sebe nechal sotva sáhnout, uhýbal hlavičkou, krčil se a naši společnost nevyhledával, je dneska neskutečný mazel. Dost často si za ním jdu lehnout na zem nebo do pelíšku, položím si hlavu na jeho tělo, on zase hlavičku k mému hrudníku nebo na moje ruce a mazlí se. Nebo ho jen hladím a u toho usíná a spokojeně si mručí. Hodně často si i pro pozornost a pomazlení přijde sám. Dneska je to úplně jiný pes, než před tím necelým rokem. A je naprosto skvělý! ♥
 


Seriál Wednesday

Upřímně, k tomuto seriálu jsem byla dost skeptická. Což je postoj, který automaticky tak nějak zaujímám k věcem, o kterých všichni okolo mluví. A vracím se k nim později, když ten velký „boom“ opadne. Ale předposlední prosincový den jsem trávila sama doma, jen s Rafaelkem, tak jsem si udělala i částečně odpočinkový den, během kterého jsem se rozhodla dát seriálu Wednesday šanci. Zhlédla jsem první díl, který mě až tak nechytnul, ale říkala jsem si, že zkusím ještě druhý. A jak to skončilo? Zhltla jsem všech osm dílů během toho jednoho dne, jen s pauzami na jídlo nebo procházky s Rafaelkem. Bylo to opravdu super, určitě doporučuju tomu dát taky šanci, pokud zatím zaujímáte postoj, který jsem měla nedávno taky. Stálo to za to. ☺
 

Vánoční chvíle s rodinami

Tohle asi nemusím moc rozepisovat. Přestože jsme měli vánoční svátky hodně přejížděcí, bylo fajn se potkat s celou mojí i přítelovou rodinou. Popovídat si, strávit společně nějaké chvíle, zahrát si hry, podívat se na pohádky, dát si společně něco dobrého, vyměnit si dárečky... Ráda jsem všechny rodinné příslušníky viděla.


Odpočinek a dobré jídlo

... přímo souvisely právě s vánočními svátky. I když bylo toho odpočinku v závěru méně, než jsem čekala, měla jsem i pár chvil, kdy jsem si přispala, zvolnila jsem a natáhla se u mojí rodiny na pec. (A další odpočinek mám naplánovaný i na leden a únor, na což se moc těším.) A jídlo? Cukroví, bramborový salát, smažený sýr, jednohubky a taťkův závin. To všechno byly věci, které jsem si během svátků také užívala!


Dárečky

I když se všude píše a říká, že Vánoce nejsou o dárcích, podle mě jsou součástí těchto svátků. Ne, nemusí to být největší a nejdražší věci, ani jich nemusí být sto. Ale nějaká malá drobnost a pozornost pod stromečkem ty Vánoce tak nějak doplní a umí vykouzlit u obdarovaných radost. Já jsem si užila právě i tuhle část těchto svátků. A to jak darování a sledování reakcí, tak dostávání. S přítelem jsme pod stromečkem našli všechno, co jsme potřebovali a o čem jsme se zmínili, takže jsme oba měli opravdu velkou radost. Za každý dárek jsme moc vděční a i takhle veřejně moc děkujeme! ☺
(No, a pokud byste chtěli vidět konkrétní dárečky, rozepíšu se o nich v Nákupech, které brzy vyjdou.)




No, a to bylo za můj prosinec všechno! Doufám, že jste si prosinec také užili, že jste prožili vánoční svátky s lidmi, které máte rádi, a způsobem, který je vám vlastní. A že jste do Nového roku vstoupili tou správnou nohou! Mějte krásný leden a brzy se uvidíme u dalšího článku! 

K.

2 komentáře:

  1. To já teď sepisují článek, kde se zmiňuju o dvaceti pozitivech ruku 2023. Ale zkončila jsem u šestnácky a víc už mě za boha nenapadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak paráda! Třeba to chce jen čas, aby si to sedlo, vyjeví se ti třeba později. A když ne, tak jich v článku nebude dvacet, ale ,,jen" šestnáct. To přece nevadí. I tak to bude super! ❤️

      Vymazat