By Klára: PERLIČKY Z PRÁCE IV - ALERGENY, PRALINKA S KOKSEM A VÝBĚR TRUBIČEK

středa 26. srpna 2020

PERLIČKY Z PRÁCE IV - ALERGENY, PRALINKA S KOKSEM A VÝBĚR TRUBIČEK


Ahojte! ☺

Jelikož jsem letos v červenci a v srpnu byla hodně v práci a obsloužila tak strašné množství lidí, je jasné, že se mezi tolika lidmi najdou i tací, kteří nejsou zrovna milí, příjemní a chovají se relativně normálně. Někteří umí být taky pěkně protivní. Jiní jsou ale zase vtipní, umí pobavit. A další jsou zase tak pozitivně naladěni, že si jejich příjemnou energii přebírám i na sebe. Ale vzhledem k tomu, že se různých vtipných nebo nepochopitelných situací nakupilo teď poměrně hodně, sepsala jsem po skoro roce další Perličky. Tak si zpříjemněte den a pojďte si je přečíst! ☺

-pán stojí u vitríny s pralinkami-
Pán: A to jsou všechno pralinky, jo?
Já: Ano.
Pán: Dobře, tak si vezmu pralinku A - 6, 7. To jsem ještě neviděl, mít pralinky podle souřadnic.
Já: No, ony to nejsou souřadnice, ale alergeny...



Paní: Dobrý den, dám si kávu.
Já: Dobrý den, a jakou?
Paní: Klasickou.
Já: Jako espresso?
Paní: No, třeba. S mlíkem
Já: Dobře, to je vše?
Paní: Ano.
Já: Dobře. Podáme vám to do okýnka.
Paní: Jako tam, jo?
-ukazuje k okýnku-
Já: Jojo, kolegyně vás zavolá.
Paní: Dobře.
-jde si stoupnout k druhé vitríně-
Já: Bude to ale zvenku, jo?
Paní: Jojo.
-vyjde ven-
-kolegyně volá-
-volá podruhé, potřetí-
-paní přichází zpět do prodejny-
Paní: A kde mám teda to kafe?
Já: No venku, v tom okně.
Paní: Aha, tak to jsem nevěděla...



Pán: Dobrý, vezmu si šest trubiček.
Já: Dobře.
Pán: A dejte mi ty dvě první.
-sahám po prvních trubičkách-
Pán: Neeee, první z druhé strany. Jako poslední.
Já: No, dobře.
Pán: A dvě ty prostřední.
Já: Dobře.
Pán: No, a pak mi dejte ty dvě první z druhé strany.
(Co k tomu dodat?)



-do prodejny se nahrne spousta lidí-
Kolegyně: Můžete mezi sebou mít trochu rozestupy, prosím? Děkuji.
-lidé nereagují a do prodejny se nahrne další skupina-
Kolegyně: Paní, prosím, počkejte venku až vyjdou tihle lidé, ať máme trochu ty rozestupy. My vás stejně dřív neobsloužíme.
Paní uraženě: Rozestupy? To už snad dávno neexistuje, ne?!
Kolegyně: No, tak tady pořád existují...



Já: Dobrý den, jakou si dáte zmrzlinu?
Pán: Mhmhmhnhm.
Já: Ještě jednou prosím, nerozuměla jsem vám.
Pán: Malou borůvkovou říkám, ne?!



-umývám s kolegyní nádobí, povídáme si a přichází pán na zmrzlinu-
-dořeknu větu, odkládám utěrku a sedám si ke stroji-
Já: Dobrý den, jakou si dáte?
Pán: Mhmhnmhm.
Já: Ještě jednou prosím, hučí mi tady stroj, neslyším vás.
Pán: Kdybyste se tady nevykecávaly, tak mi rozumíte.
Já: Prosím? Říkám, že vás neslyším přes ten stroj, musíte mluvit trochu víc nahlas.
Pán: Na to já nemám hlasivky.
(Tak mi to třeba příště napište...)



Paní: Dobrý den, dejte mi tu jednu pralinku s koksem.



Různé verze a pojmenování našeho cheesecaku:
Pán: Dám si ten „kýk“.
Paní: Dejte mi prosím ten „cake“.
Paní: Já si dám ten „kák“.


Pár milých situací na závěr


-do prodejny pravidelně chodí jedna babička z vnoučaty, která je vždycky usměvavá a často chválí a je velmi milá a pozitivní-
Paní jeden den: Jéé, to je zase ta milá slečna.
Paní druhý den: Tady pracují samí krásní lidé.
Paní třetí den: Podívej, to je zase ta slečna s těma krásnýma očima.



-pán středního věku vchází před otevřením do prodejny, ještě s jedním známým-
Já: Ještě chvilku vydržte, musíme to tady dochystat, dejte nám ještě pět minut.
Pán: Jasně, my vydržíme, my se na vás budeme koukat.
Já: No, to nevím jestli je nejlepší nápad.
Pán: My se rádi díváme na mladé krásné slečny.
Já: Aha. No. Ehm. Tak děkuju. Asi.


Upřímně doufám, že jste se pobavili nebo jste se cítili u některých situací zaskočeni alespoň z části tak, jak jsem se cítila já, když jsem je prožívala. Schválně mi napište, která vás zarazila nebo pobavila nejvíc! ☺

Užijte si ještě krásné prosluněné dny a mějte se krásně! ☺

K.

16 komentářů:

  1. Pracovala som v erotic city a úprimne takýchto zákazníkov zavidím. :D Prvý krát som od teba prečítala takýto článok a veľmi ma bavil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musely být určitě taky často zajímavé situace. :D
      Jinak moc děkuji za komentář. A jsem moc ráda, že tě to bavilo! ☺

      Vymazat
  2. Holt to člověk vždycky musí vyvážit těmi milými situacemi :) Pobavila jsem se, ale upřímně, je mi tě i trochu líto :D Není nic horšího než lidská blbost :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle články mě u tebe baví. Nejvíce mě pobavil pán, co si tak pečlivě vybíral trubičky. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! ☺
      Ano, ano, takových „přebíravých“ je tam spousta... Ale tenhle to celkem vyšperkoval, no... :D

      Vymazat
  4. To je úžasný.!! Tohle si ukládám a ráda si přečtu ještě několikrát.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré hlášky. Trubičkový pán i souřadnice u mě vedou. :-D Ale i ta babička je super, je to milé. :-) Zdraví Tě Míša z ItálievBrně.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. ☺
      Děkuju za komentář, Míšo! ☺

      Vymazat
  6. Strávila jsem pár brigád u baru a v restauracích a už nikdy víc. Ty musíš mít svatou trpělivost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas na ty lidi koukám, jestli si ze mě nedělají srandu. Práce s lidmi není snadná, no. Ale já jsem celkem klidný člověk. Nicméně přiznávám, když nemám úplně nejlepší den nebo jsem už unavená, bývá trochu náročnější reagovat „správně“. ☺

      Vymazat
  7. Tak trubičky a souřadnice mě fakt pobavily. Práce s lidmi je někdy opravdu hodně náročná... 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že ses nad tím pousmála! ☺
      A ano, to souhlasím.

      Vymazat