By Klára: (LOVE)BOOK OD MADCRAFTS

pátek 28. února 2020

(LOVE)BOOK OD MADCRAFTS


Ahojte! ☺

Dneska tu pro vás mám recenzi na fotoalbum, knihu, zápisník, deník, lovebook, nebo jak tomu chcete říkat. Každý totiž tento výrobek může pojmout jinak. Já osobně jsem to využila jako fotoalbum na fotky, které mám s přítelem. Dalo by se to tedy označit i pojmem lovebook. Dostala jsem jej v rámci barterové spolupráce od firmy MadCrafts. A pokud vás zajímá, jak vypadá uvnitř nebo jestli stojí za to, pojďte se podívat na tuto recenzi! ☺


Knížka přišla v obálce s bublinkovou fólií, ve které byla vložena krabice, převázaná provázkem a dozdobená sušenými květy. Už na první pohled to tedy vypadalo moc dobře! ☺


Po otevření krabice na mě vykoukl nejdříve dopis, jehož obsah mi udělal opravdu velkou radost. Bylo to tak milé, upřímné, osobní. Opravdu moc hezké.
Album pak bylo položeno na dřevité vlně. Takže celkový dojem z celého toho balení a z celé té péče byl úžasný!
Když jsem si pak prohlédla samotné album, byla jsem nadšená. Návrh, který jsem si vytvořila, byl pěkně vycentrovaný, moc hezky a detailně „vygravírovaný“. Přední a zadní strana jsou vytvořeny z nějakého velmi tvrdého papíru/kartonu. Není to dřevo. Ale i tak to vypadalo jednoduše skvěle.
Navíc ten detail s černou stužkou, která pěkně držela album v minimalismu a ladila k té kroužkové vazbě, mi přišel opět moc hezký. Je vidět, že si s tím dal opravdu někdo práci a že nad tím přemýšlel, že si s tím vyhrál.


Po otevření knížky jsem měla stále stejně pozitivní pocity. Uvnitř najdete 40 stran, které jsou vám a vaší fantazii k dispozici. Můžete na ně psát, kreslit, lepit samolepky, obrázky, fotky... Cokoliv. Je to jen na vás. Stránky jsou z tvrdého hnědého papíru, což je podle mě super. Bílý papír by byl asi moc výrazný, moc by křičel. Takhle vám pěkně vynikne obsah, pozadí vám nebude tahat oči, ale naopak vás ty hezky světle hnědé stánky nechají, abyste si prohlédli, co je na nich vlastně zobrazeno. ☺
Já je například zaplním fotkami, možná s přítelem přidáme nějaký drobný text.


Samozřejmě si tento koncept můžete napasovat, na co budete chtít. Můžete z něj stejně jako já vytvořit lovebook. Nebo z něj můžete udělat cestovní deník a lepit do něj jízdenky, vstupenky, fotky. Či z něj udělejte deník pro miminko, obtiskněte do něj jeho nožku, zaznamenejte první zoubek, krok, slovo, přiložte fotku z ultrazvuku... Cokoliv. Je to jen a jen na vás! ☺


Celkově se mi ta myšlenka moc líbí. Lze si vytvořit vlastně cokoliv, pojmout to úplně jakkoliv. Na přední stranu si můžete umístit, co vás jen napadne. Text, linie, obrázky... Je to jen a jen o vás. Jednoduše si v pohodlí domova navrhnete, co byste chtěli vygravírovat, uložíte to ve formátu pdf a pošlete to MadCrafts na email. Ale to oni vás už navedou v chatu na jejich Instagramu, pokud se pro tento (nebo i klidně nějaký jiný) výrobek rozhodnete. O milou komunikaci nemusíte mít obavy.

Určitě vás bude zajímat i cena. Za vygravírovaný deník zaplatíte 450 Kč. Což za perfektní album, knížku pro miminko nebo dárek na míru je podle mě parádní cena!

Opravdu zbožňuju i přístup těch lidiček, kteří za firmou stojí. Domluva s nimi byla naprosto skvělá, o milá slova nebyla nouze ani ve zprávách, ani potom v dopise. Navíc odvádějí svou práci opravdu dobře. S citem, s láskou. 

Absolutně nemám co vytknout! Doporučuji všema deseti! ☺




Chtěla bych moc poděkovat MadCrafts za spolupráci. Jsem nadšená a opravdu mě moc těší, že jsem dostala příležitost s nimi spolupracovat. Takže moc děkuju! ☺

Vy mi určitě dejte vědět, jak se vám album líbí, jestli vás zaujalo, nebo jak byste jej třeba pojali vy! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Takové deníky se mi moc líbí. Můžeš z toho vytvořit fakt cokoliv. Asi bych ho taky využila na fotky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tento denník vyzerá absolútne výborne. Rovnaký, iba s čiernymi stranami, som daroval minulé Vianoce mamine. Bol to vlastne fotoalbum s jej životným príbehom, ktorý som po kúskoch nalepil pod každú fotku. Tento príspevok ma inšpiroval, že tento rok by som mohol podobný denník darovať niekomu inému ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to muselo být krásné. ☺
      Tak třeba daruješ... ☺
      Děkuju za komentář.

      Vymazat