By Klára: JÓGOVÉ CHVÍLE (A NEJEN TY) NA PODLOŽCE „POZNÁNÍ“

úterý 23. listopadu 2021

JÓGOVÉ CHVÍLE (A NEJEN TY) NA PODLOŽCE „POZNÁNÍ“


Ahojte! ☺

Tak jsem konečně našla chvilku času, abych vám sepsala recenzi na jógovou podložku z e-shopu TvaLaska, která mi přišla už před několika měsíci. Chtěla jsem pro tenhle článek nafotit i nějaké hezké fotky, takže o to déle to trvalo, ale teď už je to konečně tady! A vy si tak díky této recenzi a tomu množství fotek, které pro vás mám, můžete udělat názor na to, jestli se vyplatí do této podložky investovat a pořídit si ji nebo jestli za ty peníze nestojí. Třeba vám pomůžu se rozhodnout, pokud jste ještě v těchto otázkách na vážkách. Tak na to pojďme společně mrknout!

Ráda bych vám takhle na začátek napsala ještě pár slov o majitelích tohoto e-shopu a o celé této značce. Tvá Láska byla založena mladou dvojicí - Ctiradem a Niki. Jsou to moc sympatičtí lidé s citem (nejen) pro detail. Do každého svého nápadu a výrobku vkládají kousek sebe a jednají tak, aby tenhle kousek mohl doputovat až k vám. Ať už je to na úrovni komunikace, kvality výrobků nebo balení balíčků. Ke všem těmto složkám přistupují osobně a citlivě. A je to znát nejen na dojmu, který potom z konečného produktu, který vám domů dorazí, máte. V mých očích jsou to lidé, kteří svým přístupem posouvají prodej výrobků na vyšší úroveň. A věřte mi, že v momentě, kdy s touto dvojicí navážete jakýkoliv kontakt, poznáte to. Rozhodně si myslím, že si zaslouží vaši pozornost.
Niki se Ctiradem už ale nevytváří pouze podložky na cvičení, ale stále pracují na nových produktech. Aktuálně mají na webu i pár kousků oblečení, náramky, svíčky i celou novou vlastní kolekci legín a sportovních podprsenek z recyklovaných plastů. 
Takže pokud je ještě neznáte, mrkněte k nim na e-shop. Třeba k vám jejich filozofie a produkty promluví. ☺
 
 
Tento článek ale nemá být o celé značce, ale přímo o jógové podložce. Tak se teď už pojďme pověnovat právě jí!

Podložka s názvem Poznání byla tou, která ke mně promluvila nejvíce. Je krémová a zdobí ji různě zelené listy. No, co vám budu povídat, podle mě je nádherná!
Vybrala jsem si ji ve čtyřmilimetrové variantě, protože jógu jako takovou necvičím zase tak často, ale věnuji se spíše posilování a kardio cvičením, takže jsem chtěla, aby byla podložka hlavně pohodlná. Přece jenom když děláte různé cviky na zpevnění bříška nebo třeba klečíte, chcete mít pod sebou pohodlí. Proto jsem si zvolila tuhle variantu. 
 

 
Dostáváme se tedy k tomu, jestli je podložka pohodlná. Tak ano, je. Osobně jsem cvičívala na ještě silnějších podložkách, takže jsem měla trošku strach, jestli mi tahle bude stačit a nebude mě po cvičení nic bolet. Nebolelo. Komfortem je s tlustšími konkurenty rozhodně srovnatelná. Je měkká, ale pořád vám dopřává plnohodnotný kontakt a spojení se zemí. Takže v ní v pohodě a jistě zvládnete jak balanční pozice, tak například i to posilování bříška bez bolesti páteře z tvrdé podlahy. Tahle stránka je za mě rozhodně pěkně vybalancovaná.



Podložka je vyrobená ze 100% přírodního kaučuku, vrchní vrstva je potom ze semišového mikrovlákna. Velmi mile mě překvapilo, jak je tenhle materiál příjemný na dotek. Sotva jsem si na podložku stoupla, ten semiš mě pohladil po chodidlech tak, že jsem měla pocit, že už nechci stát na žádné jiné podložce. Fakt. Až takhle příjemné to bylo!

 
 
Další velkou výhodou je, že podložka neklouže. A ani vy se na ní nebudete klouzat. Ten materiál je opravdu moc hezky vymyšlený, zespodu je ta vrstva gumovější, takže se neklouže ani na linu, nahoře je pak to zmíněné mikrovlákno, na kterém zase neujíždí ani vaše ruce, ani nohy.
 


Malou nevýhodou je váha. Tahle čtyřmilimetrová varianta je ve srovnání s jinými podložkami, které jsem zkoušela, mnohem těžší. Takže bych s ní cestovat asi úplně nechtěla. Pro cestovatele je pak na e-shopu právě ta tenčí varianta, která bude určitě i mnohem lehčí. Každopádně je to opravdu jen detail, protože pokud stejně jako já cvičíte hlavně doma a netaháte podložku každý večer tři kilometry pěšky někam do studia, váha pro vás asi nebude úplně podstatná. 
 

 
Zmínila bych ještě cenu, protože ta vás bude nejspíš taky zajímat. Tenká varianta vás přijde na 1 590 Kč, ta čtyřmilimetrová pak na 1 890 Kč. Což je za kvalitní podložku podle mě pořád dobrá cena.



Závěrem bych to tedy shrnula asi takhle... Za své peníze dostanete osobní přístup, citlivě zabalený a podepsaný balíček, krásnou neklouzavou podložku s tím nejpříjemnějším povrchem, na kterém jsem kdy stála, pásek na převaz podložky a spoustu hodin pohybu, který vám bude dělat právě i prostřednictvím této podložky radost. A to se podle mě vyplatí! ♥




Určitě mi napište do komentáře, jestli Tvou Lásku znáte, jaké s nimi máte zkušenosti, případně jestli vás podložka (nebo jiná věc z jejich e-shopu) zaujala. Ať už pro vás, či jako krásný vánoční dárek pro někoho blízkého.
Případně pokud jste už dřív nad nějakou podložkou od této dvojice přemýšleli a moje recenze vám v rozhodování pomohla, určitě mi to taky dejte vědět. Vaše zpětná vazba je pro mě důležitá! ☺

A to už ode mě pro dnešek bude všechno. Mějte se, jako vždycky, krásně! ☺

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat