By Klára: NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - SPOUSTA SEKÁČOVÝCH ÚLOVKŮ, KOSMETIKA A NAROZENINOVÉ DÁRKY /2022

pátek 15. července 2022

NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - SPOUSTA SEKÁČOVÝCH ÚLOVKŮ, KOSMETIKA A NAROZENINOVÉ DÁRKY /2022

 
Ahojte! ☺
 
Jak jsem již avizovala v předchozím článku, dnes se setkáváme u shrnutí mých nákupů (a dárků) za květen a červen. Během této doby jsem dvakrát zavítala i do sekáčů, ve kterých jsem tentokrát měla opravdu šťastnou ruku. Odnesla jsem si z nich několik krásných kousků! V tomto článku bych se o ně s vámi ráda podělila, stejně jako o některé narozeninové dárky a nějaké kosmetické přírustky. Tak pojďme na to! ☺
 
 
Na začátek tu mám tři knihy. Vlevo je dílo s názvem Truly od Ava Reed, druhý díl z její třídílné série. Tu jsem si kupovala někdy začátkem května v Knihách Dobrovský v nějaké akci asi za 100 Kč. Vpravo pak vidíte třetí díl z této série, který nese název Madly. Tu jsem dostala od taťky k narozeninám, stejně jako knihu prostřední - Snít znovu. Snít znovu je posledním dílem z pětidílné série od Mona Kasten, který mi v celé sbírce zatím chyběl. Teď už mám konečně obě série kompletní, tak se můžu pustit do čtení! ☺


Přesouváme se ke kosmetice. Po hodně dlouhé době jsem opět objednávala Avon, protože už nám v rodině docházely nějaké věci, které tam bráváme. Já jsem pro sebe a přítele objednala tuto krásně vonící sadu, která obsahovala pěnu do koupele, sprchový gel a tělový sprej. Vyšla kolem 150 Kč.



Doma zatím spotřebováváme tuhá mýdla, která jsme dostali od mojí rodiny nebo v různých dárkových (/vánočních) balíčcích. Tohle tekuté mýdlo bylo ale v rámci objednávky za pár korun jako dáreček, tak jsem ho do košíku přihodila taky.



Voňavková sekce - jeden z důvodů, proč jsem potřebovala z Avonu objednat. Měla jsem doma totiž poslední voňavku, a už jsem dosáhla její poloviny, tak jsem se rozhodla si pořídit už nějakou novou. Vybrala jsem si Avon Attraction Game, která voní jako čokoláda! Určitě to není vůně pro každého, je hodně specifická a je spíš těžší, zařadila bych ji spíš k používání na podzim a v zimě. Ale brala jsem to tak, že než spotřebuju tu svoji stávající, už by ten podzim mohl být na spadnutí. ☺
Ze stejné řady jsem vzala voňavku i příteli. Mně na něm voní krásně, ale opět... Je to docela specifická vůně, ten tón té čokolády je tam cítit, což nemusí být pro všechny. Ale pro mě, jakožto pro člověka, který pracuje v čokoládovně? Naprosto v pořádku. Brala jsem ji do páru k té svoji, vycházelo to pak cenově o dost lépe.
Příteli jsem hodila do košíku ještě voňavku Wild Country, kterou mám na něm moc ráda. K té byl v sadě i sprchový gel.
No a ta maličká srdíčková voňavka, to byl dáreček od jedné pacientky, když jsem byla v květnu na praxi v nemocnici. Byla to už starší paní, která začala v některých ohledech rezignovat, tak jsem za ní ve volných chvílích chodila, povídaly jsme si, snažila jsem se ji motivovat, „nutila“ jsem ji vstávat a chodit... Ona se vždycky rozzářila, když mě viděla, byla hrozně spokojená a najednou všechno šlo. ☺ No, a než ji převáželi na jiné oddělení, dala mi do kapsičky tuhle voňavku. Prý na rozloučenou, na památku a jako poděkování. Nevím, jestli ji budu používat, nebo si ji nechám vystavenou na památku. Je to krásná vzpomínka, kterou chci mít na očích. Přivádí mě na myšlenku, že jsem svou práci odváděla, jak nejlépe jsem mohla, a že to má smysl.
 
 

Poslední dvě věci z Avonu, které jsem potřebovala pro sebe, byly řasenky. Tu zlatou vpravo znám, už jsem jeden nebo dva kusy měla a není špatná. Tu Euphoric budu zkoušet poprvé. Má větší kartáček, tak jsem zvědavá, jak mi to s ní půjde. Původně jsem chtěla sáhnout po řasence s menším kartáčkem, kterou už jsem měla určitě alespoň dvakrát, ale byla vyprodaná. Tak jsem zkusila tuhle. Uvidíme, jaká bude.
Stavila jsem se ještě i v drogérii, pro make up. Make upy z Avonu mi totiž zas až tak nesedí. Kdyby bylo nejhůř, určitě by posloužily, ale výběr v těch drogériích mi vyhovuje víc. Lépe si vyberu odstín a strukturu, cenově to také často vychází o něco lépe, když nesahám do těch dražších značek. Tentokrát měli v Teta drogérii Fit Me make up ve slevě, tak jsem po něm sáhla. Slyšela jsem na něj pozitivní recenze, tak jsem moc neváhala. Navíc vycházel kolem stovky, takže nebylo moc co řešit. 
Přihodila jsem k němu i pudr ze stejné řady, který vycházel ve slevě něco přes stovku. Můj aktuálně používaný pudr už má v sobě totiž malou díru, takže tenhle produkt se taky určitě neztratí.
 
 

Dopotřebovala jsem i krémy na obličej, tak jsem v drogérii (tentokrát v DM) sáhla i po nich. Ten vlevo by měl být přírodní a matující. Původně stál dvě stovky, ten den ho měli ve slevě za stovku. Tak jsem dva vzala. A zatím jsem na něm nenašla nic špatného. Opravdu pleť zmatuje a udělá ji takovou hladkou, jak semišovou.
Ten malý gel vpravo by měla být taková desinfekční SOS pomůcka na pupínky. A ani té nemám co vytknout. Po aplikaci na otevřený pupínek zaštípe, ale pak ho přes noc lehce zatáhne a pomůže s hojením. Stál asi 70 Kč.
 
 
Tyto dva éterické přípravky nám koupila mamka. Fauna Spot je pomocník v ochraně proti klíšťatům pro Rafaelka. Kapne se mu toho troška za krk a funguje to jako repelent. Alespoň na našeho pejska to takhle přesně a dobře fungovalo. Navíc to krásně voní, takže tohle doporučuju.
No, a protože nám doma chyběl i klasický Tea-tree olej, mamka nám ho přihodila ke své objednávce u Karla Hadka. To je taky věc, kterou doma potřebuju.

 

Ano, už jsem také okusila komfort menstruačních kalhotek Snuggs. Kamarádky se rozhodly udělat hromadnou objednávku, protože už je to prý déle lákalo k vyzkoušení, a navíc běžel zrovna nějaký slevový kód. Plus při objednání více kusů je tam ještě nějaká dodatečná sleva. Tak jsem se k nim přidala. Objednala jsem si původně dvoje, ale jedny jsem vracela. Nechala jsem si ty s vyšším pasem, ty mi byly (a jsou) opravdu hodně příjemné. Ty druhé, klasicky střižené, jsem vracela kvůli velikosti. Táhly mě v tříslech, přestože jsem si brala stejnou velikost. Takže pokud byste se, holky, rozhodovaly mezi dvěma velikostmi u klasického střihu, vemte ty větší. Při rozhodování u vyššího pasu klidně sáhněte po těch menších.
Zvažovala jsem i výměnu velikostí, ale pak jsem si říkala, že ten klasický střih by mi možná stejně nebyl až tak komfortní, jako ten s vyšším pasem, tak je prostě vrátím. A dál uvidím, jestli budu nějaké další přikupovat nebo ne.
Zatím jsem je použila jen jednou a byla jsem spokojená. Kupovala jsem si typ na střední menstruaci a opravdu to sedí. Na tu střední by zvládly neprosakovat odhadem kolem 8 hodin. Já jsem je použila na první den menstruace, takže zvládly 4 hodiny. Dalšímu testování jsem je zatím nepodrobila, ale už teď vám můžu napsat, že to byla moc příjemná změna a opravdu velký komfort. Navíc je to ekologické řešení. Já osobně možná časem ještě jedny nebo dvoje pořídím. Nepotřebuju jich úplně moc, budu je mít spíš jako doplněk k menstruačnímu kalíšku (který za sebe můžu určitě doporučit), případně na nějakou obměnu a na poslední dny menstruace.
Pokud tedy ještě zvažujete, jestli menstruační kalhotky zkusit nebo ne, doporučila bych vám do nich jít. Se Snuggs nemám žádnou spolupráci, ale za sebe můžu s klidným svědomím říct, že ten komfort při menstruaci tam opravdu je. Pokud byste se rozhodli Snuggs zkusit, za sebe bych na začátek doporučila ten vysoký pas. A jak už jsem psala, při nerozhodné velikosti sáhněte klidně po té menší. ☺
 
 

Ještě tu mám na ukázku poslední věc, než se přesuneme do sékáčové sekce, a to cvičební podložku od firmy TvaLaska. Tuhle s názvem „Vzpomínky“ si vybral přítel, aby prý měl konečně nějakou pořádnou a svoji, a nemusel si tak půjčovat tu mou. Vzal si ji v té 4mm verzi.
Na e-shopu jsme zrovna kupovali podložku i mamce, jako narozeninový dárek. Tu tady ale bohužel nemám vyfocenou. Každopádně šlo o podložku s názvem „Rozkvět“ v 1,6mm verzi. Na tu můžete klidně mrknout na webu TvaLaska.
Na podložku od Niki a Ctirada z TvaLaska mám i samostatnou recenzi, takže kdybyste se třeba rozhodovali, jestli podložku pořídit, můžete nahlédnout právě i do tohoto článku. ☺
 
 
Tak, a teď už vám ukážu ty kousky ze sekáče, na které se určitě z tohoto článku těšíte nejvíc. Nebo alespoň u mě to tak v podobných článcích je.
Začínám elastickými hnědými kalhotami, které teď nosím pořád. Jsou ideální do ne tak teplých letních dnů, nepeču se v nich a jsou opravdu moc příjemné. Navíc se mi hrozně líbí. A hlavně, sedly mi! A ta cena? 60 Kč, prosím pěkně.
 
 
Druhým kouskem ze second-handu jsou tyto šatičky. Jsou tedy docela krátké, takže do dnů, kdy pofukuje vítr, nejsou vůbec vhodné, ale jinak mi přijdou fajn. Já na kytky na oblečení teda vůbec nejsem, většinou tento vzor obcházím velkým obloukem, ale po těchto jsem z nějakého neznámého důvodu sáhla a šla jsem si je zkusit. A sedly mi. Pořád jsem si ale nebyla jistá tím vzorem, tak mi v rozhodování dopomohl přítel. Tomu se na mně totiž líbily opravdu hodně, takže bylo rozhodnuto. Stály kolem 80 Kč. ☺
 
 

Dál tu mám růžové tričko, je maličko zkrácené, lehounce do stylu crop topu. Je neuvěřitelně příjemné a hrozně se mi líbí. Na fotce ho mám zakasané do kraťasů, ale určitě ho budu nosit i na volno, protože je pak krásně lehké a vzdušné. Navíc se dá nosit i se spadenými rameny, to se mi taky líbí opravdu hodně. A stálo nějakých 40 Kč, což je opravdu symbolická cena.
Když jsem zmínila ty kraťasy, napíšu pár slov i k nim, protože jde taky o sekáčový úlovek. Upřímně na běžné nošení (mezi lidi) mám jen jedny kraťasy. Ty ostatní jsou spíš tak na vyběhnutí se psem nebo ven na zahradu. Mám s jejich sháněním podobný problém, jako s kalhotami. Když už je totiž přetáhnu přes zadek, většinou mi odstávají v pase. Což se u těch hnědých kalhot zmíněných výše ani u těchto kraťasů nestalo, protože mají v pase gumu. Díky tomu jsem ze sekáče odcházela i s obyčejnými, ale moc hezkými, kraťasy v černé barvě za 35 Kč.
 
 

V second handech jsem si pořídila i dvě košile. První z nich je opravdu hodně lehoučká, lehce průsvitná a neuvěřitelně příjemná. Je to o číslo větší velikost, než běžně nosím, díky čemuž mě netáhne přes hrudník a můžu si ji takhle zavázat, což bude nejčastější způsob, jak ji plánuju nosit. Má tříčtvrteční lehce ozdobné rukávy, které jí přidávají na zajímavosti. I s tímto kouskem jsem moc spokojená! Cenově jsme na 80 Kč.

 

Druhou košilí je tato světlounce modrá. Opět je o číslo větší, takže si ji můžu zavazovat a nepne mě přes hrudník. Na mě v této úpravě vypadá ležérně, neformálně, což je přesně to, co jsem chtěla. S ohrnutými rukávy taky nevypadá vůbec špatně. Něco takového mi v šatníku chybělo. Dávala jsem za ni taky 80 Kč.
 
 

Pořídila jsem si i černou riflovou sukni. Je obyčejná, ale taky podle mě hezká a užitečná. Stála tuším 40 Kč.
 
 

Posledními dvěma kousky jsou overaly. První z nich je světlounce modrý, kraťasovitý, se spadlými krátkými rukávky. Na téhle fotce to možná tak nevynikne, ale v realitě je opravdu moc hezký. Ten už byl v sekáči ve „vyšší cenové třídě“, takže jsem za něj dávala 120 Kč.
V podobném stylu jsem si pořídila ještě jeden overal, který tu ale bohužel nemám vyfocený. Je ale obdobný, jen je v bílé barvě a má delší rukávy. Ten jsem kupovala v jiném sekáči asi za 60 Kč.

 
Druhý (vyfocený) overal je poněkud výraznější. V tom second handu na mě dýchnul takovou letní náladu. Úplně jsem se v něm viděla někde u moře, při procházce po pláži, na cestě do města na zmrzlinu. Obvykle u mě tento styl oblečení nenajdete, ale tento overal ke mně tak nějak promluvil, a navíc mi krásně sednul. Výhodou je, že v té horní části má pevnou látku, takže pod něj ani není potřeba podprsenka. A líbí se mi čím dál víc. Takže tohle byl určitě taky úlovek s velkým Ú. Stál opět 120 Kč.


Z nafocených věcí by to bylo všechno. Ještě jsem ale dostala narozeninové dárky, které bych tu ráda zmínila, přestože vám je nemůžu ukázat. Udělaly mi totiž taky velkou radost a jsem za ně moc vděčná. Mamka mi upekla velký ovocný dort, dostala jsem samozřejmě i květiny a čokoládky. Nechyběly ani obálky s penězi, pozvání na narozeninový oběd a zákusky. Přítel nám ještě koupil lístky na říjnový hudební festival, o kterém jsem se zmiňovala a chtěla jsem na něj jít, od přítelovy rodiny jsem pak dostala dva lístky na divadelní představení, na které s mojí polovičkou vyrazíme v září. Dalším dárečkem byl i domácí bylinkový čaj a zrnková káva. ☺



No, a to by bylo k těmto nákupům všechno. Určitě mi napište, co říkáte na ty kousky ze sekáče, jak se vám líbí, případně který vás zaujal nejvíc! Opravdu by mě to zajímalo! ☺

Teď už vám popřeju jen hezký zbytek pátečního dne a budu se na vás brzy těšit u dalšího článku! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Ahoj, ze sekáčových úlovků mě nejvíc oslovily kalhoty a bílá košile, vlastně by to podle mě vypadalo skvěle i pohromadě. V Avonu jsem si taky pár věcí vybrala a to nejen pro sebe, za ty ceny mají spousty dobrých produktů :-) O menstruačních kalhotkách jsem již vícekrát uvažovala, já jsem typickej vložkař takže kalíšek, tampony a cokoliv se dává dovnitř není pro mě....Akorát ta počáteční investice mě drží z5.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za komentář! ☺
      Kalhoty byly opravdu kupem roku. I z té košile jsem měla velkou radost!
      To ano, některé věci v Avonu bereme celkem pravidelně. ☺
      U menstruačních kalhotek chápu, že tě ta cena drží zpět. Ale ono se to časem vrátí. A když vychytáš i nějakou slevu, je to zase o něco lepší. Hlavně je to opravdu komfortní a ekologické, což byl pro mě jeden z hlavních benefitů. Tak uvidíš, třeba k nim nakonec taky dospěješ. ☺

      Vymazat
  2. Taky to mám tak, že se na sekáčové úlovky těším nejvíc :D Ty tvoje se mi moc líbí, budu muset se do nich taky po delší době vypravit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že je nás víc! ☺
      Jsem ráda, že se ti mé úlovky líbí. Přeju šťastnou ruku při tvých sekáčových toulkách! ☺

      Vymazat