By Klára: POZITIVNÍ MOMENTY V ČERVNU - HOTOVÉ ZKOUŠKY, RANDĚNÍ A NAROZENINOVÉ CHVÍLE /2022

neděle 10. července 2022

POZITIVNÍ MOMENTY V ČERVNU - HOTOVÉ ZKOUŠKY, RANDĚNÍ A NAROZENINOVÉ CHVÍLE /2022


 Ahojte! ☺
 
Červen jsem kvůli zkouškovému téměř ani nestihla vnímat, a už je pryč. Vlastně už je pryč i první červencový týden. Člověk se sotva otočí, a další měsíc je za ním... No není to šílené?
Nicméně i přes rychle pádící čas a zkoušky jsem si stíhala zapisovat hezké momenty. To, co se mi povedlo, co se událo, co mi udělalo radost. A opět se mi na každém dni podařilo najít nějakou pozitivní záležitost. No, a o některé z nich bych se s vámi dnes ráda podělila! Tak pojďme na to! ☺


Hotové zkoušky
 
Jak už jsem nastínila, můj červen se nesl ve znamení zkoušek. Alespoň tedy ty první tři týdny. Většinu z nich se mi podařilo složit na A, jednu pak na C a jednu na D. No, a jednu vůbec. Bohužel pro mě to byla ta nejdůležitější zkouška, která podmiňovala asi tak milion dalších věcí. Takže její nesložení mi značně znepříjemnilo a zkomplikovalo další studium. No, ale co se dá dělat? I na tomto neúspěchu jsem se snažila najít něco pozitivního. A povedlo se. Samozřejmě, nejdříve jsem z toho byla hodně špatná, ale postupem času jsem byla schopná podívat se na to i jinak. Takže za červen si z oblasti studia odnáším spoustu úspěšných zápočtů a další spoustu složených zkoušek. A ten jeden neúspěch mi možná do budoucna otevře nějaké další dveře. Už teď jsou nějaké pootevřené... Ono všechno zlé bude opravdu nejspíš pro něco dobré... ☺


Odcvičená sedmidenní výzva od Heather Robertson
 
O této části mého června jsem se víc rozepsala ve cvičebním článku. Ve zkratce šlo ale o nepřetržité sedmidenní cvičení. Na každý den připadalo jedno video, obvykle trvalo zhruba tři čtvrtě hodiny. A dávalo mi to tedy zabrat, ty workouty opravdu nebyly snadné. Po jejich odcvičení jsem na sebe byla opravdu hrdá!
(Pokud by vás zajímalo víc, mrkněte sem do článku.)



Randění s přítelem
 
Čas strávený s přítelem jsem si během zkouškového opravdu užívala. Bylo super si večer prostě sednout k filmu, dát si pizzu, zahrát si nějakou hru, jít se projít... Odpočívala jsem u toho, vypínala jsem hlavu. Dva červnové dny jsme ale měli vyloženě pojaté jako rande. Jeden večer jsme si zašli na drink, potom jsme si koupili kebab do ruky a šli jsme večerním městem a parkem pěšky až k nám domů. I s Rafaelkem, samozřejmě. Druhé rande bylo na mé narozeniny, kdy mě přítel vzal na výborný oběd. Pak nám domů ještě koupil zákusky ke kafi, protože narozeniny prý nemůžou být bez dortíku. No co vám budu říkat, bylo o mně krásně postaráno. ☺


Rodinné narozeninové posezení
 
Když už jsem nastínila ty narozeniny, ráda bych tu zmínila i jedno mé (narozeninové) odpoledne u kávy v rodinném kruhu. Dali jsme si všichni společně kafe, dort od mojí mamky, popovídali jsme si, já jsem dostala i krásné dárečky a přání... Tohle rozhodně do mých pozitivních červnových momentů patří.
 
 
Protancovaný večer s kamarádkou
 
Ještě jedna příjemná záležitost v souvislosti s mými narozeninami... S kamarádkou jsme se jeden pátek vydaly na diskotéku. Bylo to k příležitosti mých narozenin a k zakončení našich zkouškových období. Dlouho jsem takhle nikde nebyla, o to víc mě to i bavilo! Daly jsme si spolu nějaký ten drink, zatancovaly jsme si a opravdu jsme si to užily. Odcházela jsem unavená, ale vyblbnutá a spokojená.
 
 
Spousta odvedené práce na bytě
 
V jednom červnovém dni jsme se s přítelem opravdu opřeli do práce na bytě. On se věnoval vyměřování poliček, objednávání materiálu, řezání, natírání a nevím čemu všemu ještě. Já jsem uklidila špajzku, uspořádala jsem skříň na chodbě, protřídila svoje věci do školy, srovnala jsem si pracovní stůl a pouklízela celý byt. Společně s přítelem jsme pak ještě jeli do Jysku pro úložné boxy do koupelny, jejichž koupi jsme taky odkládali hrozně dlouho. No, a hned ten byt vypadal zase lépe!


Pracovní nasazení
 
Na konci června jsem byla i hodně v práci. Byly to ale příjemné směny. Dva pracovní dny byly tedy poměrně divoké, opravdu jsem se nezastavila, ale ty ostatní už byly poklidnější. Poznala jsem zase nové brigádnice, dvě slečny jsem ještě i zaučovala, dala jsem si spoustu dobrého jídla, nějaké sladké dobroty, kafe... Užila jsem si to v té práci, fakt jo. ☺


Procházka na rozhlednu
 
Rozhlednu máme hned za domem. Dřív jsem na ni chodila několikrát za rok, ale teď, když jsem přestěhovaná na bytě kvůli studiu, se na ni téměř vůbec nedostanu. Bylo tedy super si na ni zase jednou vyjít, ještě navíc s moc příjemnou společností.


Sekáčové úlovky
 
Jedno dopoledne jsem se vydala se sestrou omrknout sekáče. Vzala mě do těch, ve kterých jsem nikdy neměla šťastnou ruku a které mi nebyly moc sympatické. Ale řekla jsem si, kdy jindy se tam dokopu jít, než právě teď se sestrou. A asi už tušíte, jak to dopadlo. Do kabinky jsem si nesla asi patnáct kusů oblečení. A nakonec jsem s šesti z nich odcházela. To byl pro mě opravdu velký úspěch a můj zatím největší jednorázový sekáčový nákup. No, měla jsem prostě na tohle svůj den! A udělalo mi to obrovskou radost!
(Kousky určitě nafotím. Najdete je v blízké době v nákupovém článku. ☺)


Odkládané knižní recenze
 
A když už jsem nastínila ten nákupový článek, zmíním tu ještě jednu drobnou radost v souvislosti s blogem. Během června se mi totiž povedlo sepsat i dvě knižní recenze, které jsem opravdu dlouho odkládala. Jedna z nich už je na blogu (na knížku Gump - pes, který naučil lidi žít), druhá vyjde v průběhu července, tak se můžete těšit!





No, a to by bylo za můj červen všechno. Doufám, že jste si jej užili, že byl taky plný příjemných chvil a že si užíváte i dny aktuální, ty červencové. 
Budu se na vás těšit u dalšího článku, pravděpodobně toho nákupového! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Gratuluji k tak pozitivnímu přístupu, je to velmi obdivuhodné a silné. Projev vyzrálosti. Moc pěkně sepsaný článek. ☺♥
    Velký pozdrav na Vysočinu.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tvoje komentáře mě vždycky tak moc potěší! ♥
      Mockrát děkuju!

      Vymazat