By Klára: NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - BAREFOOTKY, PŘÍZE, KÁVOVAR A RŮZNÉ DROBNOSTI /2022

úterý 15. listopadu 2022

NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - BAREFOOTKY, PŘÍZE, KÁVOVAR A RŮZNÉ DROBNOSTI /2022

 
Ahojte! ☺

Vítám vás u předposledního nákupového článku za rok 2022. Tentokrát tu toho není úplně tolik, ale je tu všechno, co jsem potřebovala a co mi udělalo radost. Tak to asi nebudu dál okecávat a vrhneme se rovnou na konkrétní věci, co vy na to? ☺

Začnu poměrně drahou věcí, dalo by se i říct, že investicí. Koupila jsem si první barefootky. Barefootky byly něčím, čemu jsem v tom největším rozmachu odolávala. Ale jak šel čas a stávaly se běžnějšími, začala jsem nad nimi uvažovat. Dneska už jsou navíc opravdu krásné a povedené, na řadě z nich ani nejde poznat, že nejde o „klasickou“ botu. No, a tak jsem do nich nakonec šla. Přítel totiž vyhrál nějaký slevový poukaz do obchůdku tady u nás, tak jsme se tam jeden den vypravili. Věnovala se nám opravdu moc příjemná paní, se vším poradila, ochotně donesla, odnesla... Byla prostě skvělá. Přítel nakonec odcházel se dvěma páry, já s jedním. Na nohou jsem je měla zatím jen párkrát, zatím ještě „docházím“ klasické tenisky, které mám doma, ale na jaře a v létě už budu ťapkat v těchto. Je to opravdu rozdíl, a ta vědomá/uvědomělá chůze v kombinaci s prostorem v té botě udělá opravdu hodně. No, zkrátka, už se na ně těším, protože, uznejte sami, jsou naprosto nádherné a boží. Cena už teda až tak suprová nebyla, po slevě stály přes tři a půl tisíce, ale myslím, že za to stály. Je to i investice do zdraví, navíc jsem si je naprosto zamilovala a udělaly mi velkou radost. Takže pravděpodobně v budoucnu očekávejte, že se v nákupových článcích nebudou boty objevovat už vůbec tak často, jak tomu bylo doteď, ale spíš vám jednou za čas ukážu nějakou takovou dražsí barefootkovou radost! ☺


Po opravdu dlouhém odkládání jsem si objednala i příze na háčkování. Už je to několik měsíců, co jsem si říkala, že bych se chtěla naučit háčkovat takové ty měkké plyšáčky. Vždycky jsem to ale odložila s tím, že teď nemám čas, neumím to, nejsem na to šikovná a kreativní... Přítel ale v poslední době zkoušel tolik manuálních prací, od pletení košíků, přes vyřezávání ze dřeva, až po tvoření z kůže, že mě to nějak „vyhecovalo“ k tomu, abych už taky konečně zkusila to, co jsem chtěla. Tak jsem jeden den sedla k počítači a objednala si tyhle krásně barevné měkkoučké příze. Někde na cestě mám ještě háčky a očička, ale až to dorazí, pustím se do svého prvního medvídka. Tak mi držte palce! ☺

 
Na skok ke kosmetice! Jak sami vidíte, mám tu docela zástup make upů. Už jsem ale byla úplně na nule, tak jsem si jeden den zaběhla do DM pro „Fit me“ make up. Jeden jsem už měla spotřebovaný a přišel mi fajn, navíc jde ten plastový obal rozstřihnout, takže vypotřebujete opravdu celý obsah. A není ani tak drahý. Já jsem ho navíc ještě koupila i v nějaké akci. Stejně tak jsem si v akci pořídila i ten „True match“ vedle. S tím jsem také měla pozitivní zkušenost z dřívějška. 
Ty další dva make upy jsem si pořídila v Rossmanu, když měli akci 1+1 zdarma na dekorativku. Díky tomu jsem měla oba make upy celkem za 400,- (ne za 800,-). Mají maličko jiný odstín, než ten kupovaný dřív, ale sedí mi všechny. Některý asi víc, ale upřímně, já na tu kosmetiku nejsem úplně náročná, takže spokojeně spotřebuju všechno. ☺
No a v úplně stejné akci jsem si pořídila i dvě řasenky od Dermacolu. Tak jsem zvědavá, jaké budou.

 
Mám tu i pár doplňků z e-shopu Zdraví a fitness, se kterými dlouhodobě spolupracuji. Doma už mi docházela zásoba hořčíku, tak jsem se rozhodla po delší době objednat právě na tomto e-shopu. Sáhla jsem tedy po kombinaci zinku a hořčíku od Reflexu (cena s VIP ceníkem je 229,-). Když už jsem tam byla, přihodila jsem i dvě balení železa od GymBeam (cena s VIP ceníkem je 106,-), protože chci jít začátkem prosince darovat krev, tak maličko navýším dávku před odběrem i po něm. Zkusila jsem si vzít i nějaké směsi, které se rozpouští ve vodě, což je typ produktu, který mi i chutná a ráda ho občas na obměnu zařadím. Jeden je s obsahem hořčíku, guarany, b-komplexu a vitaminu C (cena s VIP ceníkem je 136,-), ten druhý je s železem, b-komplexem a vitaminem C (cena s VIP ceníkem je 136,-). ☺
(Nastínila jsem tu spolupráci a VIP ceník, tak vám sem ještě připomenu, že kdybyste u Zdraví a fitness chtěli ty VIP ceny, tady na blogu v pravém panelu najdete postup, jak na ně. ☺)


Ano, ano, vidíte správně! Kde jsou Vánoce, tam jsem já! ☺ 
Takže když jsem viděla tyhle boží ponožky v KIKu, brala jsem je všema deseti. No uznejte, že jsou parádní? To jedno balení stálo navíc jen stovku! Takže těch prvních osm párů mě stálo 200,-. Ty dva páry s lištičkami jsou teplejší a byly taky za stovku. No, a ty poslední troje jsou přítelovy a byly opět za stejnou cenu. Takže rychle utíkejte do KIKu pro tyhle parádní ponožky!
 

Blížíme se do finále! Konečně jsme se také s přítelem dostali ke koupi přehozu na postel a polštářků. On to tak strašně na tu postel nechtěl! Že to bude práce navíc a že on to dělat nebude... Odkývala jsem mu, že to opravdu dělat nebude, protože z 95 % vstává dřív, než já, takže pak stejně stelu já. Tak nakonec ustoupil. A ten pokoj najednou vypadá úplně jinak! Fakt. Mám z toho velkou radost!
Všechno jsme pořídili v JYSKu. Přehoz byl ve slevě, takže stál tisícovku, polštářky jsme si poskládali sami, koupili jsme zvlášť výplně a zvlášt potahy. Jeden kompletní polštářek pak vyšel na nějakých 120 Kč, nebo něco takového. ☺


Taky jsme dlouho sháněli obyčejně černé háčky. Nevěřili byste, jak je to těžký úkol. (Pokud za ně teda nechcete dávat tisícovku, to je pak podstatně jednodušší.) Nakonec jsme náhodou na jedny narazili a líbily se nám. I tak stál jeden asi 150 Kč, ale pořád byly mnohem levnější, než jiné exempláře. A v chodbě vypadají skvěle, takže i s tímto kupem jsem byla moc spokojená! ☺
(Na stejném e-shopu měli i černé matné úchytky na skříně, tak jsme je pořídili do kuchyně a do chodby. Ty jsem tedy už nefotila, ale taky dodaly tomu prostoru na kráse. Taková drobnost, a jaký rozdíl to udělá!)


Předposlední věcí je tento jednoduchý bílý květináč, který jsme kupovali v UNIHobby. Už odtamtud máme několik podobných, jen třeba jinak barevných, a jsme spokojení. Nejsou tak drahé, jako jiné květináče, službu udělají stejnou a vypadají hezky! ☺
 
 
No a na závěr tady mám svěho miláčka! ☺
Mám z něho tak neskutečnou radost, fakt! Přítel si teda na kafe nějak nepotrpí, ani by ho k životu nepotřeboval, takže jsme se po nastěhování spokojili s rozpustnou kávou. Pak jsme přešli na pákový kávovar, který nám půjčila moje mamka. No, a nakonec jsme šli do tohoto automatizovaného fešáka, protože jsem si říkala, že když už piju jedno kafe denně a mám tyhle své kávové chvilky fakt ráda, chci pít to nejlepší kafe, které si můžu doma udělat. Příteli zase vyhovovalo, že je s tím málo práce. Navíc mu chutná ta našlehaná mléčná pěna, takže je v konečném důsledku vlastně taky spokojený!
Navíc jsme měli štěstí, protože ten kávovar prodával jeden pán z Prahy za 10 000,-. Tak jsem mu hned psala a nabídla jsem, že bychom pro ten kávovar mohli přijet hned druhý den, pokud by byl ochotný nám ho prodat za 9 000,-. A byl. Takže máme kávovar, který normálně stojí přes dvacet tisíc, za krásných devět. No, tohle už prostě nemohlo být lepší! ☺ (A kávu dělá fakt parádní! ♥)



Tak, tady bych ukončila své sdílení materiálních radostí. Lépe tento článek ani nešlo zakončit, než u kávovaru, no ne? Takže pokud jste ještě dneska neměli své první/druhé/třetí kafe, běžte si ho uvařit a udělejte si krásný zbytek dne! ☺

A já se na vác budu jako vždy těšit zase příšt!

K.

4 komentáře:

  1. Kláry, krasny článek. Jen ty doplňky stravy upozorňuji, že na hořčíku velmi záleží na jeho formě a na základě ceny, která mi přijde extremně nízká soudím, že nejspíš nepůjde o formy, které jsou efektivně vstřebatelné a proto je lepší koupit si něco dražšího než platit za to, že se mi dostane horcik akorát tak do 💩. Suplementace železa není příliš vhodná, zvlášť když nevím svou genetiku. Navíc ještě pokud konzumuji vegetariánské produkty, které jsou často obohacené a ještě v kombinaci s vitamínem C, kde se vstrebatelnost velmi zvyšuje a muže se ukládat do tkání, což je teda dlouhodobě dost velký špatný. Lepší je si radsi objednat lyo vnitřnosti v kapslích, kde mám cely komplex minerálů, které jsou pro správnou tvorbu krve potřeba - a to není pouze železo ale hlavně a možná od to více třeba měď. Každopádně darování krve je super a je to i dobrý způsob, jak se nadměrného železa z těla zbavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor.
      Ano, samozřejmě by bylo lepší koupit asi něco dražšího, doma takový hořčík mám, je na lékařský předpis, takže prochází i přísnějším testováním. Tyto doplňky ne, vím to. Moc od nich nečekám, spíš zkouším, jestli bude některý z nich mít efekt, nebo ne. Když potřebuji vsadit na jistotu, sahám po tom na předpis.
      Suplementace železa je vhodná, pokud jsem vegetarián, nejím vegetariánské náhražky moc často a znám výsledky krevních testů a přesnou hodnotu železa v krvi. Což je můj případ. Kombinace s vitamínem C je u mě záměrná, vzájemný efekt těchto suplementů znám. Hodnotu železa si hlídám, někdy jej beru denně, jindy ob den, záleží na fázi cyklu nebo právě darování. Myslím, že to mám nastavené dobře a bezpečně, potvrzené to mám pak i v rámci těch testů. Co se týká sušených vnitřností, tak ano, určitě jsou komplexnější, ale už se to neslučuje s mým vegetariánstvím. Vím, že to myslíš dobře, že laikům můžou suplementy spíš škodit, ale troufám si říct, že mám svou suplementaci (zvlášť právě toho železa) nastavenou dobře a přesně tak, jak potřebuji. Právě díky tomu, že něco málo o tomto tématu vím a znám své tělo, můžu si právě dovolit si tu suplementaci trochu modifikovat. Není to tedy tak, že si každý den beru tabletku toho a toho a hotovo, protože je to tak někde obecně napsané. Ne. Má to svůj řád, který se u mě ale během měsíce (nebo ročního období - v létě ubírám na vitamínu C) lehce mění. Ale děkuji za názor i zpětnou vazbu, chápu, co jsi tím chtěla říct. ❤️

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, ty botky jsou krásný - hlavně ta barvička :) Téma barefooty mě popravdě nechává docela chladnou, ale možná by nemělo. Mám dost širokou nohu a vejít se do normálních bot mám docela problém. Co se týče tvoření můj přítel je přesně ten typ, co se mrkne na YouTube na tutoriál a pak postaví barák nebo něco :-D a já jsem pravej opak. Když nic nedělám - nic nezkazím. Ponožky jsou parádní - nemít nakoupené dárky, tak pro ně snad dojdu. My jsme si do domácnosti teď pořídily taky takovou dražší, ale skvělou věc - nové matrace :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.
      Určitě bych ty barefootky minimálně zvážila. 😊
      Jasně, chápu. Ale tak každý máme něco. ❤️
      Teda, to jste se asi plácli přes kapsu. Ale zase se vám bude krásně spát!😊

      Vymazat