By Klára: ODCVIČENO V BŘEZNU - ZBYTEK RESTŮ A GLOW UP SÉRIE VIDEÍ OD BLOGILATES /2022

pátek 1. dubna 2022

ODCVIČENO V BŘEZNU - ZBYTEK RESTŮ A GLOW UP SÉRIE VIDEÍ OD BLOGILATES /2022


Ahojte! ☺

Doufám, že jste v měsíci březnu patřili spíše do „týmu Klárka“ (čti cvičící tým) než do „týmu Rafaelo“ (čti válející se tým). Náš chlupáček není zrovna motivující parťák, ale i navzdory tomu jsem se v minulém měsíci hýbala prakticky neustále. Měla jsem ještě několik restů, které jsem nestihla v předchozích měsících a které jsem chtěla právě během března odcvičit. Takže jsem si jednotlivá videa přiřadila ke konkrétním dnům a pak jsem podle toho cvičila. Ale teda, bylo to náročnější, než jsem čekala, když jsem to plánovala. Nedala jsem si tam moc prostoru na odpočinek, což nebylo úplně ideální, ale zase jsem to brala jako výzvu. A tak jsem byla opravdu téměř celý měsíc v pohybu. Takže motivace a inspirace v tomto článku podle mě najdete opravdu dost. V dubnu mám v plánu zase trošku zvolnit, mít i odpočinkové dny a zase najet zpět do nějaké své rutiny. Tak uvidíme, jak mi to půjde. Vy už se teď ale společně se mnou pojďte mrknout na jednotlivé odcvičené březnové dny! ☺


1.3.


Odpočinek


2.3.


Skupinová lekce power yogy pro Ukrajinu (1 hodina)


3.3.

 

Fat burning hiit od Jitka Bern (25 minut)
Z restů mi chybělo ještě pár videí od Jitky Bern. Tak jsem se do nich pustila. Tohle video nebylo špatné, jen bych jej asi pojmenovala jinak. Za mě tohle nebylo „Fat burning HIIT“, tedy workout na spalování tuků, spíš šlo posilování celého těla. Pokud byste od tohoto tedy čekali spíš kardio cvičení, byli byste podle mě zklamaní. Kdybyste si ale chtěli zaposilovat na celé tělo, mohlo by se vám to líbit. ☺



„Mine“ dance ab workout od Kyra Pro (2 minuty)
Kratičké video na lehké zpevnění bříška. Hodně to uteče, ale bříško zapojíte. Opět je to hezky vymyšlené, jednoduše a pěkně poskládané, takže na „rozehřátí břišních svalů“, proč ne? 



Břicho + ruce v ohni od Péti Elblové (24 minut)
Tady jsem ty ruce opravdu cítila. Vzala jsem si tříkilové činky, a bohatě mi to stačilo. Ruce jsem měla opravdu v ohni. Bříško jsem taky lehce zapojovala, ale už to bylo o dost mírnější, než ty cviky na paže. Ale jo, za mě dobrý!



Daily stretch routine od Rachel Gulotta Fitness (5 minut)
Rychlé protažení s příjemnými cviky, které po cvičení poslouží i těm, kteří tuhle část jinak úplně přeskakují. ☺



4.3.


Odpočinek


5.3.


HIIT trénink od Péti Elblové (16 minut)
Péťa se v poslední době se cvičebními videi hodně rozjela. A to bych nebyla já, kdybych je neotestovala, že jo. A musím říct, že hned tohle první mě bavilo. Uteklo to, bylo to odcvičitelné, ani moc lehké, ani moc těžké, mělo to super cviky... Za mě dobrý!



Singles anthems dance od Kyra Pro (13 minut)
Odběhnu i ke Kyře, u které jsem měla také pár restů. Začala jsem tímto tanečním videem, které podle mě nebylo vůbec špatné. Kyra svou energií, kroky ani hudbou opět nezklamala. Za mě dobrý. ☺



Sexy dance workout od Kyra pro (14 minut)
Navázala jsem dalším tanečním workoutem, který mi ale seděl o něco méně. Tam mi pasovala tak polovina kroků, polovina sestav. Takže něco pozitivního bych tam určitě našla, ale zároveň vím, že bych stejně tak našla i video, které mi od Kyry bude sedět celé. Ale celkově špatné určitě není. Jen mi sedělo méně, než jiné taneční workouty. ☺ 



Full body stretch od Kyra Pro (5 minut) 
Nechybělo ani (krátké) protažení. A bylo to přesně to, co jsem tento den chtěla. Pár základních, ale příjemných cviků, u kterých se zklidním a protáhnu. A to tohle mělo. Takže pokud sháníte nějakou rychlovku na ukončení tréninku, po tomhle klidně sáhněte.



6.3.


„Light switch“ happy dance warm up od Pamela Reif (3 minuty)
Dnešní cvičební den jsem začala s Pamelou a jejím novým warm upem. Ten mi nepřišel špatný, na rozhýbání určitě poslouží, ale zároveň to nebylo něco, co bych potřebovala znovu. Našla bych u Pamely určitě warm upy, které mě baví víc. ☺



Boky + stehna od Péti Elblové (24 minut)
Tohle mě ale bavilo moc. Bylo to rozdělené na dvě části, kdy první byla ve stoje, druhá vleže. nebylo tam žádné skákání, prostě žádná divočina. Díky tomu si myslím, že to zvládne opravdu každý. Ale nožky jsem trošku cítila, to zase jo, takže za mě super!



Masakr na zadeček od Péti Elblové (20 minut)
Navázala jsem ještě dvacetiminutovkou na zadeček, opět od Péti. Ta už byla tedy s činkou. A ano, zadeček jsem cítila, ale určitě bych to neoznačila za „masakr“. Takže se toho nebojte a určitě si to zacvičte, ať už jste jakkoliv pokročilí. Pokud budete úplní začátečníci, nemusíte si brát činku, ale věřím, že i s ní byste to zvládli. Takže za mě jako workout dobrý, ale asi bych zvolila jiný název. ☺



Morning stretch od Mady Morrison (5 minut)
Cvičení jsem zakončila pětiminutovým protažením. V tomto videu byly tedy pauzy, což u protahovacích videí osobně nepotřebuju, nedává mi to v tom smysl. Maximálně když je to kratičký odstup mezi cviky na změnu pozice, tam to chápu a oceňuju, ale vyloženě pauzy bych tam nedávala. Ale jinak byly cviky příjemné, uvolnila jsem se u toho, zklidnila, takže ne, nebylo to špatné.



7.3.

 

Kondiční cvičení (50 minut „kruhového tréninku“ v posilovně)


8.3.


Good morning workout od Péti Elblové (19 minut)
Osobně tedy ráno necvičívám, ale tento koncept cvičebních videí se mi líbí, a ráda si ho zacvičím i večer. Je to typ workoutu, který je pro mě ideální na dny, kdy nemám chuť na nějaké extra posilování, ani kardio, ale chci si zacvičit, lehce se zpevnit, rozhýbat, ale i protáhnout. Je to takový lehký mix všeho. A zrovna na to jsem měla (po včerejším tréninku v rámci výuky) chuť. Tohle mi přišlo trošku pohybovější a náročnější, než jiné workouty podobného typu, které jsem zatím zkoušela. Ale určitě to nebylo špatné. Na začátku jste se trošku rozhýbali, rozvlnili, na konci zase zklidnili. Mezi tím jste se lehce zahřáli a zpevňovali celé tělo. Takže pokud máte chuť na nějaké lehčí full body cvičení, ať už ráno nebo večer, tohle nebude špatná volba.



Full body stretch & cool down routine od Nobadaddiction (15 minut)
Pak už přišel čas jen na protažení, protože upřímně, cítila jsem se tento den fyzicky dost unavená. Takže lehčí dvacetiminutové cvičení v kombinaci s čtvrthodinkou protahování bylo maximum, na které jsem tento den měla sílu. A bylo to takhle moc fajn. A tohle video? To bylo opravdu moc příjemné. Určitě na něj mrkněte. 



9.3.


Makačka na celé tělo od Péti Elblové (30 minut)
S Péťou se teď roztrhnul pytel, že? Ale když ona ta videa teď tak sypala. To prostě nešlo si je neodcvičit. A tak je tu tahle slečna znovu. S makačkou na celé tělo, která vám zabere půl hodinky. A za mě dobrý! Ta první část byla víc do kardia, tam se víc zapotíte, ke konci to pořád zůstávalo pohybové, ale bylo to laděné více do posilování. A já jsem si mákla, takže to moje očekávání splnilo!



Slow ab workout od Pamela Reif (12 minut)
Odběhnu také ještě k Pamele a jejímu novému posilování na bříško. Bylo to pomalé, takové plynulé a plynoucí, ale i tak jsem to bříško cítila. Bylo to jiné, neobvyklé, ale moc příjemné. Posilujete zhruba deset minut, poslední dvě minutky jsou protahovací. Určitě stojí za to si tohle zkusit.



Full body stretch od Kaliana Yoga (6 minut)
U tohoto si nejsem úplně jistá. Ano, poslouží to, ale nebylo to úplně ono. Podle mě se z těch šesti minut dalo dostat víc. Takže tohle za mě spíš nee.



10.3.


Badass HIIT od Pamela Reif (10 minut)
No teda, mákla jsem si, ne že ne. Stylově mi to nebylo 100% blízké, ale špatné to rozhodně nebylo. Jestli si během deseti minut chcete máknout na celé tělo a zapotit se, tohle obojí zaručeně splní! 



HIIT workout od Toni Mitchell (25 minut)
Po Pamele jsem se pustila do druhého HIIT workoutu, tentokrát od Toni Mitchell. No. To byl zase nápad. Tohle byla fakt makačka, začátečníkům bych ji určitě nedoporučovala. Máklo si celé tělo, cítila jsem i nohy, no prostě... Masakr. Na začátku se rozhýbete, následují tři sety cvičení, každý zopakujete dvakrát, pokračujete minutovým zabijákem na nohy a uzavřete to „cooldownem“. Hlavně si pod tím (jako já) nepředstavte protažení. Takhle to tahle slečna nepojala. Jen snížila intenzitu, ale jinak jste pořád dál cvičili. Takže asi tolik k mému skvělému nápadu si tohle odcvičit... :D
Ne, ale teď vážně. Pokud si chcete pořádně máknout, s tímto nesáhnete vedle.



Intense leg & glute workout od Toni Mitchell (17 minut)
No, jenže moje hloupé nápady nekončí. Měla jsem totiž ve cvičebním plánu nachystané ještě jedno video. A upřímně, dost jsem se za to po skončení videa výše proklínala. Ale je to i o překonávání sebe sama, ne? No, takže jsem se pustila ještě do tohoto sedmnáctiminutového videa na nohy a zadek. Po docvičení mi pak umíraly nejen nohy a zadek, ale i zbytek těla. Měla jsem dost, opravdu.
Pokud tedy chcete nějaký zabijácký trénink, pusťte si tuhle trojici videí. Jen mi pak během cvičení moc nenadávejte. Varovala jsem vás dopředu! :D



Protažení podle sebe (5 minut)


11.3.


Lazy workout od Kyra Pro (20 minut)
chtěla jsem zkusit i „Lazy workout“ od Kyry, a dnes na něj přišel čas. Najdete v něm tři série pomalejších zpevňujících cviků. Opět je to cvičení, které bude fajn do dnů, kdy jste unavení, nechce se vám cvičit nic těžkého, ale chcete se trošku hýbat. Tahle dvacetiminutovka vám to splní.



Strong waist od Pamela Reif (10 minut)
Pak už jsem si dala „jen“ desetiminutovku na bříško s Pamelou a lahví (u mě tedy s dvoukilovými činkami). Asi nemusím psát víc, je to Pamela. Bříško zkrátka ucítíte, jako vždycky... ☺



Protažení podle sebe (5 minut)


12.3.


Práce
 
 

13.3.


Práce


14.3.


Kondička (50 minut trampolínky + zpevňování bříška)


15.3.


HIIT workout od Toni Mitchell (28 minut)
Tohle video mělo takové neobvyklé uspořádání, které vám tu asi nebudu vysvětlovat a popisovat, akorát bych se do toho zamotala. Co vám ale napíšu, je, že u tohoto jsem si fakt mákla. Zapotila jsem se, zadýchala jsem se, bolelo mě snad úplně všechno. Bylo to originální, cviky byly navolené tak, že mě to opravdu zmohlo, mělo to posloupnost, zahřátí, burnout i zklidnění. (Zklidnění tady teda opět znamená pořád cvičení, jen lehčí a v nižší intenzitě. :D) Každopádně pokud si chcete fakt máknout, s tímto nesáhnete vedle!



Home full body workout od Lucie Minářové (20 minut)
Dala jsem si po tom masochistickém cvičení ještě dvacetiminutovku od Lucky. A ta mě taky moc bavila. Mělo to energii, super cviky, zapojila jsem opravdu celé tělo. Byl tady interval 40/20, takže věřím, že si s tím určitě poradíte všichni. Za mě palec nahoru!



Protažení podle sebe (5 minut)


16.3.


Booty lift workout od Jitka Bern (30 minut)
Tento den jsem opravdu nic nestíhala. Tak tak jsem si ukrojila tuhle půl hodinku na cvičení. Ani jsem se po tom neprotáhla abych byla upřímná. (Ostuda... :D) Nicméně, k tomuto videu. Za mě nebylo špatné. Pokud nechcete žádné kardio prvky, dřepy, výpady, ani nic podobného, tohle by se vám mohlo líbit. Můžete si k tomu vzít i gumičku, stejně jako Jitka a já. Svaly na zadečku jsem po tom cítila, takže účel to splnilo.



17.3.


Cardio glow up workout with bands od Blogilates (30 minut)
Tomuto videu bych změnila název a bylo by perfektní. Podle mě nešlo úplně o kardio. Spíš o full body workout. Kombinaci posilování a kardia. Ale že bych to označila čistě jako kardio workout, to určitě ne. Když ale nebudu řešit název, ale obsah, dostaneme se k pozitivnímu hodnocení. Ve videu se využívá gumička, se kterou ráda cvičím, posílíte u toho nohy, zadek, ruce i bříško, lehce se zadýcháte a zapojíte i srdeční sval. Jde prostě o komplexní video, se kterým si poradí všechny úrovně. Někomu to dá zabrat více, jinému méně, ale věřím, že si s tím poradíte všichni. Za mě dobrý!



Protažení podle sebe (5 minut)


18.3.


Sleek body sculptor od Blogilates (26 minut)
V březnu jsem se konečně dostala k sérii videí od Blogilates, která je nazvaná „Glow Up Session“. Každé video z této série začíná krátkým warm-upem, což je super, protože jsem si už nemusela hledat nic dalšího na zahřátí. Protažení na konci teda není, ale to jsem si vyřešila krátkou pětiminutovkou podle sebe. Jinak to opravdu zabralo celé tělo, tedy ruce, nohy, zadek i bříško, ale nebyl to žádný masakr. Prostě na každou partii jen tak lehce, na nějaké lehké zpevnění. Za mě bude tohle fajn i pro začátečníky. ☺



Full body workout od Lucie Minářové (23 minut)
Tohle nebylo úplně špatné, nicméně to určitě patří k videím, které se mi od Lucky líbí méně. Vlastně by bylo na žebříčku asi na úplně posledním místě. Je to už ale dost staré video, ta novější jsou za mě o 100 % lepší, což je jen důkazem toho, jak moc se Lucka posouvá. Takže toto určitě nebylo nepoužitelné, zapotila jsem se u toho, ale neužila jsem si to tolik, jako jiná Lucčina videa.



Protažení podle sebe (5 minut)
 

19.3.


Práce


20.3.


Stretch + De-Stress od Blogilates (27 minut)
Na tento den padlo protahovací video od Blogilates, opět z výše zmiňované série. Tohle je tedy v pořadí až šestý den, ale já jsem se rozhodla cvičit si videa na přeskáčku, jak mi to bude vyhovovat. Nechtěla jsem ta videa jet postupně, ani je cvičit v období dvou týdnů, jak to měla Blogilates s touto sérií vymyšlené. Prostě jsem jen chtěla zkusit ta jednotlivá videa. A tohle se mi líbilo. Byla jsem zrovna u našich, takže jsem si od mamky půjčila masážní válec, který k tomuto videu potřebujete. A teda, to byla paráda, fakt. Takže jestli máte válec nebo alespoň nějaký masážní míček či tenisák doma, tohle doporučuju. Opravdu to bylo moc příjemné.



21.3.


Kondička (test svalových dysbalancí, krátké protažení)


22.3.


Abdominal destruction od Blogilates (27 minut)
No ale tohle? Fuha. Skutečně šlo o „destrukci břišních svalů“. Druhý den jsem to bříško opravdu hezky cítila.



Morning stretch for every day od Mady Morrison (11 minut)
I tohle můžu jen doporučit. Bylo to moc příjemné. Jsou tam tedy desetivteřinové pauzy, což u protahovacích videí nevyhledávám, ale prostě jsem to vyřešila setrváním v dané pozici o něco déle, a pak jsem rovnou přešla do té další. Jinak je za mě tohle video moc fajn. ☺



23.3.


A+ arms od Blogilates (27 minut)
Ani tohle video nebylo špatné. Ruce jsem po něm taky cítila. S čím mám ale trochu problém, a to se týká vlastně asi všech videí z této série, je to hlasité „houkání“, které Cassey dělá. Ona to tedy občas dělává i v jiných videích, ale tady mi to přišlo dost časté a rušivé, a v mých očích to bohužel snižovalo i kvalitu videa a prožitek ze cvičení. Rušilo mě to natolik, že by to určitě mohl být i důvod, proč bych si ta videa nezacvičila znovu. Kromě toho protahovacího. Tam to samozřejmě nedělala. Ale v těch ostatních to bohužel je. Nicméně kdybych hodnotila jen cviky a jejich uspořádání, tam bych asi nic nevytkla. Hodnocení celého videa a celkového dojmu by ale bylo bohužel mnohem negativnější. Škoda.



Full body stretch od growingannanas (15 minut)
Tohle jsem si ale užila. Příjemná čtvrthodinka plná klasických stretchingových pozic, která mi tento den opravdu přišla vhod. ☺



24.3.


Lean body meltdown od Blogilates (25 minut)
Další video ze série od Blogilates, tentokrát na celé tělo. Zabralo to pětadvacet minut, měli jste v tom i krátké rozhýbání, stejné, jako v jiných ostatních videích. Osobně jsem cítila hlavně nohy a práci svého srdce, takže počítejte hlavně s kardio prvky, které potáhnete hodně nohama. Nečekejte od toho zpevňování celého těla. Ale bavilo mě to, takže za mě dobrý. ☺


 

25.3.


Bombshell bootification od Blogilates (26 minut)
I tohle video je podle mě super. Cassey k tomu používala gumičku (což je moje oblíbená pomůcka, jak pořád opakuji :D), ale můžete to samozřejmě odcvičit i bez ní. Nicméně poznáte kouzlo a sílu gumičky, když to odcvičíte s ní. Já jsem si ji samozřejmě vzala. A ty hýžďové svaly jsem pak opravdu cítila. Skvělý workout!



Yoga for tight & sore legs od Boho Beautiful (9 minut)
Tohle bylo opravdu takové lehoučké rychlé příjemné protažení nohou. Nebylo to nic náročného, takže to bude určitě fajn pro všechny. Nemám tady co vytknout. 



26.3.


Práce


27.3.


Práce


28.3.


Kondička (rozběhání 1 km, 6x500 m v intervalech)


29.3.


Calorie killer HIIT workout od Lucie Minářové (28 minut)
Na skok k Lucce a jejímu HIIT zabijákovi. A že ten teda byl. Ta struktura mě až tolik nebavila, Lucka vybrala pět cviků, které jste jeli v pěti sériích v intervalech 40/20, přičemž mezi sériemi byla minutová pauza. Asi bych u Lucky našla zábavnější videa. Ale! Dost mi to uteklo a hlavně jsem se u toho fakt zapotila. Opravdu jsem si mákla, zadýchala jsem se, zpotila, unavila... Takže efekt to rozhodně mělo. Takže i když to na první pohled není nic moc zábavného, určitě to stojí za zkoušku. Makačka zaručena!



Protažení podle sebe (10 minut)


30.3.


Long, lean & lit leg day od Blogilates (25 minut)
Poslední video ze série od Blogilates a předposlední z tohoto článku. Tohle za mě nebylo moc těžké. Podle mě si s tím poradí všechny úrovně pokročilosti. Nohy jsem zapojovala, to ano, ale nebylo to pro mě nějak náročné. Ale špatné to taky určitě nebylo. Z celé této série bych ale toto video asi hodnotila jako nejslabší.
Následovalo by video Sleek body sculptor, pak nejspíš A+ arms, Lean body meltdown, jako třetí nejlepší bych označila posilování na zadeček, druhé místo by patřilo videu na bříško a za mě bylo prostě nejpříjemnější to protahování, díky kterému jsem poprvé vyzkoušela masážní válec. Takže asi takhle bych zhodnotila celou tu sérii. Podle mě nebyla špatná, určitě stojí za zkoušku. Minimálně ta videa na prvních třech příčkách. ☺



Protažení podle sebe (5 minut)
 
 

31.3.

 

Fun LISS cardio od Lucie Minářové (29 minut)
Celý tento článek zakončím posledním workoutem od Lucky, který mi zbývalo vyzkoušet.  nebylo to špatné. Každá série byla originální, zapotila jsem se, ale nezničilo mě to, takže věřím, že si s tím poradíte všichni. Nemám, co bych vytkla. Za mě dobrý. ☺



Protažení podle sebe (5 minut)



Tohle by bylo pro březnový cvičební článek všechno. Pro mě byl tento měsíc opravdu pohybem nacpaný. Tak v dubnu asi zase maličko zvolním. Ale jsem ráda, že jsem takhle pěkně odcvičila všechny resty, a můžu se tak do dalšího měsíce vrhnout s čistým štítem! ☺

Doufám, že jste tu objevili alespoň pár videí, která vás zaujala a která si zacvičíte. Pokud ano, splnil článek účel.

Budu se u vás, jako vždy, těšit u dalšího článku!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat