By Klára: POZITIVNÍ MOMENTY V ČERVENCI - TIPY NA HRY A SERIÁL, DOVOLENÁ A KURZ ZZA /2022

středa 10. srpna 2022

POZITIVNÍ MOMENTY V ČERVENCI - TIPY NA HRY A SERIÁL, DOVOLENÁ A KURZ ZZA /2022

 
Ahojte! ☺

Tak jsem tu letos s již sedmým pozitivním článkem. V něm bych se s vámi ráda podělila o radosti, které jsem prožila během července, jejichž prostřednictvím bych vás ráda navedla k zamyšlení se nad vašimi vlastními hezkými momenty, které se u vás za poslední měsíc udály. Věřím a doufám, že si užíváte krásné letní dny a že je trávíte tak, jak chcete. A že si i ve dny, kdy musíte do práce, najdete čas na sebe a na věci, které vás těší. Možná jste nějaké pozitivní drobnosti přehlíželi, tak se k nim pojďte vědomě vrátit při čtení tohoto článku! ☺


Dovolená u Poděbrad
 
Dovolená není nikdy špatný nápad, no ne? My jsme letos vyrazili s přítelovou rodinou do oblasti Nymburka a Poděbrad, kde jsme strávili 5 nocí. Dost jsem si na ní odpočinula, i když byla docela plná nejrůznějších aktivit. Na dovolené jsem ani necvičila, takže jsem nabrala energii i v tomto směru. Dny jsme trávili na různých výletech, například v zámku Loučeň a jeho velkém areálu plném labyrintů, kam mohli i pejsci, v areálu s názvem Botanicus, kde jsme si zkoušeli různá řemesla a prošli si krásné velké zahrady, nebo jen tak v přírodě, v lese, u vody s pejsky... Hráli jsme nejrůznější hry, občas si „pinknuli“ volejbal, jedli nejrůznější jídla, dávali si kafe na nejrůznějších místech. Zkrátka, bylo toho plno a bylo to moc fajn! ☺





Absolvování kurzu Zdravotníka zotavovacích akcí
 
Tohle byla záležitost, ke které jsem se v myšlenkách dostala už asi před dvěma lety. Pořád jsem ji ale odkládala a dávala jsem přednost jiným aktivitám. Ale letos, když jsem kvůli nesložení jedné zkoušky v letním semestru nemohla nastoupit na letní praxi, jsem se k tomuto nápadu vrátila. A i když jsem si svůj červencový plán aktivit stihla docela dost zaplnit hned po té neúspěšné zkoušce, našla jsem tam těch 40 hodin k tomu, abych kurz Zdravotníka zotavovacích akcí absolvovala. Sešla se tam moc příjemná parta lidí, kurz jako takový byl taky fajn, zkoušky jsem úspěšně složila... Takže za mě dobrý!
(Kurz jsem dělala v Praze pod Českým červeným křížem. Stálo mě to 2 500,- na čtyři roky. Poté je potřeba absolvovat rekvalifikační kurz, kterým se kvalifikace prodlužuje o další čtyři roky. Ten pak trvá pouze osm hodin a stojí 1 000,-)
 


Aktivita na blogu
 
I se svou aktivitou tady na blogu jsem byla celkem spokojená. Během července jsem totiž vydala hned čtyři články. A to červnový cvičební článek, Pozitivní momenty v červnu 2022, nákupový článek za květen a červen a knižní recenzi na dílo Zakázané ovoce. Pokud vám některý z nich utekl, určitě na něj mrkněte! ☺  
 


 
Hry na počítači
 
Během července jsme si s přítelem občas našli chvilku i na hraní počítačových her. Po delší době. Vrátili jsme se k naší rozehrané hře s názvem It Takes Two, kterou jsme začali hrát tuším někdy během června. Pokud vás tahle párová hra minula, rozhodně na ni mrkněte, je naprosto parádní!
A teď v červenci přítel ještě narazil na hru Stardew Valley, která nás také moc baví. Je to trošku podobné Minecraftu, ale máte tam různé úkoly, které plníte, a budujete si společně farmu. Za mě je to určitě lepší, než Minecraft. A baví to i přítele. Tak na to můžete taky mrknout.


Seriál Manifest
 
Tohle je taky skvělá záležitost. Objevily jsme to s přítelovou sestrou na Netflixu a mě osobně ten seriál opravdu nadchnul. Je o tom, že se na pět let ztratí letadlo, ale pasažéři na něm nezestárnou ani o den. Nemají pocit, že by cestovali pět let, pro ně šlo o normální několikahodinový let letadlem. Jejich rodinám a přátelům mimo letadlo však běžel čas a těch pět let jim uteklo. Po návratu posádky letadla začíná vyšetřování toho, co se mohlo stát a jak je to všechno vůbec možné. Cestující z letadla navíc provázejí od přistání nejrůznější hlasy a vize, které nějakým způsobem vedou jejich kroky a ovlivňují jejich životy.
Je to opravdu skvěle vymyšlený seriál, který je podle mě i dobře zpracovaný. Taky určitě stojí za vaši pozornost!


Přečtené knihy
 
V tomto směru jsem byla v červenci taky produktivní. Na moje poměry tedy určitě. Dočetla jsem Veterinářku, kterou jsem vzala poprvé do ruky už někdy začátkem června. Během cestování do Prahy na ten výše zmiňovaný kurz ZZA jsem také hodně četla, takže jsem přelouskala ještě knihu s názvem Únikovka a pustila se do Cizího dluhu, který jsem na konci července dočetla. Recenze na knížky mám v plánu, jakmile se vrátím na byt. Do konce srpna jsem hodně rozlítaná všude možně, takže bych teď ty knížky nestihla ani pořádně nafotit, natož k nim i něco napsat. Takže to si nechám na podzim. A vy se na ně zatím můžete těšit... ☺



No, a to by k červencovému shrnutí mohlo být všechno! Přeji vám, ať si užijete srpnové prosluněné dny, a já se na vás budu zase těšit u dalšího článku! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Je důležité těšit se z maličkostí, ale něco mi říká, že většina věcí v tvém článku ani maličkosti nejsou. Jsou to úplně super věci, na které můžeš být pyšná - zejména ten kurz, to smekám. A jakožto beznadějný gamer oceňuji, že si dokážeš najít čas na hraní her i s takto jinak nabitým rozvrhem. Najít balanc je těžké a je to umění. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! 😊
      Je potřeba se naučit ten balanc najít a umět i odpočívat. Na to už jsem přišla. A je to super! 😊

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, já si myslím, že ze sebe můžeš mít právem radost. Poděbrady jsou od nás kousek, já teda říkám kousek i věcem, co jsou 50 km jo :-D no věřím, že sis dovolenou užila. Botanicus je parádní, já tam byla jako malá se školou a hned bych jela zase, jak mají bylinnou zahradu tak z těch bylin dělají i vlastní přírodní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! ❤️
      Ano ano, užila. A určitě ti opětovnou návštěvu doporučuju, bylo to super! 😊
      A děkuji za postřeh. 😊

      Vymazat