By Klára: POZITIVNÍ MOMENTY V ZÁŘÍ - TERAPIE, NOVÝ KÁVOVAR A JSOU Z NÁS DOČASKÁŘI! /2022

úterý 11. října 2022

POZITIVNÍ MOMENTY V ZÁŘÍ - TERAPIE, NOVÝ KÁVOVAR A JSOU Z NÁS DOČASKÁŘI! /2022

 

Ahojte! ☺

Dnes bych vás opět ráda pozvala k článku, ve kterém bych se s vámi chtěla podělit o výčet materiálních i nemateriálních radostí, které se mi přihodily během předchozího měsíce, tedy září. Budu opět moc ráda, když na článek mrknete a necháte se ve svých myšlenkách unést k vlastním pozitivním momentům. Tak pojďme rovnou na to! ☺


Odpočinek na (fyzio)terapii
 
Hned na začátku září jsem se po hrozně dlouhé době vypravila na masáž k mé fyzioterapeutce. Tenhle anděl ale není člověk, který řeší izolovaně jen fyzické tělo, ale i to duševní. Jednou se více zaměřuje na jedno, jindy na druhé, podle toho, co zrovna potřebujete. U mě bylo tentokrát tohle setkání hodně osobní, citlivé, komunikační a terapeutické v té klasičtější rovině, na tu samotnou fyzickou masáž k uvolnění těla zbylo méně času. Ale bylo to tak správně, protože jsem tentokrát potřebovala vyřešit nějaké drobné zdravotní záležitosti a nějaké bloky či nejistotu, tak jsme pracovaly hlavně s tím. Ta fyzická část terapie to pak to všechno jen tak nějak nechala rozplynout. A i přes to, že jsme hodně probíraly věci, které mi nebyly moc příjemné, po tomto sezení jsem se naopak cítila velmi dobře. Vnímala jsem, že jsem si v sobě ujasnila nějaké věci, jiné jsem pochopila, propojila a vrátila se zpět na cestu, po které chci jít. Proto bych vám chtěla touto myšlenkou dát najevo, že není špatně najít si taky takového anděla, který vám na vaší cestě občas pomůže, poradí, a usměrní vaše kroky, když zahnete někam, kam nechcete. Já jsem moc ráda, že toho svého anděla mám. Děkuji, Magdalénko! ♥


Jóga a brunch na Farmě u Veselého psa
 
První zářijový víkend jsme se s přítelem vydali na Farmu u Veselého psa, kde se starají o nechtěné, opuštěné a zachráněné chlupáče. V péči mají hlavně psy, ale najdete tam samozřejmě i hospodářská zvířata. Na 3.9. naplánovali akci, na které se měla ráno odcvičit jóga s lektorkou, po ní vám pak šikovní kuchaři připravili snídani/brunch. Na jógu jsme nakonec dorazili jen my dva, takže jsme měli svou vlastní soukromou lekci. A oběma se to moc líbilo. Bylo to zase něco nového, jiného a neobvyklého. A moc příjemného. Po lekci jsme poprvé ochutnali vejce Benedikt. V tento moment už se na farmu začalo sjíždět více lidí, takže se akce nakonec přeci jen rozjela, i když to tak ráno nevypadalo. Jógová lekce byla na základě dobrovolného příspěvku, snídaně stála asi stovku. Výtěžek z celé této akce zůstával samozřejmě farmě. Díky tomuto dni získala farma příspěvky v celkové výši přes 10 000 Kč! A my jsme toho byli rádi součástí! ☺


Nová práce

Do září jsem pracovala „jen“ v pralinkárně, jak už možná víte. Chtěla jsem si ale najít práci i v místě svého studia, protože jezdit každý víkend domů a všechny ty dny jen pracovat bylo poměrně náročné. Stálo mě to hodně času a s rodinou jsem se stejně moc neviděla. A tak jsem si na začátku září našla brigádu právě i v místě svého přechodného bydliště. Do pralinkárny se ale chci stejně vždy alespoň jednou za měsíc podívat, pozravit šéfy, změnit na ten den nebo dva pracovní prostředí, dát si něco dobrého a popovídat si s holkama. Můj hlavní zdroj příjmu se ale přesunul do maličko jiného odvětví, i když je spousta věcí podobná a mně známá, ale hlavně právě do jiného místa. Takhle mám práci doslova pár vteřin od bytu, což je určitě velká výhoda. Díky tomu se do práce dostanu i po škole, byť jen na 2-3 hodinky, a pořád se mi to vyplatí. Kdybych měla do práce ještě půl hodiny dojíždět, už by to nebylo úplně ono. Takže i v tomhle se na mě rozhodně usmálo štěstí.


Výstup z komfortní zóny

Když už jsem u té práce, během září jsem v tomto směru vystoupila i ze své komfortní zóny. Kývla jsem na jednorázovou noční brigádu v jednom hypermarketu, který se měl otevírat. Práce sama o sobě nebyla nijak náročná, prostě jsem jen rovnala zboží do regálů, případně něco umývala a utírala. Co pro mě byl ale velký problém, byla denní doba. Asi bych spíš měla napsat „noční“. Pracovalo se od 19:00 do 7:00, což pro člověka, který chodí spát chvilku po desáté a potřebuje 8,5 - 9 hodin spánku k plnohodnotnému fungování, bylo opravdu náročné. Ale zvládla jsem to! (Sice jsem pak následující den proležela u seriálů s kakaem v ruce, ale vlastně mi to vůbec nevadilo, konec konců to byl moc příjemný den.) Takže tohle byl můj malý úspěch - jet sama do cizího prostředí mezi cizí lidi a ještě na dvanáctihodinovou noční směnu. Za tohle jsem na sebe byla fakt hrdá. (Není to něco, co plánuju dělat pravidelně, protože si nemyslím, že by to mému tělu nějak svědčilo, ale třeba se k tomu jednou za čas dostanu. A už budu alespoň vědět, co a jak funguje. A že si mám vzít na směnu víc jídla. A připravit filmy a kakao na druhý den! ☺)


Výzva od Aktinu a FITFAB Strong
 
O tomto bodu byl vlastně celý předchozí článek - Odcvičeno v září. Zmiňuji to ale i tady, protože stejně, jako jsem vystupovala z komfortní zóny na té noční směně, byla jsem mimo ni během plnění výzvy od Aktinu. Největší problém jsem měla se sprinty a výběhy. Běh prostě není něco, co by mě bavilo a co by mi šlo. Musela jsem se k tomu fakt hodně nutit, takže si asi umíte představit, jakou radost jsem měla, když jsem se hecla, ale hlavně když to bylo za mnou. Ano, opravdu velkou!
No, a samozřejmě byl skvělý i pocit, když jsem obě výzvy úspěšně dokončila. To jsem ze sebe měla fakt skvělý pocit!



Jsou z nás dočaskáři!
 
Ano, ano, čtete správně, máme v bytě druhého pejska. Tedy fenku, pudlí holčičku. Je u nás asi na dva měsíce, než se naučí hygieně, chůzi na vodítku, projde veterinou a podstoupí kastraci i očkování. Po všech těchto krocích bude moct odejít do svého stálého domova. Momentálně je u nás něco málo přes tři týdny a zatím nám to jde skvěle. Hygiena je na jedničku, s Rafaelkem vychází skvěle, krásně baští, na vodítku se lepší, zdravotně je v pořádku, termín kastrace máme... Podle paní veterinářky je jí asi 5 let, má zhruba 6 kilo, takže je oproti Rafelkovi, který má 25 kilo, maličká. A je to neuvěřitelný mazel. Rozhodně z ní bude skvělá psí parťačka!
Asi vám nemusím psát, jak moc velkou radost z toho mám. Protože je opravdu obrovská. Tohle je něco, co mi dává smysl a dělá mě to šťastnou. S přítelem jsme o dočaskování hodně mluvili, byl dlouho a zásadně proti, ale když pochopil, jak moc je to pro mě důležité a jak moc to pro mě znamená, nakonec svolil. Nebyl a není z toho nadšený, ale ustoupil, dopřál mi k tomu prostor a když je potřeba, vždycky s Baruškou pomůže. A i když to nedává tak najevo, jako já, taky má z pokroků té naší pudlinky radost. Protože vidět, jak se z ustrašeného klubíčka z množírny stává veselé umazlené stvoření s energií štěněte, je opravdu k nezaplacení!



Výdělek z knižní rychloaukce
 
Před Vánoci plánuji udělat velkou (knižní) aukci, ze které poputuje výdělek opět různým útulkům. Začaly se mi ale doma hromadit knihy už od srpna, tak jsem se rozhodla udělat ještě jednu malou aukci v září. Díky ní se mohlo Farmě u Veselého psa poslat 60 konzerv a Československému kastračnímu programu pět konzerv, Sanytol a balení papírových utěrek v celkové hodnotě 560,-. Takže i tohle bych určitě zařadila mezi pozitivní momenty! ☺
(Stejně tak jsem měla velkou radost z dalších knižních balíčků, které mi během září dorazily.)


Houbaření
 
Sluníčko, vůně lesa, čerstvý vzduch, procházka, přítel, pejsci a hříbky. Ideálně strávené odpoledne. Taková jsme během září stihli tři. A bylo to moc příjemné!


První barefootky
 
S přítelem jsme se konečně dostali i do obchodu s barefootkami, do něhož jsme se chystali už nějakou dobu. Ale vypravili jsme se do něj až teď. Přítel odcházel s dvěma páry krásných botiček, na kterých ani nejde poznat, že jde o barefootky. Já jsem si vybrala jedny, světle modré, spíš až na jaro a léto, cenově ale vycházely skoro stejně, jako přítelovy dvoje. (Jak jinak. :D) Zatím jsem je měla na nohou jen párkrát, ale jsou opravdu krásné a i pohodlné.


Přítelovy narozeniny
 
S tímto bodem se pojí příjemné posezení s mojí rodinou a přítelem, u dortu, který ode mě dostal, s dárečky, které mu moje rodina věnovala. Stejně tak se s tím pojí odpoledne, kdy jsme si s přítelem dali kafe ve dvou, pořídili si rozšíření stolní hry s názvem Karak a strávili pár hodin hraním právě této hry. I tyto okamžiky jsem si užívala.


Nový kávovar!
 
Z tohoto jsem taky měla obrovskou radost! O novém kávovaru jsem se sem tam zmiňovala asi půl roku, ale pořád jsme to s přítelem tak nějak odkládali, že si vystačíme s klasickým pákovým, který máme. Nakonec na mě vyběhl kávovar DeLonghi Primadonna, který prodával jeden pán. Měl ho prý půl roku, použil ho párkrát a prodával ho za 10 000,- (z původních 23 000,-). Tak jsme se s přítelem domluvili, že mu zkusím napsat, jestli ho ještě má, a že by pro něj přítel následující den kdyžtak jel. Domluva byla rychlá, pán nám díky tomu ještě tisícovku slevil, takže máme doma krásný moderní funkční kávovar, který dělá opravdu skvělou kávu a perfektní pěnu. No, co vám budu povídat, po této koupi už jsem byla opravdu v sedmém nebi! ♥




Kytička pro radost
 
V den přítelova svátku jsme se sešli doma na kafe, on z práce, já za školy. Já s čokoládou v ruce k jeho svátku, on s růžičkou, jen tak, pro radost. Svůj účel samozřejmě splnila.



Jak jste mohli vidět, moje září bylo tedy opravdu plné krásných momentů, činností i věcí. Rozhodně bych ale nechtěla, abyste se cítili nějak špatně, pokud jste měli nějaké horší chvilky, nebo jste toho pozitivního třeba neměli tolik. O tom tenhle článek být nemá. Ne. Tenhle článek vám má ukázat, z čeho všeho můžete mít radost a co všechno můžete dělat pro svou spokojenost. Má vám připomenout, že jde na každém dni najít něco hezkého, že se máte těšit z maličkostí, že se máte posouvat, zkoušet něco nového a být na sebe hrdí. Má vám předat, že je důležité se o sebe starat, dělat si radost a být na sebe hodní. O tom je tento článek. Tak si z toho, prosím, odneste právě tohle. ♥

A mějte se, jako vždycky, krásně!

K.

2 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, to jsou opravdu krásné momenty, co člověka naplní takovým tím hezkým hřejivým pocitem. Věřím, že jim v pralinkárně taková veselá dušička bude chybět. Doufám, že se ti v nové práci bude líbit ! Přesně tenhle kávovar máme v práci a je to teda pěkný držák, každý den dělá kafe až pro 28 lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za tak krásná slova, moc mě potěšila! ❤️
      Pralinkárnu určitě neopustím, tak snadno se mě nezbaví. Mám to tam ráda a každý měsíc se tam alespoň na nějakou směnu ukážu. 😊
      A s kávovarem jsme zatím moc spokojení!

      Vymazat