By Klára: MOJE PÉČE O PLEŤ V ROCE 2018

neděle 13. ledna 2019

MOJE PÉČE O PLEŤ V ROCE 2018


Ahojte! ☺

Na články o kosmetice u mě asi nejste úplně zvyklí. Já na ně taky nejsem žádný expert! :D
Přesto bych vám v tomto článku ráda ukázala, jak jsem v minulém roce pečovala o svou pleť a třeba vám tak předala nějaké tipy na produkty, které si můžete pořídit. ☺

V tomto článku uvidíte několik značek, no, možná spíše jejich řad. Možná by to spousta „beauty blogerek“ zamítla, že takhle se to rozhodně dělat nemá, protože... 
No, nevím jaký je teď v kosmetické branži aktuální názor - stejné značky a řady nebo naopak - a je mi to docela jedno. 
Nebudu vám tady kázat, jak ano a jak ne. Jen vám ukážu, co vyhovovalo mně. Třeba si tu i vy sami najdete něco, co by teoreticky mohlo sedět i vám! ☺


Začnu úplným základem - odličovačem. Už docela dlouho používám konkrétně tento produkt, možná jsem od doby, co se líčím, ani nepoužila žádný jiný.
Je to klasické odličovací mléko na oči, v Avon katalogu stojí pár korun, v akci možná kolem 30 - 40 kaček.
Neštípe.
Dlouho vydrží.
Sama ho používám, hlavně když mám nějaké výraznější líčení, jinak moc ne. Proč? Protože dvojice, kterou vám ukážu teď, suprově odstraní make up i bez pomoci tohoto produktu.
Pro mě je toto mléko tedy jen takový občasný pomocník. ☺


Prvním z dvojice je odličovací gel na obličej z řady Nutraeffects, opět od Avonu. Kdysi jsem četla, že gely mají používat slečny se suchou pokožkou, pěny pak ty s mastnou. Tehdy jsem se toho chytla a pořídila si tento produkt. A nemůžu si stěžovat.
Skvěle odstraňuje jak make up, tak i oční líčení. A to včetně řasenky.
Trošku pění, ale opravdu jen maličko.
Neštípe.
Není nijak navoněný, což mi vyhovuje.
A stačí ho trocha a máte obličej čistý.
Cenově je taky dostupný.
Za mě to je opravdu povedený produkt! ☺


Jeho parťákem ze stejné řady je micelární voda. Je to opravdu skvělá dvojice, protože když vám gel na obličeji přece jen zanechá nějakou nečistotu od odolné řasenky nebo její zbytky na řasách, tento pomocník je odstraní.
Opět neštípe.
Rozdíl je ve vůni. Mně osobně připomíná slaměnku. A ta nevoní úplně každému. Takže to budete muset vzít v potaz.
Cenově je hodně dobře dostupná.
A stejně jako předchozí produkt - za sebe doporučuju!


Zatímco předchozí micelárku používám během týdne, tohle pleťové tonikum Girl mám na víkendy. Je to značka Karel Hadek, která možná není tak známá, přestože má super produkty. Cenově jsme, oproti Avonu, ale trošku někde jinde.
Suprově voní - svěže a po bylinkách.
Odstraní všechno, co je potřeba.
A ještě mám po ní na pleti takový svěží pocit.
Pokud byste tedy byli ochotni dát 150 Kč za 200 ml tohoto tonika, směle do něj. Je určeno pro dospívající dívky (bez nějakého výrazného akné). Opravdu parádně voní a tu pleť to tak příjemně... Zrelaxuje. ☺


K němu do dvojice mám i krém. (Ten můžou, podle popisu výrobce, klidně používat i starší slečny/paní.)
Opět naprosto parádně voní.
Má takovou našlehanou konzistenci.
A přijde mi, že tu pleť pěkně vypne.
Rychle se vstřebává.
Pro dost lidí to bude ale drahá záležitost - za 50 ml dáte skoro 350 Kč...
Na druhou stranu navozuje opravdu příjemný pocit a navíc pěkně voníte, když si jdete lehnout. ☺


Zpátky k Avonu. Přes týden během dne používám tento krém z rozjasňující řady Nutraeffects. Má SPF 20, což nikdy není k zahození. (A to ani v zimě)
Není mastný.
Rychle se vstřebává.
Nevoní.
A cenově je opět dostupný. (Za 50 ml dáte kolem 130 Kč, v katalogu častokrát i méně.)
Navíc má skleněný obal, což je za mě určitě fajn.
Na běžné denní používání je podle mého názoru úplně v pohodě. Natřete se a za dvě minutky už si můžete v pohodě dávat i make up. Takže je praktický i při ranním spěchu. ☺

  
Ve všední dny si večer natírám obličej nočním krémem ze stejně řady. Vlastnosti má úplně stejné, jako jeho kolega na den.

  
A jednou týdně - obvykle v neděli večer - používám ještě tuhle noční péči z řady Anew Clinical od Avonu. Je to takový průhledný gel s drobnými kuličkami, které si večer vmasírujete do obličeje. (Ony se tedy hned rozpouští, ale i tak je to fajn. :D)
Rychle se vstřebává.
Pleť to jakoby „naducá“.
Taktéž nějak výrazně nevoní.
Má pěkné balení.
Cena je okolo dvou stovek za 50 ml. (Při čemž je doporučené použití dvakrát týdně, takže si myslím, že cena je docela v pohodě. Mně s používáním jednou týdně vydrží dost dlouho.☺)


Tak tohle byla moje běžná péče o pleť v loňském roce! ☺

Co za produkty/řady/značky používáte obvykle vy? ☺

K.

14 komentářů:

  1. Normálně beauty nečtu, ale u Tebe jsem věděla, že to pojmeš :) Mléko od Avonu jsem dříve také používala, nyní jsem spíše začala používat přírodní Ryor a nyní máme nějaké krémy od Dr. Poppova. Zatím mi přijde, že jsem nenašla nic, co by mi úplně vyhovovalo :) Ale tak alespoň něco je třeba, aby dívka pro svou pleť udělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci, to mě potěšilo! ❤
      Ryor je teď hodně na vzestupu no, třeba si od nich taky něco pořídím.😊
      Dr. Poppova neznám, děkuju za tip. 😊
      Já chci tento rok taky zkoušet nové věci, třeba najdu něco fakt top. Ale tyhle produkty jsou podle mě fajn, průměrné, na denní používání. 😊
      Tak uvidím, co vyzkouším příští rok! 😊

      Vymazat
  2. Avon mě moc nezaujal. Nevím, nějak mám v hlavě, že mě moc neba. Ale ten hádek vypadá dobře. Ta micelární voda vypadá poměrně dobře, asi se na ní podívám:). 150,- není zas tak moc, tak to zvládnout jde:D.

    Díky za tip, musím se podívat, kde se dá Hádek koupit nebo jak to vlastně funguje:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně. Ono možná jak je ho všude tolik, tak tě to ani neláká. A chápu to. 😊
      Na to tonikum mrkni, je fakt dobrý. A 150 Kč se dá, srovnávala jsem to s tím Avonem, kdy ta pleťová voda jde koupit třeba za půlku té ceny.
      Budu psát samostatný článek ještě o jednom skvělém produktu u Hadka, který bys tam neměla nechat. Bez toho už bych častokrát asi ani nefungovala. Tak kdyžtak třeba počkej, zkusím ten článek kvůli tobě vydat dřív! ❤
      A mají normálně web. Jestli jsou v kamenných obchodech, to nevím, ale normálně si jejich výrobky můžeš objednat z domu. :)

      Vymazat
  3. Avon na mě nikdy moc dojem neudělala, ale ty ostatní kousky vypadají zajímavě :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono záleží, co jsi měla za produkty. Některé jsou fajn, jiné úplně o ničem... 😊
      Tak na Hadka kdyžtak mrkni, když budeš chtít. Má opravdu fajn produkty. 😊

      Vymazat
  4. Mléko na odličování jsem zkoušela a není to nic pro mě. Jiné produkty ze článku jsem nezkoušela :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono u té kosmetiky je to těžké. Jednomu to sedí, druhému ne. 😊 A jak jsem psala, používám ho jen občas, takže nepotřebuju nic extra speciálního, protože většinou mi všechno odstraní to Nutraeffect duo. 😊

      Vymazat
  5. Někdy si přijdu jako chlap... :D Tohle jde naprosto mimo mě a jediný, čím si čistím obličej je studenou vodou po ránu. Ale zaujaly mě výrobky hned v úvodu, protože zatím jsem nenašla nějaký dobrý odličovač, který by mi vyhovoval. Vždycky to odličovaní šlo hrozně ztuha, tak jsem se radši moc nemalovala :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha! :D
      Tak zkus ten gel (popřípadě jestli máš mastnou pleť, tak pěnu ze stejné řady - tu jsem ale nezkoušela) a tu pleťovku. Ten odličovač je takový... Nic extra. Ale na to moje občasný používání to stačí. 😊
      Ale s tím duem jsi rychle odlíčená a myslím, že to překousneš, i kdyz na to nejsi zvyklá. 😊

      Vymazat
  6. Tu micelárku od Avon mám také, je fajn.
    Mým nejoblíbenějším produktem na pleť je krém na obličej od Clarins, který jsem si přivezla z Anglie. :)
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je za pár korun a funguje, jak má. 😊
      Tak to je dobře, že za to stojí, když už putoval takovou dálku... 😊

      Vymazat
  7. Tú značku Karel Hadek vôbec nepoznám, ale produkty vyzerajú dobre. Tiež ma prekvapilo, koľko vecí od Avonu tu je, musím si od nich už konečne niečo objednať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na Hadka mrkni. Třeba moje mamka je na kosmetiku docela náročná a na tuhle značku nedá dopustit! 😊
      Na Avon mrkni, ale počítej s tím, že u nich je to produkt od produktu. Jeden může být úplně super, ale jiný stát za nic... 😊

      Vymazat