By Klára: BARKING HEADS A MEOWING HEADS / RECENZE DOBROT PRO PSY A KOČKY

čtvrtek 2. května 2019

BARKING HEADS A MEOWING HEADS / RECENZE DOBROT PRO PSY A KOČKY


Ahojte! ☺

Asi před měsícem jsme se s firmou Barking Heads domluvili na spolupráci. Přišel mi ale asi čtyřikrát větší balík, než jsem očekávala. Dala jsem jim přesnou charakteristiku všech našich chlupáčů a výběr jsem nechala na nich. Když jsem pak na lístku vhozeném ve schránce viděla hmotnost sedm kilo, nevěřila jsem, že je to ono. A bylo. Přišlo mi spoustu super věcí pro Jess, přítelova psa Arga a naše dva kocoury, Fredieho a Didiho. Co všechno tedy balík obsahoval, jaké je složení výrobků, kolik stojí a co na to naši chlupáči říkali? ☺


Na začátek bych jako obvykle moc chtěla poděkovat firmě za možnost spolupráce. ☺

Za druhé bych ráda pochválila obaly. Jasně, zvířatům je to šumák, ale na mě jako přímého zákazníka to udělalo opravdu dojem. Vzhledově je to opravdu paráda. Stejně jako názvy. S těmi si někdo opravdu vyhrál! ☺

A teď už k samotnému balíku!

Z těch (alespoň pro zvířata) jedlých věcí jsme dostali granulky pro kocoury, granulky pro malá plemena, dvě kočičí kapsičky, dvě psí kapsičky a balíček pamlsků.



A z těch nejedlých potom vak, omalovánky, blok, pastelky, propisky a příručku/brožurku všech výrobků. Všechno kromě příručky poputuje dál, konkrétně do aukce, ze které penízky poputují do nějakého útulku. ☺



Small Breed Doggylicious Duck


Složení: kachna 56 %, batáty 32 %, hrášek 9 %, čočka 4 %, bylinky 0,4 % (majoránka, bazalka, oregáno, šalvěj, tymián, petržel), brambory, vojtěška, mořské řasy, minerály
Cena za 1,5 kg: cca 360 Kč

Koupit si je můžete i ve čtyřkilovém balení.
Sama za sebe můžu říct, že složení je super (neobsahuje ani obiloviny).
Dokonce po otevření toho pytle jsem necítila takový ten typický „zápach“ granulí. Tohle bylo úplně něco jiného. Ne že bych k tomu musela celý den čichat, ale svým způsobem mi to vonělo.
A co na to Jess? No zlikvidovala svou porci hodně rychle. Dokonce se k nim měla ještě o něco víc, než k těm, co jsme doma měli doteď.
Za nás obě tohle určitě ano!

Nevěřili byste, jak těžké je vyfotit Jess nějak normálně. Tohle je asi osmdesátá fotka. A jediná celkem použitelná!


So-fish-ticated Salmon


Složení: losos 30 %, sušené kuřecí maso 22 %, sušené rybí maso 13 %, kuřecí maso 7 %, vejce 5 %, rýže, bramborový a hráškový škrob, lososový olej, oves, kuřecí tuk, rostlinné vlákno, mořské řasy, rajčata, mrkev, brusinky, minerály
Cena za 1,5 kg: cca 310 Kč

Dostupné jsou ve třech baleních - 450 g, 1,5 kg a 4 kg.
Fuuha, tady už je toho ve složení povíc. Nevím, jestli bych trvala na tom, mít v kočičích granulích rajčata nebo brusinky, ale budiž. Už mi to ale připomíná pomalu lidský oběd.
Každopádně když jsem se ptala firmy, na co tam některé složky jsou, vysvětlili mi, že působí jako antioxidanty nebo jsou zdroji vitamínů, minerálů nebo vlákniny, které jinak šelmy získávaly při konzumaci býložravců. Ti měli tyto látky v těle právě proto, že žrali nejrůznější rostliny. A přes maso se nakonec dostaly až k šelmám.
A co na to chlupáči? Mohli se utlouct. Opravdu. Oni jsou teda žrouti i normálně, ale tohle hltali ještě víc, než normálně. Asi má to množství surovin i chuťově něco do sebe. Gurmáni! ☺

Tady, na jedné jediné povedené fotce s těmito granulemi, pózuje Fredie. ☺


Paw Lickin´ Chicken


Složení: kuře 43 %, hovězí 25 %, kuřecí vývar 25 %, lososový a slunečnicový olej, minerály
Cena za 100 g: cca 33 Kč

Surf & Turf


Složení: sardinky a tuňák 28 %, kuře 25 %, rybí vývar 15 %, hovězí 15 %, lososový a slunečnicový olej, minerály
Cena za 100 g: cca 33 Kč

Tohle by naši kočičáci doporučili všemi tlapkami. Mohli se po tom umlátit. 
Za mě je složení hodně povedené, samé maso, trocha oleje. 
Na druhou stranu ta cena... To už by vám asi vyšlo lépe koupit kuře a nějaké rybičky, smíchat to a několik dní tím vaše chlupáče krmit. Dát přes 30 Kč za jednu kapsičku je podle mě celkem dost. 
Ale jestli za to ty peníze dát nebo ne, to už je potom na vašem zvážení. ☺



Jak si focení a odměny užil Didi, to asi poznáte sami! ☺

Beef Waggington


Složení: hovězí 60 %, hovězí vývar 25 %, cizrna, pastinák, špenát, jablko, pomeranč, slunečnicový a lososový olej, mořské řasy, vojtěška, petržel, kořen čekanky, skořice, kurkuma, anýz, minerály
Cena za 300 g: cca 50 Kč

Chop Lickin´ Lamb


Složení: jehněčí 60 %, jehněčí vývar 25 %, batáty, špenát, cuketa, hrášek, slunečnicový a lososový olej, mořské řasy, vojtěška, petržel, kořen čekanky, skořice, kurkuma, anýz, máta, fenykl, minerály
Cena za 300 g: cca 50 Kč

Tady je můj komentář obdobný jako u kočičích granulek. Najdete tam hodně (podle mě) neobvyklých surovin. Kurkumu, anýz, skořici... Údajně jsou to opět zdroje minerálů, nebo (například) napomáhají lepšímu trávení.
Co se ale mě týká, radši méně než více. Rozhodně se mi složením více zamlouvaly kapsičky pro kočky než tyto.
Na druhou stranu, cena je tady podstatně lepší.
Opět je to na vašem povážení, jestli dát psovi v jedné kapsičce v podstatě celý lidský oběd či nikoliv.

Tady můžete vidět Arga s jeho roztomilým kukučem, který prosí o úplatek. ☺


Nitie Nites


Složení: oves, rýže, rostlinný tuk, jablko, skořice, bylinky, heřmánek, extrakt ze šišáku, kořen kozlíku lékařského
Cena za 100 g: cca 110 Kč

Tady mě možná někteří zase zkritizují, proč dávat psovi „vegetariánský“ pamlsek. A já bych vám odpověděla: „A proč ne?“ Spousta lidí cvičí psy pomocí piškotů, které jsou, pokud vím, taktéž bez masa.
Po přečtení složení jsem se rozhodla tyto keksíky ochutnat. Nebylo v nich nic, co by člověk jíst nemohl, navíc v tom nebyla žádná masová složka. A upřímně, na mě tam bylo hodně chutí. Nebyly slané, což je určitě super. Pak jsem cítila slabě jablko, trošičku skořici. A na konci mi doznívala chuť bylinek. Bylo tam toho zkrátka spoustu.
Ale psům to chutnalo, což je asi podstatnější, než co na to říkám já, že jo.
Složení mi tedy opět nepřijde špatné.
Jessince jsem pamlsky čtvrtila, takže by je měla na dlouho, ale spoustu z nich dostal i Argo, takže nám jich doma nakonec zůstalo asi deset.
Když se ale podíváte na cenu, přijde mi to prostě moc. Kdyby tam byla ta masová složka, asi by se to ještě dalo, ale takhle... Stovku bych za to nedala, no.

A Jessinka do třetice, opět na jediné použitelné fotce z padesáti. ☺


Moje názory tedy už znáte. Jsem za jednodušší složení, takže v tomto ohledu se mi nejvíce líbí granulky pro Jess a kapsičky pro kocoury. Druhá věc je pak cena, která je ale dost subjektivní. Co je pro jednoho moc, pro druhého být nemusí. Je to tedy opět na vašem povážení. ☺

Chlupáči by ale určitě doporučili všechno, chutnalo jim to a to jim stačí! ☺

Určitě mi dejte vědět, co si myslíte o tak rozmanitém složení, jako měly třeba ty psí kapsičky. Popřípadě co byste svým chlupáčům pořídili a co už je pro vás moc drahé. A samozřejmě můžete i zhodnotit naše modely, balení nebo článek jako celek! ☺

K.

9 komentářů:

  1. Hele mě to rozmanité složení nevadí, protože někdy jsou ty složky fakt super. Více vlákniny, vitamíny navíc,... dokud tam nění obilí nebo jiný sračky, tak super😄. Já jsem si při vybírání žrádla pro kocoura taky řikala, proč tam mají třeba borůvky. Ale nějaké důvody to má.

    My teď kocoura krmíme syrovým kuřetem. Je to stařík a už moc konzervy ani kapsičky nechce. Nebo je to větší gurmán? No nevím😁. Každopádně je spokojenej. Jen to krájení dokola a dokola je pěkná otrava.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za reakci, Veru. Ono s tím složením, opodstatnění to asi má, jen pro mě je prostě přirozenější mít tam těch složek méně. Ale zase je to zákazník od zákazníka. Každý preferuje něco jinému, takže věřím, že i tyhle výrobky si určitě spousta lidí koupí. 😊
      Ke kocourkovi, ono je to s těmi zvířaty někdy jako s dětmi. To je ještě okrajování masa v pohodě! :D

      Vymazat
  2. No teda <3 Ja som totálny mačko-milovník, no aj psíci sú hrozne cute <3 Momentálne ma obmedzuje privát a nemala by som čas na starostlivosť o chlpáča, no je mi to veľmi ľúto lebo celé detstvo som vyrastala so zvieratami. V budúcnosti však s priateľkou určite plánujeme psíka aj micku. Vzhľadom na stav prostredia sa ale chystám poobzerať po krmive ktoré dokážem kúpiť bez obalu vo väčšom množstve, tak aby som ušetrila zbytočný plast. Chlpáčov za mňa pohladkaj, pá <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, já obecně miluju zvířata! 😊
      Jinak děkuju za ně za pochvalu! 😊
      Joo, to já taky plánuju zvířata i do svého bydlení. No, když to všechno vyjmenovávám příteli, co budeme mít, že občas budeme dočaskáři a tak, jen na mě kulí oči a říká, ať brzdím. Se mnou to bude těžký no. :D
      Určitě něco takového najdeš. 😊
      A pohladím je za tebe, neboj! 😊

      Vymazat
  3. To složení vypadá super, hlavně bez obilovin :) Nedávno jsem se zrovna vyděsila nad složením některých granulí a pamlsků.. Je pravda, že cenově jsou pak tyto kvalitnější tak nějak jinde, takže člověk prostě vybere to nejvhodnější cena-kvalita :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, Luci.
      To, že tam nejsou obiloviny je právě super no. 😊
      A souhlasím, je důležitý použít rozum a zvážit své finanční možnosti. 😊

      Vymazat
  4. Mně se to složení moc líbí a taky ty obaly. Když je v obchodě pěkný obal, ihned mě zaujme a zkoumám, co to je. I když je zvířatům jedno v čem to mají zabalené. Taky se mi líbí fotky modelů. Vím, jak je těžké nafotit psa, aby na fotce hezky zapózoval a nebyl rozmazaný. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mám to úplně stejně! 😊
      A ano, u Jess jsem trávila třeba hodinu a použila jsem dvě fotky. U Arga to byla otázka deseti minut, u kocourů třeba čtvrt hoďky. A použitelných byl opravdu jen zlomek toho, co jsem pořídila. Ale povedlo se alespoň to něco málo! 😊

      Vymazat