By Klára: ODCVIČENO V LISTOPADU - PÉŤA ELBLOVÁ, MADFIT A SPOUSTA DALŠÍCH /2019

neděle 8. prosince 2019

ODCVIČENO V LISTOPADU - PÉŤA ELBLOVÁ, MADFIT A SPOUSTA DALŠÍCH /2019


Ahojte! ☺

Upřímně, prosinec mi začal dost chaoticky. Taky proto přicházím s tímto článkem později. Prostě fakt nebyl čas sepsat jej dřív, i když jsem se snažila. Ale snad to zas až tak nevadí. Každopádně v listopadu jsem toho odcvičila poměrně dost, i když jsem měla i dost florbalu. Taky jsem se zaměřila na provazy a zkoušela jsem nové stojky! Ale jako vždy pro vás mám i nějaká (ne)doporučení na cvičební videa. Tak pojďme na to! ☺


1.11.


Lítání na brigádě


Nácvik provazů


2. 11.

 

Tiny waist ab workout od Vicky Justiz (8 minut)
Vypadalo to na desetiminutovku, ale jelikož si slečna dělala reklamu, byla z toho nakonec jen sedmiminutovka. Jinak to bylo pěkně provedené, nechyběl ani časovač, cviky byly takovou klasikou a myslím, že i začátečníci si s tím poradí.



Back and arms workout at home od Holly Dolke (5 minut)
Tohle bylo super! Miluju cvičení rukou, kde není potřeba vybavení. Tady jste opravdu odjeli těch pět minut v kuse, bez přestávky a fakt to stálo za to! ☺



3.11.

 

Florbalové zápasy


4.11. 

 

Florbalový trénink


5.11.

  

Fat burn HIIT full body workout od Caro Daur (14 minut)
HIIT cvičení fakt nemám ráda. A kombinace HIIT + kardio je pro mě smrtelná! Ale řekla jsem si, že cvičení má být i o překonávání sebe sama, takže jsem se snažila si tato videa párkrát zacvičit. Každopádně tohle mě bavilo. Opravdu jsem si za krátký čas zacvičila. Cítila jsem stehna, ramena... Za mě dobrý! ☺



„10 000 hours“ ab workout od Pamela Reif (3 minuty)
Bez cvičení na písničku by to nebylo ono! Takže tu mám zase jednu od Pamely. Každopádně zase mi 100% nevyhovuje. Jasně, splnila účel, bříško jste opravdu zapojili, ale osobně mám raději, když se zvolí třeba 6 cviků, které se pořád opakují. A opravdu oceňuji, když se na všechny refrény cvičí to stejné. Pamela to nedělá, což je škoda. Je to ale o preferencích. Tohle je fajn proložení, ale MadFit mi v tomto prostě vyhovuje víc! ☺



Ab workout od Pamela Reif (10 minut)
Má cenu k tomuto něco psát? Podle mě vůbec ne. Pokud jste cvičili alespoň jedno video od Pamely, tak víte. A pokud jste četli předchozí články z této rubriky, tak taky. Ona je prostě nezničitelná! ☺



Ab workout - yoga abs od Sjanaelis (10 minut)
Tady tohle byla celkem čára přes rozpočet. Čekala jsem nějaké jógové pozice, ve kterých budete zapojovat střed těla. No, tak prdlajs! :D S jógou to mělo společného tak možná název a tu slečnu, která ji prevděpodobně praktikuje. Jinak to ale bylo klasické posilování na bříško. Nečekala jsem to, trochu mě to zaskočilo, ale bylo to parádní! Fakt jste si mákli! A zvolená hudba? Další body nahoru, úplně mě nabíjela! ☺



Nácvik provazů


6.11.

 

Morning cardio workout at home for begginers od Holly Dolke (10 minut)
Jak vidíte, máme tu už druhý styl cvičení, který úplně do své rutiny nezařazuji.
Kardio. Ale upřímně, bylo to celkem fajn. Fakt jste se u toho zadýchali, cviky byly dobře zvolené. Jeden jste cvičili jakoby nadvakrát. 20 vteřin jste makali, pak byla 10 vteřin pauza, a pak začalo dalších dvacet vteřin toho stejného cviku. Takových „kol“ tam bylo celkem pět. ☺



Sexy leg & booty workout od Chloe Ting (15 minut)
Tohle mě fakt bavilo. Není se čemu divit, když se cvičilo s gumičkami. Ne, bylo to opravdu super. Viděli jste i verzi bez gumiček, ale s nimi to byla prostě pecka. Zadek jsem cítila ještě druhý den!



Nácvik provazů


7.11. 

 

Trénink


8.11.

 

HIIT workout for abs & butt od PsycheTruth (10 minut)
Od PsycheTruth jsem celkem dlouho nic necvičila, nějak mě to nelákalo. Znovu jsem ale hledala nějaké HIIT a vyskočilo na mě právě tohle. A teda nebylo to špatné! Většina cviků byla v planku, takže jste zpevňovali jak břicho, tak i ruce a záda. Samozřejmě i stehna a zadek, což slečna ještě podpořila různými variacemi a modifikacemi. Takže super!



Yoga flow for flexibility od Rachel Pichler Yoga (21 minut)
Na tohle video taky mrkněte! Jsou to pěkně poskládané základní jógové pozice. V době, kdy jsem video cvičila, mělo ale jen nějakých 184 zhlédnutí. Což je fakt škoda, protože na něm podle mě nebylo nic špatného. Tak mu zkuste dát šanci i vy! Já jsem mimo jiné ocenila i to, že se slečna na začátku rozhýbala v pozici kočky a na konci se zklidnila krátkou relaxací. Protože, jak už možná víte, já si úplně nepotrpím na pětiminutové ležení po józe. Takže i toto hodnotím kladně!



Nácvik provazů


9.11.

 

Full body cardio strenght HIIT workout od MadFit (10 minut)
Vidíte tu kombinaci v názvu, jo? V tomhle jsem šla fakt do sebe! :D Tady u toho mi srdce opravdu skákalo z hrudi. Cvičilo se 45 vteřin, 15 vteřin byla pauza. Což není úplně jednoduché. Každopádně jsem přežila. Cítila jsem nohy, naplno pracující srdce, zrychlený dech. Takže vlastně všechno, co jsem měla. Video tedy bylo naprosto v pořádku!



Song workout výzva od Péti Elblové (3 minuty)
Upřímně, jsou videa, která mám od Péti radši. Tohle mezi top rozhodně nepatří. Oceňuji, že se do toho pustila, protože čím více autorů bude tyto workouty dělat, tím lépe (pro mě)! Každopádně mám prostě nějakou vizi, jak bych chtěla, aby to vypadalo. A tohle ji nesplnilo. Neříkám, že je to špatné, to vůbec. Jen už jsem tento formát viděla v lepším provedení, na lepší (známější, popové) písničky, od někoho jiného, a bavilo mě to víc. Každopádně to, že něco nevyhovuje mně, neznamená, že nebude ani vám. Takže to klidně zkuste, jsou to přece jen tři minutky! ☺



Nácvik provazů


10.11.

 

Louisa Darker´s abs workout od Harper´s Bazaar UK (9 minut)
Tohle kupodivu nebylo úplně špatný, i když jsem tomu nedávala moc šancí. Ne že bych to potřebovala cvičit pořád, to opravdu ne, ale použít k posilování i power ball, to se u mě stává fakt výjimečně. Takže na oživení rutiny to bylo super! A pro začátečníky naprosto super! ☺



Abs workout od Giada Todesco (10 minut)
No, slečna má sice ve videu napsané, že minutu cvičíte a půl minuty odpočíváte, ale její časovač tam má pouze pětivteřinovou pauzu. No a já nebudu přece pořád vstávat, zastavovat video a měřit půl minuty. To postrádá smysl. Takže jsem to jela rovnou po sobě. A v tomto provedení to fakt stálo za to!



Tone your arms workout od MadFit (10 minut)
Jak už jsem psala, cvičení rukou bez činek mě baví. Takže vás asi ani nepřekvapí, že tohle doporučuji. Mělo to všechno! Tak, jako je u MadFit obvyklé! Takže jo, tohle rozhodně ano!



Yoga for lower back od Yoga With Roberta (10 minut)
Tohle naopak za mě ne. Zkusila jsem něco nového, než na co jsem zvyklá, ale fakt mi to nesedí. Slyšíte hudbu a časovač, který mi už v půlce teda lezl na nervy. Je to namluvené jak nějaké aplikace, celé je to prostě takové... Ee. Nehledě na to, že u jógy teda žádné počítání nepotřebuji, výdrž 20 sekund na pozici mi přijde málo. Radši míň cviků v delším intervalu, než tohle. Tohle už opravdu nepotřebuju...



Nácvik provazů



11.11.

 

Florbalový trénink


12.11.

 

„Look at her now“ abs/booty routine od MadFit (3 minuty)
Je to kombinace „workout na písničku + MadFit“, co čekáte, že napíšu? :D Super písnička i sestava. A ten refrén? Úplně dokonalý! Chce to teda trochu zapojit mozkové závity, kam ty ruce dávat, ale strašně mě to bavilo! Všechny palce nahoru! ☺



Beautiful body pilates od Blogilates (11 minut)
Cassey tu mám tento měsíc poprvé, a to ještě ne tak v plné síle. Tohle bylo něco jiného, než na co jsme u ní zvyklí. Sama to na začátku řekla, nebude to tak rychlé, bude to spíš pomalé, elegantní. O tom pilates bývá. Tohle tedy rozhodně nebylo tak našlapané, jako obvykle, ale nebylo to špatné. Pokud jste unavení, ale chcete si zacvičit alespoň něco a nevidíte to na jógu, tohle podle mě není špatná volba. Určitě to zvládne i začátečník!



Nácvik provazů


13.11.

 

Legs n glutes workout od Chhavi Goel (6 minut)
Takhle. Ty cviky samy o sobě nebyly ničím speciální, ani nějak náročné. Ale tím, že jste fakt 6 minut v kuse cvičili, bylo to znát. Nepůsobilo to teda úplně profesionálně, nějaká hudba tam byla, ale chyběl časovač. No, nevím, cvičení celkem fajn, nohy a zadek jsem cítila, ale nějak mě to nebavilo. Takže znovu bych si to nezacvičila.



Savage leg burner od The body coach TV (10 minut)
Bože. Tohle taky ne, prosím! Tento chlápek u toho cvičení fakt hekal. Až jsem si připadala, že mám puštěný úplně jiný žánr videa. A jestli to někdo slyšel, tak si fakt musel myslet, ehm, divný věci! :D Ne, vážně. Nohy mě pálily, to rozhodně, ale prostě... Takové vzdechy jsem fakt poslouchat nepotřebovala... Nemělo to ani hudbu, která by to zakryla. Ne, tohle si klidně pusťte kvůli té sestavě, ta byla super, ale vypněte si zvuk...



Round booty & lean legs workout od Lilly Sabri (5 minut)
Tohle ale bylo super. Hudba, časovač, odporovací gumičky, cvičení pět minut v kuse, takže jste to fakt cítili. Super, tohle za mě ano!



Not bulky legs workout? Look no further od Lazy Dancer Tips (10 minut)
V tomto videu najdete kombinaci posilování a protahování. Bojovníky, výdrže ve dřepech, planky, ale i protahování hlavně předních stehenních svalů. A na konec této mé cvičební rutiny mě to už celkem dorazilo! Určitě to stojí za vyzkoušení!



Stoje na hlavě


Nácvik provazů


14.11.

 

Odpočinek


15.11.

 

Florbalový trénink


16.11.

 

„Don´t start now“ full body workout routine od MadFit (3 minuty)
Tady jsem teda měla problém s jedním krokem. Prostě jsem ho pořádně nějak nechytla. Takže jsem si tam prostě udělala něco, co se tomu mohlo podobat! :D Jinak zbytek sestavy byl super. Ale tím, že mi nešel ten jeden krok, mě to nebavilo tolik, jako jiné písničkouvé workouty. Ale určitě to vyzkoušejte, třeba budete šikovnější a chytnete se hned! ☺



Couples workout challenge od MadFit (10 minut)
No, co k tomuhle napsat. Možná bych to mohla shrnout do jedné věty: „Ale snažili jsme se!“. No, prostě... Přišlo mi, že jsme byli více na zemi, než v kterékoliv pozici. :D No, ale zase si říkám, že rozhodně nejsem tak lehoučká a zpevněná, jako MadFit, přítel zase tolik necvičí, plus má po operaci kolene, takže klečení, navíc se zátěží, pro něj není to pravé. Já jsem zjistila, že mám slabé ruce a že na tohle cvičení nejsem vytrénovaná ani po těch letech, co se tomu věnuji. Každopádně i vy do toho můžete zapojit partnera nebo kamarádku a pobavit se, zkusit si to. Ale pokud to vyloženě odmakáte celé, tak před vámi smekám! ☺



Nácvik provazů


17.11.

 

Florbalové zápasy


18.11.

 

Florbalový trénink


19.11.

 

Abs workout for women at home without equipment od Holly Dolke (6 minut)
Tohle bylo taky dobrý! Cvičili jste zase celou dobu v kuse, takže jste si mákli. A cviky byly super, bavilo mě to!



Beautiful abs od Blogilates (10 minut)
Ani k tomuhle nemám žádnou výtku. Sice šlo o pilates, takže jsou to pomalejší pohyby a zvládl by to asi i začátečník, ale mákla jsem si. Takže jo, tohle taky klidně zkuste!



Lower belly blast with Eliz od PsycheTruth (9 minut)
Připravte se na to, že tak dlouho jste před cvičením tohoto videa v pozici loďky ještě nebyli! V podstatě polovina videa je založena na různých variacích této pozice. Ta druhá půlka jsou různé kmity. Díky tomuto workoutu jsem zjistila, jak může být loďka vlastně účinný cvik! Takže i tohle video je za mě super! ☺



Protahování od Péti Elblové (25 minut)
Pokud si ještě hledáte takovou tu svou protahovací rutinu, tohle je super volba! Načerpáte spoustu inspirace a můžete si tak buď vytvořit svou „strečingovou“ sestavu, nebo tu svou stávající obohatit. Péťa v těch pozicích teda nezůstávala moc dlouho, což mně osobně chybělo. Navíc tato sestava je hodně podobná té mé, takže jsem se vlastně ani moc neinspirovala. Každopádně to není Pétina chyba. Takže video pro inspiraci úplně super, jen sama preferuji radši méně pozic a delší výdrže. ☺



Stoje na hlavě


Nácvik provazů


20.11. 

 

Odpočinek


21.11. 

 

Florbalový trénink


22.11.

 

Florbalový trénink


23.11.

 

Dřevo


24.11.

 

Lítání na brigádě


25.11.

 


Florbalový trénink


26.11.

 

Odpočinek


27.11.

 

Nejlepší cvičení na zadek s gumičkami od Péti Elblové (20 minut)
Pokud Péťu sledujete na jejích sociálních sítích, pak jistě víte, že pustila do světa vlastní sportovní tašku a cvičební gumičky. Takže se cvičební video s nimi vyloženě nabízelo. A jak už jste si možná všimli, posilování s gumičkami je něco pro mě. A tohle? Tohle bylo super!




28.11.

 

„Everything I wanted“ full body workout routine od MadFit (4 minuty) 
Moje hlava dostávala tím refrénem celkem zabrat. Celkem mi trvalo, než jsem na sebe napasovala ty jednotlivé kroky, takže zase... Nebylo to špatné, ale tím že jsem se několik těch opakování chytala, mě to nebavilo na 100 %. Navíc ta písnička není úplně to pravé pro mě. Osobně mě tedy tohle bavilo míň, než jiné písničkové workouty.



High-intensity interval training for butt & legs od PsycheTruth (15 minut)
A tohle za mě vůbec ne... Mělo to být HIIT, no, dejme tomu. Cvičili jste vždy nějaký cvik, pak následovala výdrž ve dřepu a poté běh. Ale po dokončení této trojice se slečna vždycky protáhla. Což mi prostě nesedělo. Jinak by to bylo super, i nohy jsem cítila, ale prostě se mezi sériemi protahovat, to mi fakt bylo proti srsti. To se radši měla vydýchat v tom běhu, pokud to bylo z důvodu, aby nestála a nabrala dech. Ale podle mě protahovaní mezi jednotlivá kola prostě nepatří. Dobře, ještě dejme tomu, že u toho kmitala a nebylo to vyloženě statické protažení pro zklidnění svalů, ale i tak. Tohle pro mě nebylo...



29.11.

 

Lítání na brigádě


30.11. 

 

Florbalové zápasy



Tak. To je ode mě dneska všechno. Doufám, že makáte! A to nejen proto, abyste si již brzy mohli pochutnat na bramborovém salátu a cukroví! ☺

Mějte se parádně!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat