By Klára: JAK JSEM ZVLÁDLA SVÉ PLÁNY V ROCE 2019?

pátek 3. ledna 2020

JAK JSEM ZVLÁDLA SVÉ PLÁNY V ROCE 2019?


Ahojte! ☺

Před třemi dny nám začal rok 2020, zároveň tedy skončil rok 2019. Logicky. Na začátku (teď už) minulého roku jsem vydávala článek o tom, co bych za ten rok chtěla zvládnout. Pár dní po tomto článku se i na ten stejný formát můžete těšit. Každopádně v tom dnešním článku bych chtěla shrnout, jak se mi vlastně mé plány na rok 2019 povedlo spnit, popřípadě nesplnit! ☺


Sebevzdělávání

Udělat si kurz na zdravotníka zotavovacích akcí

U tohoto cíle ani tak nešlo o to, že bych ho nesplnila. Spíš jsem od něj ustoupila. Tak nějak jsem dospěla k závěru, že to úplně nepotřebuju. Že už i tak mám svých činností až až, že na brigády na tábory pravděpodobně jezdit nebudu, a že jestli se dostanu na školu, na kterou chci, budu to umět tak jako tak. Takže jsem si uspořila spoustu času a nějaké peníze. ☺


Přečíst maturitní četbu

Splněno 16/20! Což je podle mě super. Není to sice 100 %, ale pořád je to super výsledek. A ty poslední čtyři knížky už přelouskám v roce 2020 celkem snadno. Snad.



Projít si materiály na přijímačky (a nejlépe si z nich něco zapamatovat)

Tady se bohužel projevuje můj nedostatek času a přehlcenost vlastním učením se jen do školy. Na přijímačky jako takové jsem toho moc neudělala, každopádně biologii a chemii se učím do školy pořád. A oba tyto předměty mám pak právě i na přijímačkách. Spolu ještě s fyzikou, kterou jsem ale půl roku vůbec neviděla. A právě tou se musím prokousat sama. Ale moc mi to vloni nevyšlo, no...



Udělat autoškolu

Jásejte a volejte „Sláva!“. A nebo se spíš možná schovejte pod zem. Protože autoškolu jsem zvládla na první pokus bez problémů! ☺


Zkusit jinou brigádu

I tento cíl mi vyšel. Našla jsem snad tu nejlepší brigádu s těmi nejlepšími šéfy na světě. A ještě pracujete v prostředí, kde voní káva, zákusky, vyrábí se pralinky a balí čokoláda. No není to ráj?





Akce

Potkat se s nějakým blogerem

No, tohle se bohužel nepovedlo. Ale příští rok plánuju jednu větší akci, a na ní už to určitě vyjde!


Jít s přítelem do divadla

A ani tohle jsme neuskutečnili. Bohužel. Tak snad v roce 2020.


Oslavit s přítelem 4. výročí

Naopak tohle nám vyšlo. A už se blíží i to páté! ☺


Pomáhat útulkům alespoň jako v roce 2018 

A s pomáháním bych to ve srovnání s loňskem viděla tak na 120 - 150 %. Stále jsem vyráběla charitativní věci, stále jsem sdílela spoustu příspěvků, stále jsem klikáním plnila mističky, posílala jsem i nějaké peníze. Udělala jsem sbírku. A uspořádala jsem svou první charitativní aukci. No, já myslím, že dobrý, ne? ☺






Blogování

Vydat o něco víc článků

Tohle se mi překvapivě povedlo. Nevím jak, nějak záměrně jsem to neplnila, ale prostě to tak bylo. Takže úspěch! 



Odhodlat se k psaní úvah a názorových článků

Naopak s úvahami to nedopadlo. Nějak jsem na to asi neměla úplně náladu, možná čas, nevím. Každopádně to asi nebylo úplně o odhodlání. Takže tady je to tak 50 na 50.


Dosáhnout 100 000 zobrazení blogu

Tento cíl taky nevyšel. Ale upřímně jsem ani nečekala, že by to bylo jinak. Statistiky by se mi musely dostat do úplně jiných čísel, což se nestalo. Takže toto mě ani nějak nezklamalo, podle mě je i těch 62 000 fajn číslo. Až se to jednou stane, tak se to stane. Píšu hlavně pro radost, než pro čísla. Nepopírám, těch 100 000 by vypadalo hezky, ale není to pro mě nějaká podmínka, abych pokračovala v blogování. Takže asi tak... ☺



Mít 1 000 sledujících na Instagramu

Tohle je v podstatě totéž. Tam jsem tedy k cíli blíž, se svými 750 sledujícími, ale pořád to není ta tisícovka. A zase, až bude, tak bude. Podle mě by mohla v roce 2020 padnout. A i tam to pak bude hezký pohled. Tak uvidíme!





Navázat další super spolupráce

Splněno! Můžete se o tom přesvědčit, když si projedete blog nebo můj Instagram!












Sport

Sportovat minimálně tak, jako v roce 2018

Anoo, úspěšně a bez zranění! Díkybohu! ☺




Zlepšit střelu ve florbale (protože takhle by to dál nešlo!)

Ale jo, dejme tomu. Na zápasech se mi to teda zatím moc nedaří, ale na trénincích je to mnohem lepší!



Mé vnitřní já

Být trochu trpělivější

Noo, tyhle věci se subjektivně těžko hodnotí. Ale řekla bych, že v tomto ohledu jsem se moc nezměnila. A jestli, tak jen maličko.


Občas si nechat poradit

Dejme tomu, párkrát jsem si nechala poradit. Sice jen párkrát, ale lepší, než nic!


Připustit si, že občas si potřebuju odpočinout

S tímhle mám problém, a pravděpodobně vždycky mít budu. Jsem prostě od přírody aktivní člověk, který potřebuje pořád něco dělat. Mám to asi tak nějak v povaze. A když už nic nedělám, cítím se nesvá. Vloni jsem ale měla pár dnů, kdy jsem věděla, že potřebuju zvolnit, a víc jsem odpočívala, třeba jsem ten den necvičila, nebo jsem se jen protáhla. A hlavně v období Vánoc jsem hodně odpočívala. Takže tohle bych považovala za splněné, i když je to asi pořád málo... Ale myslím, že víc to už ani nedokážu... ☺


Zkusit se tolik nestresovat

Tohle je taky kapitola sama o sobě. Je to v podstatě něco podobného, jako s tou trpělivostí. Nepozoruju na sobě, že by se to měnilo. K horšímu, ani k lepšímu. Takže podle mě jsem v tomhle taky pořád stejná...☺



Schválně mi dejte vědět, jak se vám povedl nějaký plán nebo cíl, který jste si vytyčili na loňský rok. Víte, co jste si předsevzali? A jak to dopadlo? ☺

Já se na vás budu velmi brzy těšit u dalšího článku! ☺

K.

4 komentáře:

  1. To je super shrnutí! A myslím, že se ti toho podařilo fakt docela hodně, hlavně ta sbírka je skvělá! Tak hodně štěstí do toho už letošního roku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář! ☺
      I tobě přeji hodně štěstí do roku 2020!

      Vymazat
  2. Super článek, baví mě si číst, co kdo zvládl a co ne. Je to takový příjemný, lidský a hlavně upřímný. Ne vždy se všechno daří, že jo. Já žádné plány přímo asi neměla, takže nemůžu ani příliš něco odškrtávat :D.

    Jinak ta fotka s břichem!!!!!!!!! Boží! BOŽÍ! BO-ŽÍ! Tenhle rok se chci do pohybu vrhnout ještě s větší vervou a hlavně pravidelností!

    Verča ze Ztracena v Praze | 5 ANIMOVANÝCH SERIÁLŮ, CO MĚ BA | NETFLIX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru! Za komentář i za pochvalu! Jsi zlatá! ☺
      Držím palce ve cvičebních plánech!

      Vymazat