By Klára: NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR - DROBNOSTI Z IKEI, PALETKA OČNÍCH STÍNŮ A KOSMETIKA KAREL HÁDEK /2021

středa 10. března 2021

NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR - DROBNOSTI Z IKEI, PALETKA OČNÍCH STÍNŮ A KOSMETIKA KAREL HÁDEK /2021

Ahojte!
 
Nákupy za první dva měsíce roku 2021 nebudou nějak obsáhlé. Má to hned několik důvodů. Jednak bylo po Vánocích, takže věci, které jsem chtěla, jsem našla v prosinci pod stromečkem, a jednak jsou obchody zavřené, takže se do nich nechodím jen tak mrknout třeba na nové boty. Navíc jsem v lednu kvůli karanténě nebyla moc v práci a během února jsem měla ještě i jiné výdaje, takže jsem ani nějak utrácet nechtěla. Každopádně pár věcí tu mám, převážně od mamky. Takže pokud vás zajímá bližší popis, mrkněte do článku! ☺


Na začátku ještě rozvedu myšlenku o výdajích, kterou jsem načala v úvodu. Během února jsem totiž platila přihlášky na vysoké školy, potvrzování dokumentů k tomu potřebných, jejich odesílání a tak podobně, což mě v závěru stálo kolem sedmi tisíc (s tím, že část mi zaplatili rodiče). Každopádně to byl značný výdaj.


Jinak je tu pár věcí, které jsem dostala, ale nevyfotila. Na Valentýna mi partner věnoval krásnou kytičku gerber, v práci mi potom (jako všem zaměstnankyním) dal růži i manžel jedné kolegyně. A koncem února mi do práce dokonce donesl růži i jeden zákazník. Starší pán, který mi chtěl udělat radost. ☺
 

Byla jsem rozmazlovaná hlavně jídlem, to byla parketa převážně mého partnera. Jsou to takové drobnosti, ale když vám prostě přítel doveze vanilkové mlíčko od Alpra nebo koupí Maxi Kinga, protože jste se o něm bavili, je to milé gesto, které udělá opravdu velkou radost!


Jednu věc jsem koupila i svému příteli, ale tu taky nemám vyfocenou. Byla to kniha Wim Hof. Přítel se tak nějak pustil do dýchání právě podle „Ledového muže“ a začal se otužovat. Tak jsem ho chtěla potěšit a pořídila jsem mu právě tuhle knihu. A vypadal nadšeně, když ji dostal.

Ale teď už k samotným fotkám. Měla jsem doma pouze dvě prostěradla, takže když mamka dělala objednávku na webu IKEA, poprosila jsem ji, jestli mi tam může nějaké vzít. Nejlépe šedé nebo bílé. Šedé bylo vyprodané, takže zvolila tu druhou variantu. Kupovala ho tedy v IKEA a stálo kolem 250 Kč, což je podle mě na prostěradlo s rozměry 180 x 200 fajn cena.


 
Druhé, tentokrát už šedé, prostěradlo mi pořídila mamka v Jysku. S přítelem si objednávali nové matrace a viděla tam i tohle prostěradlo, tak ho objednala taky. Vycházelo opět na nějakých 250 Kč.


K Vánocům 2019 jsem dostala pojízdný věšák. Bílo-stříbrný. Chtěla jsem ho do nového pokoje, ale na ten ještě v rekonstrukci pořád nepřišla řada, takže jsem ten věšák před měsícem (ano, po víc jak roce) vybalila a sestavila. A využila jsem opět té zmiňované objednávky v IKEA a poprosila mamku, jestli mi může koupit ještě i ramínka. Tak, aby ladila s věšákem a celé se to hodilo do pokoje. Objednala mi dvě balení po osmi kusech bílo-stříbrných dřevěných ramínek. A musím uznat, že to vypadá opravdu moc hezky. Na e-shopu už jsem je bohužel nenašla, ale mám dojem, že nebyla ani nějak drahá. Tuším, že stála kolem sto třiceti korun. Ale jistá si úplně nejsem.


Opouštíme bytové doplňky a přesouváme se ke druhé části článku. Ke kosmetice. V únoru jsme se sestrou a s mamkou vyrazily do města a zastavily jsme se i v Rossmannu. U stojanu Revolutionu mě zaujalo, kolik těch jejich poměrně ikonických kovových paletek už vydali. Já nejsem žádný make-upový nadšenec, zhruba při osmdesáti procentech svých líčení použiju jen make-up, pudr a řasenku, ale v těch zbylých dvaceti procentech mám chuť se nalíčit trošku víc a použít i oční stíny. (Na to používám jen dvě úplně obyčejné paletky, které mám doma.) Tak jsem si prohlížela jednotlivé paletky, jejich stíny a barvy, když se u mě zastavila mamka a řekla mi, že jestli mi to udělá radost, ať si jednu vyberu. A sestře řekla totéž. Takže se ve mně probudil šťastný a zároveň nerozhodný blíženec, který se asi deset minut rozhodoval mezi dvěma paletkami. A nakonec to vyhrála paletka s názvem Forever Flawless Allure. A uznejte sami, že je krásná?



Došel mi i BB cream, který jsem měla z Avonu, a doma mi zbýval už jen jeden načatý make-up, takže když jsem viděla pozitivní recenzi na tento make-up True skin od Catrice, rozhodla jsem se ho zkusit. Zatím ho ještě nepoužívám, dopotřebovávám ještě ten načatý, ale už se na něj opravdu těším. A doufám, že mi bude sedět a bude vypadat hezky. Tak uvidíme.
Jinak jsem ho pořizovala taky v Rossmannu, stál asi 180 Kč.


Dopotřebovala jsem i pleťovou vodu od Avonu, takže když mamka objednávala nějaké produkty pro sebe a pro sestru od Karla Hádka, přihodila mi tam levandulové pleťové tonikum. Zároveň mi koupila i lecitinový regenerační krém, přestože jsem jí říkala, že tyhle produkty ještě mám. Ale tak nějak usoudila, že by mi to mohlo pomoct na problémy s pletí, které teď poslední dobou mám.
To tonikum hezky voní, nedráždí v očích a pěkně ten obličej vyčistí, takže to je za mě fajn. Ta pumpička mi úplně nevyhovuje, mám pocit, že po těch ekologických látkových tampóncích spíš steče, než že by se vsáklo. Což byste s normálním uzávěrem mohli lépe regulovat, přiložit ten tampónek a nechat ho nasáknout poté, co to tonikum jednoduše otočíte. S pumpičkou to ale nejde. Takže bych dala klidně přednost klasickému provedení. Ale to je jen takový můj detail. Cenově vychází 200 ml tohoto tonika na 145 Kč.
Ke krému zatím nic říct nemůžu, ještě jsem ho neotevírala, zatím dopotřebovávám ty, které mám rozdělané. Jinak 30 ml tohoto krému vychází na 263 Kč.


Věci na téhle fotce jsou ještě dodatečně od přítelovy maminky k Vánocům. (Chybí tady ještě stírací los, který mi věnoval její přítel.) Dostala jsem takovou plechovou baňku, ve které jsem našla malý plastový hřebínek na způsob Tangle teezeru v rose gold barvě. Je to nějaká menší verze, není to taková ta klasická velikost. Nechala jsem si ho u přítele, abych nemusela vozit pořád hřeben z domu. A je fajn. Má trošku delší a pevnější ty „štětiny“, než hřebínek podobného typu, který mám doma, ale zvyknu si na něj. ☺
Ta malá lahvička by měla být něco na způsob andělských sprejů/parfémů, které by měly ovlivňovat vaši auru. Pokud se v tom více orientujete, asi budete vědět, o co jde. Já jsem v tomhle směru poměrně nevzdělaná, ale takhle nějak jsem to z vyprávění pochopila. V tomhle by měla být schovaná spojitost s archandělem Michaelem, což je ještě symbolika spjatá s mým osobním životem. Takže mě potěšil i tenhle detail, který do toho přítelova maminka zakomponovala. Už jen to gesto a celé tohle propojení jejích zájmů se mnou pro mě bylo příjemné a udělalo mi radost.


Tak, a to by bylo všechno! ☺

Schválně mi dejte vědět, čím jste si v téhle době udělali radost vy nebo čím vám ji udělal někdo jiný. Ať už to bylo k Valentýnu nebo jenom tak, ať už jste dostali čokoládu, květinu nebo nějakou jinou pochutinu, kterou vám vaši blízcí koupili, protože vědí, že ji máte rádi. Nebo se klidně podělte i o nějakou kosmetiku, knihu nebo kousek oblečení, který jste si koupili a udělal vám radost. Cokoliv.
Chytejme se (obzvlášť) v této době drobných pozitivních detailů, drobností, které pro vás někdo jiný udělá. Není to samozřejmost. Važme si toho. Umějme být vděční, šťastní a nechme se těmito detaily pozitivně ovlivňovat. ☺

K.

20 komentářů:

  1. Super úlovky. Ramínka jsem taky kupovala pěknou zásobu, protože jsem si koupila štendr���� super článek

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel tyto věci jako muž neocením, ale hlavní je, že udělaly radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké dárečky :) a těch kytek, co jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ☺
      To ano, byla jsem hodně rozmazlovaná. A udělaly mi spoustu radosti! ☺

      Vymazat
  4. Paletka se mi hrozně moc líbí, má dokonalé odstíny.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Já si před pár dny koupila nový foťák s objektivem, na což jsem se chystala už asi rok. :D Přítel mi k němu dokoupil SD kartu jako předběžný dárek k narozeninám. Byla to hodně velká investice, ale foťák je perfektní, jsem z něj nadšená. Naprosto ale souhlasím, že je super dělat sobě i ostatním radost věcmi jako květina, knížka, něco dobrého...hlavně teď, když je nálada často nic moc. Mě třeba potěší i když si koupím nové oříškové máslo nebo třeba svíčku. Radost z maličkostí je důležitá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, že to nebyla levná zálěžitost. Ale je skvělé, že z toho máš radost! ☺
      A úplně s tebou souhlasím, co se těch drobností týká. ♥

      Vymazat
  6. Ja som za posledne mesiace nakupovala online toľko, že mám momentálne nákupne embargo... a tak aspoň preklikavam blogy o tom čo si nakupuju ini :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to naprosto chápu! :D
      Tak jsem ráda, že jsi zavítala sem ke mně! ☺

      Vymazat
  7. Já nakupuji prostěradla v Lidlu. A právě teď jsem dopsala článek o nákupu v Tchibo, vyjde zítra.
    Mám ráda tento typ článků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Lidlu je moc nestíhám, ale děkuji za tip. Až budu příště zase nějaká shánět, zkusím na ně zase mrknout. Třeba je vychytám. ☺
      Taky se ráda mrknu, co si lidé kupují, co chválí... A hledám tak třeba inspiraci. ☺

      Vymazat
  8. Hezké věci sis pořídila, ta paletka vypadá dobře!
    Já si snažím si nyní dělat radost každý den, ať už dobrým čajem nebo jídlem, jinak jsem ale dostala krásnou kytičku a bonboniéru na MDŽ, objednala si krásné věci z Lushe a koupila si nové věci a boty na cvičení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Taky se mi líbí. ☺
      Je super, že se snažíš dělat radost i sobě, každý den si najít nějakou drobnost, malé potěšení. Skvělý přístup!
      A s Lushem a věcmi na cvičení by ses mi taky trefila do vkusu, takže věřím, že ti to udělalo velkou radost! ☺

      Vymazat
  9. Krásné věci, na kosmetiku Hádka nedám dopustit, má opravdu skvělé složení ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ☺
      Přijde mi, že Hádka na sociálních sítích u slečen moc nevídám, tak je fajn vidět/vědět, že tuhle kosmetiku používá i někdo další... ☺

      Vymazat
  10. mlíčka od alpra for life! :D Mohla bych je pít pořád..Zrovna teď doma pořád nadávám, že už nemáme žádné prostěradlo a já ho nemám kde koupit. ASsi taky kouknu na tu Ikeu a rovnou do objednávky přidám vozík na knihy, o kterém sním už pár let. Nějak ty knihy už nemám kam dávat. :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky. Ono to teda není nic moc zdravého, tyhle ochucené varianty, ale jednou za čas na chuť, proč ne. ☺
      Zkus mrknout, věřím, že něco najdeš. A o vozíku na knihy slyším poprvé. Ale tak ono se asi není čemu divit, já těch knih zdaleka nemám tolik, abych je neměla kam dávat... :D

      Vymazat