By Klára: ODCVIČENO V KVĚTNU - PRAXE V NEMOCNICI, JÓGA A SPOUSTA VIDEÍ OD MADFIT /2022

středa 1. června 2022

ODCVIČENO V KVĚTNU - PRAXE V NEMOCNICI, JÓGA A SPOUSTA VIDEÍ OD MADFIT /2022


Ahojte! ☺

Během května jsem toho nakonec odcvičila víc, než jsem čekala. Věděla jsem, že v rámci studia budu muset nastoupit na tři týdny do nemocnice na praxe, takže jsem si nedělala iluze, že do toho budu mít ještě energii navíc na cvičení. Ale nakonec to šlo celkem dobře. Necvičila jsem tedy tolik, jako během jiných měsíců, ale i tak jsem toho zvládla dost. Ono i na těch praxích jsem se naběhala až až, takže ty byly pohybem samy o sobě. Když jsem ale našla energii a chuť i na cvičení, obvykle jsem vsadila na něco jednoduššího, třeba jógově laděného. Po návratu domů už jsem ale zase cvičila tu svoji „klasiku“. Takže ani v tomto článku vás neochudím o spoustu tipů na videa, která stojí za to doma vyzkoušet! ☺


1.5.


Odpočinek


2.5.


Praxe


Jin jóga: Nalezni vnitřní klid od Tomash Strnad yoga (41 minut)
Upřímně, první den na praxi byl docela šílený. Přišlo mi, že je toho všeho hrozně moc, že nemám šanci se to naučit, všechno pochopit a zvládnout. Po příchodu domů jsem pak seděla jako hromádka neštěstí a trošku jsem se plácala v negativních emocích a sebepodceňování. Pak jsem se ale zvedla a řekla jsem si, že s touhle náladou zkusím něco udělat. Neměla jsem ale chuť na nějaké zběsilé cvičení, tak jsem zvolila jógu. Klidnou, pomalou... A zabrala! Ze všech svých pochybností jsem se oklepala, vydýchala, špatná nálada se mě pustila a bylo zase dobře. Tato jóga je opravdu nenáročná, je zaměřená spíše na nitro, ale i pro tělo je velmi příjemná. Odpočinete si u ní, uvolníte se a necháte projít to, co vás trápí. Tuhle lekci tedy určitě doporučuju do takových těch špatných dnů, které máme občas všichni. 



3.5.

 

Praxe


Bridgerton dance workout od Kyra Pro (13 minut)
Druhý den na praxi byl o poznání lepší. A tím, že jsem první týden měla jen osmihodinové směny, našla jsem k večeru i energii na cvičení, na která jsem zvyklá ve svých běžných dnech. Tuto cvičební rutinu jsem tedy začala tanečním workoutem. Nutno říct, že jsem neviděla seriál ani nečetla knihy, na jejichž námět je tento workout tvořen. Byla jsem tedy trochu skeptická, jestli mě to bude bavit. Ale musím přiznat, že jsem si to užila neskutečně! Ve videu jsou melodie z písniček, které znám, sestavy jsou úžasně vymyšlené a napasované... No, bylo to úžasné, co vám budu říkat! Tohle si musíte zatancovat, fakt!



New year, new me workout challenge (Week 1) od Kyra Pro (34 minut)
No, řekněme, že s touto novoroční sérií jsem se lehce zpozdila, ale nevadí. Chtěla jsem čtyři videa z této řady odcvičit čtyři dny po sobě, ale nějak jsem se k tomu dřív nedostala. Nicméně to ničemu nevadí, u mě to nemělo plnit účel nějakého namotivování se do cvičení po novém roce. Takže jsem si to odcvičila teď, v květnu. Původně jsou ta videa myšlena tak, že každé z nich cvičíte jeden týden, pak přejdete na další v pořadí, které cvičíte zase týden, a tak dál. Já jsem se ta videa rozhodla jen vyzkoušet, každé jednou. A musím říct, že nebyla špatná. Rozhodně si umím představit, že by plnila účel k vytvoření návyku pravidelného cvičení. Plus obsahovala rozhýbání i závěrečné protažení, zabrala vždycky kolem třiceti minut, obtížnost se s každým workoutem lehce zvyšovala, takže pokud byste to opravdu cvičili ten měsíc tak, jak to Kyra naplánovala, mohli byste se v začátcích pěkně posouvat. Navíc byla ta videa celkem komplexní a odcvičitelná, takže super, já nemám co vytknout!



4.5.


Praxe


Top hits walking workout od Kyra Pro (13 minut)
Obdobnou strukturu jsem volila i na další den, jen jsem si místo klasického tanečního kardia dala chodící. Už jsem to psala v minulém článku, když jsem tento formát zkoušela poprvé. Taneční verze mě baví víc, ale tohle taky splní svou funkci - rozehřát a rozhýbat tělo. Tak jsem si vybrala video s top hity. A nebylo špatné. Rozhodně jste v něm těch třináct minut nepochodovali na místě, naopak to docela připomínalo tanec, což mi sedělo. Takže jo, tohle taky nebylo zlé. ☺



New year, new me workout challenge (Week 2) od Kyra Pro (34 minut)
Druhé video z novoroční série. Stejná délka i struktura, maličko vyšší obtížnost, opět nemám co vytknout.



5.5.


Praxe


Kesha dance party od Kyra Pro (10 minut)
Tohle mě bavilo mnohem víc, než jsem čekala! Myslela jsem, že se vůbec nebudu chytat, ale nakonec jsem si to opravdu moc užila!



New year, new me workout challenge (Week 3) od Kyra Pro (34 minut)
Pokračujeme v krasojízdě s třetím novoročním workoutem v pořadí. I tento má třicet čtyři minut, rozehřátí, protažení a cviky na celé tělo. Opět se maličko přidalo na náročnosti, ale pořád to bylo poměrně snadno odcvičitelné. Opravdu je to krásně udělané a vystupňované pro začátečníky. Tak, aby to nebylo přehnaně náročné, ale zase aby to mělo nějaký efekt. Je to prostě tak akorát!



6.5.


Praxe


Old school hip-hop dance party od Kyra Pro (15 minut)
Hip-hop není úplně můj žánr, takže tohle mě až tak nebavilo. Což ale není chyba Kyry, sestavy má opět moc hezky vymyšlené a napasované, je to jen otázka vkusu. Do toho mého to úplně nezapadlo. Ale chtěla jsem to zkusit, abych věděla, jestli se v mých preferencích něco nezměnilo. A nezměnilo. Hudbou mi to tedy nebylo blízké, i když pohybově to špatné nebylo. Nicméně pokud vás hip-hop baví, směle se do tohoto pusťte. Já dám přednost jiným typům tanečních videí. ☺



New year, new me workout challenge (Week 4) od Kyra Pro (34 minut)
Poslední video z čtyřdílné série Kyry. Všemi parametry je stejné, jako tři předchozí díly, jen zase o trošičku náročnější. Rozhodně si ale myslím, že i tohle zvládnete všichni!


7.5.

 

Odpočinek


8.5.


Full body deep stretches yoga od Breathe and Flow (29 minut)
Tuhle lekci vybral přítel, když jsme se rozhodli jít si společně zacvičit. Už je to pár týdnů, co cvičí pravidelně, většinou jsou to pak videa z dílny (partnerské) dvojice, která si říká „Breathe and Flow“. Obvykle si volí různé silové jógy, já jsem chtěla ale před dvanáctihodinovou směnou spíš něco klidnějšího, tak zvolil tohle. A bylo to opravdu parádní. Moc příjemné, uvolňující, nijak náročné. Pokud tedy hledáte něco takového, tohle není špatná volba!



9.5.


Praxe


10.5.


Dynamická flow od Tomash Strnad yoga (29 minut)
Tento den mě čekala moje první noční, ale rozhodla jsem se zkusit si něco zacvičit, alespoň na půl hodinky, než na ni půjdu. Vybrala jsem si dynamickou jógu od Tomáše Strnada. A musím říct, že mě opravdu rozproudila. Byla svižná, zahřála jsem se u ní, zapotila, cítila jsem hlavně ruce. Byla tam i jedna pozice, o kterou jsem se jen pokusila, byla pro mě nová a náročná, ale bylo fajn si ji zkusit. V ní se setrvávalo ale vždycky jen chviličku, zbytek jsem už normálně odcvičila. Ke konci videa bylo ještě lehké zpevňování bříška, ale úplný závěr lekce se odehrál v šavásáně, což mi vyhovovalo. Nicméně pokud hledáte nějakou pohybovou lekci, sáhněte pro tuhle. Energie vámi bude proudit, ani nebudete vědět jak! ☺



Praxe


11.5.


Odpočinek po noční


12.5.


Hannah Montana vs. Miley Cyrus dance workout od Kyra Pro (13 minut)
Po předchozím dni jsem byla odpočatá, následující den jsem praxi také ještě neměla, tak jsem se pustila do trošku delšího cvičení. Začala jsem tanečním kardiem, na které jsem byla opravdu zvědavá. A rozhodně mě nezklamalo, bylo úžasné! Vyblbla jsem se u toho, nabilo mě to skvělou energií, pořád jsem se u toho smála, strašně jsem si to užila! Doporučuju všema deseti!



Sweaty endorphins od Pamela Reif (10 minut)
Další úžasná pecka, kterou si rozhodně nesmíte nechat ujít! Myslím si, že se tohle video aktuálně vyšplhalo na první příčku mého pomyslného seznamu tanečních workoutů od Pamely. Energie, kterou jsem během cvičení měla, to bylo něco. I během tohoto videa jsem se pořád usmívala a smála! Což je hodnocení samo o sobě. Nemá cenu psát víc, tohle si prostě rozhodně odcvičte!



Core workout for begginers od Yoga with Pav (10 minut)
Moje první zkušenost s touto slečnou. Ještě ji u mě určitě uvidíte, mám v plánu zkoušet i její další videa, přestože tohle první mě až tak neoslovilo. Chci jí dát více šancí. Video jako takové je moc hezké, pozadí bylo krásné, posilování taky nebylo špatné, ale ta angličtina mě bohužel dost rušila. Ta výslovnost mi nebyla vůbec příjemná, takže mi to kazilo celkový dojem z videa. Kdyby bylo to video bez mluveného slova (nebo s příjemnější angličtinou), bylo by to perfektní. Takhle to za mě není moc povedené. Takže workout jako takový nebyl špatný, ale kvůli té výslovnosti bych si to určitě znovu neodcvičila. 



Seated yoga stretch od Yoga with Uliana (10 minut)
Tahle desetiminutovka ale byla moc příjemná. Klasická, ale přišla vhod. Krásně jsem se u ní po cvičení protáhla, ale myslím, že bude fajn i jako „proložka“ v pracovním dni, kdy se budete potřebovat trošku protáhnout po dlouhém sezení na židli. (I když během ní budete taky sedět. Ale bude vám to příjemné a přijde vám to vhod, uvidíte.☺)


 

13.5.


Yoga for strenght od Breathe and Flow (24 minut)
Opět tu máme video z kanálu Breathe and Flow, opět jej vybíral přítel. Tentokrát už ale šlo o silovou jógu, což je typ cvičebního videa, který přítel právě cvičívá nejčastěji. A teda musím říct, že jsem si u toho mákla! Dokonce jsem si u jednoho cviku udělala jednodušší variantu, protože tu plnohodnotnou jsem nebyla schopná zvládnout. Šlo o cvik, kdy jste udělali tricepsový klik, v dolní pozici jste chvilku drželi a pak jste se teprve vytáhli nahoru. Upřímně, já mám problém i s klasickým tricepsovým klikem, natož s tímto. Takže jsem si udělala prostě klasickou chaturangu s přechodem do psa hlavou nahoru a pak teprve zpět do prkna, a bylo to fajn. Ale teda svaly jsem po této lekci cítila. Takže pokud hledáte nějakou silovou jógu, tady máte jeden tip. (I když přítel si prý vždycky mákne i u jejich jiných silových jóg, takže nejspíš neuděláte chybu, ani když sáhnete po jiné podobné lekci z tohoto Youtube kanálu.☺)



Protažení podle sebe (10 minut)


14.5.


Praxe


15.5.


Praxe


16.5.


Greatest showman dance workout (Part 1) od Kyra Pro (12 minut)
Před mou druhou noční jsem se rozhodla si opět zacvičit. Tentokrát jsem si nevybrala žádnou energickou jógu, ale rozhodla jsem se si zatancovat. Následující tři taneční videa už jste u mě mohli vidět několikrát, jsou jednoduše skvělá! Film s názvem Největší showman mám ráda, stejně tak ty písničky a i tato videa! Pokud jste je tedy ještě za tu dobu, co jsou u Kyry na Youtube, nezkoušeli, určitě to napravte. Mě osobně baví moc!
Jinak se v tomto prvním videu tanečně zahřejete a pak už se pustíte do dalších dvou (klasicky tanečních) sestav právě na písničky z filmu Největší showman.



Greatest showman dance workout (Part 2) od Kyra Pro (12 minut)
V této druhé části najdete další tři písničky, opět se skvělými tanečními sestavami...



Greatest showman dance workout (Part 3) od Kyra Pro (12 minut)
... a v této třetí dotancujete ještě dvě klasické sestavy, a celé to zakončíte pomalou písničkou s protažením. Jako vždy jsem si to moc užila. Doporučuju!



Morning wake up yoga for daily routine od Yoga with Pav (14 minut)
Podruhé v tomto článku tu máme tuto slečnu. Tentokrát ne s posilovacím videem, ale s jógovým. Opět to vypadalo na pohled moc hezky, i ta lekce jako taková byla fajn, ale i tady jsem měla problém s tou angličtinou. Už jsem s tím dopředu trošku počítala, tak to nebylo tak překvapivé, jako napoprvé, ale ani tak to ten celkový dojem nezachránilo. Bohužel mě to opravdu rušilo. Takže ani do tohoto videa bych znovu nešla.



Praxe


17.5.


Pomalu a klidně od Tomash Strnad yoga (36 minut)
Lekce, kterou bych si naopak klidně znovu pustila, byla tato od Tomáše Strnada. Opravdu to naprosto přesně splnilo to, co jsem podle názvu očekávala. Klidnou, pomalou lekci, u které se nebudu nikam hnát, ale při které budu plynule a bez spěchu přecházet mezi jednotlivými pozicemi, ve kterých setrvám o trošku déle, než při jiných jógách. Tohle přesně mělo tohle video. Takže pokud chcete pomalejší jógu, která ale nebude zase úplně relaxační nebo meditační a u které se hezký protáhnete a uvolníte, po této můžete určitě sáhnout. ☺



18.5.


Praxe

 

19.5.


Odpočinek


20.5.


„Sweetest pie“ full body dance workout od MadFit (3 minuty)
Praxe mi před dvěma dny skončily, takže jsem se dneškem zase pustila do své klasické cvičební rutiny. Začala jsem taneční tříminutovkou na rozehřátí od MadFit. A nebyla špatná. Nebylo to tedy asi něco, co bych si zapamatovala a musela to mít znovu, ale svůj účel to splnilo a docela mě to bavilo! ☺



Leg/booty/thigh workout od MadFit (10 minut)
Tuhle slečnu u mě (nejen) v tomto článku ještě uvidíte několikrát. Dnes jsem sáhla po její desetiminutovce na nohy a zadek, ke které nepotřebujete žádné vybavení. V závorce v názvu videa má tedy napsáno, že jde o „legs killer“, což bych tedy rozhodně neřekla. Mně to přišlo dost snadné, kromě výdrže ve dřepu a dřepů s výskokem jsem tam nenašla moment, který by měl dělat nějaký problém. Podle mě je to vhodné i pro začátečníky. Což se tedy od videa, kterému bych dala označení „killer“ markantně liší. Takže za mě se do toho pusťte klidně všichni, ať už jste na jakékoliv úrovni. Věřím, že to v pohodě zvládnete!



Side booty od Pamela Reif (12 minut)
Tohle video si ale jako začátečníci rozhodně nepouštějte. Je to masakr, fakt. Nejednou jsem myslela, že mi upadne zadek. Je to šílenost! A to to ani nepotřebuje v názvu slovo „killer“. A to mi věřte, že tady by bylo fakt na místě. Tohle pálilo, opravdu hodně!



Strong yoga workout od Pamela Reif (10 minut)
Co ale bylo naopak moc příjemné, byla tato jógou inspirovaná lekce. Bylo to protahovací, ale i zpevňující, pohybové, a mělo to krásnou hudbu. Stejně jako ve videu s názvem Yoga flow, i tady Pamela vytvořila takové minisestavy. Což je myšlenka, která se mně osobně líbí. Ta Yoga flow mě ale asi bavila o ještě trošičku více, nicméně i tohle video rozhodně stojí za zkoušku, bylo moc fajn! ☺



21.5.


Do this warm up before every workout od MadFit (5 minut)
Dnešek jsem začala klasickým warm upem, opět od MadFit. Zabral pět minut a svůj účel splnil. Osobně bych to ale asi poskládala a udělala trochu jinak, takže znovu bych to nepotřebovala.



Sixpack abs for total beginners od MadFit (10 minut)
Pokračujeme zlehka videem na bříško určeným pro začátečníky. Ano, bylo snazší než jiná videa, ale i jako nezačátečník jsem ty břišní svaly cítila. I když je pravda, že jsem si většinou volila těžší varianty. Nicméně to jen vypovídá o tom, že si tohle video můžou zacvičit všechny úrovně pokročilosti. Jen si sami zvolíte jednu z variant, které MadFit v průběhu videa nabízí, a přizpůsobíte si tak obtížnost svým schopnostem. Takže tohle je za mě dobrý!



The best lower abs workout od MadFit (10 minut)
Pokračujeme další desetiminutovkou od MadFit na bříško, tentokrát na spodní oblast. A i tady musím říct, že to bylo fajn. Danou partii jsem cítila, zabralo to pár minut... Takže za mě dobrý!



Toned arms workout od MadFit (10 minut)
MadFit se u mě asi jen tak nezbavíte. Pokračujeme totiž jejím workoutem na ruce. Vzala jsem si na něj dvoukilovky a bohatě to stačilo. Krásně jsem cítila svaly na pažích, takže ani tady nemám co vytknout!



Energizing after work yoga od Yoga with Pav (14 minut)
Kde bych ale měla co vytknout, je tohle zakončující video dnešního cvičení. A je to opravdu škoda. Pozadí i náhledovka jsou parádní, sestava mi taky přišla fajn. Ale bohužel si opravdu neumím zvyknout na tu její angličtinu. Za mě tedy sestava dobrý, ale na příjemné poslouchání a proplutí lekcí to za mě opravdu není.



22.5.


Sweaty endorphins od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video už tu vidíte podruhé během několika dnů. To proto, že je opravdu parádní! Takže jestli jste ho ještě nezkoušeli a máte se něčím v tomto článku inspirovat, rozhodně by to mělo být tohle video! Ta energie a nálada, které vám přinese, je něco skvělého!



Vinyasa yoga for strong core and arms od Yoga with Pav (18 minut)
Opět, nádherná poutavá náhledovka, krásné pozadí, opravdu moc příjemná sestava, ale i tady mám ten stejný problém. Asi je načase dát si od Pavlíny chvíli pauzu a vrátit se až za nějaký čas. Třeba se ta výslovnost zlepší a budu podle ní ráda cvičit. A třeba taky ne a prostě z nás nebude dobrá dvojice. Uvidíme. Nicméně teď se tedy od této slečny na nějakou dobu distancuju a uvidíme, jestli to v budoucnu bude jiné... ☺



Full body stretching od Daniela Suarez (10 minut)
Tohle ale nebylo špatné. Příjemné klasické desetiminutové protažení. Tímhle určitě nic nezkazíte.



23.5.


„As it was“ full body dance workout od MadFit (3 minuty)
Dnešek začneme krátkým tanečním videem. Nebylo špatné, výběr písničky byl fajn, kroky mi většinou seděly, rozhýbala jsem se, zapotila, lehoučce zapojila i svaly, takže jo, tohle takhle na začátek cvičení nebylo špatné.



Full body sculpt at home od MadFit (31 minut)
Tento den jsem nechtěla nic moc vymýšlet ani skládat, tak jsem sáhla po půlhodinovém workoutu na celé tělo, ve kterém je obsažený jak warm up, tak stretching. Což je ideální do dnů, kdy nestíháte, chcete cvičit jen třicet minut se vším všudy a nechce se vám samotným nic vymýšlet. Ke cvičení jsem si vzala dvoukilovky, ale pokud jste začátečníci, klidně si to odcvičte úplně bez vybavení. I tak to splní svůj účel. Mělo to od každého něco a hezky to fungovalo. Takže za mě dobrý!



24.5.


Full body flexibility routine od Tom Merrick (31 minut)
Tento den jsem původně neplánovala cvičit vůbec, ale pak přišel přítel s tím, že se půjde na půl hodinky protáhnout, tak jestli se nepřidám. A jak už jste si určitě všimli, přidala jsem se. Přítel vybral tohle jednatřicetiminutové video, ve kterém bylo i pár pozic, které jsem zkoušela poprvé, a také spousta pozic, které při svém klasickém protahování v podstatě vůbec nezařazuju. Takže to bylo něco neobvyklého, a o to víc mě to bavilo. Takže pokud se chcete jen protáhnout a nechcete třeba ani jógově vedené video, tohle bude fajn volba.


 

25.5.


„Would I lie to you“ happy dance workout od MadFit (3 minuty)
Písnička skvělá, ale sestava mě neoslovila. Byla opravdu hodně jednoduchoučká, až taková monotónní. Škoda. Po tomhle bych už znovu nesáhla.



Killer HIIT full body workout od MadFit (20 minut)
Už to tady začíná vypadat jako speciál MadFit, že? Ale když ona má teď spoustu videí, která jsem ještě nezkoušela, ale chtěla bych. Takže podle ní teď cvičím hodně, no. Dneska tu tedy mám ještě dvacetiminutové video na celé tělo v HIIT provedení. A to bylo super! Bylo to pohybové, na zapocení, ale i na zpevnění. Komplexní, krátké, zábavné! Tohle si určitě zacvičte.



Protažení podle sebe (10 minut)


26.5.


Full body toning & strenght od MadFit (29 minut)
Další workout na celé tělo a ano, další MadFit. V tomto videu je opět obsažené rozhýbání i protažení. Já i MadFit jsme to odcvičily s činkami, ale jde to určitě i bez nich. Opět je to skvělé řešení na zpevnění celého těla, pokud máte jen půl hodinky a nechcete si vymýšlet nebo skládat vlastní workout. Takže ani tohle video nebude špatná volba. ☺



27.5.


Celé tělo od Péti Elblové (23 minut)
Po delší době tu mám opět workout od Péti. V tomhle zpevníte celé tělo a příjemně se zapotíte a zadýcháte. Upřímně jsem čekala, že to bude takové jednoduché, ale nakonec mě to příjemně překvapilo a hezky jsem si mákla. Super, Péťo! 



Abs + weight circuit style od Pamela Reif (15 minut)
Ještě jsem si tento den dala nové video na bříško od Pamely. Bylo vedené trošku jinou formou, než na jakou jsme u této slečny zvyklí, ale moc mě to bavilo. Krásně to uspořádání sedělo k typu toho workoutu. A mákla jsem si, jako vždycky u cvičení s Pamelou. Bříško jsem cítila při cvičení, po něm, i následující den... ☺



Protažení podle sebe 10 minut


28.5.


Práce


29.5.


Odpočinek


30.5.


Otevři své srdce od Tomash Strnad yoga (19 minut)
Krásná, příjemná a poměrně krátká jógová lekce, u které se pěkně protáhnete a otevřete svůj hrudník. Nebo, jak by řekl Tom, své srdce. Je to zkrátka příjemná lekce složená vesměs ze záklonů, která není nijak náročná, je pomalá a uvolňující. Takže pokud hledáte něco takového, tohle nebude špatná volba.



Meditace a relaxace proti stresu od Barbory Sedlákové (17 minut)
Posledním videem tohoto článku je video meditační. Tento den jsem byla nějaká unavená, neměla jsem energii ani chuť cvičit, psychika ve zkouškovém samozřejmě taky trochu pracovala. Proto jsem sáhla nejdříve jen po jógové lekci. Pak jsem se ale rozhodla zkusit po delší době i meditaci. A byl to skvělý nápad. Těch sedmnáct minut neskutečně rychle uteklo a krásně jsem si u toho odpočinula. Takže pokud chcete nějakou meditaci zkusit, chcete se uklidnit, na chvilku vypnout a zrelaxovat, tenhle tip je pro vás.



31.5.


Testování mého nového kardio workoutu (16 minut)


Testování mého nového workoutu na celé tělo bez vybavení (20 minut)



Tak to byl můj cvičební květen! Doufám, že i vy se stále nějakým způsobem udržujete v pohybu a že vás to (hlavně) baví! ☺

Přeji vám krásný vstup do nového měsíce! A na viděnou u dalšího článku!

K.

2 komentáře:

  1. Pěkný shrnující článek, já necvičila už tak dva měsíce v kuse :( Musím zase začít, ale poslední dobou vůbec nemám motivaci ani energii. Ten Hannah Montana vs. Miley Cyrus dance workout vypadá dobře, musím zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. ☺
      Ono to tělo (i hlava) občas potřebuje takhle vypnout. Ale věřím, že až přijde ten správný čas, že se zase nastartuješ. ☺
      Ten workout určitě zkus, mě nabil energií a vrátil o několik let zpět. Bylo to moc příjemné.
      Ať jsi zase brzo plná energie a motivace, Lucy! ♥

      Vymazat