By Klára: NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - KNÍŽKY, DROBNOSTI K SVÁTKU A BALÍČEK OD NAZUBY.CZ /2022

čtvrtek 8. září 2022

NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - KNÍŽKY, DROBNOSTI K SVÁTKU A BALÍČEK OD NAZUBY.CZ /2022

 
Ahojte! ☺
 
Oba letní prázdninové měsíce jsou pryč, což u mě znamená, že je správný čas na článek o nákupech, které jsem uskutečnila během července a srpna. Tentokrát tu toho materiálního není tolik, protože jsem během léta utrácela spíše za nemateriální věci, případně jsem nějaké peníze z brigád šetřila. I tak je tu ale pár drobností, které bych vám ráda ukázala. Tak jdeme na to!
 
 
Začnu kosmetikou. Tyhle tři drobnosti jsem kupovala ve slevě v DM. Byli jsme tam původně kvůli příteli, který potřeboval gel na vlasy. Já jsem se ale při cestě k pokladnám zastavila u stojanu se slevami, kde jsem narazila na krém na obličej od značky Mixa, na kterou jsem viděla spoustu pozitivních ohlasů. Sama jsem ji ale zatím nezkusila. Proto jsem se rozhodla slevy využít a pořídit si krém, který má být vhodný na suchou pleť. Moje pleť je spíše smíšená, ale říkala jsem si, že na zimu by na ten mrazem vysušený obličej mohl být fajn. Tak uvidíme. Byl zlevněný z nějakých 150 Kč na 80 Kč.
Ampulky značky Nivea jsem už také zaregistrovala, ale nikdy mě tento typ produktu nelákal. Opět na mě ale zapůsobila sleva, tentokrát ze 120 Kč na 60 Kč za balení, kdy jsem si řekla: „Kdy jindy to zkusit, než teď?“ Má jít o sedmidenní kůru, která hydratuje pleť a dodá jí pomocí kyseliny hyaluronové život. Na takový efekt jsou podzim a zima „ideálními“ obdobími, takže tyto ampulky brzy vyzkouším. Jsem na to opravdu zvědavá a těším se na to!


Přesouváme se ke knížkám. Všechny jsem kupovala až na začátku září, ale rozhodla jsem se je vmáčknout ještě do tohoto článku. Pořizovala jsem je u Dobrovského, kde běžela zase další z mnoha jejich skvělých akcí. Jedna knížka díky tomu vyšla na 79,-.
 
 
Poslední dobou jsem měla chuť se trochu vzdělat v nějakých spirituálních/duchovních/energetických směrech. Přemýšlela jsem nad tím už déle, ale po nedávném setkání s mojí fyzioterapeutkou jsem pocítila, že je ten správný čas. Úplně na mě přišla taková nějaká touha po vědění a pochopení, což je něco, co se mi opravdu dlouho nestalo. A zrovna během těch dní na mě vyběhla ta knižní akce, tak jsem neváhala. Rozhodla jsem se začít studovat tématiku čaker, samoléčby a práce s ženskou energií.
První knížečka je opravdu maličká a tenká, ale myslím, že mi ze sebe i přesto může něco předat. Na první pohled vypadá i hezky zpracovaná.
 

Moc se těším (i) na tuhle knihu, která by mi měla do světa čaker otevřít dveře a provést mě základy této tématiky. Bude to takový můj základní kámen, na který pak budu stavět další znalosti. Po nahlédnutí se mi zpracování také moc líbilo a bylo mi sympatické. I ta obálka ke mně příjemně promlouvá. ☺


 
V této knížce bych se měla dozvědět víc o ženské energii jako takové a naučit se s ní pracovat a posilovat ji. Taky jsem na ni moc zvědavá.


A poslední knížkou je tento Klíč k sebe uzdravení. Jde o dílo lékaře, který propojuje znalosti z neurobiologie se spiritualitou, čímž se snaží o komplexní přístup k člověku. Což je směr, který se mi u odborníků opravdu hodně líbí. Těším se, co mi kniha přinese... ☺
 

Od knížek bych se přesunula k drobnosti, kterou jsem dostala od přítele k svátku. Je to tahle maličká krásná svíčka, která neuvěřitelně nádherně voní. A má i vlastní mini příběh. Byli jsme s přítelem na trzích, kde jsem obdivovala svíčky u jednoho stánku. Pak jsem to ale uzavřela tím, že mám svíček dost. V jeden moment jsme se s přítelem rozdělili, protože já jsem si musela ve městě něco zařídit a on na mě chtěl počkat. Tak mě doprovodil, pak odběhnul, že svíčku koupí. Já jsem byla ale rychlejší, než čekal, a vyšla jsem ven dřív, než měl koupeno. Tak to rychle vysvětlil milé paní prodavačce a šel mi naproti. Ke stánku jsme se pak vrátili spolu, protože jsme nějaké svíčky chtěli koupit i přítelově sestře a babičce k narozeninám. Vůbec jsem si toho nevšimla, ale přítel a paní si nějak předali peníze i výrobek. Vymysleli to v rychlosti, ale velmi dobře. Paní prodavačka byla moc příjemná, chápavá, šikovná a nápaditá, protože díky ní (a samozřejmě i příteli) jsem byla na svůj svátek opravdu moc překvapená!
Dalšími věcmi, které jsem dostala k svátku, ale nemám je tu vyfocené, byla spousta čokolád, šampus a obálka s penězi od babičky. Letos jsem toho na ten svátek dostala nějak moc. Ale vůbec si nestěžuju, jsem za to moc vděčná! ♥


A teď už k poslední části tohoto článku, tedy k balíčku od firmy nazuby.cz, který jsem dostala v rámci barterové spolupráce. ☺
 
 
Vybrala jsem si tam tři ústní vody, protože jsem kromě klasické Listerine a nějaké obyčejné z DM žádnou jinou ústní vodu asi nezkoušela. A tady jich měli spoustu. U celého svého výběru jsem se držela v kategorii přírodních ústních vod, kde jsem nakonec zvolila dvě vody od značky Natura Siberica. Jedna z nich je s příchutí brusinek a má osvěžit dech a redukovat zubní plak, ta druhá je bělicí s černým uhlím. Vybrala jsem si ještě třetí ústní vodu, která je od značky Biomed a má příchuť kokosu. No tu jsem prostě musela zkusit! (Protože kde je kokos, tam jsem já! ☺)


 
Na tomto e-shopu jsem si samozřejmě prostě musela vybrat i nějaké zubní pasty. Těch je tam pochopitelně taky požehnaně. Opět jsem ale zvolila kategorii, ke které mám nejblíž, tedy k přírodním pastám. Od značky Ecodenta jsem si vzala dvě bělicí zubní pasty. Jedna je s příchutí máty a je bez aktivního uhlí, ta druhá má příchuť pomeranče a uhlí obsahuje. Od značky The humble jsem si pak vzala také pastu s uhlím, od Organic people jsem si zase vybrala borůvkovou pastu, která má lehce bělit a vyživovat dásně. Poslední zubní pasta je od XOC a obsahuje konopný olej. Měla by být šetrná k zubům, zajistit svěží dech a lehce bělit skvrny od kávy/čaje/červeného vína. K té je v balení i jeden zubní kartáček.
Upřímně vůbec nevím, na kterou pastu se těším nejvíc. Bude trvat, než je všechny spotřebuju, jsem teď vybavená na měsíce a měsíce dopředu. Ale moc se těším, až je všechny vyzkouším!


Do košíku jsem přihodila ještě dvě balení zubních kartáčků. Pro sebe jsem vzala ty jemné, přítel má radši tužší štětiny, tak si vybral středně tvrdé. Opět se mi líbí myšlenka ekologie, navíc i cenově ta balení vycházela skvěle!
 

Na e-shopu toho najdete opravdu strašně moc. Výrobky, které jsem si vybrala já, byly navíc i skvěle cenově dostupné. Určitě tam mrkněte, pokud vás něco z balíčku zaujalo. Věřím, že tam rozhodně najdete to, co bude vhodné právě pro vás. ☺



Tady bych se s vámi už jen ráda rozloučila. Určitě mi napište, co říkáte na jednotlivé věci, co se vám líbilo, co vás zaujalo... Cokoliv. ☺

A já se na vás budu brzy těšit u dalšího článku.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat