By Klára: BIO MERUŇKOVÝ PLEŤOVÝ OLEJ

pondělí 25. února 2019

BIO MERUŇKOVÝ PLEŤOVÝ OLEJ

 

Ahojte! ☺

Dneska přicházím opět s kosmetickým článkem. S tímto testováním jsem si dala docela na čas, ale byla jsem z toho taková rozpačitá. Jestli ano, nebo ne... Nakonec jsem došla k závěru. K jakému? ☺


Na začátek bych ráda zmínila, že olej jsem k testování obdržela od českého výrobce, od firmy Vivaco.

Nejdříve se podíváme na balení jako takové. Oceňuji, že na krabičce nebyl žádný zbytečný plast. Stejně jako na skleničce jej bylo jen málo. Našli byste ho jen na víčku v podobě zlatého detailu a na kapátku.

Jedná se o bio olej. Je stoprocentně přírodní. Najdete v něm jen olej a extrakt z meruňkových jader.

Aplikuje se klasicky pomocí kapátka.

Měl by být vhodný pro všechny typy pleti, pro dětskou, podrážděnou, na ekzémy i akné.



A teď k mému osobnímu hodnocení.

Nijak nevoní, cítíte z něj jen takové to typické olejové aroma. Což se dalo čekat, když ve složení byly jen ty dvě výše zmíněné složky. Za mě je to v pohodě, protože se do produktu necpalo nic zbytečného navíc.

Na to, že je to olej, se poměrně rychle vstřebával.

Bohužel mi ale nesedl. Přestože jsem mu dávala několik šancí...
Používala jsem ho asi dva týdny v kuse. Pak se mi začal rozjíždět na tvářích takový ekzém, nebo jak to nazvat. Suché svědivé místo. Pár dní jsem produkt ještě používala, ale nic se nezlepšovalo, možná to bylo ještě horší. Tak jsem přestala a přešla na konopnou mast, která se s podobnými problémy vždycky vypořádala.
Sem tam jsem olej ještě použila, ale nic extra se nelepšilo. Tak jsem ho vysadila a mazala se jen tou konopnou. A začervenalé místo začalo blednout a méně svědit...
Když už to vypadalo mnohem lépe, zkusila jsem se na tři dny zase vrátit k oleji. Bohužel se mi ekzém opět zhoršil. Tím jsem tento výrobek dala definitivně stranou.

Sama si moc neumím vysvětlit, čím to je, vzhledem k tomu, že produkt neobsahuje nic dráždivého, nic jedovatého. Na začátku jsem si nechtěla připustit, že mi to ten ekzém opravdu neléčí a možná i zhoršuje, proto jsem jej vysadila, abych zjistila, co mi to udělá, a pak se k používání zase vrátila.
No došla jsem k závěru, že reakce mojí pleti je opravdu na tento produkt. Bohužel.



Já jsem tedy ten případ, kterému tento výrobek nesedl. Možná jsem jedna z mála, ale testovala jsem jej dost dlouho, intenzivně a různorodě. Bohužel mě nepřesvědčil.

Ale můžete si jej vyzkoušet sami a uvidíte, jak na něj zareaguje vaše pleť. Stojí něco přes sto korun, a pokud by vám seděl, podle mě to není vůbec špatná cena.


Používáte pleťové oleje? ☺

K.

18 komentářů:

  1. Tak to mi je nesmierne ľúto, že ti vôbec nesadol..:/ Škoda, myslela by som si, že pôjde o ozaj skvelý produkt :/ Pleťové oleje používam, na moju suchú pokožku sú jednoducho záchrana :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel no. :/
      Na suchou pleť jsou olejové výrobky určitě super. Já mám spíše smíšenou. Ale pak se mi začala rozjíždět ta suchá místa a na ty vůbec nezabíral. Přičemž mi potom bylo celkem jedno, co dělá se zbytkem obličeje, když tam, kde bych jeho účinky potřebovala, neuspěl... :/

      Vymazat
  2. Já pleťové oleje používám ráda, vlastně denně, každý večer. Je škoda, že ti na pleti dělá takovou neplechu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. To je zvláštní, že Ti nesedl, když v tom není nic špatného, ale stane se :/ Já jediný, co používám za přírodní olej, tak dýňový. Má pomáhat také na kůži, já ho speciálně používám na kožní lůžka ☺ Ale dost to flákám, takže nedokážu říct, zda jsou nějaké výsledky :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tomu moc nerozumím. Možná v kombinaci se zimou se mi vytvořila ta místa. Ale i kdyby, měl by je hydratovat a neměla by být tak suchá. Což se nedělo. Tak nevím... :/
      Jasně, chápu! :D

      Vymazat
  4. Prírodná kozmetika nemusí každému sadnúť :-) Ja používam rôzne oleje a žiaden problém som nikdy nemala :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď používám šípkový olej od renovality a nemůžu si vynachválit. Možná mě napadá, jestli si ho aplikuješ na mokrou pokožku? Oleje se mají aplikovat na mokrou, aby se správně vstřebaly, nevysušovaly a mnoho dalšího, tak třeba jestli to nebude problém? A pokud dáváš na mokrou, tak nevím, ale je fakt, že ne každému všechno sedne. Mě třeba přišlo, že po ricinovém oleji se mi udělaly pupínky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si obličej vždycky umyla, dočistila pleťovkou a pak hned nanášela olej, tak nevím. Možná mi opravdu jednoduše nesedl. 😊

      Vymazat
  6. Mám radši klasické krémy než oleje, nemám ráda ten mastný povlak, ale přece jenom jsem testovala jeden olej od Marka a ten nebyl špatný. S tímhle zkušenost nemám, ale nejvíc by mě mrzelo , že nevoní. Miluju vůní meruněk a hádám, že by to bylo boží :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi podobného názoru, ale lákalo mě to vyzkoušet. 😊
      Ono by to asi úplně nešlo udělat, aby nějak výrazněji voněl. Určitě by se do doho muselo cpát něco dalšího. Ale rozumím ti. 😊

      Vymazat
  7. Meruňkový je zrovna jeden z mých nejoblíbenějších :). Oleje je důležité aplikovat na vlhkou pokožku :). Ale každý jsme jiný a každému sedne něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, ty ho miluješ, mně nesedl. Alespoň je to v rovnováze! 😊

      Vymazat
  8. Vyrobcu nepoznam a marhulovy olej som este neskusala ani od inych znaciek, no ani by mi ho nenapadlo davat na tvar. Podla toho co som citala o tomto druhu olejov, ide skor o oleje telove. Sposoboval problemy i v priestore mimo tvare?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, to jsem nezkoušela. Držela jsem se toho, že jde o pleťový olej a dávala jsem ho pouze na obličej... :/

      Vymazat