By Klára: ODCVIČENO V ÚNORU - ZHODNOCENÍ VÝZVY „NEBUĎ LEDŇÁK“ OD FITFAB STRONG /2019

sobota 2. března 2019

ODCVIČENO V ÚNORU - ZHODNOCENÍ VÝZVY „NEBUĎ LEDŇÁK“ OD FITFAB STRONG /2019


Ahojte! ☺

Během únorových dnů, které mně osobně utekly jako voda, jsem cvičila výzvu od FitFab Strong s názvem „Nebuď ledňák“. Navázala jsem tak na tu lednovou, kterou jsem už hodnotila v jiném článku. Přibyla tu nějaká nová videa, která mi často dala hodně zabrat. Pokud vás tedy zajímají mé poznatky a názory, pokračujte ve čtení! ☺


Názor na lednovou výzvu najdete TADY, kdybyste se chtěli podívat. ☺

V té obecné rovině se můj názor nezměnil. Videa mě bavila, opět některá míň, jiná víc. Některá byla náročnější, jiná jsem zmákla v pohodě.

Možná bych jen podotkla, že celá Strong řada videí mi přišla taková míň osobní. Necítila jsem z toho takovou tu přátelskost, ale spíše profesionalitu a vážnost té lekce. Nevím proč. Možná zpracováním, prostředím... Mnohem lépe na mě tedy působila řada Stronger, kde jsem cítila takovou větší uvolněnost.

Jo a složení toho jádra týmu se mi více zamlouvalo i s Andrejkou, která je v Strong řadě spíše jako host.

A ve Strong videích taky chybí jednodušší verze předváděné vždy Katy, Andy nebo právě Andrejkou. Takže pokud byste je potřebovali, budete si je muset vymyslet na základě vašich předchozích zkušeností. Tedy pokud vám ta zjednodušení někde mezi řečí nepopíše Andy. 

Co se u mě nezměnilo, bylo přesouvání videí na jiné dny. Na florbalové tréninky jsem chodila pořád, takže videa z těchto dnů jsem obvykle odcvičila zároveň s videem jiného dne. A pořád se to dalo zvládnout, protože ani v této výzvě nechyběly Light workouty.

Poskládání jako takové mně osobně tedy vyhovovalo. Mákla jsem si, ale zároveň jsem pořád měla možnost přizpůsobit si výzvu své další aktivitě tak, aby mě to nezničilo.

Součástí všech videí bylo stále rozpohybování i protažení, což je podle mě super. 

Víc bych to asi neokecávala. To důležité jsem shrnula, trošku více jsem to rozepsala ve zhodnocení té lednové výzvy, ale tady to podle mě není potřeba znovu vypisovat. ☺


A teď k videím! ☺

Light řada pro mě zůstala pořád spíše možností měnit si plán cvičení, než že by mi extra něco dávala. 
Určitě bych ale ocenila Coffee Yogu třeba dvakrát, třikrát, místo jiných cvičení, než jen jednou ze začátku. Ta mě totiž z této řady bavila nejvíc. Pěkně jsem se u ní protáhla, což (u mě) není nikdy na škodu. Řekla bych, že mně osobně dala více, než jiná Light videa. ☺








Be Stronger mě bavilo stále stejně. Jednak cvičení hrozně uteklo, a jednak ten taneček na konci si prostě vždycky užijete! ☺



Robotic Stronger tu byl také jenom jednou, což mně osobně nevadilo. Stále jsem mu nepřišla na chuť.



Fajn bylo i Stability Stronger, to už jsem chválila minule. Je to zase jiný typ cvičení, a rozhodně mi dalo zabrat.



I Work Stronger bylo fajn. Upřímně si jej ale detailněji moc nepamatuju, takže bylo podle mě takové klasické, ničím extra výrazné (ve srovnání třeba s Robotic nebo Be Stronger). ☺



Ha! S Party Stronger jsem se tentokrát už popasovala lépe, protože některé kroky jsem si už pamatovala. Ale upřímně, Katy na mě působí pořád tak nějak... zvláštně.



A Explode Stronger je prostě láska. Za mě je to skvěle poskládané cvičení, bavilo mě stejně jako poprvé a opět jsem si pořádně mákla! Už ale nenese označení „nejnáročnější“, jako tomu bylo v lednové výzvě. Tady totiž přišlo ještě něco horšího! :D



Nejtěžším videem pro mě bylo Interval Strong. To jsem opravdu cítila každý kousek těla a přála jsem si, aby už byl konec. Za mě fakt pecka a pořádná makačka! ☺

(Edit: Videa z řady Strong byla dřív pouze na externí stránce, ale od roku 2021 jsou videa i na Youtube. Zpětně je tedy vkládám. ☺)



Pořádně zabrat mi dalo i Abs Legs Strong. I tady jsem cítila každý sval, hlavně tedy na břiše. Za mě to bylo jedno z těch lepších videí. A bylo i poznat, že jsem byla pěkně zahřátá a na konci protažená, protože jsem si nic nenatáhla a druhý den mě tak nic nebolelo.



Strong Yogu bych upřímně přejmenovala. Na Plank Yoga! Andy, tohohle jsi královna, opravdu! ☺Těšila jsem se, že se protáhnu, jen to bude trochu delší než, ale záplavu planků jsem úplně nečekala. Na konci mě teda dost bolela ramena!



Dance Strong byla fajn forma kardia. Bavilo mě to o něco víc, než Party Stronger. Podle mě jsem si i víc mákla.



Co si úplně nepamatuju, bylo Cardio Strong. Pravděpodobně to tedy bylo jedno z těch průměrných fajn videí. ☺



Úplně špatné nebylo ani Core Strong, ale odcvičily se vlastně dvě sady, které se pak ještě jednou úplně stejně zopakovaly. Upřímně mě ale víc baví, když je každá sada jiná. ☺ 



K váze a mírám vám nic moc neřeknu. Vážím v podstatě pořád stejně, centimetrově jsem taky na podobných číslech... Ale cítím se při cvičení i po něm dobře, přijdu si silnější a baví mě to. Což je to hlavní! ☺

Parta FitFab Strong přišla i s březnovou výzvou s názvem „V březnu to rozběhnu s FitFab Strong“. Chvíli jsem váhala, jestli do ni jít, nebo začít cvičit zase něco jiného, podle jiných videí nebo podle sebe, ale nakonec jsem se rozhodla pro kladnou odpověď. A to hlavně proto, že je v ní i běh, což je věc, kterou k florbalu potřebuju. Bohužel moje kondička není nic moc. A běh jako takový mě opravdu nebaví. Takže to bude výzva se vším všudy
A navíc, znáte to, do třetice...
Takže ještě si dám tuto výzvu, a dál... Už bych se ale spíše přiklonila k něčemu novému, jinému. Ale uvidíme... ☺


Co jste cvičili v únoru vy? A jak plánujete makat v březnu? ☺

K.

16 komentářů:

  1. Videa na ytb jsem nezkoušela, když cvičím doma, pouštím maximálně hudbu na podkres a jedu podle chuti, nebo plánu. V posilovně na to pak není čas... Ale už vím, co si přidat na seznam věcí, které chci zkusit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. 😊
      Určitě zkus, minimálně ta videa, která jsem vyzdvihla. Ta za to opravdu stojí! ❤

      Vymazat
  2. Já si pořád nemůžu jejich cvičení zamilovat. Moje kamarádka pro ně fotí, takže mi o tom hodně povídá, dokonce jsem poznala jednu z nich, ale nevím. Mě ty jejich cvičení nějak prostě...nezaujaly. Přitom je mi to fakt líto, protože to dělají srdce a fakt do toho dávají vše. Čas, peníze, srdce, znalosti...

    Ale zase mě těší, že to baví jiný. To je aspoň to, co mi dělá radost😁.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono každému sedí něco jiného. Myslím, že je naprosto v pořádku, že tě to nechytlo. Bude tě bavit zase odlišný typ cvičení... ❤

      Vymazat
  3. Tahle výzva byla fakt bomba a držím palce do té další, tu tentokrát vynechávám, nejen kvůli své achillovce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano! 😊
      Moc děkuju! ❤
      Dobře. Tak ať už je to cokoli, ať je brzy líp. ❤

      Vymazat
  4. Od Andy cvičím, když si na to zrovna vzpomenu. Některá videa jsou moc fajn :) V únoru jsem cvičila, jak se mi chtělo a taky jak jsem stíhala. Nějaké lyžování, posilovna s přítelem nebo doma s lehkými činkami. Teď během školy zase chodím do posilovky a koupila jsem si u nás ve škole pernamentku na cvičení na bodywork, Skupinové cvičení mě nějak začaly bavit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to je super! ❤
      Tak ať se ti v tom daří! ❤

      Vymazat
  5. Tahle výzva mě odrazuje už názvem, nevím proč, ale prostě se mi nelíbí :D asi to mám nějak v hlavě tak. Navíc moc nemám ráda takové výzvy, radši si jedu to svoje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha. :D Asi je to v hlavě... :D
      Jasně, pokud už máš zajetý systém, je to skvělé! ❤
      Já ráda zkouším různá videa, typy cvičení a tak, takže pro mě jsou podobné záležitosti super! 😊

      Vymazat
  6. Já teda kromě toho, že jsem strávila měsíc nemocná, chodím do posilovny a tak mě to baví. Rozhodně ale koukám, že tato výzva je více a více oblíbená a je to super, že se snaží více lidí a motivuje je to. Je super, jak jsi to popsala, kdybych měla více času a třeba ne čas na posilovnu, asi bych uvažovala o něčem takovém. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, tak to je škoda. :/ Ale je super, že jinak se hýbeš! ❤
      A ano, taky jsem koukala, kolik lidí to oslovilo! 😊
      Děkuju, jsem ráda, že jsem tě inspirovala a že se třeba do některých videí pustíš! 😊

      Vymazat
  7. Ahoj Klarko, ja podle videi cvicim, ale tyhle neznam, tak je nekdy vyzkousim:).
    Mej se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gábi, tak to jsem ráda, že jsi našla zase něco nového! 😊
      Taky se měj krásně! 😊

      Vymazat
  8. Tohle cvičení vůbec neznám, asi kouknu jak budu potřebovat inspiraci. Já chodím do posilky cvičit buď sama s vlastní vahou nebo na nějaké lekce. Poslední dobou se mi ale nechce trávit čas cestováním do posilky, tak si zacvičím doma něco posilovacího - pilates atd. něco, kde nemusím skákat. Docela se divím, že měříš i vážíš pořád stejně, když tolik cvičíš, jak to máš s jídlem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to naprosto chápu. Určitě na videa mrkni a vyber si, co ti bude vyhovovat. 😊
      Já jídlo právě už vůbec neřeším. Necvičím za účelem hubnutí, takže nic nepočítám, nehlídám. 😊

      Vymazat