By Klára: ODCVIČENO V KVĚTNU - PROCHÁZKY, HEATHER ROBERTSON A HOŘÍCÍ ZADEK OD GYMRA /2019

neděle 2. června 2019

ODCVIČENO V KVĚTNU - PROCHÁZKY, HEATHER ROBERTSON A HOŘÍCÍ ZADEK OD GYMRA /2019


Ahojte! ☺

Minulý článek s tipy na cvičení vás podle počtu zobrazení zaujal, takže o to větší chuť mám v této „rubrice“ pokračovat. Dneska bych vám tedy ráda ukázala, co jsem cvičila během května, a předala vám tak nějakou inspiraci. Tak jdeme na to! ☺


1.5.


Procházka 17 000 kroků + odpočinek


2.5.


Jóga od Pamely (30 minut)
Pobolívala mě hlava, takže jsem zvolila jen půl hodinky jógy. Posilovací videa od Pamely vždycky stojí za to. Jsou opravdu hodně náročná. Tohle, přestože to byla jóga, bylo také částečně zpevňující. Minimálně v těch plancích. Jinak šlo ale o klasické jógové pozice, zvládne je i začátečník - až teda na výdrž v hlubokém kliku, to byla pěkná zrada! :D Cvičení mě celkově bavilo, takže za sebe tohle doporučuji. ☺



3.5.


Legs and butt burnout workout od Sydney Cummings (40 minut)
Hodně jsem se zapotila, pálila mě stehna i zadek. A jak slečna sama řekla, tím, že jste si sami udávali po 90 vteřin cviku tempo, sami jste si zvolili, zda mít činku, popřípadě jaké hmotnosti, je cvičení vhodné od úplných začátečníků až po velmi zdatné. V každém případě si máknete! ☺



4.5.


Plavání


30 best ab exercises od Emi Wong (15 minut)
Aneb třicet cviků v patnácti minutách. Na rozšíření nebo zopakování cviků to bylo určitě super, chvílemi jsem bříško i cítila, ale nesedlo mi to. Než jste pořádně začali cítit část, kterou jste měli, už jste byli zase v jiné pozici. Tohle podle mě není úplně efektivní styl cvičení. Prostě jste tu oblast pořádně neposílili, protože jste dvacet vteřin cvičili a deset měli pauzu. Za tu dobu stihnete jen pár kontrakcí daného svalu. A mně to tedy určitě nestačilo. Pro mě tohle určitě není...



5.5.

 

Dance cardio workout od HoodFit (18 minut)
Dynamický strečink, dvě super sestavy a pár cviků na zadek. Na konci nechybělo ani protažení. Cvičení mě hodně bavilo, zahřála jsem se a díky rychlocvičení na konci jsem zadek pěkně nastartovala na to, co přišlo potom. V době, kdy jsem jej cvičila, mělo video pouze 260 zobrazení, ale podle mě je to škoda! Určitě na něj mrkněte! ☺



Nohy s gumou (2 série, guma zhruba v půlce stehen)
1. Podřep s ťuknutím do strany (20x na každou nohu)
2. Podřep s ťuknutím dozadu (20x na každou nohu)
3. „Mrtvý tah“ ( = přišlápnutá guma, kterou chytíte a s propnutýma nohama se narovnáváte, 20x)
4. Široký dřep (20x)
5. Zášlapy ( = výpady dozadu, 20x na každou nohu)
6. Ruce opřené o zeď, zanožení-kmit do strany...-zanožení-kmit do strany (20x na každou nohu)
7. Dřep (20x)
8. Guma na kotnících, ťapání do stran (40x)
9. Výdrž v mostu, propínání nohou do vzduchu (20x na každou nohu)
10. Široký dřep, přískok doprostřed (bez gumy, nepropínat kolena, 20x)


6.5.


Fat burning full body HIIT workout od Heather Robertson (15 minut)
Super komplexní cviky, dobře zvolené, poskládané. Pěkně jsem se zapotila, rozproudila si krev a rozpumpovala srdce. Podle mě to zvládne i začátečník, pokud si zvolí správné tempo, popřípadě nějaké snažší verze.



Tabata abs workout od Heather Robertson (10 minut)
Zase tatáž slečna/paní, opět fajn video. Pěkně poskládané, vhodné i pro začátečníky.



How to get splits in one day od Gymgemma (12 minut)
Zakončila jsem to ale bohužel ne tak slavně. Za deset minut se dají kyčle pěkně protáhnout. A to jsem od tohoto videa očekávala. Že si zacvičím společně se slečnou. Místo toho jsem ale koukala na prostřihy cviků. Jo, jasně, někomu to třeba vyhovuje, mrkne na cviky a odcvičí si to potom sám. Mně ale ne...



7.5. 


Nácvik provazů

Trénink stoje na hlavě

Pár minut cvičení na spodní záda a protahování


8.5. 


Full body flexibility stretch od Sydney Cummings (20 minut)
Přesto, že to mělo být protahování celého těla, bylo zaměřené hlavně na nohy. Což mě nějak nevadí, stejně jsem měla opět v plánu nácvik provazů, ale právě jsem to chtěla vykompenzovat a protáhnout i zbytek těla. Video jako takové nebylo špatné, jen ten název je trochu matoucí...



Get your splits od PsycheTruth (20 minut)
Na záčátku jste si protáhli krk, i když to mělo být video na uvolňování kyčlí, což jsem úplně nepochopila, ale budiž. Celkově ale protahování bylo super, na konci jsem se dostala do provazu s polštářem pod sebou, ale setrvávalo se v něm tedy poměrně dlouho. Takže mojě kyčle po docvičení byly opravdu hodně uvolněné! Podle mého názoru naprosto super!



9.5. 


High intensity workout od POPSUGAR Fitness (30 minut)
Přišla jsem celkem pozdě domů, takže jsem potřebovala něco relativně krátkého, u čeho si máknu. Upřímně jsem ani nevěděla, na jakou část těla se chci zaměřit, tak jsem mrkla k POPSUGAR a našla toto HIIT video. A že jsem po té půl hodince byla mrtvá! Potila jsem se, na začátku mi umíraly nohy, srdce jsem měla až u stropu. No makačka, fakt! Mají tam teda i jednodušší verze, pokud by se do toho chtěl pustit i začátečník. I u těch si podle mě ale máknete! ☺




10.5. 

 

Brigáda
Naběhaná až až! :D


11.5.

 

Odpočinek



12.5. 


Fat burning cardio od FitnessBlender (35 minut)
Upřímně nic moc. FitnessBlender má workouty super, ale tohle prostě... Neslaný, nemastný, moc jsem si nemákla. Možná pro začátečníky to bude fajn, pustí si k tomu svou hudbu a pojedou, ale pro mě to teda nebylo...




13.5.


HIIT cardio workout od Heather Robertson (30 minut)
Tato slečna mě normálně chtěla zabít! :D Představte si vaše nejneoblíbenější cviky a seskládejte si je do jednoho workoutu. Protože přesně tohle to (pro mě) bylo. Na začátku jste se rozehřáli, pak jste tak desetkrát umřeli a nakonec jste se protáhli. Ne, opravdu. Bylo to hodně náročné, potila jsem se, srdce si sbírala u stropu a bolely mě snad i vlasy. Tady si máknete, bez výjimky! ☺



Abs workout od Chloe Ting (10 minut)
Desetiminutovka na bříško, za mě v pohodě. 40 sekund cvičíte, 10 odpočíváte, takže to rychle uteče a rozhodně bříško zapojíte a ucítíte jej. ☺



14.5.


Hodinka na procházce s Jess


Rose yoga od Yoga With Adriene (37 minut)
Dneska jsem byla hodně unavěná a vůbec se mi cvičit nechtělo. Prala se ve mně únava s hláskem, který říkal, ať si máknu. Zvolila jsem tedy kompromis ve formě jógy. Tato byla hodně odpočinková, prodýchávací, k protažení páteře a mezižeberních svalů. Pěkně poskládané, slečna má ve videích praxi, takže za mě dobrý! ☺



15.5. 


Odpočinek


16.5. 

 

45 minut na procházce s pejsky


Cardio dance fitness „Happy now“ od Melissa Ray Fitness (3 minuty)
Kratičké taneční rozpohybování, byly tam jednoduché kroky, které se pořád opakovaly, takže se do toho celkem rychle dostanete. ☺



Abs home workout od Hanna Öberg (10 minut)
Desetiminutovka, ve které byla celkem tři kola, v nichž se opakovala stejná sestava cviků. Ale byly moc hezky zvolené, bříšku jsem opravdu dala zabrat! Nechyběl časovač, hudba, ani ukázka cviků. Super! ☺



Tank top arms workout od Rebecca Louise (14 minut)
Tentokrát mě Rebecca opravdu odrovnala. Už po prvním cviku, který se cvičil 45 vteřin, pak byla 15 vteřin pauza a následně znovu - celkem třikrát -, jsem své ruce hodně cítila. A ty další cviky? Tam měly chudinky co dělat, aby mě udržely. Tohle byla na ruce fakt pecka!



Burn arm & back fat workout od Chloe Ting (10 minut)
Po Rebecce jsem je ještě dorazila videem od Chloe Ting, které teda bylo taky parádní. I když si zacvičíte jen tohle (bez workoutu výše), určitě dáte vaším pažím a trochu i zádům zabrat! ☺




17.5. 

 

45 minut na procházce s pejsky


Trénink


18.5.


Procházka z práce a do práce (přes 14 000 kroků) + lítání na brigádě


19.5. 


2 v 1 - ploché bříško & pevný zadek od Péti Elblové (30 minut)
Péťu mám ráda, jak už jsem zmiňovala i v minulém cvičebním článku. Je neskutečně sympatická, měla moc hezky zpracované video, pěkně vybranou hudbu... Zvolila i fajn cviky. Na druhou stranu to ale podle mě byl trošku „slabší“ workout. Obvykle cítím spoustu svalů nebo se potím, když cvičím podle ní. Tady to ale nebylo až tak extra. Neříkám, že je video špatné, určitě ne. Věřím, že spousta lidí si u něho mákne. Ale na to, že tam byly intervaly jaké byly a že podle Péti už nějakou dobu cvičím, takže vím, co dokáže, jsem byla tak nějak málo vyřízená. ☺



20.5.


Procházka z práce a do práce (13 600 kroků) + lítání v práci


21.5.


How to get a bigger booty od GymRa (38 minut)
Toto video už jsem cvičila několikrát, vždycky jsem u něj umírala. Tentokrát taky. Vždycky je to zejména v první části, která je zaměřená na zadek, zvedáte nohy v různých úhlech, s různými rychlostmi atd., a to mě ten zadek vždycky opravdu pálí. Za sebe můžu jen doporučit. Ale nemyslím si, že by se do toho měli pouštět úplní začátečníci. ☺
 


22.5.


The six minute HIIT and abs workout od Bowflex (6 minut)
Na toto jsem narazila celkem náhodou, vyběhlo to na mě, když jsem hledala posilování na vrch těla. Tak jsem si to dala jakože na nastartování srdce a svalů. No to jsem si opravdu dala! Je to poměrně náročné, ale teoreticky to zvládne i začátečník. Akorát jsem si po tomhle cvičení říkala, že je dobře, že si cvičební videa rozklikám a naplánuju dopředu, protože po tomhle už se mi do ničeho dalšího nechtělo. Úplně jsem měla pocit, že už mám ten den docvičeno. Ale vydýchala jsem se, napila a pustila se do dalších workoutů.



Get abs! od Adrina Santoro (12 minut)
Tím prvním bylo desetiminutové video na bříško. Jelo se v kuse, bez přestávek. Rozjezd byl poměrně vlažný, ale jakmile se přešlo do části s planky, začala jsem bříško opravdu cítit. Za mě to bylo hezky poskládané, hrála tam hudba, viděli a slyšeli jste časovač, takže super! ☺



Barre upper body workout od Linda Wooldridge (25 minut)
A na ruce jsem si dala ještě dvacet minut s lehkými činkami. Hodně to uteklo, ani jsem nemrkla. Ruce jsem cítila, hlavně teda ramena, ale za mě tam klidně mohlo být víc cviků zaměřených na záda a obecně se mohlo cvičit spíše tahem, než těmi rychlými pohyby a švihy. Ale to už je zase jen o preferencích. ☺



23. 5.


Letní příprava ( = rozběhání, kruhový trénink na vytrvalost, posilovací cviky na celé tělo, protažení)


24.5.

 

Florbal


25.5.


Florbalové soustředění


26.5.

 

Procházka do práce a lítání v práci


27.5. 

 

Masáž


28.5. 

 

Vlastní posilování na bříško
30x leg lifts
30x sedy-lehy s rukama mezi kolena
30x nohy v pokrčení, střídavě dotek na zem
60x heel touches
30x boční sed-lehy na každou stranu
30 sekund výdrž v loďce
30x střídavě natažená noha nahoru a dolů
30x russian twist
30x sedy-lehy koleno-loket na každou stranu
30 sekund plank


Stoje na hlavě


Nácvik provazů


Protahování


29.5. 

 

Nutný odpočinek


30.5.

 

Intense abs workout routine od Sanne Vander (14 minut)
Na začátku to vypadalo celkem jednoduše, pak se to trochu vystupňovalo. Bříško jsem cítila, ale že bych úplně umírala, to zase ne. Podle mě to zvládne i začátečník. ☺



14 day abs challenge od Boho Beautiful (13 minut)
Naopak toto mě málem zabilo. :D Slečna má mimochodem moc hezké intro... Ale to není to nejpodstatnější. Vypadalo to celkem jednoduše, říkala jsem si, že to budou takové jógově-pilatesové cviky. No, bylo to všechno, jen ne jednoduché. Za mě dobrá makačka, ale pro začátečníky určitě ne. Mohli by to v těch cvicích zbytečně tahat spodními zády...



14 day booty challenge od Boho Beautiful (13 minut)
Dala jsem si od slečny i cvičení na zadek. Ten poslední cvik mi dával celkem zabrat i na ruce, takže jsem po docvičení cítila i ramena. Trochu i zadek, ale nebylo to nic extra. Každopádně to provádění samotných cviků teda docela těžké bylo.



A to je všechno! V květnu se mi vrátily už florbalové tréninky, plus jsem začala chodit do práce, takže těch videí tu není a ani nebude tolik, jako v dubnu. Ale i tak je jich tu podle mě dost. Ono když mám prostě pohyb jinde, holt na domácí cvičení už není tolik času, ani energie. Ale podle mě je super to kombinovat a střídat. 

Užijte si krásné červnové sluneční dny. Nejlépe v kombinaci s nějakým pohybem! 

K.

4 komentáře:

  1. Ahoj, skvělý článek! Já se také snažím cvičit pravidelně, ale teď v květnu mě dost skolilo počasí, takže jsem měla rýmičku a raději jsem si odpočinula a nepřeháněla to.
    Jinak cvičím podle FitFab, Péti Elblové, Jillian Michaels a spousty dalších videí, co si hledám na youtube. Takže jsem moc ráda, že jsem tu u tebe nabrala inspiraci.!
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ❤
      Jasně, pokud tvoje tělo není v pořádku, není dobré jej ještě zatěžovat. 😊
      Podle FitFab jsem cvičila v lednu, únoru i březnu, ale pak jsem zase najela na takovou všehochuť. 😊
      Jsem moc ráda, že jsi se inspirovala! ❤

      Vymazat
  2. Máš to super v tom, že neustále meníš to čo robíš. Aspoň ťa to dlho bude baviť a neovplyvní ťa stereotyp. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! 😊
      Už proto jsem u cvičení vydržela tak dlouho. Vždycky posiluju podle jiného videa, cvičím jinou jógu, odpočívám podle potřeby v různé dny, do toho mívám tréninky, brigádu a popřípadě zápasy.
      Jsem prostě pořád v pohybu, ale různě se to obměňuje, a i proto mě to tak baví.
      A myslím si, že při sportu je právě ta různorodost hodně důležitá. A to v jakékoliv podobě... 😊

      Vymazat