By Klára: ODCVIČENO V ČERVNU - TURISTICKÝ KURZ V KRKONOŠÍCH, MADFIT A POPRVÉ ZMÍNĚNÍ TVŮRCI /2019

pondělí 1. července 2019

ODCVIČENO V ČERVNU - TURISTICKÝ KURZ V KRKONOŠÍCH, MADFIT A POPRVÉ ZMÍNĚNÍ TVŮRCI /2019


Ahojte! ☺

Tak studentům začaly prázdniny, pravděpodobně i skončila zkoušková období, a je čas čerpat síly. I tak si určitě spousta z vás najde čas a chuť ke cvičení, takže se s vámi teď podělím o nějakou inspiraci v podobě seznamu workoutů, které jsem cvičila v červnu! ☺


1.6.

 

Lítání na brigádě


2.6.

 

Lítání na brigádě


3.6.

 

3 minute hip filler & side butt shaping workout od Blogilates (3 minuty) 
Tuhle rychlovku jsem si dala na rozehřátí. A musím říct, že zadek jsem měla v jednom ohni. Na konci už to pěkně pálilo. Na tak krátké video, super! ☺



Get That Booty & Toned Legs od Chloe Ting (16 minut)
Video mělo tři série, v každé byly jiné cviky, bylo to hezky poskládané... Makali jste vždycky minutu, pak následovala pauza. Myslím, že to nebylo extrémně náročné, tak si s tím poradí i začátečník. ☺



Slim legs workout od Holly Dolke (7 minut)
Video bylo zaměřeno na vnitřní stehna, i když to vyloženě nemá v názvu. Ale cviky byly fajn, cvičilo se opravdu těch 7 minut. Bez přestávek. Za mě dobrý! Videí na vnitřní stehna totiž není nikdy dost! ☺



Inner thigh model workout od Sanne Vloet (10 minut)
Ráda bych totéž řekla i o tomto videu, vkládala jsem do něj celkem naděje... Dobře, cviky byly fajn, ale nepochopila jsem, proč se cvičily dva cviky na jednu nohu, pak se slečna převrátila, cvičila jiné dva cviky, znovu se přetočila, odjela první dva cviky, přetočila se znovu a cvičila druhou dvojici. Podle mě, kdyby zůstala na jednom boku, odcvičila všechny čtyři a pak se přetočila, udělala by líp. Plus by bylo fajn pojmenovat cviky. Ale jinak jsem vnitřní stehna cítila, jen ty dvě technické poznámky no... ☺



Full body stretch od Heather Robertson (12 minut)
Na závěr jsem si dala ještě krátké protahování. Bylo ale hodně takové... Vlažné... Poměrně jednoduché. Nebylo to úplně o tom, že bych si fakt protáhla kyčle a pořádně všechny svaly. Takže za mě asi úplně ne. ☺



4.6. 


Lower abs thightening workout od Athlean-XX for Women (7 minut)
Tohle nebylo úplně špatné, ale určitě bych si to nezacvičila znovu. Nevím proč, ale nebylo mi to zkrátka 100% sympatické. Cvičili jste pět cviků po půl minutách, s drobnými pauzami. Celé jste to zopakovali dvakrát. Cítila jsem, že bříško zapojuji, ale nebylo to nějak výrazně těžké. Určitě si s tím poradí i začátečníci. ☺



Morning yoga class od Five Parks Yoga (19 minut)
Jóga byla tedy opravdu poměrně svižná. Myslím, že kdybyste ji cvičili ráno, a ne jak já v sedm večer, určitě by vás probrala. Byla jemně prolnutá i posilováním, něco málo na bříško, planky na ruce. Proč ne? Na mě tam teda bylo až moc „jogínských barev a znaků“ v pozadí, takže na pohled se mi to moc nelíbilo, ale kvalita sestaveného cvičení byla úplně v pohodě. ☺




5.6.

 

Cardio Dance & Sculpting Workout od POPSUGAR Fitness (30 minut)
Fuuha! Dneska jsem byla teda hodně unavená a cítila jsem se slabá, tak mi to dalo dost zabrat. Na konci už mě opravdu pálila lýtka a ruce, protože jste pořád poskakovali, na začátku posilovali ruce, při cvičení s nimi různě mávali a na konci je taky ještě chvilku trápili. Ocenila bych teda protažení na konci, nechápu to soustředění na ruce, když bylo spíše potřeba protáhnout nohy, trup... To je podle mě celkem mínus. Ale cardio jako takové bylo dobré. ☺



7.6.

 

Florbalový trénink


8.6. 

 

Lítání na brigádě


9.6.

 

Lítání na brigádě


10.6.

 

Letní příprava (rozběhání, rovinky, komplexní posilovací cviky, protažení)


11.6.

 

Yin yoga for tight hips od SarahBethYoga (30 minut)
Měla jsem chuť si zacvičit jen jógu, protože jsem cítila lehkou únavu a potřebu zvolnit. No, ale až takhle jsem to nemyslela... Prvních pět minut jen ležíte. Dobře, trochu u toho uvolňujete kyčle. Pak si v jednom cviku protáhnete páteř. A teď konečně přijde cvik, kdy mě opravdu táhla stehna, kyčle a zadek. No, a to bylo všechno. Pak ležíte na zádech a neděje se nic. Takže pro mě z té půlhodiny bylo užitečných kolik? Osm minut? Za mě tohle opravdu ne. Kdybyste si lehli a čistě jen odpočívali, ušetřili byste si převlékání, vytahování podložky apod. Jsem tedy opravdu hodně zklamaná... Úplná ztráta času...



12.6.

 

Účinné cviky na zadek & nohy od Péti Elblové (17 minut)
Fajn video. Zapotila jsem se, i nohy a zadek jsem maličko cítila. Začátečníci, dejte si pozor, ať vám nejdou kolena před špičky a zmáknete to v pohodě. Za mě takový průměr. ☺



Home leg/butt/thigh workout od MadFit (16 minut)
Tady cvičíte v kuse, bez pauz, takže je to o něco intenzivnější než workout od Péti. Bylo to fajn, mákla jsem si o trochu víc, ale opět je vhodné i pro začátečníky. I tady si ale dejte pozor na provádění dřepů. ☺



13.6.

 

Full body yoga od YOGATX (30 minut)
Nebylo to úplně špatné, bylo to ale celkem rychlé, což mně osobně úplně nevyhovuje. Jinak slečna je příjemná, na konci jste si minutku zarelaxovali, ale jak říkám, mám radši pomalejší provedení cviků a o to větší a intenzivnější protažení. ☺



 14.6.

 

„Mother´s daughter“ ab workout routine od MadFit (3 minuty)
Tohle mě opravdu hodně bavilo. Rozhodně mám v plánu taková krátká posilovací videa napasovaná na písničky cvičit častěji. Za krátkou dobu vás to břicho opravdu slušně pálilo a podle mě to prostě bylo super! ☺ 



10 minute killer abs workout od Katie Yovin (10 minut) 
Na začátek bych chtěla poznamenat, že slečna mi přijde opravdu krásná a na video jsem se fakt těšila! Že bych ho ale mohla úplně doporučit, to se říct nedá. Dobře, měli jste časovač i hudbu, což bylo fajn. Slečna ale cvik dopředu neukázala, nepojmenovala ani nenapsala jeho název někam do videa. Nebo takhle, napsala, ale až poté, co se spustila časomíra a měli jste jej začít cvičit. Takže to celkem ztrácelo smysl. Sestavené to bylo hezky, náročnější mi ale přišel až konec s planky. Takže myslím, že si s tím poradí i začátečník, který i na konci může třeba zvolit variantu planku s koleny na zemi a bude to v pohodě. Upřímně pod označením „killer“ už jsem cvičila mnohem náročnější workouty.☺



Intense lower abs od MadFit (10 minut)
Na spodní bříško toho není nikdy dost. Tohle mě bavilo, cviky byly dobře zvolené, MadFit zkrátka nezklamala! ☺



Split flow stretches for splits od Keris Pilates Room (17 minut)
Tohle mě celkem mile překvapilo! Podle kvality videa jsem to na moc dobré cvičení neodhadovala, ale opak byl pravdou. Kyčle jsem si opravdu pěkně protáhla díky dobře zvoleným cvikům a celkem dlouhým výdržím v nich. Za mě dobrý! ☺



15.6.

 

Lítání na brigádě


16.6.

 

Lítání na brigádě


17.6.

 

Turistický kurz v Krkonoších - 19 km



18.6. 

 

Turistický kurz v Krkonoších - 27 km



19.6.

 

Turistický kurz v Krkonoších - 29 km



20.6.

 

Turistický kurz v Krkonoších - 26 km



21.6.


Odpočinek


22.6.


Odpočinek


23.6.


Lítání na brigádě 


24.6.


„Sucker“ ab workout routine od MadFit (3 minuty)
Tak tohle bylo hodně boží! Cviky napasované na refrén? Pecka! Opět mě tento typ cvičení fakt bavil! ☺




Nike best abs workout od Rebecca Louise (10 minut)
Tento typ workoutu mě až tak úplně nechytl, ale co se mu musí nechat, je to, že si u něj vaše bříško máklo. Na ozvláštnění cvičební rutiny to bylo fajn, zase něco jiného, nového, ale že bych to úplně potřebovala, to spíš ne. ☺



Full splits in 14 days od Boho Beutiful (16 minut)
Musím říct, že se Boho ve svých videích hodně posunula. Kvalita nebo třeba i samotné intro je na moc dobré úrovni. A ona sama mi přijde mnohem krásnější, než před těmi čtyřmi lety. Video mě bavilo, kyčle se mi pěkně uvolňovaly a provazy na konci to jen podpořily. Za sebe můžu doporučit! ☺



25.6.

 

Island vibes cardio workout od POPFITNESS (30 minut)
Tohle mě zklamalo. Měla jsem chuť si něco zatancovat, ale tohle fakt nebylo ono. Nesedlo mi to, nebavilo mě to, dokonce ani to koncové zklidnění. Ano, zapotila jsem se, ale to je tak všechno. Tohle prostě nebylo pro mě...
 


Protahování kyčlí podle sebe


26.6.


Vnitřní strana stehen od Péti Elblové (20 minut)
Problémová partie spousty žen - vnitřní stehna. Dobrých videí na tuto část těla rozhodně není moc. Tohle bych tam ale určitě zařadila. Super cviky, žádné pauzy, takže jste stehna pěkně cítili. Měla jsem teda problém se tak rychle přehoupnout ze sumo dřepu na zem. Nic moc se ale nestalo, prostě jsem cvičila o pár vteřin míň. Pak už jsem pochopila princip, Péťa to měla moc hezky poskládané, takže jste se nemuseli pořád vstávat, lehat, vstávat, lehat... Navíc se druhé kolo opakovalo, takže jste si pamatovali, co bude následovat a nemuseli jste čekat, co přijde, takže jste hned z pozice sumo šli na zem a nečekali jste, až to Péťa předvede. Dobře zvolila i hudbu, viděli a slyšeli jste časovač... Za mě paráda, určitě jsem jej necvičila naposledy! ☺



Flow to splits od Yoga With Briohny (12 minut)
Cviky použité v tomto videu jsou klasika. V podstatě jsou v každém cvičení na trénink provazů. Co ale taky vymýšlet, že jo. Slečna byla moc příjemná, cviky byly fajn, kyčle jsem si protáhla, i když to nebylo tak intenzivní, jako při jiném protahování. Ale to rozhodně nebylo špatné! ☺



27.6.


„Seňorita“ ab workout routine od MadFit (3 minuty)
Tohle bylo hodně náročné. Refrén byl zase suprově napasovaný a vymyšlený, ten zbytek mi přišel už poměrně překombinovaný. Ale mákla jsem si, to zase jo!



Total core ab workout od MadFit (20 minut)
MadFit dnes podruhé, opět náročně. Cvičilo se opravdu těch dvacet minut v kuse. Líbily se mi cviky, byly tam totiž ty ne tak úplně obvyklé a klasické. Takže to za mě bylo super. Stejně tak se mi líbil ten systém cvičení. Makali jste půl minuty jeden cvik, půl minuty druhý, pak jste to celé zopakovali a šlo se na další dvojici cviků. Pro začátečníka bych to ale úplně nedoporučovala... 



Back fat bodyweight workout od Koboko Fitness (10 minut)
Ee. Tohle mě nebavilo. Cviky byly samy o sobě takové nijaké, zbytečně tam bylo vložené nějaké skákání panáka nebo vysoká kolena. Na co? Až budu chtít kardio, dám si kardio. Chtěla jsem si zaposilovat na záda, což se mi s tímto videem úplně nepovedlo. Takže za mě opravdu ne.




28.6.

 

Odpočinek a procházky (19 000 kroků)


29.6.


Lítání na brigádě


30.6.


Lítání na brigádě



Tak to byl můj červen po cvičební stránce! A jaký byl ten váš? ☺

K.

6 komentářů:

  1. Super Klárko! Ukládám si videa jako inspiraci :) Teď bych chtěla nějaké cvičení postupně začít prokládat s během, takže různé inspirace jen a jen vítám. Co se týče června, tak jsem s kolegy z práce běžela Pražskou štafetu. Bylo to teda drsné vzhledem k teplotám, které byly. Do štafety jsem teda 'trénovala' spíše na ten běh, od té doby ale běhám tolik a takové tempo, jaké si určuje tělo :) Do konce prázdnin bych chtěla dát 8km bez přestávky, ale uvidím jak to zdraví dovolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že ti můžu nějakou inspiraci nabídnout! ❤
      Tak to je super, že ste se a to dali! Já s během úplně nekamarádím no... :/
      A určitě to zvládneš! 😊

      Vymazat
  2. Super článek! Já tenhle měsíc začala s roční výzvou od Péti Elblové a dokonce jsem se i každé ráno dokopala jít běhat! Mám neskutečnou radost z toho, že se mi zatím vše daří dodržovat a třeba v běhání vidím fakt progres.
    Tvůj článek je super, asi si ho uložím jako záložku, protože jsi přidala odkazy na přesně ten typ videí, který vyhledávám.. Boky, štíhlé nohy, spodní bříško.. to je přesně pro mě!
    Je super, že zařazuješ i protahování a jógu, to máme stejně. <3
    Jen tak dál, držím palce! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, budu držet palce! 😊
      A v běhání máš můj obdiv, to není typ pohybu pro mě... 😊
      Moc mě těší, že je pro tebe článek přínosný, ať se ti dobře cvičí! ❤
      Jógu si občas dám, když nemám moc energie a cítím se unavená. Nebo když mám prostě chuť na něco klidného.
      A protahování, na to se zaměřuju hlavně kvůli kyčlím a tříslům, které mám zkrácené. A chci se zase dostat do provazu, takže mám i motivaci! 😊
      A děkuju moc! ❤

      Vymazat
  3. wooow, seš strašně dobrá :))) a super tipy na cvičební videa! ♥
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat