By Klára: NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - DÁRKY K NAROZENINÁM A LETNÍ ŠATY /2019

středa 10. července 2019

NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN - DÁRKY K NAROZENINÁM A LETNÍ ŠATY /2019


Ahojte! ☺

Tak jsem si konečně našla čas k sepsání nákupů za květen a červen. Přestože mám teď prázdniny, s časem to u mě není o nic moc lepší než ve školním roce. Takže to vypadalo asi tak, že jeden den jsem všechny věci nafotila, dva dny nato upravila a nahrála fotky a teprve čtyři dny potom jsem se pustila do psaní. Každopádně v tuto chvíli už můžete mrknout, jaké nové věci mi přibyly nejen v šatníku, nebo co jsem dostala k osmnáctinám! ☺ 


Jelikož jsem v červnu slavila narozeniny, možná tu bude o něco více věcí, než v jiných nákupech. Každopádně až tak dramatické to nebude, protože k osmnáctinám jsem si přála od rodičů, aby mi zaplatili autoškolu. Což udělali, přestože to nebyla úplně malá částka. A stejně jsem od nich pak ještě nějaké dárečky dostala. Takže děkuju! ♥


A teď už tedy k tomu materiálnímu. Od přítelovy rodiny jsem dostala modrou krosnu. Vloni jsem si půjčovala přítelovu, v tyrkysové barvě, tak se rozhodli, že mi pořídí vlastní. Bohužel v mé barvě prý už nebyla, tak vybrali alespoň modrou. A už si se mnou udělala výlet do Krkonoš! ☺
Neřekli mi to přímo, ale je z Wishe, AliExpressu nebo něčeho podobného. Každopádně svůj účel plní skvěle a v zatěžkávací zkoušce obstála!


Kočičí tašku jsem dostala od mamky. Přivezla mi ji z nějaké místní akce, přesně už ale nevím z jaké. Působí celkem pevně, je poměrně velká, takže určitě pro ni najdu využití, přestože moje plátěnková zásoba ze značně rozrůstá...☺


Přesouváme se k oblečení, kde mi bohužel sluníčko začalo dělat naschvály. Takže je jedna fotka tak, druhá jinak a působí to celkem blbě. No, nedá se nic dělat. ☺
Prvním kouskem jsou tmavě modré šaty se stříbrným zipem a se šňůrkou v pase. Ta je teda jen na ozdobu. Každopádně je umístěná v pase, takže šaty dělají celkem hezkou postavu a nezvětšují mě, přestože jsou takové lehké a rozevláté. Vybrala jsem si je v Gatu a stály kolem 450 Kč.


Šaty číslo dvě, opět z Gatu za podobnou cenu. Rukávy jsou mírně sesunuté na ramena, což mně se v poslední době líbí čím dál víc. Co se týká materiálu, je to taková slabší teplákovina, moc příjemná. Opět mají provázek v pase, znovu je ale pouze na ozdobu. Trošičku se mi vykasávají nahoru, což pak nevypadá úplně dobře, ale jakmile je vrátím přesně na své místo, vypadá to hezky. Už jsem je jednou vytáhla, když jsem si šla pro vysvědčení. Proužky podle mě k létu prostě patří. ☺


A jelikož jsem ten den měla štěstí, sedly mi i třetí šaty. V té stejné prodejně, za obdobnou cenu. Šatů moc nemám a s rozhodováním je to u mě sakra těžké. A když mi seděly všechny tři kousky a všechny tři se mi moc líbily, bylo o to těžší vybrat. Nakonec mamka řekla, ať si je vezmu všechny. Tak to jsem měla opravdu velkou radost. Trojnásobnou! ♥
K těmto žlutým byl i hnědý pásek. Bez něj se mi ten střih moc nelíbil, trochu mi to přípomínalo pytel, a pravděpodobně bych je obešla. Ale viděla jsem je na figuríně, což mě značně ovlivnilo. Na ní to vypadalo parádně. Pásek pěkně tvaruje postavu, takže právě nejste jak v pytli. Navíc ta kombinace krásné žluté s tou hnědou se mi hodně líbila. Nebylo moc co řešit! Akorát to teď bude chtít nějaké bílé botky ke všem třem šatům. (Jupí! ☺)


Pak tu mám tmavomodré tričko z TimeOutu. Pořídila mi ho mamka, když se tam stavovala. Stálo prý 150 Kč a moc se jí líbilo. Mně taky přijde fajn. Už jsem ho několikrát vytáhla do práce! ☺


Zjistila jsem, že dvě sportovní podprsenky mi přestaly stačit. Takže jsme se s taťkou vydali do Decathlonu, kde mi pořídil třetí. Opět se u ní dají regulovat ramínka, což je u mě celkem důležité. Stejně jako to, že má vycpávky a není to jen kousek látky. K tomu se mi moc líbila. Ideální kombinace! Stála 380 Kč, což je podle mě pěkná cena za podprsenku. Není to obyčejný kus látky za stovku, ale zase za ni nedáte litr.


Od babičky jsem dostala obálku s penězi, přáníčko, šperkovnici a náramek. Šperkovnice je ve zlaté barvě, strašně moc třpytivá a vypadá úžasně. Mně úplně bohatě stačí, dala jsem tam všechny šperky, které mám, a ještě je v ní místo. Už mi zdobí i poličku, protože takovou krásu přece nezavřu do skříňky! ☺


A tady už můžete vidět ten náramek, který jsem ve šperkovnici našla. Je stříbrný, posetý kamínky, elegantní a moc pěkný. Jediný problém je, že nejsem schopná si ho sama rozepnout. Zapnout ano, ale rozepnout...? Takže když si ho budu chtít kdykoliv sundat, budu k tomu potřebovat dalšího člověka. ☺


Eagles shop měl na Facebooku zase akci, kdy doprodávali nějaké poslední kusy plecháčků, tak jsem si vybrala tento. A přítel mi chtěl udělat radost, tak mi jej objednal. Stál tuším 150 Kč. (Jinak pokud Eagles shop ještě neznáte, určitě k nim mrkněte. Plecháčky fakt umí! ☺)


Už je to nějaký pátek, co tato knížka zažívala svůj „boom“. Já jsem na ni narazila celkem náhodou v jedné aukci ve skupině CAT Mania na Facebooku. Sem tam na něco přihodím, přidávám i nějaké své věci na prodej, někdy i něco vyhraju. Například tuto knihu. Platila jsem za ni 180 Kč, které šly do některého kočičího útulku, a 50 nebo 60 Kč za poštu. Což dohromady není tak špatná cena. Tak uvidíme, jaká ta kniha bude! ☺
Jinak taktéž, pokud neznáte aukční skupinu na podporu kočičích útulků, určitě na ni mrkněte! ☺


Toto se fotilo opravdu hodně špatně. Jedná se o suvenýr, který mi dovezla babička z Dubaje. Je to skleněný kvádřík, do kterého je vyrytá nejvyšší budova světa, která se nachází právě v Dubaji. Je to hrozně roztomilé a moc se mi to líbí. Už mi zdobí stůl! ☺


O paletce Revolution By Petra jsem se zmiňovala už ve stories na svém Instagramu. Ptala jsem se, jestli na ni budete chtít recenzi. Odhlasovali jste si, že ano. Mám ji v plánu, chtěla bych ale vyzkoušet všechny stíny, abyste si udělali co nejpřesnější obrázek. Pracuju na tom, ale ještě to chvilku potrvá. Zatím je to u mě tak napůl... Jinak jsme ji objednávaly s mamkou z Pink Pandy, kde stála 250 Kč.


Teď tu mám narozeninovou drobnost od sestry. Dostala jsem od ní mycí želé od Lushe. Což je značka, od které jsem zatím zkoušela jen bomby do koupele, díky kterým je tato firma nejspíš tak známá. Doma mám ještě tuhý deodorant, ale k tomu jsem se zatím ještě nedostala. A teď tedy to želé.
Tohle konkrétně voní po levanduli, poměrně silně. Takže pro milovníky této krásné kytičky je jako stvořené. Moc to tedy nepění, ale ten pocit, když se tím umýváte, je parádní. Je to příjemné, takové antistresové, nebo jak to nazvat. Za mě dobrý! ☺


Od taťky a strejdů jsem pak dostala dva Palmolive sprcháče. Nejvíce mi od nich tedy voní čokoládový (a něco jako jahodovo-jogurtový), ale ten kokosový je taky super. Ten s tou pivoňkou není špatný, ale není to tak „odzbrojující“, jako ty již zmíněné.


K nákupu Petra paletky jsme dostaly i třešňový vonný vosk. A ten je teda vonný s velkým V!☺


Zpět ke strejdům a taťkovi. V dárkové taštičce jsem našla i čtyři různě barevné svíčky s nápisem „Hello summer“. Ty teď spolu se šperkovnicí zdobí moji poličku.


Dál jsem od nich dostala sušenky ve strašně roztomilé plechové krabičce! ☺


Tuto krabici s vínem a spoustou čokolády jsem dostala od svých šéfů. Na to, že do svých narozenin jsem byla na brigádě tak 15x, jsem dostala opravdu parádní dárek. Pod dobrotami je ještě šátek a černá plátěnka s bílými křížki.


A od jedné kolegyně jsem dostala ještě čokoládové srdce! ☺


K narozeninám jsem dostala celkem tři bonboniéry. Jednu od taťky, druhou od přítelova bratra a jeho slečny a třetí od mamky s Jardou. Tu už jsem ale nestihla ani vyfotit! ☺
Mamka mi pak upekla ještě medovník a od taťky a strejdů jsem dostala dva dorty/řezy. Jeden malinový, druhý banánový. Takže sladkého bylo/je až až! ☺


Od přítele jsem dostala ještě „stoletou růži“. No, ona teda nevydrží sto let, měla by zůstat živá asi dva, ale já jí tak říkám. Taky už zdobí můj stůl. ☺


Ani „ne-stoleté“ kytičky nechyběly. Jedna od přítele, druhá od mamky s Jardou a třetí od přítelovy rodiny. Ještě tu chybí růžičky, které jsem dostala od přítele k úspěšnému zakončení autoškoly. ☺


A to je vše! ☺

Schválně mi napište, co vy jste dostali ke svým osmnáctinám, popřípadě klasicky, která věc se vám z těchto nákupů líbila nejvíce! ☺

K.

10 komentářů:

  1. Teeda, to je věcí. Upřímně, jestli je ta krosna z wishe nebo z ali, nepoznala bych to. Vypadá fakt hodně kvalitně! :) Ať ti dělají ty věci radost, věřím, že ty šaty ti fakt moc sluší. Mě zaujal ten dárek z Dubaje, rozhodně čokoláda a Lush! :D Měla jsem citrusové želé. A v Decathlonu je to skvělé. Mají levné, ale kvalitní věci. Mám od nich sportovní triko možná tak za 100-150? Ale účelem bych tipla, že v jiných obchodech za stejnou kvalitu dám mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky bych to asi nepoznala, ale naznačili to. 😊
      Radost mi udělaly a věřím, že ještě udělají, děkuju! ❤
      Ono v tom Decathlonu chce taky trochu přebírat. Nekoupila bych si tam všechno, ale určitě se dají najít super věci za fajn ceny! 😊

      Vymazat
  2. šaty jsou moc pěkné :) já si pamatuji, že jsem tenkrát dostala k 18 zlatý prstýnek a náramek. Náramek i po letech mám na ruce stále, prstýnky jsem nějak nosit přestala :)
    já jsem z Lush kromě bomb zkoušela i tuhý šampon a byl docela dobrý a kamarádka mám od nich ráda ty jejich pleťové masky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! 😊
      Mamka mi taky chtěla koupit prstýnek, stříbrný, protože zlato nenosím. Problém ale je, že ani prstýnky. Tak jsem říkala, že to asi úplně nepotřebuju. Tak mi koupila ty šaty. 😊
      O tuhých šamponech z Lushe už jsem taky slyšela a možná jej někdy vyzkouším. Ale masky šly úplně mimo mě, o těch ani nevím. Musím mrknout! ❤

      Vymazat
  3. Ta šperkovnice je fakt nádherná. Nejsem moc na věci s třpytkama, ale tohle je nádhera💖. Fakt je úžasná. Babička má super vkus🙏.

    A taky se mi moc líbí ty šaty, nejvíc ty proužkatý a ty žlutý. Naprosto letní super kousky.

    A taky ta sportovní podprda, ta je teda na pohled fakt moc krásná. A podprdy za litr taky nechápu. Ale víš, co někdo potřebuje značky, aby si přiapadal.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ LEVNÝ NUDE RTĚNKY Z DROGÉRIE? YES, PLEASE!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí! 😊
      Tak to jsem ráda! ❤
      A k podprsence, já mám třeba dražší kousky na normální nošení, protože jsou mi prostě pohodlnější a jsem v tom celej den. Ale na tu hoďku denně na to cvičení mi stačí za čtyři stovky... 😊

      Vymazat
  4. Nejvíce se mi líbí ty žluté šaty, sportovní podprsenka a plecháček! <3
    Samozřejmě ti závidím ty čokolády, ale možná dobře, že je nemám. :D

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi našla něco, co se ti líbí! 😊
      A o čokolády se vždycky rozdělím, takže... :D

      Vymazat
  5. Příští měsíc zkusím alespoň pro sebe dokumentovat, co jsem si koupila a co jsem dostala. Ten Tvůj počet věcí mě překvapil, ale když to člověk vezme s narozkama kolem a koukolem.. Jinak se mi moc líbí šperkovnice a náramek, no a oblečení také moc pěkné :)

    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu většina z těchto nákupů byly dárky k narozeninám.
      Když mrkneš na tuhle rubriku z jiných měsíců, je toho méně. 😊
      Jinak jsem ráda, že se ti některé věci líbí! 😊
      A pak dej schválně vědět, kolik ti toho za ten měsíc přibylo. 😊

      Vymazat