By Klára: ČOKOLÁDOVO-MARSHMALLOW MASKA, KTERÁ MÁ BLÍZKO K PŘÍRODĚ

čtvrtek 26. září 2019

ČOKOLÁDOVO-MARSHMALLOW MASKA, KTERÁ MÁ BLÍZKO K PŘÍRODĚ


Ahojte! ☺

Předchozí kosmetická recenze byla dost negativní. Tentokrát bych vám ráda představila něco víc pozitivního. Problémem u této masky ale je, že ani po několika použitích úplně nevím, co si o ní myslet. Ale pokusila jsem se všechny svoje dojmy tak nějak utřídit a sepsat vám svůj názor. Tak jdeme na to! ☺


Masku jsem dostala od firmy Ladybio, za což jim znovu děkuji. Sdělila jsem jim pouze typ své pleti a výběr konečného výrobku na testování jsem nechala na nich. A přišla mi sypká čokoládovo-marshmallow pleťová maska. A co na ni tedy říkám?

Líbí se mi obal. Stejně jako myšlenka toho produktu. Nikdy jsem nic podobného nezkoušela, takže to byla i fajn zkušenost. Ano, uznávám, není to moc praktické, co se cestování týká, ale já ji mám čistě na domácí použití, takže to mi až tak nevadí.

Maska vypadá úplně stejně, jako když smícháte kakao s moukou. Světle hnědá kakaová sypká směs. Vůni ale neumím až tak specifikovat. Cítím v tom to kakao, ale nevím, s čím je v kombinaci. Úplně bych neřekla, že je to ten marshmallow, ale nějaká další aromatická složka tam prostě je.



To bychom měli tu vizuální stránku. Teď pár slov o použití. Když si přečtete, jak si máte masku připravit, dozvíte se, že máte půl lžičky smíchat s „dostatkem vody“. Fakt tam toho nedávejte víc. Pokud to uděláte, můžete tím napatlat celou rodinu a ještě i sousedy. A voda? Tu přidávejte opravdu pomalu. Jakmile tam totiž dáte o kapku víc, už to máte moc řídké. S tím odhadováním jsem měla celkem problém, hlavně co se prvního použití týkalo.

Nanášení je celkem bez problémů. A to i když tam dáte té vody trochu víc a není to úplně kašovitá konzistence. Ta se mi upřímně povedla až na poslední, pátý pokus.

Na pleti vám maska pomalu schne a bledne. Jakmile vám na všech místech změní barvu a strukturu, smyjte ji. Být vámi to ale udělám ve sprše nebo ve vaně, protože nad umyvadlem to budete mít i okolo. (A to jsem si dávala pozor... :D) Ani tak to ale není úplně praktické, protože ve vaně vám pak zase zůstávají ty drobné částečky, zabarvená voda atd.



Ve složení najdete jen přírodní složky. Obsahuje surové kakao, růžový jíl, růžový prášek, prášek z kořene marshmallow, drcená vanilková semena a prášek z kakaovníku. A ani není testovaná na zvířatech. Takže jak jsem psala v názvu článku, má opravdu blízko k přírodě.

Reakce mojí pleti byla taková půl na půl. Pravděpodobně je totiž v tomto produktu něco, co mě dráždí. Ano, při smývání pleť i lehce obrušujete, takže si vlastně děláte jemný peeling. Takže se může stát, že vám obličej maličko zrudne. Ten můj ale do toho i trochu pálil. Což není dobře...

Komunikovala jsem i s e-shopem a ti mi potvrdili, že mi opravdu nemusí sednout nějaká složka, byť je přírodní. Tentokrát je tedy „chyba“ pravděpodobně na mé straně.

Jinak ano, pleť je potom jemná (možná právě i kvůli jemnému peelingu), ale to je asi tak všechno, co dokážu kvůli dalším reakcím své pleti posoudit.

Co se tedy nějakého obecného závěru týká, myslím, že je to celkem neobvyklý produkt a mohli byste ho vyzkoušet. Není to ale úplně levná sranda, přijde vás to okolo 450 Kč. Takže to zvažte. ☺

Za mě to ale není nic moc praktického ani na přípravu, ani na čas. (Ani co se týká smývání a pozdějšího úklidu koupelny.) Ale pokud vám tohle nevadí, pravděpodobně na ní nenajdete nic špatného. Pokud vám tedy sedne lépe, než mně. ☺

Mně to ale 100% nesedlo a nemůžu tak zhodnotit reakci obličeje nějak komplexněji...


Každopádně jsem se s e-shopem domluvila, že o tento produkt pro vás uspořádáme i soutěž. Protože si myslím, že to není úplně obvyklá verze masky, a to ani konzistencí, ani složením, takže bude fajn dopřát novou zkušenost i někomu dalšímu. ☺

Soutěž bude probíhat na mém Instagramu do 10.10.!

Pokud byste mi chtěli nechat komentář, budu jen ráda. Ať už mi napíšete, jestli jste masku zkoušeli, jestli vás zaujala, co na ni říkáte, zda znáte obchod LadyBio nebo třeba jestli používáte přírodní kosmetiku, popřípadě jakou. Cokoliv! ☺

A já se jako vždy budu těšit u dalšího článku. Příště čekejte tipy na cvičební videa a následně do třetice kosmetickou recenzi! ☺

K.

8 komentářů:

  1. Já tyhle sypký srandy ráda. Navíc jsem zjistila, že mi kakao na pleti docela dost sedne😁. Jinak bohužel, přírodní složky mohou vyvolat alergie, ať chceme nebo ne. Človem musí u tý pleti dávat pozor😁.

    Jinak super recenze, moc díky🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super! ☺
      Já postupem času zjišťuju, že u těch přírodních věcí mám prostě problém, no. Musím to vychytat... ☺
      Děkuju za pochvalu, Veru! ☺

      Vymazat
  2. Mě tento typ masky nevadí. Když mám čas, ráda si nějakou doma namíchám. Jen škoda, že tvé pleti až tak nesedla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, když má člověk čas a chuť, není to problém. ☺
      A ano, škoda to je, ale co nadělám... :/

      Vymazat
  3. Sladké produkty na pleť, tělo či vlasy mám moc ráda :) a vůni čokolády také. Tuhle masku vidím poprvé, ale za tu cenu bych si jí nepořídila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! ☺
      Ona ta cena je vyšší, ale zase si myslím, že ji máš opravdu na dlouho. Já jsem z ní brala už pětkrát a ještě to není ani poznat! ☺

      Vymazat