By Klára: ODCVIČENO V SRPNU - ODPOČINEK, BRIGÁDA A RŮZNORODÝ POHYB /2019

neděle 1. září 2019

ODCVIČENO V SRPNU - ODPOČINEK, BRIGÁDA A RŮZNORODÝ POHYB /2019


Ahojte! ☺

Přestože jsem přes srpen dost pracovala, což má vliv na mé cvičení, protože v takové dny se nalítám dost a na nějaké další posilování už nemívám chuť, a vyjeli jsme si na dovolenou, kde jsem si také dopřála více méně oddych, mám tu cvičební shrnutí. I tak jsem totiž několik workoutů odjela a mám tu tak 21 videí, která za to buď stála, a nebo to nebylo to pravé! ☺


1.8.

 

Lítání na brigádě


2.8.

 

Odpočinek


3.8.

 

Oslava narozenin


4.8.

 

Odpočinek


5.8.

 

Florbalový trénink


6.8. 

 

Line abs workout od Holly Dolke (11 minut)
Tady jsem si mákla. Jakože fakt! Masakr! Víc nemám co říct!



One week flat stomach workout od Holly Dolke (12 minut)
Slečna má sice v názvu i v popisku slovo „Intense“, ale musím říct, že to první video pro mě bylo teda horší. Ano, mákla jsem si i u tohoto, to zase ne. Ale je pravda, že mi dalo více zabrat to první. Každopádně jsem byla ráda, když jsem docvičila. ☺



Full body stretch for sore muscles od Sydney Cummings (20 minut)
Protažení od hlavy až k patě. Zaměřeno to bylo především na nohy, ale protáhli jste si i hlavu, ruce, kyčle... Za mě dobrý! ☺



7.8.

 

Odpočinek


8.8.

 

Lítání na brigádě


9.8.

 

Lítání na brigádě


10.8.

 

Lítání na brigádě


11.8.

 

Lítání na brigádě


12.8.

 

Florbalový trénink


13.8.

 

Lítání na brigádě


14.8.

 

Lítání na brigádě


15.8.

 

Lítání na brigádě


16.8.

 

Slimmer arms in 7 days od growwithjo (9 minut)
No, rozhodně to není video, které bych si zacvičila znovu. Ruce jsem prostě cítila až u cviků, které byly na konci. Navíc slečna asi spěchala domů nebo nevím, ale prostě na mě působila uspěchaně, za každou cenu mít rychle odcvičeno. Jsou prostě cviky, které se dělají pomalu, aby se ten daný sval zapojil. Tyhle tam patřily. A přesto je slečna prováděla tak, že podle mě nemohla ty ruce vůbec zapojovat...



Get abs in 2 weeks od Chloe Ting (10 minut)
S tímto nemám žádný problém. S Chloe a jejími workouty na břicho jsem obvykle v pohodě, protože bříško fakt zapojím. Ona se s tím totiž taky moc nemaže. Ale není to zase žádný extrém! ☺



Booty burn workout od MadFit (15 minut)
Tady taky nemám co vytknout. MadFit už v tom prostě umí chodit. Za mě dobrý! ☺



17.8.

 

Lítání na brigádě


18.8.

 

Lítání na brigádě


19.8.

 

Lítání na brigádě


Jóga na horúce letné dny od Gemini Centrum (26 minut)
Nebylo to špatné, nic moc náročného, což mi ten den vyhovovalo. Co ale nebylo pro mě, byly ty dechy na začátku a na konci. Chápu jejich význam, zkusila jsem to, ale jednoduše to prostě pro mě bylo něco takového „vtipného“ a nepřirozeného...



20.8.

 

Summer abs od Rebecca Louise (10 minut)
Líbil se mi ten systém, kdy se odcvičily tři cviky, pak se ta série odjela ještě jednou a přešlo se na další sled cviků. Bylo to fajn, bavilo mě to! ☺



„Boyfriend“ abs workout od Chloe Ting (3 minuty)
Tohle bylo hodně super. Skvěle sestavené, plus ten signál označující změnu, skvělé! Úžasná písnička a to, co s tím Chloe udělala... Jo, tohle jo! ☺



„Bad guy“ booty od Blogilates (3 minuty)
Tuhle písničku slyším v práci tak milionkrát denně. Dřív se mi nelíbila, ale teď ji mám celkem ráda. A když Blogilates vydala mini workout právě na tuto skladbu, chtěla jsem si ji odcvičit. Nebylo to tak skvělé, jako video výše, ale nebylo to špatné. Ne že bych ten zadek nějak extra cítila, ale užila jsem si to. Tenhle styl cvičení je prostě něco pro mě! ☺



Výzva na vnitřní stranu stehen od Péti Elblové (14 minut)
Péťa to naštěstí vylepšila. Takhle její „starší“ výzva je prostě super. Když se opravdu zaměříte na to, v jaké poloze mít nárt/kotník, vnitřní stehna dostanou fakt zabrat. A ta moje dostala. Ráda se k tomuto workoutu vracím, fakt! ☺



21.8.

 

Good morning workout od Pamela Reif (10 minut)
Fuuuha, jestli tohle Pamela cvičí po ránu... Pro mě by to teda bylo docela drsné probrání! :D Já jsem tohle cvičila večer a i tak jsem si mákla. Nechtěla bych se vidět ráno. Nebyl to teda takový masakr, na jaký jsme u Pamely zvyklí, ale i tak vás nebude moc šetřit. Tak na to buďte připravení! ☺



Jóga pro zdravá záda od Simi jóga (17 minut)
Když jsem tohle cvičila, vidělo video 47 lidí. Podle mě byste to měli minimálně zkusit. Slečna tam zakomponovala i zpevňování břišních svalů, možná škoda, že tam nedala i něco vyloženě posilovacího i na záda. Ale protáhli jste se, bylo to příjemné, ne zase tak náročné, i když ty posilovací části jste cítili. Já na česká videa moc nejsem, ale snažím se jim dávat šanci. Zkuste to taky. ☺



22.8.

 

„Panini“ abs & arms routine od MadFit (2 minuty)
No, tohle, přestože mám tyto typy cvičení ráda, mě moc nebavilo. Bylo to krátké, cviky se měnily poměrně rychle, a tak nějak to nebylo ono. Tohle pro mě bylo jedno z těch méně povedených workoutů na písničku...



Standing pilates abs workout od Bailey Brown (9 minut)
Břicho ve stoje moc neposiluju. Přijde mi, že to není ono. Ani toto video mě o tom nepřesvědčilo. Možná je chyba ve mně, ale prostě si myslím, že při posilování klasicky na podložce to břicho procvičím mnohem víc. Tohle je takové slabounké cosi. Ale možná vám to bude vyhovovat. Pro mě tohle ale (zatím) nebylo.



Variace dřepů


23.8.

 

Lítání na brigádě


24.8.

 

Lítání na brigádě


25.8.

 

Lítání na brigádě


26.8.

 

Florbalový trénink


27.8.

 

Under butt workout od Vicky Justiz (9 minut)
Když pominu to obkecávání a reklamu na začátku, cvičení jako takové nebylo úplně špatné. Ale bylo to takové utahané, ukecané, měla bych to odcvičené za 5 minut. Než slečna vůbec začala, já už jsem věděla, co mám dělat a cvičila jsem, přestože ona na videu ještě ne. Navíc to bylo na počty a ne na čas, což úplně nemusím, a to proto, že každý ten cvik dělá jinak rychle. A dělat nějaký cvik rychle jen proto, že takhle někdo počítá, i když sval zapojíte třeba o polovinu méně, než kdybyste si jeli svým tempem a sval pěkně procítili, je prostě hloupost. Zadek jsem trochu cítila, ale nebylo to nic moc extra. Asi jsem čekala víc...



11 line abs workout od Lilly Sabri (11 minut)
Tohle bylo super. Bříško jsem pěkně zapojila, opravdu tam byly všechny cviky, až na jeden, na boční břišní svaly. Jeden cvik byl na spodní bříško, proti čemuž nic nemám, tam toho není nikdy naposilováno dost. Jinak fajn byl i nápad zakončit workout tím stejným cvikem, kterým jste začínali. Podle mě se s tím popere i začátečník. Tak šup šup, žádné výmluvy! ☺



Butt, thigh & abs workout od Workout Hotel (17 minut)
Moc s pomůckami necvičím, ale dneska jsem vyštrachala gumu a power ball a zkusila tohle video. A udělala jsem dobře. Slečna se s tím moc nepárala, opravdu odjela maximum toho času, což bylo super. A ano, i tohle bylo na počty, ale při cvičení se slečna nikam nehonila. Mezi cviky se nezdržovala, to je pravda, ale při samotném provádění cviku počítala pomalu, aby svaly pěkně zapojila. Bavily mě ty variace, jak pomůcky používala, a bylo to fajn oživení, takže pokud máte balón a gumu na kotníky, určitě to zkuste! ☺



Deep yoga stretch od Cat Meffan (20 minut)
Další fajn video. Cviky nebyly nějak neobvyklé, byla to taková klasika, ale slečna byla moc příjemná a cítila jsem se u cvičení dobře. Stejně jako po něm. Za mě palec nahoru! ☺



28.8.

 

Dovolená v Maďarsku




29.8.

 

Dovolená v Maďarsku (Uplavala jsem 50 bazénů, každopádně vzdálenost nevím.☺)



30.8.

 

Dovolená v Maďarsku (Uplavala jsem 50 bazénů.☺)



31.8.

 

Odpočinek



Odpočinuli jste si přes prázdniny? Kam jste vyrazili? Popřípadě jak jste se hýbali, když jste zrovna nebyli v „tom svém“? ☺

K.

4 komentáře:

  1. Díky za tipy na nějaká cvičící videa :) Občas si zacvičím doma a od půlky září už nebudu mít posilovnu, takže tyhle domácí workouty budu cvičit častěji a inspirace není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja teda sa snažím 3-4 dni v týždni stráviť vo fitku, pretože ma z cvičenia jednoznačne najviac baví dvíhať váhy (priznávam, nenávidím cardio :D). Ale ďakujem za videá/tipy, čo cvičiť doma, keď sa mi do fitka v daný deň nebude dať ísť, určite niečo z tohto vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakýkoliv pohyb je super! Hlavně že děláš, co tě baví! ☺
      A jsem ráda, že jsem ti přinesla nějakou inspiraci! ☺

      Vymazat